FIFA 15
#31 Napisany 13 sierpnia 2014 - 09:11
#32 Napisany 13 sierpnia 2014 - 09:42
Zagram ale rewolucji i nawet sporej ewolucji brak. Kosmetyka - i tak do końca currentów? meh?
Ten post był edytowany przez KoBik dnia: 13 sierpnia 2014 - 09:43
#33 Napisany 13 sierpnia 2014 - 11:11
#34 Napisany 13 sierpnia 2014 - 11:18
Już widzę tych bramkarzy......jak znowu wpuszczają gole z 40 metrów chociaż mogą zrobić z piłką co chcą albo rzucają się gdy piłka jest już dawno w bramce. xD
#35 Napisany 15 sierpnia 2014 - 17:40
http://www.ppe.pl/ne...e_15_w_hd_.html
wygląda to bardziej arcade'owo niż FIFA14, dziwnie, szybko i trochę skokowo. Czekam na demo, żeby ocenić...
#36 Napisany 09 września 2014 - 10:27
#37 Napisany 09 września 2014 - 11:29
#38 Napisany 09 września 2014 - 11:51
Ale na trailerze widać, że bramkarze dalej lipa.
#39 Napisany 09 września 2014 - 15:02
#40 Napisany 09 września 2014 - 15:07
ja jeszcze mam 14 bo dostałem w EA Access; warto kończyć dla fabuły, czy od razu 15 odpalać a 14 olać?
#41 Napisany 09 września 2014 - 15:12
#42 Napisany 09 września 2014 - 15:15
O kurcze. Myślałem, że to jakaś sklejka EA czy coś. Mój błąd. No ale nie chodzi mi o błędy, tylko o zachowania bramkarzy, które są bardzo nienaturalne i sztuczne.
#43 Napisany 09 września 2014 - 15:22
#44 Napisany 09 września 2014 - 23:10
Pograłem na PC i jestem naprawdę zadowolony z demka. Gra się totalnie inaczej niż w 14 i bardzo dobrze. Ruchy są płynniejsze, akcje bardziej satysfakcjonujące, trybuny to coś wspaniałego gdy się strzeli bramkę. Wszystko żyje, jest piękne, płynne i chce się na to patrzeć. Bramkarze moim zdaniem świetni, lepszy refleks, świetne nowe ruchy, zaskakują, nie jest łatwo im strzelić gola np. w 14 w sytuacji gdy ze skrzydła schodzimy zawodnikiem do środka i na 11 metrze oddalibyśmy strzał finezyjny w róg to na 95% bramka, w 15 próbowałem tak zrobić 5 razy, na 5 razy bramkarz świetnie wybronił. W innej sytuacji gdy w 14 bardzo często wpadają gole po długim rogu tak w 15 bramkarz wyciąga się i broni dużo takich strzałów.
Widzę, że EA robi FIFĘ w kratkę i ta edycja wypadnie naprawdę świetnie, trzymam za to kciuki, bo jednak demo to wersja z gamescom albo wcześniej bo są totalnie inne ov zawodników.
Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 09 września 2014 - 23:10
#45 Napisany 09 września 2014 - 23:22
#46 Napisany 09 września 2014 - 23:25
Troll i to słaby
#47 Napisany 09 września 2014 - 23:33
#48 Napisany 09 września 2014 - 23:35
Nie wykręcaj się, trolluje sie wszędzie gdzie trafisz na podatny grunt. Trollu.
#49 Napisany 10 września 2014 - 10:16
Piękny lobostrzał Higuainem mi wyszedł, widać też ciągnięcie za szmatę Gierka rządzi - chcę już fulla.
#50 Napisany 29 października 2014 - 01:33
Nie wierzę w to co zrobiło EA Sports ale dodali mase gowien, miedzy innymi trawe "realistyczna" a ucierpiala na tym cala reszta.
- brak antyaliasingu czasami kluje w oczy, nie nadaza sie renderowac czesto
- na poczatku meczu (kazdego!) framerate na poziomie 10fps i slaba grafika
- ogolnie downgrade graficzny (!)
