Skocz do zawartości

Zdjęcie

Final Fantasy VII Remake

Square Enix PS4 PS5 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
717 odpowiedzi na ten temat

#391 Danteusz Napisany 02 marca 2020 - 16:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Tempo mają dobre, tylko robili grę dwa razy
  • 0

#392 nole Napisany 02 marca 2020 - 16:15

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 732 Postów:

No miejmy nadzieję, że z drugą częścią będzie już z górki. Jakby tak za rok, półtora wyszła byłoby nienajgorzej  :hmmm:


  • 0

#393 Schrodinger Napisany 02 marca 2020 - 16:26

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

i jakby była ostatnią ... bo z tego co czytałem to oni nie mają sprecyzowanych planów do ilości odcinków ff7


  • 0

#394 Texz Napisany 02 marca 2020 - 17:51

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Następnie mają już z górki. Zrobią operworlda w formie FFXV i mogą dorzucać dodatkową zawartość w formie DLC.


  • 0

#395 Tawotnica Napisany 02 marca 2020 - 18:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 125 Postów:

Skończyłem przed chwilą demko, wygląda znakomicie nawet na podstawowej plejce. Nie wiem czy walki nie będą zbyt chaotyczne jak pojawi się więcej postaci, ale z dwoma działało cacy. Wybierając tryb normal nawet moje znienawidzone ATB tak bardzo nie przeszkadza, bo po prostu służy do odpalania czarów i specjalnych ataków.

 

Dużo tu Finala XV. Menusy wyglądają bliźniaczo (gdzie tu liczę, że w pełnej wersji będą nieco upiększone, bo jak na mój gust zbyt sterylnie wyglądają), a sam system walki to jakby naturalna ewolucja FFXV. Trzymamy jeden przycisk, żeby atakować i korzystamy albo z aktywnej pauzy albo ze skrótów do używania skilli. 

 

Czego mi trochę brakowało to większej interaktywności z otoczeniem niż rozwalanie skrzynek i level up został nieco zaniechany. Ot, pop-up który informuje że teraz dana postać ma wyższy poziom, ikonicznego jiggla brak. Jednak rozumiem czemu tak to zostało zaprojektowane. Raczej ciężko z dość liniową konstrukcja o implementację ognisk itp. jak w piętnastce. 

 

No i obawiam się, że bez opcji "hard mode" gra będzie dość prosta. Demko jest banalne, nawet się wpieprzyłem Barretem w laser skorpiona i go to nie zabiło. Chciałem  zobaczyć co się stanie jak ktoś zginie, ale mi się nie udało :olo:

 

Na bank już wiem po samym demie, że przyjemniej mi się będzie grało niż w oryginał. Day 1! Tyle że przez to podzielenie na części to to będzie pozycja na jeden weekend :< 

 

edit: ah, jeszcze jedno: staggering jest spoko. Przypomina mi FFXIII. Można dużo negatywnego mówić nt trzynastki, ale możliwość obezwładniania przeciwników odpowiednimi combosami (jak i cały battle system) była przednia i w FFVIIR ma potencjał na bycie tym strategicznym elementem, który urozmaici potyczki ponad "trzymaj kwadrat i czasem rzuć czarem". 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 marca 2020 - 18:54

  • 0

#396 Shinigami Napisany 02 marca 2020 - 19:12

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Mniam, mniam, smaczna giereczka.
  • 0

#397 Kazuo Napisany 02 marca 2020 - 19:34

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

FFVII-2, które pewnie będzie osadzone w bardziej otwartym świecie to będą chyba klepać z 10 lat. 


  • 0

#398 Lady Luck Napisany 02 marca 2020 - 20:19

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 748 Postów:
Też skończyłam demo. Jest ładnie, jest na bogato, voice acting momentami boleśnie sztywny, ale z czasem się pewnie można będzie przyzwyczaić. Niestety przejście do fotorealizmu z lego-postaci nie wyszło dobrze przy przełożeniu niektórych scen i dialogów (tyrada Barreta w windzie i jego teatralna gestykulacja jako lego-ludzik było pocieszne i przedstawiało nam zarys postaci: to będzie ten ekoterrorysta od przemówień i rzucania się na pierwszy ogień przeciwnika; teraz wyszedł typ tego kolegi, który ma żenujące odpały w towarzystwie).

Muzyka ładniutka, pełna orkiestra, main theme cudne itp itd :tak: ale boss battle to jakaś pomyłka.

Gameplay spoczi, chociaż na razie był tylko normal mode, który tak sobie mi pasuje. W drugim podejściu wypróbuję classic i zobaczę różnice w dynamice i odbiorze walk. To kingfomheartowe nawalanie i przełączanie przy walce z bossem trochę irytowało.

A właśnie, walka z bossem. Widziałam wcześniej nagranie i wiedziałam, że potyczka jest sztucznie wydłużona, ale ciągnęło się to do skitrania.

Jaranda systemem walki zatem nie mam, ale to raptem godzinka, więc trudno jednoznacznie powiedzieć, czy mi wsiądzie, czy nie. Na pewno wkurwiające będzie przypominanie sobie na nowo wszystkich pierdół i przełączników po przerwie na czekanie na kolejne części.

Mam z firmowej paczki świątecznej kartę podarunkową na 200 zł do Empiku, to sobie w kwietniu wykorzystam i kupię pełną wersję :olo:
  • 3

#399 Tawotnica Napisany 02 marca 2020 - 20:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 125 Postów:

FFVII-2, które pewnie będzie osadzone w bardziej otwartym świecie to będą chyba klepać z 10 lat. 

 

a może oleją i zrobią rynnę z paroma rozgałęzieniami? Nie byłoby to imho dużą stratą. Overworld w VII nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia. Nawigacja po nim była uciążliwa i poza gold saucer i (okropnie nużącym) zbieraniem chocobosów nie miał nic do zaoferowania. 

 

Mogą oczywiście wzorem XV dodać pierdyliard zadań pobocznych, żeby się pobawić systemem walki, wtedy będę na tak, ale generalnie dla pacingu byłoby lepiej mocno "wystrimlajnować" gierkę po wyjściu z Midgar.

 

Ciekawe jak zrobią pogoń za Ultimate Weapon. Też bym to wywalił w pizdu i zrobił może cutscenkę albo jakiś efekciarski skrypcik. 


  • 0

#400 Shinigami Napisany 03 marca 2020 - 13:04

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Takie ten.

 

Grafika i muzyka super. Utwór do walki ekstra symfonicznie zagrany i aż chce się mieczykiem machać. Czy było przy bossie gorzej nie wiem, bo nie zwróciłem uwagi na ten utwór (więc może był gorszy). Poziomu trudności demie pierwszego etapu bym nie oceniał, bo raz że mogli go zmniejszyć, a dwa to sam początek gry.

 

Walki fajne, intensywne, pięknie się prezentują. Osobiście nic do ATB nie mam, bo to jak zwykły cooldown czy ładowanie paska od umiejętności. Było w milionie gier coś podobnego, tu jest ok. Z początku wydawało mi się tylko dziwne, że magia oprócz MP musi też pasek z ATB zjeść.

 

Zmiana postawy u Clouda bardzo fajna, dobre urozmaicenie gry i cieszę się, że można dzięki temu ciąć przeciwników przynajmniej na dwa sposoby. Na pewno nie zaszkodziłoby dodanie różnych kombosów z pauzą pomiędzy wciśnięciami przycisku wzorem DMC.

 

Jedynie kamera mi przeszkadza przy starciach, bo kilka razy nie potrafiła pokazać wysoko zawieszonych kamer.

 

Głosy spoko, ultrarealistyczna animkowa stylistyka fajna, przerywniki z płynnym przejściem z filmiku do grania kozak. Prawie zerowa interakcja z otoczeniem do przeżycia, ale powolna animacja ataku mieczem i powrotu do neutralnej pozycji jest dobijająca. Pewnie po kilkunastu godzinach gry nie będzie się nawet chciało przystanąć, by rozwalić skrzynki.


  • 0

#401 Juras Napisany 03 marca 2020 - 13:20

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

A takie żeście mieli?

 

https://youtu.be/67smR6gyxQs


  • 2

#402 Juras Napisany 03 marca 2020 - 14:27

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

https://youtu.be/HAPUP6Lm4l4


 

When outputting at 2160p, PS4 Pro uses a dynamic resolution with the lowest resolution found being approximately 2133x1200 and the highest resolution found being 2880x1620. PS4 Pro seems to render at a native resolution of 1920x1080 when outputting at 1080p with forced supersampling disabled.

PS4 uses a dynamic resolution with the lowest resolution found being approximately 1600x900 and the highest resolution found being 1920x1080. Pixel counts below 1920x1080 seem to be rare on PS4.

 

 


  • 0

#403 Lady Luck Napisany 03 marca 2020 - 15:15

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 748 Postów:

A takie żeście mieli?

 

https://youtu.be/67smR6gyxQs

 

Nie :( Dzisiaj przeczytałam, że randomowo wskakuje mu to nucenie, ale mi nie zanucił ani razu. 

 

A brakuje mi tych kultowych fanfarów :( 


  • 0

#404 Kazuo Napisany 03 marca 2020 - 20:22

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

FFVII-2, które pewnie będzie osadzone w bardziej otwartym świecie to będą chyba klepać z 10 lat. 

 

a może oleją i zrobią rynnę z paroma rozgałęzieniami? Nie byłoby to imho dużą stratą. Overworld w VII nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia. Nawigacja po nim była uciążliwa i poza gold saucer i (okropnie nużącym) zbieraniem chocobosów nie miał nic do zaoferowania. 

 

 

Zgoda, tak to wyglądało 20 lat temu, ale nie po się robi remaki, żeby tylko odświeżyć grafikę, tylko żeby poprawić to co wcześniej kulało albo żeby pewne elementy zostały uwspółcześnione. Jeżeli wytną zasuwanie po mapie, to będzie to potężny krok wstecz, rynny już były wcześniej w FFXIII i jakoś się nie sprawdziły, poza tym to będzie śmiech na sali, żeby współczesny jRPG kalibru AAA (jeszcze ze stajni takiego kolosa jak Square Enix) był tak ograniczony. IMO otwarty świat to konieczność, ale mam świadomość, że wtedy na drugą część poczekamy masę czasu. 


  • 0

#405 Schrodinger Napisany 03 marca 2020 - 20:23

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

rimejki się robi dla łatwej i pewnej kasy 


  • 0

#406 keogh Napisany 03 marca 2020 - 20:29

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
To najważniejszy rimejk w historii i wiadomo, że dla Japończyków FF7 to sprawa honoru, a nie hajsuf.
  • 0

#407 Kazuo Napisany 03 marca 2020 - 20:45

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

rimejki się robi dla łatwej i pewnej kasy 

 

REmake, RE2 remake, Tomb Raider Anniversary, Oddworld New'n'Tasty, Crash i Spyro się z Tobą nie zgadzają. 


  • 2

#408 Schrodinger Napisany 03 marca 2020 - 20:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

byś SotC wymienił to może, ale te crapiszcza? meh


  • 1

#409 keogh Napisany 03 marca 2020 - 20:53

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
Sotc, wymyka sie wszelkim regułom, kategoriom..
  • 0

#410 Nexus Napisany 03 marca 2020 - 22:38

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Nie, no bez otwartego świata sobie4tego remakea nie wyobrażam.
  • 0

#411 Mateo Napisany 03 marca 2020 - 22:51

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 126 Postów:

Sotc, wymyka sie wszelkim regułom, kategoriom..

No tak, w sumie to bardziej sztuka niż gra. ;)
  • 0

#412 Schrodinger Napisany 03 marca 2020 - 23:11

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

A ja wyobrażam. Po co się jebać w otwarte światy jak można odjebać perfekcyjnie widowiskowy spektakl, skrypty, rozpierdol, montaż, kisiel w majtach. Jebać otwarte puste światy, niech dostarczą epickie momenty i wykurwisto fabułe i tyle. 


