Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Run


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
99 odpowiedzi na ten temat

#31 Iras Napisany 15 grudnia 2016 - 20:55

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Na IOS jeszcze nie ma.

 

Właśnie mam to odpalone na telefonie, a jestem prawie pewny, że mam telefon z iOS :hmmm:

 

Swoją drogą chciałbym pogratulować Nintendo. Wydaje się, że wykonali całkiem poprawną grę mobilną. Z jedną uwagą - nikt normalny nie życzy sobie za grę mobilną 10 euro :lol2:


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 15 grudnia 2016 - 21:19

  • 0

#32 Tawotnica Napisany 15 grudnia 2016 - 22:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Grałem w nieodpłatną treść, czyli pierwsze trzy poziomy i 20 sekund czwartego. Zasady gry z racji ciągłego biegu są mocno uproszczone. Mario automatycznie przeskakuje przez przeciwników, wskakuje na małe wzniesienia i przebiega niewielkie przepaście. Dodatkową pomocą są bańki, znane chociażby z serii New SMB, które ratują Mariana po wpadnięciu w przepaść czy nadzianiu się na wroga przenosząc przed miejsce skuszenia. Nie ma 1UPów, po straceniu wszystkich baniek jedyną karą jest powtórzenie planszy od początku.

Każdy level ma do zebrania po pięć kolorowych monet w trzech poziomach trudności, odblokowujących się po zebraniu jednego kompletu. Zmienia się tylko umiejscowienie monet i bloków, ogólny układ planszy zawsze pozostaje bez zmian i od początku oferuje parę rozgałęzionych ścieżek prowadzących do mety. Całkiem zgrabnie to wyszło, nie czułem znużenia powtarzając wielokrotnie 1-1, aż wpadną wszystkie znajdźki. Poziomy są krótkie i ograniczone czasowo i jeśli dobrze pamiętam to podobnie jak NSLB ograniczone do 100 sekund. Po wskoczeniu na najwyższy punkt flagi zamiast życia dostaje się 10 monet, suma wszystkich zebranych pieniążków stanowi wynik końcowy w rankingu, który pewnie można porównywać z wynikami swoich znajomych.

Oprócz głównego trybu "Tour" z 24 poziomami jest jeszcze do wyboru "Rally", odblokowany za zdobywane w Tour bilety. Można konkurować tam z zapisanymi duchami innych graczy o jak największą ilość zebranych monet w zapętlonej planszy, gdzie premiowane jest odbijanie się od przeciwników. Ten tryb jest z kolei powiązany z "My Kingdom", czyli hubem w którym można wydawać zebraną kaskę na dekoracje i budynki dające różnego rodzaju fanty. Za wygrane Rally dołączają się do naszego królestwa mieszkańcy. W demku za wiele z nimi nie da rady zrobić. Do zbudowania dostępny tylko jest dom bonusowego grzyba, w którym wybiera się jeden z czterech korytarzy i liczy, że w nim znajdzie się sporo monet i bilet do Rally.

Tyle. Przyjemnie się skakało po tych pierwszych planszach Mario Run i chętnie wezmę wersję na andka jak w końcu wyjdzie. Sprawia wrażenie porządnego komórkoraka, chociaż wpada moim zdaniem w te same pułapki co wiele innych serii przenoszących się z konsole na komórki - mocno obniża poziom trudności i wpycha na siłę elementy społeczne i sima. Aha, i offline nie pogracie, bo wymagane jest stałe połączenie z siecią.
  • 0

#33 lukaszSA Napisany 15 grudnia 2016 - 22:30

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

 

Swoją drogą chciałbym pogratulować Nintendo. Wydaje się, że wykonali całkiem poprawną grę mobilną. Z jedną uwagą - nikt normalny nie życzy sobie za grę mobilną 10 euro :lol2:

 

 

:fp:

 

No tak, kto to widział, żeby za grę kazać sobie płacić. Iwata miał rację mówiąc o tym, jak gry mobilne zdewaluowały wartość gier.

 

Pokolenie free to play :fp:


  • 0

#34 burnstein Napisany 15 grudnia 2016 - 23:14

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Na 3dsie chodziło by za 50 ojro i i tak miało mikrotransakcje.


  • 0

#35 lukaszSA Napisany 15 grudnia 2016 - 23:15

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Perełki z twittera

 

https://twitter.com/...un pay&src=typd


  • 0

#36 Iras Napisany 15 grudnia 2016 - 23:18

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Mocniej się walnij w to czoło :clown:

 

Zapłata za grę jak najbardziej się należy, ale cena powinna być adekwatna do jakości. 10 euro za prosty do bólu gameplay i 24 krótkie jak stosunek płciowy nintendofaga plansze to jest zwyczajnie o wiele za dużo. Nikt normalny nie będzie przepłacał za logo nintendo. Rayman Jungle Run jest pod każdym względem lepszy, ma trzy razy tyle plansz i na premierę ponad 4 lata temu kosztował 3 euro.


