I byś nie dostał do dziś nic, co było w nim sprzedawane, a obiecywali zawartość do singla Na szczęście będę mógł wyrwać dzięki temu FC4
Assassin's Creed Unity
#721 Napisany 27 listopada 2014 - 08:40
#722 Napisany 27 listopada 2014 - 08:45
#723 Napisany 27 listopada 2014 - 08:51
Oczywiście, że wiedzieli.
#724 Napisany 27 listopada 2014 - 08:58
Przecież nawet premierę o tydzień czy dwa przyśpieszyli.
#725 Napisany 27 listopada 2014 - 09:17
No kurwa jak można nie wiedzieć że ma się takiego bubla? IMO podobna sytuacja do tej z prezentacją Xboxa, w obu przypadkach gracze mieli zostać wyruchani w dupsko, w przypadku xboxa był bunt który odniósł dobre skutki, w przypadku asasyna chyba nie, mówię chyba bo w sumie nie wiem jak on tam się sprzedaje, mam nadzieję że nędznie, nie dlatego żeby torkowi zrobić na złość ale te wszystkie day one patche i inne głupoty to dla mnei za wiele, chociaż w sumię mogę zrozumieć patch do halo gdzie wychodzi on tego samego dnia co gierka, ale skoro dowiaduje się że TRZECI patch wychodzi do Unity i naprawia 300 błędów to no kurwa panowie gdzie my jesteśmy?
#726 Napisany 27 listopada 2014 - 10:26
No wiec na chuja sprzedales WiiU ? N to chyba ostatnia firma ktora wydaje gierki w 99% dopracowane.
Skoro juz nawet gierki 1st party wychodza niedopracowane (Driveclub, Halo) to czarno widze przyszlosc branzy.
#727 Napisany 27 listopada 2014 - 10:34
Nie no nie jest tak źle, popatrz na takie Bungie, Destiny dostawalo srednie oceny nie za błędy tylko za zjebanie gierki w singlu, w multi codziennie gra 3 mln osób i nie było specjalnego narzekania na błędy, loot cave'ow nie liczę bo to raczej nie glicz, podobnie jak zrzucanie atheona w pewien okreslony sposób, sorry ale jesli te 3 mln osob non stop męczą jednego bossa bo nic innego nie ma to w każdej gierce nawet od Nintendo da się wyłapać jakiegoś glicza, ten drugi z Atheonem to już jest tak skomplikowany że chyba samo Bungie podrzuca te pomysly
Ale fakt, czy to SM3DW czy Zelda bo w sumie chyba wiecej niz na WiiU nie ogrywalem trzymały cholerną jakość i były perfekcyjne w dniu premiery, widać fakt ze Nintendo nie ogarnia internetu i jego możliwości ma swoje plusy
#728 Napisany 27 listopada 2014 - 10:37
#729 Napisany 27 listopada 2014 - 10:52
#730 Napisany 27 listopada 2014 - 10:53
Jak już to 3rd party, a nie indyk
#731 Napisany 27 listopada 2014 - 11:02
edit: sprawdziłem na wiki, wow, oni mają nawet jakieś doświadczenie w robieniu gier
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 27 listopada 2014 - 11:03
#732 Napisany 27 listopada 2014 - 11:05
a to nie było tak że gra ok ale odbili się od idiotyzmu PSN?
#733 Napisany 27 listopada 2014 - 15:00
#734 Napisany 27 listopada 2014 - 15:01
#735 Napisany 27 listopada 2014 - 15:03
ta gierka to taki fail że głowa mała
#736 Napisany 27 listopada 2014 - 15:08
Kurwa, grałem dziś rano i nie zauważyłem, ale jeśli to fakt to
#737 Napisany 27 listopada 2014 - 15:20
#738 Napisany 27 listopada 2014 - 15:31
Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 27 listopada 2014 - 16:35
#739 Napisany 27 listopada 2014 - 16:17
naprawią w kolejnym patchuThis appears to be a bug related to the game’s TOD settings and not a downgrade. Make sure to read our follow-up article about this lighting issue!
ja po patchu nie widzę żadnej zmiany, ani na lepsze ani na gorsze.
edit: ale ta gra psych połamała na forum
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 27 listopada 2014 - 16:17
#740 Napisany 27 listopada 2014 - 16:18
Raikoh torq skończ
#741 Napisany 27 listopada 2014 - 16:18
to fakt i jej niezaprzeczalny sukces
Ten post był edytowany przez michalmarek77 dnia: 27 listopada 2014 - 16:19
#742 Napisany 27 listopada 2014 - 16:41
#743 Napisany 27 listopada 2014 - 16:52
Przecież ich silnik graficzny miał pociągnąć grę z palcem w dupalu przy ponad 100 klatkach. To dlaczego teraz w grafice szukają remedium na dropy?
#744 Napisany 27 listopada 2014 - 17:00
A torq, jak widzę, zamierza do końca ratować się tym samym tekstem.
#745 Napisany 27 listopada 2014 - 17:16
#746 Napisany 27 listopada 2014 - 17:22
Ze smutkiem donoszę, że to jednak prawda to z tym oświetleniem.
I próbka oświetlenia sprzed pacza (które tutaj i tak nie kosi dupy, ale o tym niżej)
Ubi sobie chyba jaja robi
Przy okazji, teraz jak mam porównanie tych obrazków na laptopie do tego, co widzę w grze - Unity strasznie paskudnie wychodzi an screenach. Nie dziwię się, że taki hejt w stosownym temacie odchodził. Gra na żywo wygląda 440% lepiej. Sama gra świateł w czasie dnia i w naświetlonych miejscach nawet po paczu jest fajna.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 27 listopada 2014 - 17:23
#747 Napisany 27 listopada 2014 - 17:32
#748 Napisany 27 listopada 2014 - 17:37
Raikohtorq skończ
Raikoh też Ci psychę mocno połamał, w co drugim poście go wspominasz.
#749 Napisany 27 listopada 2014 - 17:54
#750 Napisany 27 listopada 2014 - 18:17
torq musi trollować, po prostu musi, w innym wypadku: http://piv.pivpiv.dk/
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|