Pierwsze forowe potyczki zaliczone. Pograliśmy z Shinim przeszło godzinę i muszę przyznać, że kod sieciowy jest naprawdę świetny.
#151 Napisany 18 lutego 2016 - 23:58
#152 Napisany 19 lutego 2016 - 00:39
Przy okazji Hanz mnie dosyć mocno miażdżył, a w momentach kiedy walka była bardziej wyrównana mnie puszczały nerwy pod koniec rundy i przegrywałem Ale jeszcze się odkuję, bo mimo porażek grało się super
#153 Napisany 19 lutego 2016 - 00:47
#154 Napisany 19 lutego 2016 - 00:51
Hot Ryu lepszy niż Pedo Bison.
#155 Napisany 19 lutego 2016 - 22:58
#156 Napisany 20 lutego 2016 - 10:37
Czyli Sylvan jak zwykle nie wiedział co mówi? Heh...
#157 Napisany 20 lutego 2016 - 11:04
#158 Napisany 20 lutego 2016 - 13:42
Przecież diamenciki to ściema, a Sylwuś to mitoman, który na forach buduje swoją legendę, choć do wymiatania dużo mu brakuje.
#159 Napisany 20 lutego 2016 - 15:45
Widzę Iras, że już sam plusy sobie dajesz....Przypominam, że to temat o SF V, a nie miejsce na twoje złośliwości z tytułu, że twój zameczek jest kilkadziesiąt poziomów niżej niż mój. Chłopaki pojącia o grze nie mają, widzę, że ty tez nie, ale próbujesz zakrzywiać rzeczywistość. Dobrze wiesz, iż byłem kilka klas wyżej podczas pisania tego tekstu, a teraz każdy niemal schodzi do niższych lig, by zdobywać 1600 surowca co 4 godziny, a nie 400 co pół doby, jak miałem w lidze Master.
A skoro o SF V mowa:
#160 Napisany 20 lutego 2016 - 16:15
Wiem, że podczas pisania tego tekstu byłeś niżej - w lidze złotej Poza tym master to ciągle nie jest jedna z najlepszych lig, a problem z surowcami masz dlatego, że rushowałeś Town Hall. Nie ogarniasz gierki dla 12-letnich dzieciaków - nie pogrążaj się bardziej.
Nie wiem po co cytujesz Ryo z innego forum, jak Shinigami kilka postów wyżej napisał praktycznie to samo.
#161 Napisany 20 lutego 2016 - 16:18
Masa forsy leci za story, levele i survivale. Jasne, że to jednorazowe zastrzyki, ale dobrze wróży na zapowiadane daily challenges.
#162 Napisany 20 lutego 2016 - 16:26
#163 Napisany 20 lutego 2016 - 16:50
Kup, Schrodinder, grę, zagramy wieczór, może dwa i się przekonamy.
#164 Napisany 20 lutego 2016 - 16:55
Kup, Schrodinder, grę, zagramy wieczór, może dwa i się przekonamy.
O czym się przekonacie, że jesteś lepszy od kogoś kogo ostatnią ogrywaną bijatyką był Tekę Tak Turnejmęt na PS2?
#165 Napisany 20 lutego 2016 - 16:59
A z bijatykami jest jeszcze lepiej bo Tekken 3 na PSX to ostatnie co ogrywałem więc japsko Sylvanoszcze, Szynka na bijatykach się zna i wytyka Ci tutaj błędy, przełknij ślinę, popraw czapeczkę i przyznaj się że Pan Szynkosław jest największym bijatykowym autorytetem na tym forumku
Shinigami jako znawca tematu jedyny na tym forum, napisz czy noobki jak ja mają co tu szukać? Ładnie to wygląda, coś tam online bym popykał o ile tryb daje rade i nie ma lagów
#166 Napisany 20 lutego 2016 - 17:04
Wmawiaj ludziom od dwóch tygodni, na co najmniej dwóch forach jaki to rak, po czym zasugeruj im zakup.Kup, Schrodinder, grę, zagramy wieczór, może dwa i się przekonamy.
#logika
#167 Napisany 20 lutego 2016 - 17:25
Jurek, nie denerwuj sie Ja naprzykład wole poczekać na Cupheada niż orać w raka. Co kto woli, ach ten Ashen !!
