Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assassin's Creed: Origins

Ubisoft Montreal Ubisoft PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
731 odpowiedzi na ten temat

#421 Godot Napisany 12 stycznia 2018 - 12:43

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

Biorę niebawem :cf: ale nie wiem.czy już grafe poprawili :cf:


Kupuje plejstejszyn i oczekuje lepszej grafy. Co za chory zjeb :fp:
  • 0

#422 BeSOS Napisany 12 stycznia 2018 - 12:45

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
LOL ty jednak jesteś niedojebany.
Najpierw dowiedz się o czym pisze zanim zaczniesz trzepać jajami ok?
  • 0

#423 Godot Napisany 12 stycznia 2018 - 12:49

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Wiem. O jakiś paczach. Podobno nie chodzi Ci o grafikę. Graj w co jest. A jak chcesz grafę na konsoli to wiesz co zrobic
  • 0

#424 oranje Napisany 12 stycznia 2018 - 13:09

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 115 Postów:

oranje jako fan wieśmina polecasz?

Polecam bardzo. Wiedźmin to to nie jest, ale widać wyraźnie inspiracje.
  • 0

#425 Kurzy Napisany 13 stycznia 2018 - 13:38

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Wsiąkłem :banderas:

Mam dopiero około 6h gry ale już czuje jaka przygoda mnie czeka :-)

Skończyłem Siwę i podróżowałem do świątyni ale w oddali zobaczyłem piramidy jak się okazało w Gizie :-D Zajarany zbadałem grobowiec Chufu czyli Cheopsa. Jest klimacik.

Grafika i świat jest zarąbisty ale mogłoby być lepsze odczytywanie szczegółów w oddali - w sensie, ze dalej. System walki wreszcie zrobili nowy i fajnie się gra. Gram tez na wysokim i jest w sam raz. Rozbudowa postaci, wytwarzanie itp. to standard, jest fajnie. No i jakie fajne uczucie znów synchronizować po wspinaczce i podziwiać widoki :olo:

Fabuła jest mało skomplikowana i jak dla mnie to plus jak na razie. Motyw zemsty i tego co się stało był mocny.

Jestem na TAK i gram dalej! (ale teraz muszę wyjść na spacer z pieskiem). Egipt musi poczekać.

PS. Będą foteczki w temacie!

Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 13 stycznia 2018 - 15:20

  • 1

#426 Starh Napisany 13 stycznia 2018 - 15:17

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
Mówiłem
  • 0

#427 filip Napisany 13 stycznia 2018 - 16:59

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Ta gra to mesjasz, nie ma chyba takiego malkontenta ktory by sie od tego odbil
  • 0

#428 Schrodinger Napisany 13 stycznia 2018 - 17:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

czekej czekej :cf: 


  • 0

#429 Shinigami Napisany 13 stycznia 2018 - 17:58

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Kupię, nie kupię, kupię... Niezły Jedyn z ciebie. Mocna siara.
  • 1

#430 Schrodinger Napisany 13 stycznia 2018 - 18:01

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

ss1j


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 13 stycznia 2018 - 18:01

  • 0

#431 Godot Napisany 13 stycznia 2018 - 20:08

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
FGC4C-2X7MW-X9DCT-W6RRV-Y644Z kodzik na Unity. Kto pierwszy ten lepszy. Oczywiście na konsolę nie dla plebsu :king:
  • 0

#432 Kurzy Napisany 13 stycznia 2018 - 20:15

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:

Ta gra to mesjasz, nie ma chyba takiego malkontenta ktory by sie od tego odbil

Jest fajna ale niektóre dialogi meh sztywne. Poziom Wiedźmina w dialogach jest już niezłym wyznacznikiem.
  • 0

#433 filip Napisany 13 stycznia 2018 - 20:42

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Skradanie tez gorsze niz w TPP, ale ta gra to wciaz swietna hybryda mgsa z wiesminem

Za to walka lepsza niz u wiedzmaka

Ten post był edytowany przez filip dnia: 13 stycznia 2018 - 20:43

  • 0

#434 Kurzy Napisany 13 stycznia 2018 - 21:31

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Tak. Sama walka raczej tak. Czuć różnice w broniach. Czuć cała walkę, jest responsywna. No ale w Wiedźminie jeszcze są eliksiry, moce wiec wychodzi po równo lub na korzyść Wieśka jednak.

I tutaj gram na Wysokim poziomie a w Wieśku wysoki włączyłem dopiero później a przez pierwsze kilkanaście godzin walka była tez wymagająca i fajna.

Czy Aleksandria to największe miasto w grze?
  • 0

#435 Shinigami Napisany 13 stycznia 2018 - 21:52

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Tak, jest największa.

 

Rozwiniesz sobie postać i będziesz miał analogie do wieśkowych znaków i sraków.


  • 0

#436 Chewie Napisany 14 stycznia 2018 - 01:09

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

FGC4C-2X7MW-X9DCT-W6RRV-Y644Z kodzik na Unity. Kto pierwszy ten lepszy. Oczywiście na konsolę nie dla plebsu :king:

 

no i wykorzystany.. mam podejrzenia kto to


  • 0

#437 filip Napisany 14 stycznia 2018 - 01:14

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Eliksirow poza jaskolka i gromem nie uzywalem nawet na najwyzszym poziomie. A sama walka bronia biala jest duzo lepsza w assassinie, do tego jeszcze luki ktore maja chyba symulowac bron z mgsa
  • 0

#438 Stan Napisany 14 stycznia 2018 - 14:27

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Skradanie tez gorsze niz w TPP, ale ta gra to wciaz swietna hybryda mgsa z wiesminem

Za to walka lepsza niz u wiedzmaka

Nie wiem w czym. Raczej ten sam poziom. 


  • 0

#439 filip Napisany 14 stycznia 2018 - 14:36

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Choviazby ze wzgledu na roznorodnosc broni.
  • 0

#440 Stan Napisany 14 stycznia 2018 - 14:46

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Ale ataki masz takie same nimi, nie wazne czy masz włócznie czy miecz czy topór różnica jest tylko szybkość ataku. Niby fajnie, ale tak naprawdę mozesz cały czas podpierdalać z mieczem i go boostować u kowala. 

 

W Wieśku masz za to znaki. 

 

Ale walka nie polega na tym czym ale jak walczysz, w obu jest ona bardzo podobna, nawet finiszery ściągnęli do AC. Generalnie to jest podobny poziom dla mnie. 


  • 0

#441 Shinigami Napisany 14 stycznia 2018 - 15:04

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Eee, smyku, finishery to od AC1 były w serii.
  • 0

#442 filip Napisany 14 stycznia 2018 - 15:05

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
??? Przeciez typy broni maja inne movesety, wplywa to na rozgrywke podobnie jak w soulslikeach. Roznica nie polega tylko na szybkoacj atakow.

Nie mowie, ze jest o niebo lepiej niz Wiesku, ale jest lepiej bo zgapili kilka patentow z innych gier.

Cala ta gra to pokaz dobrej obserwacji trendow branzy i ich recyklingu

Ten post był edytowany przez filip dnia: 14 stycznia 2018 - 15:05

  • 0

#443 Shinigami Napisany 14 stycznia 2018 - 15:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Yup. Wiesiek to zajebisty zlepek tak sobie zrealizowanych gejmplejowych patentów że świetna fabuła i otoczka.

Origins to zajebiście zrealizowane gejmplejowe patenty z fajna otoczka i ok fabuła.
  • 0

#444 Stan Napisany 14 stycznia 2018 - 15:26

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Eee, smyku, finishery to od AC1 były w serii.

Mozliwe, choć nie pamiętam, dawno w żadnego nie grałem dłużej. 

 

??? Przeciez typy broni maja inne movesety, wplywa to na rozgrywke podobnie jak w soulslikeach. Roznica nie polega tylko na szybkoacj atakow.

Nie mowie, ze jest o niebo lepiej niz Wiesku, ale jest lepiej bo zgapili kilka patentow z innych gier.

Cala ta gra to pokaz dobrej obserwacji trendow branzy i ich recyklingu

Inny moveset nie oznacza innego ataku, jest lekki, mocny i kontra z inna animacja, ale efekt ten sam. 

 

Ja nie zarzucam jej w tej materii chujowości, ba przyjemnie sie sieka, ale ot nie jest to gra wybijająca sie w tym temacie bardziej niż Wiesiek. 


  • 0

#445 Shinigami Napisany 14 stycznia 2018 - 15:31

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Jak byś inaczej chciał zrobione ataki? Każda broń pod innym przyciskiem? Nie kumam. Każda ma inne animacje, prędkość, siłę, a dwa przycisku ataku + specjał, ładowanie itd. to mechaniki uniwersalne, które też dają różne efekty.

Wiesiek to taka sobie kalka patentów, które Ubi samo wypromowało przy PoPach.

