Zagrałęm dwa razy, raz same randomy na pełny team i dostaliśmy w dupę, za drugim razem chyba tylko jedna para i udało się wygrać. Tryb całkiem przyjemny, ale nie sprawia wrażenia długowiecznego.
#571 Napisany 03 września 2018 - 13:50
#572 Napisany 03 września 2018 - 14:53
Żeby gambit nie zdechł po tygodniu po wyfarmieniu czego kto chce wywalili trialsy na dłuższą chwilę które oby wróciły w starym dobrym stylu.
#573 Napisany 05 września 2018 - 12:54
#574 Napisany 06 września 2018 - 09:02
#575 Napisany 06 września 2018 - 09:09
#576 Napisany 06 września 2018 - 09:12
w multi ruch bo za darmo do plusa weszło
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 06 września 2018 - 09:12
#577 Napisany 06 września 2018 - 09:24
Łuk ach łuk, nie wyobrażam sobie na razie wstawić na prymarkę cokolwiek innego
#578 Napisany 06 września 2018 - 17:54
Wstaw Ace of Spades.
A łuk na drugi slot.
Te wiedźmińskie kawałki
Ten post był edytowany przez leon dnia: 06 września 2018 - 20:28
#579 Napisany 07 września 2018 - 07:13
Ten post był edytowany przez Yoori dnia: 07 września 2018 - 07:14
#580 Napisany 10 września 2018 - 18:48
#581 Napisany 21 września 2018 - 00:59
#582 Napisany 21 września 2018 - 01:18
#583 Napisany 21 września 2018 - 01:49
#584 Napisany 21 września 2018 - 08:10
Kusi mnie niemiłosiernie ten dodatek, ale boję się że end-game zamuli jak w przypadku poprzednich. Jeden raidzik i wsio.
#585 Napisany 21 września 2018 - 08:34
Póki co mamy za sobą dwa tygodnie orania, a level ciągle za niski do raidu, cały czas dochodzą jakieś nowe rzeczy, a aktywności tyle, że nie wiadomo w co ręce włożyć. Do tego ogromny plus za story i nowe lokacje (Dreaming City ). IMO ostatni raz Destiny (pve i pvp) było w tak dobrym punkcie jak wyszedł Taken King, a nawet powiedziałbym, że teraz jest jeszcze lepiej.
#586 Napisany 21 września 2018 - 08:37
IMO ostatni raz Destiny (pve i pvp) było w tak dobrym punkcie jak wyszedł Taken King
Wystarczy, będzie orane przez weekend.
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 21 września 2018 - 08:37
#587 Napisany 24 września 2018 - 18:25
Rajd padł w sobotę rano. Po prawdzie to blisko byłem już w czwartek jednak nie miałem za bardzo presji i ciśnienia żeby zarywać noce. Chociaż paradoksalnie wczoraj szerpowałem do 3am. Nie ma innej gry dla której bym stracił tak dużo snu. Bardzo mnie interesuje jak będzie rozbudowywany endgame z passem bo TTK starczył gdzieś do stycznia a potem była bieda. Póki co zawartości jest bardzo dużo a triumphs i Collections zapewnią mi dodatkowe godziny zabawy bo w końcu gra nadaje sens zbieractwu.
Rajd sam w sobie jest genialny. Pierwsze trzy etapy to pryszcz, później mamy fajną zabawę z mechanikami otwierania zamka a na koniec dosyć mocna walka z głównym bossem która jest dosyć skomplikowana. Jak się nie ma odpowiedniego LL to jest naprawdę ciężko. Jest to podstawowy powód dla którego do rajdu podszedłem na spokojnie.
Z rajdu dodatkow dostałem One Thousand Voices które dostarcza masę zabawy w PvP i PvE.
W ogóle nie wspominam o Gambicie który jest fantastyczny z randomami jak i z ekipą. Ogólnie aż żal patrzeć w tył czym było Destiny 2 Vanilla lepiej się skupić na przyszłości bo ta mam nadzieję szykuje się w kolorowych barwach.
https://pbs.twimg.co...4WZVAAA8eOe.jpg
#588 Napisany 23 października 2018 - 15:35
Trzeba przyznać że niezwykle udany tydzień w Destiny 2. Do tytułu Dredgen dokładam ukończenie samemu Shattered Throne. Nie ma co ukrywać że jest to fajne wyzwanie. Nie licząc walki z bossami nie jest jednak zbyt trudne. Pozostało teraz ukończenie samemu bez śmierci co będzie lekkim hardkorem. Ale to za 3 tygodnie. Jakby ktoś chciał się podjąć to na pewno polecę zbroję zmodowaną transcendent blessing - robi robotę.
W linkach końcówki walki z bossami.
https://twitter.com/Zeratul/status/1053783396604882944
Ten post był edytowany przez 117 dnia: 23 października 2018 - 15:36