  • 1

#413 Kazuo Napisany 03 marca 2020 - 23:13

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

To może po prostu niech zrobią film zamiast gry i będziecie happy. Po co w ogóle chwytać za pada? 


  • 1

#414 keogh Napisany 03 marca 2020 - 23:36

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:

Sotc, wymyka sie wszelkim regułom, kategoriom..

No tak, w sumie to bardziej sztuka niż gra. ;)
No nie,co ma sztuka do wymykania sie z kategorii? Poza tym gemplej ma zajebiscie dobry. :Wink;

A ten remake musi miec lepszy sandboksing z nowymi miejscowkami i zeby obrosl w takie same mity jak oryginal.
  • 0

#415 Tawotnica Napisany 04 marca 2020 - 08:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 125 Postów:

 

 

FFVII-2, które pewnie będzie osadzone w bardziej otwartym świecie to będą chyba klepać z 10 lat. 

 

a może oleją i zrobią rynnę z paroma rozgałęzieniami? Nie byłoby to imho dużą stratą. Overworld w VII nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia. Nawigacja po nim była uciążliwa i poza gold saucer i (okropnie nużącym) zbieraniem chocobosów nie miał nic do zaoferowania. 

 

 

Zgoda, tak to wyglądało 20 lat temu, ale nie po się robi remaki, żeby tylko odświeżyć grafikę, tylko żeby poprawić to co wcześniej kulało albo żeby pewne elementy zostały uwspółcześnione. Jeżeli wytną zasuwanie po mapie, to będzie to potężny krok wstecz, rynny już były wcześniej w FFXIII i jakoś się nie sprawdziły, poza tym to będzie śmiech na sali, żeby współczesny jRPG kalibru AAA (jeszcze ze stajni takiego kolosa jak Square Enix) był tak ograniczony. IMO otwarty świat to konieczność, ale mam świadomość, że wtedy na drugą część poczekamy masę czasu. 

 

 

Wywalenie zasuwania po mapie zaliczyłbym jako poprawę wcześniej kulejącego elementu ;) Przecież już po demku widać, że Xenoblade z tego nie zrobią, skoro jakiekolwiek skoki/wspinanie się itd. to kontekstówki albo elementy mocno oskryptowane. 

 

Niech odpicują zajebiście Midgar i inne miasta, zrobią dobry fast travel między nimi i będzie git. Współczesnie znakomicie sprawdza się kostrukcja hub + dungeony/rozdziały. Persona, Trailsy czy Yakuza to najpopularniejsze przykłady. 

 

A co do rynien, wystarczy wspomnieć o FFX. Osobiście fanem tej części nie jestem, ale ogromna popularność dziesiątki świadczy imo o tym, że nawet ultra-liniowa odsłona jest sobie w stanie poradzić. Pod względem narracji i pacingu mogliby dużo w ten sposób naprawić w siódemce, która się pod koniec jak na moje rozlatuje w swoim neongenesisowym mindfucku. 


  • 0

#416 Pawlik Napisany 04 marca 2020 - 09:49

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Skończyłem wczoraj. Gra mnie kupiła, wygląda super, brzmi świetnie - gorzej dubbing, walka szybka i prosta. Biorę na premierę. 


  • 0

#417 burnstein Napisany 04 marca 2020 - 10:08

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 133 Postów:

Ech, nawet demka nie mogę ograć, bo niby leży na dysku, ale żal mi marnować czasu który mogę przeznaczyć na Divinity 2 :olo:


  • 2

#418 Kazuo Napisany 04 marca 2020 - 16:19

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Nawet nie muszę sprawdzać demka, i tak biorę zaraz po zgwałceniu RE3. 


  • 0

#419 BeSOS Napisany 04 marca 2020 - 20:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja też ale wolałbym jednak żeby był tutaj normalny system walki. Ten średnio mi tutaj odpowiada.
  • 0

#420 Kazuo Napisany 05 marca 2020 - 00:11

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Normalny w sensie turowy? Przecież było mówione, że ma być  :hmmm:


  • 0



Inne z tagami: