Siema!
Oczywiście TOP 5 to za mało, w życiu się nie zmieszczę
1. Metal Gear Solid 2 & 3 - bo mają to, co cenię najbardziej: doskonały scenariusz i oryginalne pomysły;
2. Halo 1 & 2 - za zupełnie nowe podejście do FPS-ów, dzięki nim znów zacząłem w nie grać;
3. Resident Evil 4 - za to, co wydawało się niemożliwe: odświeżenie serii;
4. Grand Theft Auto 3 - revolucja po prostu;
5. Final Fantasy X - wspaniała, epicka opowieść, niestety FFXII dużo do niej brakuje
I dalej:
6. ICO & Shadow of the Colossus - przepiękne gry;
7. Silent Hill 2 - najleprza część, najlepszy scenariusz, PIRAMODOGŁOWY!
8. Burnout seria - za nowe podejście do arcade racerów i litry miodu
To na razie tyle
Pozdrawiam
TOP 5 PAST GEN !!!
Rozpoczęte przez
Gość
, 13 11 2006 21:43
129 odpowiedzi na ten temat
#61 Gość__* Napisany 27 kwietnia 2007 - 10:28
#62 Gość__* Napisany 27 kwietnia 2007 - 23:23
Wybrałem gry, które swego czasu wniosły na rynek powiew świeżości.
1. Metal Gear Solid 2 (wielowarstwowa i zmuszająca do ciągłego skupienia fabuła)
2. Final Fantasy X (świetna fabuła i takiż voice-acting)
3. Silent Hill 2 (fabuła przedstawiona tak, że człowieka ogarnia przygnębienie)
4. Devil May Cry 3 (młody Dante, gameplay)
5. God of War (gameplay, konkretnie: ostrza chaosu)
1. Metal Gear Solid 2 (wielowarstwowa i zmuszająca do ciągłego skupienia fabuła)
2. Final Fantasy X (świetna fabuła i takiż voice-acting)
3. Silent Hill 2 (fabuła przedstawiona tak, że człowieka ogarnia przygnębienie)
4. Devil May Cry 3 (młody Dante, gameplay)
5. God of War (gameplay, konkretnie: ostrza chaosu)
#63 Gość__* Napisany 29 kwietnia 2007 - 09:21
1.God of War (Za wszystko, poczawszy od fabuly i na akcji konczac)
2.Okami (Piekne!)
3.Shadow Of The Colossus (Pomysl, klimat no i kolosy)
4.Burnout Revenge (Przynosi spoooro frajdy, grafika)
5.Tekken 5 (Najlepsza bijatyka na PastGeny, oprawa)
Oczywiscie jest jeszcze sporo swietnych tytulow, ale wymienilem te w ktore gralem i w ktorych sam doswiadczylem najwiekszego piekna i satysfakcji z gry.
2.Okami (Piekne!)
3.Shadow Of The Colossus (Pomysl, klimat no i kolosy)
4.Burnout Revenge (Przynosi spoooro frajdy, grafika)
5.Tekken 5 (Najlepsza bijatyka na PastGeny, oprawa)
Oczywiscie jest jeszcze sporo swietnych tytulow, ale wymienilem te w ktore gralem i w ktorych sam doswiadczylem najwiekszego piekna i satysfakcji z gry.
#64 Napisany 01 maja 2007 - 20:53
Hmm moze to jakos uporzodkuje.
Za klimat- zdecydowanie Kolos.
Moto-GT4
Za dopracowanie i grywalność-GOW
Za skutą banię-SC3
Za niepodważalną kontynuacjię sagi- MGS3
Jeszcze sie gdzies killzone zmieści w kategorii fps/futurystyka
Za klimat- zdecydowanie Kolos.