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 stycznia 2018 - 15:32

  • 0

#446 filip Napisany 14 stycznia 2018 - 15:33

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Stan pograj wiecej innymi typami broni, to jest inna bajka.

+ pamietajmy, ze tutaj mamy do wyboru kalke gameplayu z mgsa lub wlasnie walke w stylu wiedzminowym.

Dzieki temu ani jedno, ani drugie nie zdazylo mi sie znudzic (mimo ze z lukow korzystalem glownie w roli snajpera lub przy walce z konnymi).
  • 0

#447 Godot Napisany 14 stycznia 2018 - 15:47

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:


FGC4C-2X7MW-X9DCT-W6RRV-Y644Z kodzik na Unity. Kto pierwszy ten lepszy. Oczywiście na konsolę nie dla plebsu :king:


no i wykorzystany.. mam podejrzenia kto to

Wezyr
  • 0

#448 Chewie Napisany 14 stycznia 2018 - 15:55

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

a to spoko, balem sie ze ten darmozjad włuczęga


  • 1

#449 Kurzy Napisany 21 stycznia 2018 - 17:21

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:

UP!

 

29h, 25 level.

 

Gra mi się podoba ale efekty największego WOW mam już za sobą.

 

W misjach głównych jestem w 3/5 fabuły. Fabuła główna tak jak pisałem jest prosta ale fajna. Dodatkowo fajnie, że wprowadzili pojedynki z bossami. Misje poboczne? Jedne lepsze, drugie gorsze ale większość to nuda. Ale w ostateczności się je robi i nie jest nudno. Dlaczego? Bo świat gry jest fajny. Widoki, eksploracja robią dużo roboty. No i fajnie, że gra reaguje w misjach jeżeli coś sami zrobiliśmy/odkryliśmy wcześniej niż wzielismy misje. Dodatkowo walka jest całkiem satysfakcjonująca (gram na Wysokim).

 

No świat gry jest dość duży i różnorodny, zamknięty w małej skali. To znaczy, że jest masa krajobrazów, różnorodna flora, miejscówki i to wszystko upchane w stosunkowo małej mapie. Inaczej. Mapa jest duża ale i tak jest tego tyle, że jest to dość mała skala. Ile jest tu km2? Ktoś się orientuje?

 

Ale jest tego dużo i nie oszukujmy się - to typowa ubigra. Latasz od punktu do punktu i robisz co jest tam do zrobienia. Ale na szczęście jak na ubicrap nie jest wszystko oczywiste. W grze mamy papirusy i listy, które dają nam zagadki dotarcia do czegoś. Tutaj nie ma znaczników :P A Egipska eksploracja wciąga :smile: Grobowce przemierzane z pochodnią - nie mam pytań. Zatrzymanie się na wydmie pustyni - miodzik. Obserwacja piramid w Gizie z wielu punktów - zawsze to robi wrażenie.

 

Walka, crafting, bronie, zdolności, rozwój wyposażenia, to jest fajne. Wreszcie czuć tę walkę i jest przyjemnie i wymagająco. No i nie ma tak, że każdy czeka w około ciebie i jeden przeciwnik daje cios - jak wpadniesz w taką sytuację to nie żyjesz i tyle :smile:

 

Widziałem z poradnika, że już jestem bliżej niż dalej końca fabularnego. Jestem ciekawy czy będę musiałbym levelować przed ostatnimi misjami czy już jakoś pójdzie. Bo nie wiem czy dalej chcę odkrywać ten świat - jest sporo tego a w tygodniu nie mam czasu tyle co przynerdziłem w weekend zamknięty w pokoju w Tuszynie. Rodzice pytali co mi jest i czy coś się stało :olo:

 

No i oczywiście, żeby była jasność, wiem, że jeszcze nie odkryłem wszystkiego i nie porobiłem - walki gladiatorów, wyścigi, słonie - to wszystko chcę zrobić. Z tym odkryciem świata to chodzi mi bardziej o bazy, znaki zapytania itp.

 

No dobra gra 8/10! UBICRAP <3 Zapodam jutro fotki bo to jest mega element gry.

 


Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 21 stycznia 2018 - 17:23

  • 1

#450 Starh Napisany 21 stycznia 2018 - 17:40

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:
Po skończeniu wątku głównego można grać dalej.
Co do mapy świata, to szczególnie dolne obszary są po prostu puste i nic tam nie ma - sztucznie powiększają rozmiar świata.
  • 0



Inne z tagami: