Bogowie chcą żebyś kupił nowiutki 65 calowy oledzik. Kim jesteś aby przeciwstawiać się woli niebios?
Telewizory pod konsole - pytania, porady
#6751 Napisany 12 kwietnia 2022 - 08:43
#6752 Napisany 12 kwietnia 2022 - 09:07
#6753 Napisany 12 kwietnia 2022 - 09:07
No na to Piko liczył, że wyczeka do konca i daj boże wpadnie tegoroczny modelik
#6754 Napisany 12 kwietnia 2022 - 09:09
Ten post był edytowany przez Pico dnia: 12 kwietnia 2022 - 09:09
#6755 Napisany 12 kwietnia 2022 - 09:51
LG OLED E9 55", kupiony w maju 2020 - czyli za niespełna miesiąc kończy się gwarancja.
Ten problem ze "świecącym pikselem" występuje od zakupu telewizora - raz jest dzień, raz kilka dni. Później znika na miesiąc czy dłużej. Pojawia się. Znika. Pojawia. Znika.
Jak sądzicie - jak zadziała serwis LG w takim przypadku? W poniedziałek będą dzwonić kolejny raz, bo na razie rozmawiałem z nimi w piątek i zalecili (po raz trzeci na tym tv będę to robił) odświeżanie pikseli, gdzie problem po tym nigdy nie znikał - po prostu w którymś momencie znikał, w innym (ot tak!) sie pojawiał.
(....)
Jest tak, jak pan ACZ napisał. Jeżeli piksel jest wypalony, to (że tak prosto to ujmę) nie działa cały czas.
Z serwisem jest różnie. Sporo zależy od serwisanta, który do ciebie przyjedzie. Zasadniczo uznawane są w reklamacjach zgłoszenia, w których występują minimum 3 wypalone piksele. W serwisie mogą uznać, że jeden piksel, który robi focha nie przeszkadza w odbiorze wyświetlanego obrazu, a fakt, że niemało zapłaciłeś i chcesz perfekcyjnego obrazu tam specjalnie nie ruszy.
Oczywiście to ta grosza wersja. Lepsza jest taka, że wymienią ci matryce, albo nawet tv.
Zabawa się zacznie jak się okaże, że serwis wymieni. Później się okaże, że nie produkują już takich i oferują wymianę na takie "byle co" albo takie "byle co". Wypytaj dokładnie o wszystkie terminy. Niczego to nie przyspieszy ale będziesz miał argumenty do gównoburzy.
Nie do końca. Biorąc pod uwagę fakt, że taka matryca, to okolice 80% ceny całego odbiornika, często firma decyduje się na zaoferowanie nowego telewizora. Jeżeli dany model nie jest produkowany, to klient otrzymuje nowsze urządzenie. Tak jest z elektroniką i nie dotyczy ta wymiana tylko tv. Swego czasu mija Iksperia T została wymieniona na nowszy model (Z), ponieważ nie dało się jej naprawić, a sama T nie była już produkowana.
Z tv jest podobnie. Kilku użytkowników na sąsiednim forumku miało tak, że ich OLED na L4 poszedł, a że nie był już produkowany, dostali w ramach reklamacji nowy model. Niektórzy mieli mniej szczęścia i otrzymali jedynie matryce
#6756 Napisany 12 kwietnia 2022 - 14:49
#6757 Napisany 26 kwietnia 2022 - 19:51
Z jednej strony nie można było się z tym mośkiem dogadać kiedy ma przyjechać, bo już dwa razy się umawiał a nawet później nie dawał znać, bo "coś tam mu się przeciągnęło, coś tam nie mógł" - no to na minus u gościa. Plusem jest to, że nawet człowiek by wała zrobił i zmodyfikował zdjęcie, a miałby wymienioną matrycę xD.
Tak czy siak fajnie - mam nową matrycę, od dziś 2 lata gwarancji na nią. Może za 23 miesiące znów zrobię zgłoszenie .
#6758 Napisany 28 kwietnia 2022 - 16:51
#6759 Napisany 29 kwietnia 2022 - 07:02
Był w końcu u nas serwisant i z miejsca wymienił matrycę. Nic nie sprawdzał, nic! Tyle co było moje zgłoszenie i zdjęcie świecącego piksela.
Z jednej strony nie można było się z tym mośkiem dogadać kiedy ma przyjechać, bo już dwa razy się umawiał a nawet później nie dawał znać, bo "coś tam mu się przeciągnęło, coś tam nie mógł" - no to na minus u gościa. Plusem jest to, że nawet człowiek by wała zrobił i zmodyfikował zdjęcie, a miałby wymienioną matrycę xD.
Tak czy siak fajnie - mam nową matrycę, od dziś 2 lata gwarancji na nią. Może za 23 miesiące znów zrobię zgłoszenie .
No to widzę że ostatnio LG trochę inaczej podchodzi do klienta, bo wcześniej nie było tak różowo jak u mnie i u Ciebie.
Mi kazał włączyć pokazać wadę, widział, ale na telefonie jakim robił było to słabo widoczne, zrobiłem to swoim i pięknie to było widać.
