W Drivecluba VR gram obecnie, bo niedawno zmaksowałem normalnego i od razu zatęskiłem za czymś więcej. No ale tu dość opornie mi idzie, bo nie czarujmy się, wygląda trochę jak kupa niestety.
#391 Napisany 23 września 2021 - 19:07
#392 Napisany 02 grudnia 2021 - 19:33
https://youtu.be/bxtrDnHa4Pw
#393 Napisany 03 stycznia 2022 - 16:46
Blisko, blisko, coraz bliżej....
https://www.pushsqua...production-soon
Ten post był edytowany przez nole dnia: 03 stycznia 2022 - 16:47
#394 Napisany 17 marca 2022 - 18:32
https://youtu.be/10XaqyYxRSM
#395 Napisany 29 czerwca 2022 - 21:59
#396 Napisany 30 czerwca 2022 - 06:25
Nocniki to do Daddersów wrzucaj
#397 Napisany 02 listopada 2022 - 15:03
599€ to sporo, ale biorąc pod uwagę, że w zestawie są kontrolery (w PSVR nie było Movów z tego co pamiętam) i porównując do pecetowych headsetów jak Vive Pro jest ok wycenione.
#398 Napisany 02 listopada 2022 - 16:49
#399 Napisany 21 lutego 2023 - 11:10
#400 Napisany 21 lutego 2023 - 11:25
Ale jak to tak szatanistom to reklamować??
#401 Napisany 21 lutego 2023 - 11:41
#402 Napisany 21 lutego 2023 - 11:49
To celownik.
#403 Napisany 21 lutego 2023 - 18:43
#404 Napisany 22 lutego 2023 - 20:30
#405 Napisany 22 lutego 2023 - 21:26
#406 Napisany 23 lutego 2023 - 00:38
Z ciekawości nagrałem krótki gejmplej i gra lepiej nantv wygląda niż w goglach, które mnie zawiodły pod względem jakości obrazu. Ale jeszcze muszę Horizona zobaczyć.
Na plus zdecydowanie na ten moment, że przez 1:30 gry ani ja chwilę nie poczułem się źle.
#407 Napisany 24 lutego 2023 - 07:08
Kamera w jest w googlach i śledzi kontrolery, tak?
#408 Napisany 24 lutego 2023 - 11:29
#409 Napisany 25 lutego 2023 - 14:31
Jeszcze jakbym się pozbyłem uczucia mdłości po dłuższych sesjach to by było idealnie.
#410 Napisany 26 lutego 2023 - 21:39
#411 Napisany 26 lutego 2023 - 22:20
#412 Napisany 26 lutego 2023 - 22:25
#413 Napisany 26 lutego 2023 - 23:14
#414 Napisany 26 lutego 2023 - 23:30
#415 Napisany 27 lutego 2023 - 00:06
#416 Napisany 08 marca 2023 - 00:27
#417 Napisany 13 listopada 2023 - 23:56
Dostałem PSVR2 na przechowanie:
Fajny bajer z tym, że można guzikiem AR włączyć. Takie jakieś czarno-białe AR, ale widać co trzeba.
Pograłem pół godziny w Horizon, aż do pojawienia się logo, czyli po ukatrupieniu pierwszego potwora. Jak w większości gier VR problemem są dla mnie ruszanie się postacią i kamera. Mamy opcję truchtania majtając kontrolerami, co od razu wyłączyłem. Prawy analog przesuwa obraz o ustawiony kąt.
Ucieszyłem się jak zobaczyłem w ustawienia "dominant hand". Myślałem, że zamieni miejscami łuk i kołczan, bo wiecie, jak łuk trzymam w lewej ręce, to chciałbym go mieć za prawym ramieniem... ale nie, i takiej opcji w ustawieniach się nie doszukałem. Przynajmniej mam quick hack, bo mogę naparzać jak z karabinka trzymając prawy kontroler przy brodzie
Tak jak sama eksploracja na początku jest 'meh', bo to samo wspinanie się i są takie kwiatki jak podnoszenie młotka, podczas czego mi się ręka o 180 stopni wygięła, ale już pierwsza potyczka w której można tylko strifować i robić uniki była ok. Może takie arenowe starcia z mniej lub bardziej zafiksowaną kamerą to jest jakieś rozwiązanie, żeby coś wycisnąć ciekawego z VRowych urządzeń.
Mam jeszcze Residenta 7 i Thumpera. Deracine chyba nie jest kompatybilne z dwójką. Jak tak przeglądam listę gier to prawie 9 m-c po premierze nadal jest bieda niestety.