#361 Napisany 29 stycznia 2017 - 11:26
#362 Napisany 29 stycznia 2017 - 11:40
Podsumowujac natychmiast przechodz Madhouse
Wezmę się, może jak czas pozwoli to jeszcze dzisiaj zacznę. Próbowanie swoich sił na najwyższych poziomach trudności to zawsze najlepsza część grania w Residenty
Hmm a to nie klasyczne RE przechodzilo sie w 7-8h i lazilo tam i nazad po niewielkich miejscowkach?
Tak i i wtedy też uznawałem to za minus, chociaż nawet one wydawały się rozmiarowo większe (rezydencja Spencera czy komisariat policji > mieszkanie Bakerów). Ostatnie odsłony RE jednak przyzwyczaiły mnie do dłuższej przygody.
#363 Napisany 29 stycznia 2017 - 12:01
#364 Napisany 29 stycznia 2017 - 12:15
#365 Napisany 29 stycznia 2017 - 12:57
Kaz, wiesz czemu HD Remaster jest dłuższy o połowę w stosunku do pierwowzoru? Są nowe lokacje, czy to kwestia tempa chodzenia, czasu trwania scenek itp?
Są nowe lokacje i dodatkowe wątki fabularne.
#366 Napisany 29 stycznia 2017 - 13:39
Korzystam z HLTB od dłuższego czasu, wyniki jakie można tam znaleźć są bliskie tego co sam otrzymuję, szczególnie w przypadku popularnych gier jak RE.Może dlatego, że nie są to żadne wiarygodne rezultaty, tylko wartości wpisane przez "społeczność"? A starym interesuje się już tylko garstka zapaleńców (z których każdy trzaska speed runy między kawą a ciastkiem), podczas gdy w nowego grały jakieś nowosieroty błądząc po lokacjach i walcząc ze sterowaniem?
#367 Napisany 29 stycznia 2017 - 13:45
#368 Napisany 29 stycznia 2017 - 13:53
#369 Napisany 29 stycznia 2017 - 14:02
#370 Napisany 29 stycznia 2017 - 14:08
#371 Napisany 29 stycznia 2017 - 14:50
#372 Napisany 29 stycznia 2017 - 16:41
Kaz, wiesz czemu HD Remaster jest dłuższy o połowę w stosunku do pierwowzoru? Są nowe lokacje, czy to kwestia tempa chodzenia, czasu trwania scenek itp?
Na pewno nie o połowę, ale ciut dłuższy jest. Nowe lokacje, nowe itemy, zmienione zagadki, bajery w stylu Crimson Headów - te elementy sprawiają, że gra jest trochę bardziej rozbudowana.
Kaz, tylko bez Alberta i innych ulatwiaczy. Na golasa!
Wiadomo, nie inaczej
#373 Napisany 29 stycznia 2017 - 17:44
#374 Napisany 29 stycznia 2017 - 18:06
Dobrze, że odcięli się od fabuły z poprzednich części, to była tak z*ebana i czerstwa historyjka, ze hej.
#375 Napisany 29 stycznia 2017 - 19:33
Do RE3 było spoko.
#376 Napisany 29 stycznia 2017 - 21:42
I tak najlepsze story = SH2. Nawet motyw z zaginiona żona podobny co w 7 ale tam to był mózg rozjebany
https://youtu.be/m-WCkJSMRVA
#377 Napisany 30 stycznia 2017 - 05:28
To prawda, SH2 ma najlepszy scenariusz ze wszystkich gier wideo.
#378 Napisany 30 stycznia 2017 - 13:04
Jakby co to od wczoraj mam platynę, Wy ludzie bez platyny.
#379 Napisany 30 stycznia 2017 - 16:08
#380 Napisany 30 stycznia 2017 - 20:03
Taka platyna powinna być w każdej gierce. Strzelam, że 25-40h dla większości. Trzeba przejść od 2 do więcej razy - ja polecam 4. Każde przejście oferuje inne doznania. Normalne przejście, speedrun, hard + zbieranie znajdziek, które można dać sobie do któregoś z wymienionych runów. Znajdźki do ogarnięcia samemu, bez YouTube'a - warto rozglądać się i tak, żeby podczas przechodzenia gry znajdywać jak najwięcej nabojów, leków itd. Dla leszczy są ułatwienia (hard z piłą albo kozackimi broniami z infinite ammo, znajdźki z okularami rentgen itd. A, i jeszcze przejście bez boxów i max 3 apteczki - do speedruna. Miodzik tak czy inaczej.
#381 Napisany 31 stycznia 2017 - 17:49
Zwiastun pierwszego DLC:
#382 Napisany 01 lutego 2017 - 12:09
Wow, Madhouse faktycznie stanowi wyzwanie, wczoraj dobrą godzinę męczyłem się z Jackiem w piwnicy, a na końcu i tak straciłem prawie wszystkie medykamenty. Podoba mi się, że hard nie jest zrobiony na odpier**l jak w innych grach (większy damage przeciwników i na tym koniec), tylko goście faktycznie podeszli do tego z głową, zmieniając ustawienie przedmiotów, wrzucając silnych przeciwników już na początku rozgrywki oraz czyniąc ich jeszcze bardziej agresywnymi, dzięki czemu drugie podejście przypomina coś na wzór scenariusza "B" z RE2 - niby poruszamy się po znanych miejscówkach, ale i tak nie wiemy czego się spodziewać. Im dłużej gram, tym zaczynam przychylniej patrzeć na ten tytuł - gra jest krótka, mała i momentami nie za bardzo przypomina Residenta, ale gra się dobrze (na wyższym poziomie trudności wręcz bardzo dobrze), w sumie jest to jeden z lepszych survival horrorów ostatnich lat. Capcom pokazuje, że da się jeszcze zrobić straszaka w staroszkolnym stylu, z konkretnym gameplayem, a nie tylko lichy symulator zwiedzania lokacji jakich ostatnimi czasy się namnożyło.
Btw, przeglądam właśnie oferty pracy, a tam coś takiego
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 01 lutego 2017 - 12:35
#383 Napisany 08 lutego 2017 - 21:49
ależ ta gra jest fajna tak po prostu.
Dalej uważam, że gra jest śliczna, wygląda naprawdę bardzo dobrze.
Sama gra to 100% powrót do korzeni, ba dla mnie to taki reboot albo wariacja na temat RE1, bo nie licząc zombiaków to przecież skóra zdjęta z pierwszej części, nie wiem jak fani mogą narzekać, bo szkielet rozgrywki, ba miejsce w której dzieje się gra to RE1 w pięknej nowej oprawie.
Szkoda, że tak mało czasu mam na granie.
#384 Napisany 09 lutego 2017 - 06:35
Pewnie boli ich FPP, bo do tej pory romans serii z tą perspektywą zwiastował gnioty. Kto by słuchał płaczków, karawana jedzie dalejSama gra to 100% powrót do korzeni, ba dla mnie to taki reboot albo wariacja na temat RE1, bo nie licząc zombiaków to przecież skóra zdjęta z pierwszej części, nie wiem jak fani mogą narzekać, bo szkielet rozgrywki, ba miejsce w której dzieje się gra to RE1 w pięknej nowej oprawie.
Szkoda, że tak mało czasu mam na granie.
#385 Napisany 09 lutego 2017 - 12:04
Brak zombie, brak tyrantów, brak eksplodującego laboratorium, brak normalnych cut-scenek (zamiast tego wszystkie wydarzenia obserwujemy z oczu bohatera, nie każdemu to pasuje), żadnych znanych bohaterów, w to miejsce jakiś drewniany bolek bez emocji, widok FPP, klimat i fabuła, które średnio przypominają RE (bardziej Teksańską masakrę oraz FEAR). Jasne, gameplay to powrót do korzeni i z tego trzeba się cieszyć, ale cała reszta już niekoniecznie.
#386 Napisany 09 lutego 2017 - 12:32
Klimat to jednak dla mnie bliższy jest pierwszemu RE, bo i teren działań bardzo podobny - domostwo i jego okolice. I tak, też chciałbym Tyranty i inne śmieszne rzeczy.
#387 Napisany 09 lutego 2017 - 12:39
Ja jestem póki co zadowolony z zakupu.
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 09 lutego 2017 - 12:40
#388 Napisany 09 lutego 2017 - 12:57
żadnych znanych bohaterów, w to miejsce jakiś drewniany bolek bez emocji
Brzmi jak RE1.
#389 Napisany 09 lutego 2017 - 13:37
#390 Napisany 11 lutego 2017 - 15:53
Wczoraj ganiałem się
Teraz dostałem telefon by wrócić do piwnic i nie powiem, trochę się obsrałem na wspomnienie tego co tam widziałem i co pewnie mnie tam czeka teraz, przy ilości ammo jakie mam
Cudna gierunia.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|