Moto-GT4
Za dopracowanie i grywalność-GOW
Za skutą banię-SC3
Za niepodważalną kontynuacjię sagi- MGS3
Jeszcze sie gdzies killzone zmieści w kategorii fps/futurystyka
#65 Gość__* Napisany 14 maja 2007 - 17:34
1. God of war
2. Devil May Cry
3. Metal Gear Solid 3
4. Killzone
5. Gran Turismo 4
2. Devil May Cry
3. Metal Gear Solid 3
4. Killzone
5. Gran Turismo 4
#66 Gość__* Napisany 24 czerwca 2007 - 15:15
Z racji tego iż posiadam tylko PS2 i PSP to oczywiście wymienię gry tylko na PS2 z powodów chyba oczywistych, co nie zmienia faktu iż na inne konsole nie ma świetnych pozycji - bo są, tylko jeśli już w nie grałem (np. Gears of War na X360) to tylko okazjonalnie, dlatego też nie jestem kompetetny żeby w jakikolwiek sposób oceniać dane produkty na inne konsole niż PS2. A więc lecimy:
5. God of War 2 - za akcje
4. Metal Gear Solid 3: Snake Eater - za fabułe
3. Ico - za klimat
2. Okami - za innowacyjność
AND THE WINNER IS...
1. SHADOW OF THE COLOSSUS - za MOC i za skupienie w sobie wszystkich zalet występujących w powyższych grach.
5. God of War 2 - za akcje
4. Metal Gear Solid 3: Snake Eater - za fabułe
3. Ico - za klimat
2. Okami - za innowacyjność
AND THE WINNER IS...
1. SHADOW OF THE COLOSSUS - za MOC i za skupienie w sobie wszystkich zalet występujących w powyższych grach.
#67 Gość__* Napisany 24 czerwca 2007 - 22:36
1. Halo 2 - syn boga, imo lepszy
2. Halo - bog fppeków
3. Burnout 3 - najlepszy arcadeowy racer w jaki gralem, zaraz po SR2
4. Ninja Gaiden Black - Ryu FTW
5. Resident Evil 4 - tylko dla niej kupilem NGC i warto było.
2. Halo - bog fppeków
3. Burnout 3 - najlepszy arcadeowy racer w jaki gralem, zaraz po SR2
4. Ninja Gaiden Black - Ryu FTW
5. Resident Evil 4 - tylko dla niej kupilem NGC i warto było.
#68 Gość__* Napisany 25 czerwca 2007 - 08:31
1. MGS3
2. GOD OF WAR2
3. HALO2
4. Shadow of the Colossus
5. ICO
Zabrakłol miejsca dla Silent Hill2
2. GOD OF WAR2
3. HALO2
4. Shadow of the Colossus
5. ICO
Zabrakłol miejsca dla Silent Hill2
#69 Gość__* Napisany 25 czerwca 2007 - 11:15
1.MGS3 - za wszystko , najlepsza gra świata
2.RE4 - akcja , akcja , klimat no i w końcu to Resident Evil
3.God Of War 2 - obłędna grafa , klimat starożytny , muza no i GORE
4.Burnout Revenge - najlepsza ścigałka w jaką można pograć w domu ... a myślałem , że od B3 nic nie będzie już lepsze
5.Final Fantasy X przejechane dwukrotnie , w sumie ponad 200 godzin , po tej grze zakochałem się w jrpg , ta gra nie wymaga także komentarza jak zawsze wspaniały świat fantasy pomieszany z magią i techniką , a do tego Wodny Świat Spiry kocham wode , a to tylko jeszcze bardziej mnie sfilmowało
Do listy bym jeszcze dopisał pare pozycji , ale myślę , że reszta się znalazła dobrze w TOP 10 na PS2
2.RE4 - akcja , akcja , klimat no i w końcu to Resident Evil
3.God Of War 2 - obłędna grafa , klimat starożytny , muza no i GORE
4.Burnout Revenge - najlepsza ścigałka w jaką można pograć w domu ... a myślałem , że od B3 nic nie będzie już lepsze
5.Final Fantasy X przejechane dwukrotnie , w sumie ponad 200 godzin , po tej grze zakochałem się w jrpg , ta gra nie wymaga także komentarza jak zawsze wspaniały świat fantasy pomieszany z magią i techniką , a do tego Wodny Świat Spiry kocham wode , a to tylko jeszcze bardziej mnie sfilmowało
Do listy bym jeszcze dopisał pare pozycji , ale myślę , że reszta się znalazła dobrze w TOP 10 na PS2
#70 Gość__* Napisany 25 czerwca 2007 - 17:36
1. MGS
2. Ico
3. Shadow of the Colossus
4. Silent Hill 2
5. God of War
Co prawda kolejność pierwszych czterech gier jest zupełnie przypadkowa. Po prostu nie jestem w stanie rozstrzygnąć, która jest najlepsza. Wszystkie niosą ze sobą niesamowity ładunek emocjonalny i każda z nich jest w pewien sposób unikalna. Właśnie tym się kierowałem w swojej ocenie.
A co do GoW, to pewnie wszyscy i tak wiedzą dlaczego owa pozycja powtarza się tak często w "Top 5", więc co się będę tłumaczył . Madness? This is KRATOS!!!
2. Ico
3. Shadow of the Colossus
4. Silent Hill 2
5. God of War
Co prawda kolejność pierwszych czterech gier jest zupełnie przypadkowa. Po prostu nie jestem w stanie rozstrzygnąć, która jest najlepsza. Wszystkie niosą ze sobą niesamowity ładunek emocjonalny i każda z nich jest w pewien sposób unikalna. Właśnie tym się kierowałem w swojej ocenie.
A co do GoW, to pewnie wszyscy i tak wiedzą dlaczego owa pozycja powtarza się tak często w "Top 5", więc co się będę tłumaczył . Madness? This is KRATOS!!!
#71 Napisany 25 czerwca 2007 - 18:41
1. Pro EvolutiOn Soccer 5
2. Resident Evil 4
3. Silent Hill 2
4. Silent Hill 3
5. Final Fantasy X-2
2. Resident Evil 4
3. Silent Hill 2
4. Silent Hill 3
5. Final Fantasy X-2
#72 Napisany 26 czerwca 2007 - 04:45
Prawde mowiac z poprzedniej generacji mialem tylko PS2, ale co mi tam (kolejnosc przypadkowa):
MGS2
Shenmue 2 (gralem na DC i na pozyczonym Xie)
SOTC
ICO
MGS3
Jest kilka gier, ktore chetnie bym w tym zestawieniu umiescil, ale zabraklo miejsca. Np. seria PES, Silent Hill 2, GTA:VC i cos waznego o czym zapomnialem.
MGS2
Shenmue 2 (gralem na DC i na pozyczonym Xie)
SOTC
ICO
MGS3
Jest kilka gier, ktore chetnie bym w tym zestawieniu umiescil, ale zabraklo miejsca. Np. seria PES, Silent Hill 2, GTA:VC i cos waznego o czym zapomnialem.
#73 Gość__* Napisany 26 czerwca 2007 - 09:48
kolejnosc przypadkowa
Fable
Shin Megami Tensei 3
Halo
Beyond Good & Evil
KoF 99
Fable
Shin Megami Tensei 3
Halo
Beyond Good & Evil
KoF 99
#74 Napisany 26 czerwca 2007 - 11:55
Myślę że w TOP 5 jest za mało miejsca na umieszczenie najgenialniejszych produkcji pastgenowych. Ja sam musiałbym dodać do mojego TOP 5 serię Metroid Prime, ale jako 1 punkt. Ciężko jest zrobić mądre TOP 5;p
ale po ostatnich postach wiem że brakuje tam Silent Hill 2
ale po ostatnich postach wiem że brakuje tam Silent Hill 2
#75 Gość__* Napisany 19 lipca 2007 - 11:40
Kolejność dowolna:
GTA: San Andreas
Devil May Cry
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Metroid Prime
Tekken 5
GTA: San Andreas
Devil May Cry
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Metroid Prime
Tekken 5
#76 Napisany 19 lipca 2007 - 14:08
Moje top 5 bedzie chyba bardziej oryginalne
1.PES - seria
2.Killzone
3.GoW - obie cześci
4.MGS 3
5.TR:Anniversary
Braklo miejsca dla DMC, GUN, CoD:Big red one czy PoP. Ale ymienione tytuły sie wymieniają miejscami
1.PES - seria
2.Killzone
3.GoW - obie cześci
4.MGS 3
5.TR:Anniversary
Braklo miejsca dla DMC, GUN, CoD:Big red one czy PoP. Ale ymienione tytuły sie wymieniają miejscami
#77 Napisany 22 sierpnia 2007 - 09:19
1.Mercenaries : Playground of Destruction - wybuchy ,naloty ,sprzet
2.Time Splitters : Future Perfect - pokladalem sie ze smiechu z dziewczyna z min corteza ,wielki + za mozliwosc CO-OP'owania (trudne slowo) kampanii
3.Killzone - graficzka i fajny temat do łupania botów na splitscreenie + online
4.Ace Combat Zero - sliczne replaye'e ,super grafika (dopoki nie zblizymy sie do ziemi) ,mnostwo samolotow.
