Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assassin's Creed Unity

Ubisoft Montreal Ubisoft PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1001 odpowiedzi na ten temat

#601 Kurzy Napisany 14 listopada 2014 - 01:26

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 973 Postów:

W holu stoja widmowe sylwetki znajomych z listy, u mnie stoją Kurzy, Dante i Jedyn (dlaczego akurat oni? Czyżby też grali?).

bo tylko oni byli w tym czasie online?

 

Online na PS4 :olo:

 

Bo pewnie ludzie na PS3 dalej nie widzą tych co grają na PS4?
 


  • 0

#602 Schrodinger Napisany 14 listopada 2014 - 01:34

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

ludzie z PS3 nie są godni nazywania ich ludźmi, to zwierzęta 


  • 1

#603 Shinigami Napisany 14 listopada 2014 - 07:03

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Torq, gramy dziś wieczorem koopa :^^:


  • 0

#604 torq314 Napisany 14 listopada 2014 - 07:14

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

Torq, gramy dziś wieczorem koopa :^^:


:^^:

Musisz tylko prolog przelecieć, wtedy oprócz misji całkowicie pobocznych będą też te z bractwa w Paryżu.
Baza jest na tyłach Notre Dame, za drewnianym mostem.
  • 0

#605 Shinigami Napisany 14 listopada 2014 - 08:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Spoko, wracam do domu dzisiaj i będę napyerdalał aż miło zanim nadejdzie wieczór.

 

Masz jakiś kod do tego programu Unity? Pawlik?


  • 0

#606 torq314 Napisany 14 listopada 2014 - 08:27

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
nie mam, Ultima nie dawała :nie:
  • 0

#607 Shinigami Napisany 14 listopada 2014 - 08:49

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Dawała, ale widać mieli wyjątkowo mało tych kodów i się dawno skończyły.


  • 0

#608 Pawlik Napisany 14 listopada 2014 - 10:02

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Nie mam bo jednak kupiłem w Media, było taniej no i wiedziałem, że nie zbierzemy 4.


  • 0

#609 torq314 Napisany 14 listopada 2014 - 12:34

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
jak już dobijecie do knajpy - siedziby bractwa, to żeby dojść do komnaty klubowej też się trzeba namęczyć żeby ją znaleźć.

najprościej - u zarządcy wykupić pierwszy upgrade knajpy za 250F, wtedy w sali głównej (ze stolikami i ludźmi) otwiera się po lewej na końcu sali przejście na skróty do sali klubowej.

tam przy stoliku jest dostęp do menu z klubami - można tworzyć/dołączać.

ten który wczoraj utworzyłem: NeoPlusCorps/nkfm, wyszukiwanie powinno zadziałać.
  • 0

#610 Texz Napisany 14 listopada 2014 - 13:06

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

http://www.reddit.co...ramerate_issue/

 

Rozwiązanie słabego frejmu na PS4: 

 

A teraz plusiki proszę. 


  • 0

#611 michalmarek77 Napisany 14 listopada 2014 - 13:13

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

patrz post 586...


  • 0

#612 Texz Napisany 14 listopada 2014 - 13:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

bez linka nie byłeś wiarygodny


  • 0

#613 Shinigami Napisany 14 listopada 2014 - 18:42

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Torq, czy jesteś pewien, że utworzyłeś jakikolwiek klub? Nie ma żadnego ze wspomnianych przez Ciebie w wyszukiwarce. Ba, nawet sam mogłem założyć NeoPlusCorps.


  • 0

#614 torq314 Napisany 14 listopada 2014 - 18:46

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Tak, jestem pewien. Wydaje mi się że tag jest unikalny, nkfm.
Wyszukaj klub założony przeze mnie.

Wieczorem się włączę, po 22.
  • 0

#615 Shinigami Napisany 14 listopada 2014 - 19:12

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Wyszukiwałem i nie ma. Ale może są jakieś durne problemy u Ubi, bo ciągle mi wyskakują tego typu komunikaty, a i dlc się ściągnąć nie da.


  • 0

#616 Hellmans Napisany 14 listopada 2014 - 21:53

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:

B2XpeTOIMAAmNzV.jpg


  • 1

#617 ACZ Napisany 14 listopada 2014 - 22:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:

Online na PS4 :olo:

 

Bo pewnie ludzie na PS3 dalej nie widzą tych co grają na PS4?

no nie widac.

 


  • 0

#618 Kurzy Napisany 14 listopada 2014 - 22:58

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 973 Postów:

 

Online na PS4 :olo:

 

Bo pewnie ludzie na PS3 dalej nie widzą tych co grają na PS4?

no nie widac.

Moim zdaniem to słabe...nie wspomnę o rozdzielaniu użytkowników PSN na 2 wory...a powinni ludzie się widzieć, rozmawiać, gadać...dziwi mnie, że na takie proste (tak się wydaje) rzeczy nie ma parcia firmy/szefów/architektów/leaderów aby były zrobione i przede wszystkim zaplanowane jako podstawa fundamentów oprogramowania.


  • 0

#619 torq314 Napisany 15 listopada 2014 - 01:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Gra jest tak zajebista że nie mam słów. Miasto jest gigantyczne, skala z poprzednich asasynów to przy tym maleńkie podwórka przy przedszkolach. Widoki są wszędzie takie że nie wiadomo gdzie patrzeć. Luwr i okolice przez godzinę zwiedzałem.

