POTĘGA!
Shadow of the Colossus
#31 Napisany 19 września 2017 - 22:10
#32 Napisany 19 września 2017 - 22:13
#33 Napisany 19 września 2017 - 22:28
#34 Napisany 23 września 2017 - 10:34
#35 Napisany 25 października 2017 - 18:53
Ostatnio gierkę masowo oceniają wszelakie wiekowo klasyfikujące organizacje, co może oznaczać ogłoszenie rychłej daty wydania (obstawiam nadchodzące PGW ). Jak ja zazdroszczę każdemu kto doświadczy tego cuda po raz pierwszy w życiu. Jak ja grałem to animacja chrupała jak kulki Nesquika bez mleka, a moje PS2 praktycznie ducha wtedy wyzionęło . Natomiast dziś każdy będzie mógł posmakować tej magii w najlepszej możliwej formie dzięki profesjonalistom z Bluepoint Games .
Ten post był edytowany przez nole dnia: 25 października 2017 - 19:44
#36 Napisany 25 października 2017 - 19:16
(...) Jak ja zazdroszczę każdemu kto doświadczy tego cuda po raz pierwszy w życiu. (...)
Dlatego omijam nowom Zorde, żeby mi wszyscy pisali za 20 lat kiedy będę ogrywał wersję 16K SUHDR VR jak bardzo mi zazdroszczą, że pierwszy raz ogrywam tego mesjasza.
#37 Napisany 26 października 2017 - 11:42
#38 Napisany 30 października 2017 - 17:54
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 30 października 2017 - 17:55
#39 Napisany 30 października 2017 - 21:08
Premiera 6 lutego.
#40 Napisany 30 października 2017 - 21:23
Nie wiem jak Wy, ale trzeci raz nie kupię tej gry bo to by był remake, remastera?
#41 Napisany 30 października 2017 - 22:05
No premiera bardzo szybko, już zacieram rączki.
#42 Napisany 31 października 2017 - 08:49
#43 Napisany 31 października 2017 - 08:58
#44 Napisany 31 października 2017 - 09:39
#45 Napisany 31 października 2017 - 10:58
Jest lepsze
No między SotC a TLG jest przepaść jeśli chodzi o jakość. Na korzysć kolosów oczywiscie.
#46 Napisany 31 października 2017 - 12:18
Preorderek na PSN już dostępny:
https://store.playst...OTC000PSNPREORD
Dla posiadaczy PS4 Pro będą 2 tryby do wyboru: 4K/30 i 1080/60 klateczek.
#47 Napisany 31 października 2017 - 12:32
No ja wezmę cyfrę, bo będę chciał mieć dostęp do gierki wygodnie na "klik", żeby do niej co jakiś czas wracać.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 31 października 2017 - 12:34
#48 Napisany 31 października 2017 - 13:51
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 31 października 2017 - 13:52
#49 Napisany 31 października 2017 - 14:35
pomijając dropy czy nie pomijając myślę że zajęło mu to podobną ilość czasu
#50 Napisany 31 października 2017 - 14:47
#51 Napisany 31 października 2017 - 17:59
Co nieco zmienili, w rimejku np. jest widoczny księżyć jak jedzie przy skałach w nocy.
#52 Napisany 31 października 2017 - 18:09
#53 Napisany 01 grudnia 2017 - 08:40
#54 Napisany 01 grudnia 2017 - 11:59
TLG niegrywalny?
Jeszcze jak.
#55 Napisany 01 grudnia 2017 - 12:44
No tu już się zapędzasz, przeszedłem na zwykłej PS4 i oprócz paru sytuacji gdzie framerate leci na pysk nie miałem większego problemu z rozgrywką.
Gra jest gorsza od SotC, ale i tak lepsza od większości współczesnych produkcji, a do tego oryginalna i unikatowa. Taka, za jakimi tęsknię pod względem game designu.
#56 Napisany 01 grudnia 2017 - 13:30
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 01 grudnia 2017 - 14:03
#57 Napisany 01 grudnia 2017 - 13:32
#58 Napisany 01 grudnia 2017 - 13:34
Ta to, że ty nie miałeś nie oznacza, że dla mnie gra jest niegrywalnym balasem gdzie framerate chodzi cały czas w 20-25 fps do tego sterowanie tym małym dzbanem woła o pomstę do nieba.
A to, że Ty nie umiesz w to grać nie znaczy, że gra jest niegrywalnym gównem, ogarnij ziomek.
#59 Napisany 01 grudnia 2017 - 13:38
#60 Napisany 01 grudnia 2017 - 13:46
Ta to, że ty nie miałeś nie oznacza, że dla mnie gra jest niegrywalnym balasem gdzie framerate chodzi cały czas w 20-25 fps do tego sterowanie tym małym dzbanem woła o pomstę do nieba.
A to, że Ty nie umiesz w to grać nie znaczy, że gra jest niegrywalnym gównem, ogarnij ziomek.
nie rozmieszaj mnie, niedoje.banie techicznie, spier.doloną grę tłumaczysz tym, ze ktoś grac nie umie zabawny pajac z ciebie
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 01 grudnia 2017 - 13:47