5.God of War - przyjemny relaks
2.Time Splitters : Future Perfect - pokladalem sie ze smiechu z dziewczyna z min corteza ,wielki + za mozliwosc CO-OP'owania (trudne slowo) kampanii
3.Killzone - graficzka i fajny temat do łupania botów na splitscreenie + online
4.Ace Combat Zero - sliczne replaye'e ,super grafika (dopoki nie zblizymy sie do ziemi) ,mnostwo samolotow.
5.God of War - przyjemny relaks
#78 Napisany 22 sierpnia 2007 - 20:01
1. MGS2 - moja ulubiona gra ever.
2. MGS3:S
3. RE4
4. GTA3
5. GoW1/2
Zaraz za tymi grami umieściłbym jeszcze min. AC5, DMC1/3, Black, GTA:SA, SOTC, Okami, SH2, Burnout4.
2. MGS3:S
3. RE4
4. GTA3
5. GoW1/2
Zaraz za tymi grami umieściłbym jeszcze min. AC5, DMC1/3, Black, GTA:SA, SOTC, Okami, SH2, Burnout4.
#79 Napisany 02 września 2007 - 23:43
1. Resident Evil 4
2. God of War
3. Devil May Cry
4. PES (seria)
5. Final Fantasy X
2. God of War
3. Devil May Cry
4. PES (seria)
5. Final Fantasy X
#80 Napisany 02 września 2007 - 23:45
1. PES (seria)
2. Silent Hill 2
3. ICO
4. Okami
5. SotC
6. Burnout (seria) [ot, tak bonusowo szósta pozycja ;p]
2. Silent Hill 2
3. ICO
4. Okami
5. SotC
6. Burnout (seria) [ot, tak bonusowo szósta pozycja ;p]
#81 Napisany 03 września 2007 - 07:52
1.ICO (PS2)
2.PES 5 (PS2)
3.God of War- seria (PS2)
4.Devil May Cry- seria (PS2)
5.Halo 2(XBOX)
6. Shenmue (DC)- bonusowo.
2.PES 5 (PS2)
3.God of War- seria (PS2)
4.Devil May Cry- seria (PS2)
5.Halo 2(XBOX)
6. Shenmue (DC)- bonusowo.
#82 Napisany 03 września 2007 - 10:30
1)God of War-seria
2)PES-seria
3)MGS-seria
4)Spartan Total Worrior
5)Killzone
2)PES-seria
3)MGS-seria
4)Spartan Total Worrior
5)Killzone
#83 Napisany 05 kwietnia 2008 - 19:00
Ok, oto moja lista.
1. Otogi 2 :Immotral Warriors
2.Otogi :Myth of the demons
3.Jade Empire
4.Ninja Gaiden
5. Amped 2 i Fable
1. Otogi 2 :Immotral Warriors
2.Otogi :Myth of the demons
3.Jade Empire
4.Ninja Gaiden
5. Amped 2 i Fable
#84 Gość__* Napisany 05 kwietnia 2008 - 19:53
Moja lista gier, w które grałem:
1. God of War
2. Okami
3. MGS 3 Subsistence
4. Virtua Fighter 4 Evolution
5. Black
Niekoniecznie w tej kolejności i jest jeszcze wiele innych zacnych tytułów
1. God of War
2. Okami
3. MGS 3 Subsistence
4. Virtua Fighter 4 Evolution
5. Black
Niekoniecznie w tej kolejności i jest jeszcze wiele innych zacnych tytułów
#85 Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:13
na chwilę obecną tak się ma sprawa :
I. Shenmue II
II. Metal Gear Solid II Son's of Liberty
III. Dreamfall : the Longest Journey
IV. KotOR I & II
V. Jade Empire
I. Shenmue II
II. Metal Gear Solid II Son's of Liberty
III. Dreamfall : the Longest Journey
IV. KotOR I & II
V. Jade Empire
#86 Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:22
kongrats gustuII. Metal Gear Solid II Son's of Liberty
#87 Napisany 11 kwietnia 2008 - 06:17
1. Devil May Cry 3: Dante's Awakening/Special Edition
2. Ninja Gaiden/Black
3. Resident Evil 4
4. Devil May Cry
5. GTA: Vice City
