#61 Napisany 09 stycznia 2017 - 22:20
#62 Napisany 09 stycznia 2017 - 22:24
Xbox ma jakiś lineup?
Jedyny ex to chyba Scorpio
#63 Napisany 10 stycznia 2017 - 00:52
#64 Napisany 10 stycznia 2017 - 00:54
edit. tak sobie myślę że był by niezłe jaja gdyby okazało się że Scalebound będzie teraz exem na PS4
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 10 stycznia 2017 - 00:59
#65 Napisany 10 stycznia 2017 - 01:09
Teraz mi przyszło do głowy, że może ich pomysłem jest Minecraft 2 jako time exclusive.. dla nas by to nic nie znaczyło, ale kto wie czy by nie sprzedało im to Scorpio...
#66 Napisany 10 stycznia 2017 - 04:08
Kamiya ponoć psychicznie wrak człowieka i z robienia giereczek chce się w ogóle wycofać.
Dziękujemy Ci kuźwa Microsoft ...
Ten post był edytowany przez nole dnia: 10 stycznia 2017 - 04:20
#67 Napisany 10 stycznia 2017 - 06:54
#68 Napisany 10 stycznia 2017 - 07:25
Ja yebie to była jedna z trzech gier, dla których kiedyś kupiłbym XOne, w zasadzie najważniejszy argument po stronie tej zapomnianej przez boga konsoli, a teraz wyskakują z kasacją. Płakę.
#69 Napisany 10 stycznia 2017 - 07:29
#70 Napisany 10 stycznia 2017 - 07:40
#71 Napisany 10 stycznia 2017 - 08:12
#72 Napisany 10 stycznia 2017 - 08:17
PS3 po PS2, Xbox One po 360, Wii U po Wii.
Widocznie fail po sukcesie to normalne w tej branży. Choć w przypadku MS to można debatować, czy to Xbox One jest wypadkiem przy pracy, czy takim wypadkiem był sukces 360.
#73 Napisany 10 stycznia 2017 - 09:42
Ale PS2 po PSXie failem nie było Klątwa trzeciej konsoli, ot co. Chociaż masz rację, że na trzy Klocki, MS trafił tylko z jednym.
#74 Napisany 10 stycznia 2017 - 09:45
#75 Napisany 10 stycznia 2017 - 09:49
#76 Napisany 10 stycznia 2017 - 09:50
A co było nie tak z Xboxem pierwszym? Jasne, sprzedażowo szans z rozpędzoną PS2 nie miał, ale epokowych rozwiązań mu nie odmówisz
A co jest nie tak z Xbonem, oprócz kompletnie zyebbanego menusa? To dobra konsola przecież. O sprzedaż mi chodzi.
#77 Napisany 10 stycznia 2017 - 09:52
XBOX - cudo z zajebistymi exami ktore miazdzyly te z PS2 (mowie o swoim guscie)
X360 - rozpedzony dzieki poprzednikowi gdzie Microsoft walczyl o exy, kupowal studia, spisywal sie wzorowo do 2010 roku i wyjsciu kinecta. Wtedy moja 360 wyladowala na wieki w szafie i ogolnie od tamtego momentu Xbox umarl.
#78 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:01
A co było nie tak z Xboxem pierwszym? Jasne, sprzedażowo szans z rozpędzoną PS2 nie miał, ale epokowych rozwiązań mu nie odmówisz
A co jest nie tak z Xbonem, oprócz kompletnie zyebbanego menusa? To dobra konsola przecież. O sprzedaż mi chodzi.
True enough. A co do menusów to myślałem, że tylko mi wydają się one zwalone
#79 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:04
Chyba tylko xbotom się wydają ok. Za każdym razem jak włączam One, to mnie kurwica strzela. Ostatnio kilka minut szukałem gdzie jest moja biblioteka gier
#80 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:05
#81 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:08
Xbox miał zajebiste exclusive'y, także z gatunków niedostępnych na chińskich pudełkach (vide kotor).
To była zajebista konsola. X One nawet koło tego nie stoi
#82 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:09
#83 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:12
#84 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:18
#85 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:20
Pewnie pytałeś Stana.
#86 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:23
Pewnie Cwany mu doradzał.
#87 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:24
#88 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:25
Przy grubszych akcjach kotor gubił klatki, ale po pierwsze nie wyróżniał się w tym aspekcie specjalnie negatywnie na tle innych gier tamtej generacji (ba, nawet na tle Wiedźmin 3: Dziki Gon 1.0 z ps4 też nie wypada źle), a po drugie to była przecież stara szkoła Bioware (tzn. pre-masseffectowa) co oznacza, że podstawą gameplayu była aktywna pauza. Kto grał w coś Bioware z aktywną pauza ten wie, że spadki animacji w tym wypadku nie są specjalnie dotkliwe i upeirdliwe
#89 Napisany 10 stycznia 2017 - 10:32
Wiedźmin 3: Dziki Gon 1.0 z ps4
Nie wywołuj (białego) wilka z lasu Tego nawet quest Barona nie ratował.