- spadki animacji
- komiczne animacje bramkarze, szcegolnie to jak szybko wstaja i wyglada to tak ze zgubili kilkanascie klatek animacji
- kocham te kocie dziwne ruchy pilkarzy, tutaj ich jeszcze wiecej
- w Fifa 14 na ps4 az sie chcialo ogladac powtorki, plynne, lekko podrasowane...a tutaj? Slaby framerate,grafika gowniana. Wstyd to na fejsa wyslac oO
- gdzie w sezonach online moge wczytac taktyke zapisana???
W skrocie:
- dolozyli niepotrzebnych rzeczy, jak np ta trawa ktora wcale fajnie nie wyglada
- niby duzo jest animacji nowych ale co z tego jak spadki i dziwnie sie synchronizuja przec co czesciej niz zawsze komicznie to wyglada (tak jak pes z 2-3 lata temu)
- tak przekombinowali ze zwalili czesc gameplayu
Sa tez zalety, np o wiele lepszy interfejs, jeszcze lepsza otoczka calej gry i social, efekty dzwiekowe i atmosfera na stadionie - ta cisza kiedy goscie strzelaja gola przy bramce gdzie ńie ma sektoru gosci!
Ale to jest niewazne w kwestii caloaci, co gorsza demo mi tak nie rwalo i wydawalo sie miec lepsza grafike.
Fufatch, tez takie odczucia troche masz? Bo wiem ze Ci. Sie gra podoba...myslalem ze 82 czyli 5 gorzej na gamerankings jest za brak nowosci, blizej jej do 6.2 user metascore na metacritic...
Chyba na aledrogo idzie oO
Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 29 października 2014 - 01:36
#51 Napisany 29 października 2014 - 03:33
tylko pes
#52 Napisany 29 października 2014 - 06:08
#53 Napisany 29 października 2014 - 07:09
Taktykę w sezonach ZAWSZE można było wczytać w zarządzaniu zespołem.
A teraz chyba nie, zapomnieli o tym.
#54 Napisany 29 października 2014 - 07:33
#55 Napisany 29 października 2014 - 08:19
#56 Napisany 29 października 2014 - 21:03
Nawet jesli to nie na tyle by przebolec braki w licencjach.
#57 Napisany 29 października 2014 - 21:20
dlatego nie kupiłem żadnej.
#58 Napisany 29 października 2014 - 21:38
...ale musiałem się zdenerwować bo wygrywaliśmy 2:0, rozlaczyło grę i tym sposobem przegrałem 0:3 x_X
Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 29 października 2014 - 21:39
#59 Napisany 30 października 2014 - 00:11
Wtopiłem 219 zł...
Nie wierzę w to co zrobiło EA Sports ale dodali mase gowien, miedzy innymi trawe "realistyczna" a ucierpiala na tym cala reszta.
- brak antyaliasingu czasami kluje w oczy, nie nadaza sie renderowac czesto
- na poczatku meczu (kazdego!) framerate na poziomie 10fps i slaba grafika
- ogolnie downgrade graficzny (!)
- spadki animacji
- komiczne animacje bramkarze, szcegolnie to jak szybko wstaja i wyglada to tak ze zgubili kilkanascie klatek animacji
- kocham te kocie dziwne ruchy pilkarzy, tutaj ich jeszcze wiecej
- w Fifa 14 na ps4 az sie chcialo ogladac powtorki, plynne, lekko podrasowane...a tutaj? Slaby framerate,grafika gowniana. Wstyd to na fejsa wyslac oO
- gdzie w sezonach online moge wczytac taktyke zapisana???
W skrocie:
- dolozyli niepotrzebnych rzeczy, jak np ta trawa ktora wcale fajnie nie wyglada
- niby duzo jest animacji nowych ale co z tego jak spadki i dziwnie sie synchronizuja przec co czesciej niz zawsze komicznie to wyglada (tak jak pes z 2-3 lata temu)
- tak przekombinowali ze zwalili czesc gameplayu
Sa tez zalety, np o wiele lepszy interfejs, jeszcze lepsza otoczka calej gry i social, efekty dzwiekowe i atmosfera na stadionie - ta cisza kiedy goscie strzelaja gola przy bramce gdzie ńie ma sektoru gosci!
Ale to jest niewazne w kwestii caloaci, co gorsza demo mi tak nie rwalo i wydawalo sie miec lepsza grafike.
Fufatch, tez takie odczucia troche masz? Bo wiem ze Ci. Sie gra podoba...myslalem ze 82 czyli 5 gorzej na gamerankings jest za brak nowosci, blizej jej do 6.2 user metascore na metacritic...