#168 Napisany 20 lutego 2016 - 17:27
No cóż. Online działa i lagów nie ma. Musisz się jednak przygotować, że sporo osób ogarnia SF i nieźle łoją. Mnie często klepią jak Rumburaka, ale się nie daję i nie odpuszczam.Shinigami jako znawca tematu jedyny na tym forum, napisz czy noobki jak ja mają co tu szukać? Ładnie to wygląda, coś tam online bym popykał o ile tryb daje rade i nie ma lagów
Natomiast mega plusem jest generalne ułatwienie pułapu wejścia w grę. Obsługa postaci i bardziej zaawansowanych kombosów jest dosyć łatwa dla palców.
#169 Napisany 20 lutego 2016 - 17:34
Żeby pograć w to online trzeba mieć plusa?
Postacie z season pass można kupić za wirtualną kasę?
Nowe postacie/areny/itp dodawane w przyszłości będą dodawane za darmo?
#170 Napisany 20 lutego 2016 - 17:53
Pytasz o podstawową rzecz odnośnie PSN i samej gry 3x tak.
Taka tam głupota z wczoraj.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 20 lutego 2016 - 17:54
#171 Napisany 22 lutego 2016 - 21:36
Jako że wczoraj u mnie w robocie odbywały się eliminacje do Mistrzostw Polski to poobczajałem sobie na żywo bijatykowych wymiataczy Muszę przyznać że paru gości potrafiło zaimponować, szczególnie typek jako jedyny grający Chun-Li: nie dość że potrafił wygrać 10 walk pod rząd, to miał nawet nowiusienki kontroler do bijatyk z podobizną swojej ulubionej bohaterki zapytany ile na niego wydał bez skrępowania powiedział że 1200 zł
Ogólnie giereczka prezentuje się w akcji całkiem nieźle, ale czuje że prędzej kupię sobie Mortala niż SF, bo wydaje mi się jednak fajniejszy i bardziej przystępny
#172 Napisany 01 marca 2016 - 00:23
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 01 marca 2016 - 00:23
#173 Napisany 01 marca 2016 - 00:52
Z doświadczenia wiem, że jak zaczyna się mocno sypać, to lepiej sobie odpuścić i na ten dzień włączyć inną gierkę (albo po prostu nie grać już rankingowo, żeby nie psuć sobie statystyk). W moim przypadku to się odnosi do wszystkich gier online - seria porażek za mocno mnie dołuje, spada motywacja, a to prowadzi tylko do kolejnych przegranych.
#174 Napisany 01 marca 2016 - 00:54
niegranie rankingowo w obojetnie jaką grę jest dla mięczaków. ;]
#175 Napisany 01 marca 2016 - 00:56
Czasem po prostu ma się kiepski dzień i nic nie wychodzi, po co psuć statsy. W takim przypadku lepiej wbić na mecze bez rang i poćwiczyć trochę na noobach.
#176 Napisany 01 marca 2016 - 01:03
po co psuć statsy
po to żeby to byly statsy rzetelne. ;]
#177 Napisany 01 marca 2016 - 01:25
;]
#178 Napisany 01 marca 2016 - 07:00
Ech Zacząłem dzisiaj mając 1300 LP (punkty za ranked) kontynuując dobrą passę ostatnich dni. Przeszło 20 walk później dobiłem 1500 LP, wpadła nowa ranga, a następnie wszystko zaczęło się sypać. Aktualnie mam 1141 punktów z obawiam się by nie spaść poniżej 1000
Coś o tym wiem Rocket League, StarCraft: BroodWar czy szachy. Zawsze sobie powtarzam, że już dość ale nie zawsze mam na tyle silną wolę żeby przestać
#179 Napisany 01 marca 2016 - 09:01
Kurka, a doszedłem do 1500 i miałem kończyć. Myślę "jedna walka na koniec jeszcze nie zaszkodzi". Przegrałem i spadłem punktowo. "No to jeszcze jedna żeby się odkuć i znowu poskoczyć". Przegrałem. "No ej, nie mogę odejsć po dwóch przegranych". W końcu doszło do sześciu A myślałem, że mam już tyle punktów i siedzę tak wysoko, że mnie nie strącą. Załatwiła mnie pycha
#180 Napisany 02 marca 2016 - 14:31
Takie rzeczy lubię: fajny wywiad o początkach i głównym koncepcie piątki.
http://www.eventhubs...sted-one-point/
Okazuje się, że gra na samym początku miała wyglądać graficznie prawie jak Tekken (czy inny EX).
Poniżej kilka koncept artów. Jestem na 100% pewien, że te z Nashem, Chun i Karin gdzieś już widziałem wcześniej
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|