Ważne że teraz 23 miesiące spokoju
#6760 Napisany 05 maja 2022 - 10:19
POPULARNY POST!
Udało się wyrwać "nowy" TV pod retro gierki
32" 100hz i do tego dźwięk 2.1
6 wejść z czego 3 euro, 2 cinche oraz jedno S-video - nie będzie trzeba się bawić w przełączania kabelków
Co do samej jakości obrazu to dalej robi wrażenie.
Jedynie do wagi mam zastrzeżenie bo ten klocek ma 64kg i ciężko to samemu wyrwać z szafki.
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 05 maja 2022 - 10:19
#6761 Napisany 05 maja 2022 - 12:40
Ma logo Sony to wiadomo że dobty.
#6762 Napisany 05 maja 2022 - 13:45
zajebisty
#6763 Napisany 05 maja 2022 - 13:48
Ma logo Sony to wiadomo że dobty.
Suny to Suny, a nie jakieś chińskie badziewie.
Szkoda że nie zrobiłem fotki jak wygląda tył TV bo robi większe wrażenie niż od przodu, Lampa od kineskopu jest długa.
Na premierę więcej kosztował niż OLED 55" czy teraz 65"
Dostałem pilota oryginalnego oraz instrukcję z dopisaną ceną 9999 zł
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 05 maja 2022 - 13:51
#6764 Napisany 05 maja 2022 - 14:54
a za ile teraz go znalazłeś?
brałbym podobnego, ale jedyny minus to gabaryt i ta waga, ale pewnie już tylko bomba atomowa go przesunie.
#6765 Napisany 05 maja 2022 - 15:09
Za 2 cztero paki Perełki z wniesieniem.a za ile teraz go znalazłeś?
brałbym podobnego, ale jedyny minus to gabaryt i ta waga, ale pewnie już tylko bomba atomowa go przesunie.
Tego i Ruski atom nie ruszy.
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 05 maja 2022 - 15:10
#6766 Napisany 14 czerwca 2022 - 18:46
4k, jakość, HDR dają taką jakość, jakiej nie widziałem na takim Netflixie. Poza niektórymi grami, nie widziałem jeszcze takiego obrazu na moim OLEDzie.
Cudowny obraz
#6767 Napisany 14 czerwca 2022 - 20:14
#6768 Napisany 14 czerwca 2022 - 21:56
Netflix ma lepsza jakość obrazu od HBO Max, Playera i Prime. Ale Apple TV to muszę sprawdzić, oglądałem na razie tylko w telefonie.Bo netflix to dno jakościowe, Apple TV ma chyba obecnie najlepszy obraz.
Tak czy inaczej, Disney
#6769 Napisany 14 czerwca 2022 - 23:00
#6770 Napisany 05 lipca 2022 - 20:39
#6771 Napisany 05 lipca 2022 - 22:19
A jest to coś warte? Mam abo w C+, a apki używam raz w roku na telefonie by Le Mans24 w miarę śledzić. Do tv mam dekoder podłączony, coś wiecej z apki wyciągnę poza płatnymi Vod, gdzie chyba są lepsze streamingi jakościowo (Apple TV?).No, w końcu.
https://m.wirtualnem...eamingowy-webos
#6772 Napisany 05 lipca 2022 - 22:54
#6773 Napisany 06 lipca 2022 - 13:52
Canal Plus online, u nas same problemy z tym były. Na tv LG problemy, na Mi Stick problemy, na komputerach problemy. Najczęściej jedyną opcją na oglądanie meczu było odpalanie na TV przez aplikację z telefonu. Mam nadzieję, że będzie lepiej z Viaplay bo teraz tam będzie Premier League.
#6774 Napisany 06 lipca 2022 - 17:42
#6775 Napisany 06 lipca 2022 - 21:06
O widzisz, nie znałem takiego patentu. Oby teraz viaplay dało radę.Ja korzystałem z Canal+ kupując pakiet w Playerze, nie trzeba było żadnych cudów i zewnętrznych sprzętów. Nigdy nie było problemów, apka Playera była normalnie dostępna na Oledzie, można było oglądać najlepszą ligę świata
#6776 Napisany 07 lipca 2022 - 09:10
Ja korzystałem z Canal+ kupując pakiet w Playerze, nie trzeba było żadnych cudów i zewnętrznych sprzętów. Nigdy nie było problemów, apka Playera była normalnie dostępna na Oledzie, można było oglądać najlepszą ligę świata
The same pod Eleven. Śmiga aż miło, nigdy nie było żadnej zwiechy ani żadnego innego problemu.
#6777 Napisany 07 lipca 2022 - 20:35
#6778 Napisany 02 września 2022 - 13:54
Jaka jest teraz telewizorowa meta, wciaz LG OLED?
Potrzebuje czegos 65 cali
#6779 Napisany 02 września 2022 - 13:55
#6780 Napisany 03 września 2022 - 13:22
Tak LG OLED, będzie Pan zadowolony.czesc wszystkim
Jaka jest teraz telewizorowa meta, wciaz LG OLED?
Potrzebuje czegos 65 cali