Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 07 września 2016 - 18:19
Super Mario Run
#1 Napisany 07 września 2016 - 18:12
#2 Napisany 07 września 2016 - 18:17
#3 Napisany 07 września 2016 - 18:19
Będzie późniejjest wersja na andka?
#4 Napisany 07 września 2016 - 18:45
Plan Iwaty w realizacji
#5 Napisany 07 września 2016 - 18:47
Dzięki Pokemon Go wzrosła sprzedaż 3DSów a sprzedaż Pokemonów wręcz wystrzeliła. Ciekawe, czy tutaj będzie podobnie (taki plan miał Iwata).
#6 Napisany 07 września 2016 - 22:02
jest i trailer:
ciekawe, że pionowo i obsługa jednoręczna. Raymany z tego co pamiętam były trzymane poziomo i oferowały trochę więcej opcji niż tylko skakanie. Nvm, skoro f2p to się weźmie jak w końcu wyjdzie na androidzie. Bardziej meh, że Fire Emblem przełożyli na 2017.
#7 Napisany 07 września 2016 - 22:05
To nie jest F2P.
Cena pewnie będzie > $10
#8 Napisany 07 września 2016 - 22:09
http://supermariorun.com/en/index.html
This game is free to download, and some additional contend will be available for free. Additional content will be available for purchase.
#9 Napisany 07 września 2016 - 22:14
Dziwne. Nie mówili na konferencji że to będzie płatne?
Na gafie to przez kilkanaście stron przewidują cenę
#10 Napisany 08 września 2016 - 05:54
Po N spodziewalem sie wiecej, jakiegos nowego pomyslu a nie free-runnera
#11 Napisany 08 września 2016 - 06:45
Jaka platforma takie gry.
I jeszcze wertykalnie
#12 Napisany 08 września 2016 - 07:13
Po N spodziewalem sie wiecej, jakiegos nowego pomyslu (...)
#13 Napisany 08 września 2016 - 07:15
Raczej będzie na zasadzie odblokowania pełnej wersji przez jednorazowe IAPDziwne. Nie mówili na konferencji że to będzie płatne?
Na gafie to przez kilkanaście stron przewidują cenę
#14 Napisany 08 września 2016 - 07:17
Co to znaczy?
#15 Napisany 08 września 2016 - 07:18
#16 Napisany 08 września 2016 - 07:22
Aaaa.
W nomenklaturze Nintendo to się nazywa 'free to start'
#17 Napisany 21 października 2016 - 12:17
http://nintendoevery...news-next-week/
z jednej strony dobrze, że Nintendo nie traci zasobów na robienie popierdółek na telefony, ale z drugiej nie wróży to najlepiej jeśli chodzi o jakość poziomów.
#18 Napisany 15 listopada 2016 - 16:39
premiera na iOS 15.12., żeby odblokować wszystkie plansze trzeba wydać 10$
#19 Napisany 15 listopada 2016 - 18:42
Co za wertykalny każualowy rak
Ale dobrze, że jest za $10 a nie za $2
#20 Napisany 15 listopada 2016 - 18:59
#21 Napisany 15 listopada 2016 - 19:01
Przecież tutaj po spadnięciu w przepaść bąbelek cofa cię o kilka metrów
Gdybym piał z zachwytu nad Marianami 2D to grałbym w New SMB, a tak się składa, że nie grałem w żadną część.
#22 Napisany 16 listopada 2016 - 08:46
No to wygląda na to, że Nintendo ma w swoich szeregach kreta.
#23 Napisany 08 grudnia 2016 - 15:33
wygląda... dobrze. Grywalni Luigi, Yoshi i Toad, trudniejsze do zdobycia fioletowe monety po wymasterowaniu planszy, pola przyspieszające, zatrzymujące, zmieniające kierunek. Zagrałbym.
#24 Napisany 08 grudnia 2016 - 15:35
#25 Napisany 08 grudnia 2016 - 15:42
Te parkourowe animacje
#26 Napisany 10 grudnia 2016 - 21:13
http://www.eurogamer...rnet-connection
#27 Napisany 11 grudnia 2016 - 23:06
Biedny Shigsy... Kiedyś wielki twórca gier, dzisiaj firmowa maskotka z demencją
#28 Napisany 15 grudnia 2016 - 20:38
Nikt nawet nie ściągnął?
#29 Napisany 15 grudnia 2016 - 20:39
Na IOS jeszcze nie ma.