  • 0

#37 ACZ Napisany 15 grudnia 2016 - 23:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

 

na premierę ponad 4 lata temu kosztował 3 euro.

I tyle samo powinien kosztować Mario Run. Tym bardziej, że gra nie jest wcale oryginalna, bo to tylko kalka runnerów, które są na rynku na mobilniakach od grubych już lat.


  • 0

#38 lukaszSA Napisany 16 grudnia 2016 - 07:39

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Przede wszystkim nikt normalny nie gra na słuchawkach telefonicznych.


  • 3

#39 Kaxi Napisany 16 grudnia 2016 - 09:11

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Gra może i jest droga, ale śmieszy mnie to oburzenie iDiotów, że jak to, że trzeba płacić za rozrywkę  :olo: Pewnie do klubów też chodzą bez kasy, bo przecież można obciągnąć barmanowi.


  • 0

#40 fingus Napisany 16 grudnia 2016 - 09:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Już się nie unoś, Kaxi.
  • 0

#41 Iras Napisany 16 grudnia 2016 - 12:04

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

top-3-countries_ios-revenue.png?w=680&h=

 

3/4 z tego to gry, ale iDioci nie płacą za rozrywkę :clown:

 

Następnym razem niech się po prostu nintedno postara bardziej, to nikt nie będzie narzekał na cenę.


  • 0

#42 Schrodinger Napisany 16 grudnia 2016 - 12:10

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Kaxi się obruszył jakby mu jakiś chory na gangrene menel opluł matkę, a prawda jest taka że 10 ojrosów to za dużo jak za popierdółkę na komórczaka, no ale to Nyntendo.


  • 0

#43 Tawotnica Napisany 16 grudnia 2016 - 12:58

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
N przy ustalaniu ceny inspirowało się raczej rodzimym rynkiem - Square, Capcom czy Level-5 prowadzą przecież taką samą politykę cenową :dunno: Chętnych do przepłacania za logo Nintendo zdaje się być całkiem sporo:

http://venturebeat.c...-on-launch-day/

Nintendo didn’t launch Super Mario Run only in the United States. The game is actually the top-downloaded app in 62 countries. It is also the top-grossing app in Germany, the Netherlands, Mexico, Guatemala, and Colombia.


Ciężko powiedzieć czy przy cenie $5 gierka by się sprzedała 2 razy lepiej i zarobiła tyle samo, ale wygląda na to, że wyjdą na swoje nawet z grą za 10 baksów.
  • 0

#44 Godot Napisany 16 grudnia 2016 - 13:04

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Pograłem, nie kupuję. Niczym się to nie różni od darmowego Raymana
  • 0

#45 fingus Napisany 16 grudnia 2016 - 13:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Trochę pograłem, ale tak jak nie bawiły mnie inne runnery, tak i ten olewam. Gdyby wypuścili jakieś mózgotrzepne łamigłówki, to mógłbym łykać, ale na razie mają mało interesują ofertę jak dla mnie. :/
  • 0

#46 BeSOS Napisany 16 grudnia 2016 - 13:58

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No comment - mają hajsu na telefon za 4k a 7$ na grę już nie :lol: nic dziwnego że branża podupada.
  • 2

#47 Iras Napisany 16 grudnia 2016 - 14:04

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

N przy ustalaniu ceny inspirowało się raczej rodzimym rynkiem - Square, Capcom czy Level-5 prowadzą przecież taką samą politykę cenową :dunno:

 

Problem w tym że Mario Run to nie Final Fantasy, Monster Hunter czy Phoenix Wright tylko dość prymitywne, komórkowe tap tap tap, które na tle konkurencji wyróżnia się tylko ceną.

 

Ciężko powiedzieć czy przy cenie $5 gierka by się sprzedała 2 razy lepiej i zarobiła tyle samo, ale wygląda na to, że wyjdą na swoje nawet z grą za 10 baksów.

 

Przecież "top-downloaded" uwzględnia tylko darmową aplikację, a odblokowanie w rankingu dochodowych np. w Polsce przegrywa z prenumeratą Parkietu. Za 3 albo 5 dolarów na pewno byłoby dużo lepiej.

 

ac4975d20e87936fb0bbc082dc9bb89b.png


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 16 grudnia 2016 - 14:06

  • 0

#48 Tawotnica Napisany 16 grudnia 2016 - 14:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Problem w tym że Mario Run to nie Final Fantasy, Monster Hunter czy Phoenix Wright


Tylko dużo mocniejsza marka o wyższej rozpoznawalności na całym świecie. Za porty starych gier pewnie też by sobie życzyli 2x więcej niż konkurencja.