2. Ninja Gaiden/Black
3. Resident Evil 4
4. Devil May Cry
5. GTA: Vice City
#88 Napisany 13 kwietnia 2008 - 20:25
1. Devil May Cry 1 & 3
2. Resident Evil 4
3. Okami
4. Ninja Gaiden Black
5. God Of War 2
2. Resident Evil 4
3. Okami
4. Ninja Gaiden Black
5. God Of War 2
#89 Napisany 13 kwietnia 2008 - 21:23
Zmieniam trochę
SILENT HILL 2
RESIDENT EVIL 4
METROID PRIME1/2
PRO EVO3/5
GTA 3/VC/SA/LCS/VCS
Od siebei dodam że taki ranking nie mazadnego sensu. Tak jak te gry mógłbym podać 5 innych. Czy wy macie tak samo? A te gry m. in. dlatego że byłem skłonny grac w nie do 4 w nocy(szczególnie partia RE4 utkneła mi wp amięci i jak koło 4 wyłączyłem bo nei umiałem rycerzyka zabić w zamku ) PRO Evo-wiadomo, GTA seria-wiadomo. SH2 dlatego że nigdy nie czulem takich uczuć w sobie grając w inne gry. Ta gra zmiata po prostu swoją fabułą, światem itd itd. Metroid Prime 1 nei grałem ale wiem po Echoes że jest grą wybitną tak jak Echoes właśnie. Bardzo mi się ta gra podobała.
Ranking nei ma sensu
SILENT HILL 2
RESIDENT EVIL 4
METROID PRIME1/2
PRO EVO3/5
GTA 3/VC/SA/LCS/VCS
Od siebei dodam że taki ranking nie mazadnego sensu. Tak jak te gry mógłbym podać 5 innych. Czy wy macie tak samo? A te gry m. in. dlatego że byłem skłonny grac w nie do 4 w nocy(szczególnie partia RE4 utkneła mi wp amięci i jak koło 4 wyłączyłem bo nei umiałem rycerzyka zabić w zamku ) PRO Evo-wiadomo, GTA seria-wiadomo. SH2 dlatego że nigdy nie czulem takich uczuć w sobie grając w inne gry. Ta gra zmiata po prostu swoją fabułą, światem itd itd. Metroid Prime 1 nei grałem ale wiem po Echoes że jest grą wybitną tak jak Echoes właśnie. Bardzo mi się ta gra podobała.
Ranking nei ma sensu
#90 Gość_jachu2_* Napisany 13 kwietnia 2008 - 21:38
Mercenaries: Playground of Destruction
I cztery jakieś inne gry. Może GTA:SA, może God Of War, może jakiś PES, może coś, w co jeszcze nie grałem - sporo było świetnych produkcji. 5 to liczba zbyt mała, żeby zmieścić w niej wszystko to, co zrobiło na mnie duże wrażenie. Gra Pandemic zrobiła największe z racji świetnego klimatu, swobody i wszechobecnego zniszczenia. Nie wiem czy World in Flames będzie w stanie powtórzyć sukces poprzedniczki, bo zmiany widoczności pod wpływem promieniowania, granaty wrzucane do wieżyczek i spektakularny rajd Abrams'ów na bazę Songa miały niespotykaną wcześniej MOC. Prawdziwy militarny power.
I cztery jakieś inne gry. Może GTA:SA, może God Of War, może jakiś PES, może coś, w co jeszcze nie grałem - sporo było świetnych produkcji. 5 to liczba zbyt mała, żeby zmieścić w niej wszystko to, co zrobiło na mnie duże wrażenie. Gra Pandemic zrobiła największe z racji świetnego klimatu, swobody i wszechobecnego zniszczenia. Nie wiem czy World in Flames będzie w stanie powtórzyć sukces poprzedniczki, bo zmiany widoczności pod wpływem promieniowania, granaty wrzucane do wieżyczek i spektakularny rajd Abrams'ów na bazę Songa miały niespotykaną wcześniej MOC. Prawdziwy militarny power.