Chyba na aledrogo idzie oO
Osobiście nie odczuwam wspomnianych przez Ciebie wad, może zbyt mało wymagam od tej serii, bo nie spodziewam się z roku na rok rewolucji. Cieszą małe rzeczy - kilka uwag na gorąco.
- 14ka miała wnerwiający zwyczaj pokazywania na jednym ujęciu dobiegania gracza do linii bocznej po wybiciu na aut, co trwało nieraz kilkanaście sekund(!!!) - teraz w tym czasie oglądamy powtórki wcześniejszych akcji, które można pominąć, jeśli się chce
- w 14ce po zamieszaniu przy co bardziej kontrowersyjnych bramkach bez wchodzenie w statystyki nie dało się stwierdzić, kto strzelił gola, teraz po serii powtórek mamy dodatkowe ujęcie na strzelca bramki, z informacją, który to jego gol w meczu/sezonie
- prawdziwa zabawa zaczyna się po podłączeniu headsetu ( w polskiej wersji językowej nie działa). W ustawieniach sterowania głosowego można ustawić charakterystykę wybranych taktyk, oraz wczytać się w komendy głosowe a potem, podczas meczu wystarczy wyjęczeć formation x (gdzie x to oznaczenie danego ustawienia, oznajmić graczom, żeby się cofnęli, czy podłączyć obrońców do ataku. Niby banał, ale w trybie menadżerskim dodaje klimatu.
- wreszcie daje się zauważyć realny wpływ wybranej taktyki na losy meczu. W każdym przedmeczowym menu można przypisać role poszczególnym zawodnikom, i nie chodzi tutaj tylko o wcześniej już występujące krycie, ale wskazanie skrzydłowym czy mają trzymać się linii bocznych czy schodzić do środka podczas ataku, nie mówiąc o zdefiniowaniu śmielszych poczynań bocznych obrońców, czy ustalenia jak bardzo defensywni mają być defensywni pomocnicy.
- gra zaczyna wymagać sprawnego poruszania się prawym analogiem, bez tego nie da się grać z co bardziej wprawnym żywym przeciwnikiem. Decyzja wychylenia gałki po przyjęciu piłki musi być instynktowna by zmylić, ustawionych na pressing obrońców. Zwiększa się waga zagrań kombinowanych, ograniczono liczbę bramek wpadających z przypadkowych główek, oraz wysokie prostopadłe podanie nie jest już tak przekozaczone jak kiedyś.
Zgadzam się z tym, że demo wyglądało lepiej. Nie mam pojęcia dlaczego, niemniej strasznie mi to nie przeszkadza. Grając sezon zespołem ligi angielskiej ważniejszy jest klimat stadionu, tego jak kibice niosą podczas meczu, komentatorzy (tylko w wersjii angielskiej) robią klimat jakiego nigdzie indziej nie ma. Gdy przy piłce jest, powiedzmy, Diego Costa, komentatorzy, w kilku wariantach przybliżą jego dotychczasową karierę oraz wytkną bezbarwność na tegorocznym mundialu. Klasa.
Na koniec jeszcze słowo o przedwiecznym starciu Fify i PESa. Drogie Konami, dajcie gameplay swojej wypieszczonej pod tym względem serii z mnogością trybów i licencji obecnych w Fifie i obiecuję, że już nigdy nie tknę tworu EA Sports. Do tego czasu jednak nie zamierzam grać, jak to kiedyś miało miejsce, randomem o nazwisku Braszczykowski i podniecać się faktem, że jakiś fanowski team mógłby wesprzeć mnie custom filem z edycją składu. Dla wielu są to kwestie detali, ale wielce uzależniający team FUT w Fifie daje tyle radochy, że pozwala na namiastkę rzeczywistości, choćby pod względem wartości rynkowej wirtualnych piłkarzy i sam w sobie stanowi wartość o wiele większą ( dla mnie) niż doskonalszy (o ułamki sekund gdyby to był wyścig) gameplay PESa.
#60 Napisany 30 października 2014 - 00:20
No i nie masz wrazenia, ze Fifa 14 byla plynniejsza a tubardziej skokowo/chrupiaco jest?
Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 30 października 2014 - 00:24
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|