Przecież "top-downloaded" uwzględnia tylko darmową aplikację


It is also the top-grossing app in Germany, the Netherlands, Mexico, Guatemala, and Colombia.


  • 0

#49 Spuczan Napisany 16 grudnia 2016 - 15:48

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 056 Postów:

To lepsze:

 


  • 0

#50 ACZ Napisany 16 grudnia 2016 - 15:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Kaxi taki wulgarny? No no no.


  • 0

#51 Texz Napisany 17 grudnia 2016 - 18:44

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Czytam reki na App Store i mam bekę z ludzi, którzy nie wiedzą w co grają. OLO


  • 0

#52 Iras Napisany 17 grudnia 2016 - 20:12

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

A w co grają? W entego auto runnera - tym razem z jakimś wąsatym skrzatem, którego znają co najwyżej z opowieści swoich starych i tylko cena jakaś wyższa niż zwykle.


  • 0

#53 Texz Napisany 17 grudnia 2016 - 20:46

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

W grę w której plansze można przejść przy stukaniu tak aby wąsaty pedał nie spadał w przepaść, ale nie o to przecież tu chodzi. Zebranie wszystkich monet 3 razy przy każdej nowej konfiguracji zahacza o niezły hardcore.


  • 0

#54 Iras Napisany 17 grudnia 2016 - 23:31

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Powtarzanie samo w sobie to może być hardcore... Raymana przeszedłem kilkukrotnie zbierając wszystkie lumy i 70 plansz właściwie znam na pamięć. Na trzech planszach dostępnych w Mario za darmo co prawda zebrałem wszystkie monety, ale pod koniec miałem tej gry trochę dość. Gdyby była rozsądniej wyceniona, to może nawet bym ją przeszedł, ale na zbieranie wszystkiego raczej bym się nie porwał. Za mało funu jest w tych planszach, żeby je w kółko powtarzać.

 

W kwestii powtarzania moją uwagę zwrócił jeszcze jeden szczegół - w Raymanie jedno tapnięcie w rogu ekranu, w Mario trzy tapnięcia w różnych punktach ekranu. Niby drobiazg, ale przy wielokrotnym powtarzaniu zaczyna przeszkadzać.


  • 0

#55 Iras Napisany 21 grudnia 2016 - 11:43

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Nintendo traci przez Super Mario

 

Akcje japońskiego producenta gier Nintendo spadają na giełdzie w Nowym Jorku o 11 proc. To efekt tego, że Super Mario Run - pierwsza gra tego producenta na urządzenia mobilne - zebrała słabe recenzje od użytkowników.

 

Gra jest dostępna w App Store i kosztuje 10 USD, ale pierwsze trzy poziomy są darmowe. Użytkownicy narzekają na cenę aplikacji oraz fakt, że darmowe poziomy są zbyt krótkie. "Nintendo powinno zrobić więcej, aby pokazać użytkownikom, co dostaną, jeśli zdecydują się zapłacić za grę" - powiedział Daniel Ahmad, analityk w firmie badawczej Niko Partners.
 
Gracze krytykują także konieczność połączenia z internetem, co znacznie ogranicza dostęp do gry.

 

http://www.forbes.pl...209656,1,1.html

 

No to rynek wycenił "magię Nintendo" :shigsy: :iwata: :reggie:


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 21 grudnia 2016 - 11:52

  • 0

#56 Schrodinger Napisany 21 grudnia 2016 - 11:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

ojejejejeju jak smutno


  • 0

#57 lukaszSA Napisany 21 grudnia 2016 - 11:51

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Sprzedaż gier z Mario już wzrosła, więc ich plan działa. 

 

Nikt przecież rynku gier na komórki nie traktuje poważnie


  • 0

#58 BeSOS Napisany 21 grudnia 2016 - 12:04

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dziwna sytuacja bo zasysalnosc większa niż w PG ale później strzał w pysk dla skąpych ifonowych kurewek że trzeba płacić i plakają na tweeterach...:(
  • 0

#59 Schrodinger Napisany 21 grudnia 2016 - 12:05

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

okazało się że nyntendo to jest fajne za darmoszkę, ale nikt za te zraczałe giereczki płacić nie zamierza 


  • 0

#60 Iras Napisany 21 grudnia 2016 - 12:06

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Nikt przecież rynku gier na komórki nie traktuje poważnie

 

Nikt nie traktuje poważnie wartego miliardy dolarów rynku z miliardem potencjalnych klientów :clown:

 

Problem w tym, że poza zealotami Nintendo nikt nie chce kupować ich gier. Nawet za $10 :hihi:

 

Dziwna sytuacja bo zasysalnosc większa niż w PG ale później strzał w pysk dla skąpych ifonowych k***wek że trzeba płacić i plakają na tweeterach... :(

 

No popatrz, a za Minecrafta płacą. Minecraft > Mario.


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 21 grudnia 2016 - 12:09

  • 0