Gralismy też w multi, najpierw we trzech z Pawlikiem, a potem we dwóch. Byłoby łatwiej gdyby nie było zrywania, a to się zdarzyło. Misje na dwoch są różne, jedna była super prosta, a druga trudniejsza, z kombinowaniem. Misje na czterech (bo nam dodawało jeszcze kogoś) były zbyt chaotyczne póki co, każdy robił co chciał. Te na dwóch jednak spokojniejsze.
  • 0

#620 Druciak Napisany 15 listopada 2014 - 01:16

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Architekturę asasyn zawsze miał zajebistą. Tylko szkoda właśnie, że tak świetna architektura marnuje się w tak nędznej grze. Co zrobisz jak nic nie zrobisz. :reggie:


  • 1

#621 fingus Napisany 15 listopada 2014 - 01:20

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Nie ma tych wszystkich problemów poprzednich części, czy nagle przestały Ci przeszkadzać?
  • 0

#622 torq314 Napisany 15 listopada 2014 - 01:33

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Statków - na razie nie ma.

Do innych rzeczy już dawno przywykłem.

Różnica w oprawie między tym a poprzednimi asasynami jest gigantyczna. W tej generacji po raz pierwszy ta seria może wygladać tak, jak ją wymyślono, a nie tak jak ograniczał ją sprzęt.
  • 1

#623 Ney Napisany 15 listopada 2014 - 07:24

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

A jak misje? Taki standard dla serii czy coś zaskakuje na plus? Zadania dedektywistyczne sprawdzałeś Torq?

O technikaliach zwalonych i tym, że "kto kupił tego crapa ten menda" już mi się nie chce w tym temacie czytać :)


  • 0

#624 Shinigami Napisany 15 listopada 2014 - 07:39

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Wszystko jest poprawione względem poprzedniczek. Misje ciekawsze (brak śledzenia jak na razie); te zagadki detektywistyczne nie są najtrudniejsze, ale super klimatyczne; grafika świetna; nowe parkury cudowne; kastomizacja mile widziana; nawet walki na plus, bo wystarczy chwilą nieuwagi i można łatwo zginąć.
  • 0

#625 fingus Napisany 15 listopada 2014 - 09:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Grafika to akurat rzecz, które najmniej mi przeszkadzała np. w trójce. O wiele bardziej uwierał mi ten koślawy, niezgrabny, drętwy i poszatkowany miks gejplejowo-fabułowy, który wyglądał, jakby projektanci mieli go rozpisanego na serwetkach barowych i skleili w całość na dwa dni przed oddaniem projektu. :ohgod: Tak się zacząłem potem zastanawiać, czy aby w dwójce nie było tak samo - ale tam pchała mnie naprzód ciekawość i historyjka Ezio, bro i reve skończyłem siłą rozpędu (choć reve już z dużo mniejszym przekonaniem), ale trójka sprawiła, że straciłem ochotę na kolejne porcje zbierana piórek, wspinania się na mury i skoków na głowę. :bue:
  • 0

#626 Hellmans Napisany 15 listopada 2014 - 10:33

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:

(brak śledzenia jak na razie

 

ROBISZ TO DOBRZE UBI


  • 0

#627 torq314 Napisany 15 listopada 2014 - 10:45

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Forma trójki, to "poszatkowanie" o którym piszesz, to bylo coś niedopuszczalnego.

Tu w ogóle czegoś takiego nie ma, gameplay i przerywniki przeplatają się naprawdę w iscie filmowym stylu. Już pisałem o tym że reżyseria przerywników jest kosmicznie udoskonalona w stosunku do poprzednich części. Całość w tej chwili ogląda się jak dobry film. Myślę że umieszczenie akcji na powrót w jednym miejście bardzo pomaga.

Customizacja jak pisze shini jest znów mocną stroną. Arno ma broń, stroje (osobno kaptur, kubrak, buty, naramienniki, karwasze, itd) i wszystko mozna kupić i udoskonalić i w dodatku zmienić kolor.

Zmiany na plus są w tak wielu obszarach, że teraz po paru godzinach gry jak pomyślę co krytykowali recenzenci, to zastanawiam się o co chodzi. Możliwe że ten patch day one tak dużo poprawił, że my teraz grając po prostu nie doświadczamy większości tam sygnalizowanych problemów.
  • 0

#628 Stan Napisany 15 listopada 2014 - 10:48

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 208 Postów:

Statki w IV były osom :foch: 


  • 0

#629 fingus Napisany 15 listopada 2014 - 10:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
W statki nie grałem, ale tak poczytując opinie, doszedłem do wniosku, że może było z nimi tak, jak ze Star Fox Adventure - miała być gra o piratach, ale Ubi postanowiło wtłoczyć to w znaną markę, aby nie ryzykować z nowym IP. :hmmm:
  • 0

#630 Stan Napisany 15 listopada 2014 - 11:01

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 208 Postów:

Coś w ten deseń było, co nie zmienia faktu że w IV grało mi sie najlepiej od czasu II. 


  • 0



Inne z tagami: