Skocz do zawartości

Zdjęcie

Splinter Cell Conviction


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
360 odpowiedzi na ten temat

#31 xell Napisany 06 maja 2007 - 19:26

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Trzeci niestety jest taki sobie. Strasznie dużo ząbków i otoczenie nie jest najpiekniejsze.

Zdjęcie zrobione gazecie niewiele może mówić o aliasingu itp. Ciekawe, jakie masz zastrzeżenia do otoczenia poza krzaczorami? Dla mnie to normalny bar i tyle - ciężko, żeby było piękne.

Oprócz grafiki gry nowej generacji powinny też odznaczać się dobrą fabułą, więc Ubi powinno coś z tym zrobić.

Nowa generacja to nie wiecej poligonow, a wniesienie dozanan z gra. Wyzsze AI wrogow, lepsza kamera, swietna fabula itd. Sorry za nic nie wnoszacy post.

A także gry następnej generacji powinny smażyć tosty, robić zakupy i wyjść z psem na spacer.
  • 0

#32 Gość__* Napisany 06 maja 2007 - 19:31

Gość__*
  • Goście

Zdjęcie zrobione gazecie niewiele może mówić o aliasingu itp. Ciekawe, jakie masz zastrzeżenia do otoczenia poza krzaczorami? Dla mnie to normalny bar i tyle - ciężko, żeby było piękne.

Popierwsze to sa scany z jakiejs gazety. Poza tym maja duzo czasu do premiery.

A także gry następnej generacji powinny smażyć tosty, robić zakupy i wyjść z psem na spacer.

Nie, ale jak dla Was nastepa generacja jest tylko wieksza iloscia poligonow to gratulacje :hejka:
  • 0

#33 xell Napisany 06 maja 2007 - 19:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Nie, ale jak dla Was nastepa generacja jest tylko wieksza iloscia poligonow to gratulacje :hejka:

Ja nie mam jakiś sztucznych oczekiwań co do gier następnej generacji, może dlatego, że mam next-gena. Natomiast chcę żeby każda nadchodząca gra była wspaniałym przeżyciiem i tyle. Prywatnie najbardziej chciałbym właśnie dobrej AI i dużej swobody przy przechodzeniu gry (jak np.w Thiefie, ale jeszcze lepiej). Nie wiem też, jak można powiązać nowe platformy z fabułą w grach.

Popierwsze to sa scany z jakiejs gazety.

Zdjęcia zrobione aparetm cyfrowym.

Co do tych scanów/zdjęć, trochę mnie martwi, że część screenów wygląda jak regularna gra akcji... Mam nadzieję, że nie straci swojego skradankowego charakteru.
  • 0

#34 Gość__* Napisany 06 maja 2007 - 19:50

Gość__*
  • Goście

Co do tych scanów/zdjęć, trochę mnie martwi, że część screenów wygląda jak regularna gra akcji... Mam nadzieję, że nie straci swojego skradankowego charakteru.

Jak dla Mnie screeny wygladaja na gre akcji, a nie na skradanke. Chodzi Mi o fakt, ze Fisher wozi sie i bije po jazwie kazdego kogo napotka. Moze bedzie otwarty swiat?
  • 0

#35 MaxVarEmreis Napisany 06 maja 2007 - 20:09

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

(choc na MGSa nie licze).

Boze, uchowaj......

Co do tych scanów/zdjęć, trochę mnie martwi, że część screenów wygląda jak regularna gra akcji... Mam nadzieję, że nie straci swojego skradankowego charakteru

Oj, tam. Ja sie nie martwie. Ba, ja sie ciesze. Skostniały system rozgrywki był IMO najpowazniejsza wada, poprzedniej czesci. Ciesze sie ogromnie, ze Ubi postanowilo całkowicie zmienc ten aspekt i staraja sie wymyslić coś nowego.
  • 0

#36 xell Napisany 06 maja 2007 - 20:20

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Mnie nie przeszkadzają zmiany per se. Chodzi mi o to, że nie chcę żeby gra stała się zwyczajną grą akcji. Zgadzam się, że SC jest już trochę skostniały, ale wolał bym zmiany polegające na pozostaniu przy skradance, ale znacznej przebudowie i umożliwieniu swobody (większej niż w Chaos Theory i większej niż w Thief;)). Seria z każdą częścią sprzedawała się coraz gorzej, więc teraz pewnie przesuną ją pewnie w stronę akcji, żeby była bardziej mainstreamowa. Mam nadzieję, że będzie jednak unikatowa i będzie mimo wszystko dużo skradania z ewentualną rozpierduchą jak już się Sam zdekonspiruje.
  • 0

#37 MaxVarEmreis Napisany 06 maja 2007 - 20:26

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Coz, trzeba poczekać na jakieś informacje w zrozumiałym jezyku. Nie wierze jednak, ze seria porzuci korzenie.
  • 0

#38 Godot Napisany 06 maja 2007 - 20:30

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
oby sie cos zmienilo, mnie DA kompletnie zawiodl, chyba formula gry sie wyczerpala
  • 0

#39 Scorpio Napisany 07 maja 2007 - 07:04

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Nowa generacja to nie wiecej poligonow, a wniesienie dozanan z gra. Wyzsze AI wrogow, lepsza kamera, swietna fabula itd. Sorry za nic nie wnoszacy post.

W większości przypadków ogranicza się to do grafiki. Co gorsza, dla mainstreamu (czyli coraz częściej: większości przypadków) to wystarcza :)
  • 0

#40 xell Napisany 07 maja 2007 - 09:18

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

oby sie cos zmienilo, mnie DA kompletnie zawiodl, chyba formula gry sie wyczerpala

Grałeś na X1 czy na X360? Na X1 to przyzwoita gra (i bardziej tradycyjny SC)

Coz, trzeba poczekać na jakieś informacje w zrozumiałym jezyku. Nie wierze jednak, ze seria porzuci korzenie.

Za dwa tygodnie Ubi robi jakiś event we Francji i ponoć główną atrakcją ma być pokaz Splinter Cella :) (a przynajmniej tak twierdzi blimblim z xboxyde) zobaczymy wkrótce

W większości przypadków ogranicza się to do grafiki. Co gorsza, dla mainstreamu (czyli coraz częściej: większości przypadków) to wystarcza :)

:ziewa:
  • 0

#41 Nexus Napisany 07 maja 2007 - 13:47

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Za Gameonly... pierwszy punkt i.. nieżły pasztet.

- Koniec z chowaniem się w cieniu. Tym razem gra przypominać będzie bardziej przygody Jamesa Bonda i infiltracja budynków odbywać ma się za dnia. Żadnego używania siły i skradania dopóki nie zachowujemy się podejrzanie

- Zgodnie z artykułem, każdy widoczny na ekranie obiekt posiadać ma właściwości fizyczne i większość z nich może zostać przez Sama użyta. Przykładem jest fotel, który użyty może zostać jako broń

- Walka wręcz ma być czymś więcej niż tylko "naciskaniem przycisków by uderzyć". W Conviction wykonana akcja zależeć ma od tego, co aktualnie dzieje się na ekranie i większą wagę ma mieć wykorzystanie otoczenia

- Spece z Ubisoft pozwolili sobie też zmieszać z błotem konsolę PlayStation 3. Oprócz tego, że status "exclusive" dla Xboxa 360 pozwala im na osiągnięcie lepszych efektów, niż gdyby tytuł ukazał się na wielu platformach, wątpią, by udało im się uzyskać takie same efekty na PlayStation 3 nawet, gdyby gra miała ukazać się tylko na konsolę Sony

http://www.gameonly.pl/newsy/11798
Czyli typowo skradankowemu charakterowi serii możemy chyba pomachać na do widzenia... :-(
  • 0

#42 Danteusz Napisany 07 maja 2007 - 18:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Jednak Ubi nie pojechało po bandzie
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=33278
  • 0

#43 xell Napisany 07 maja 2007 - 20:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Może poczekamy na ten event za dwa tygodnie i w zrozumiałym języku (angielski/francuski) dostaniemy jakieś informacje od Ubi, zamiast opierać się na informacjach z forów PS3?

Czyli typowo skradankowemu charakterowi serii możemy chyba pomachać na do widzenia... :-(

Niekoniecznie. Choć możliwe, że teraz gra będzie bliższa Hitmanowi. Oby niebyła tak absurdalnie groteskowa. :ninja:
  • 0

#44 MaxVarEmreis Napisany 07 maja 2007 - 20:24

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Za Gameonly... pierwszy punkt i.. nieżły pasztet.

Czemu pasztet. W koncu koniec z absurdem, ze nikt mnie nie widzi chociaz stoi metr odemnie.... chciałbyś kolejna kalke poprzednich częsci??
  • 0

#45 leon Napisany 07 maja 2007 - 20:29

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:
Czyli nie będzie zabawy z oświetleniem ? :hmmm:
  • 0

#46 MaxVarEmreis Napisany 07 maja 2007 - 20:33

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Czyli nie będzie zabawy z oświetleniem ? :hmmm:

Nie wiadomo co będzie a co nie będzie. Trzeba czekac na informacje. Teraz to czyste spekulacje.
  • 0

#47 xell Napisany 13 maja 2007 - 20:21

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Nowe detale!!!!! Wszystko zapowiada się tak cudownie! Gra dalej ma pozostać skradanką i mieć stare minigierki, ale tym razem będzie to skradanka bardziej aktywna niż bierne czekanie w cieniu. W piątek trailer.

* So by now you know Sam comes back to help out a Grim, but doesn't like what's going down at the "new" 3rd Echelon. He is an enemy of the state, fighting for what he believes in. He's on the run with limited resources. He's alone but not defenseless. At the same time, he's not a victim a fugitive or in hiding; he's fighting for his convictions (hence the title).
* The screenshots are AWESOME! The environments look totally interactive. In one shot, it appears he punched or threw a guy who then lands on a counter and knocks over cups and plates while civilians are scattering.
Conviction uses Havok physics, but all the original code has been rewritten.
* "In previous games, we had 2,000 or 3,000 animations, now we already have over 10,000."
* The pace of the game is going to be changed. The devs want to create 15-minute playable segments so it's a little more accesible to casuals, but they promise you can still sit down with it for a few hours if you like. Hopefully they find a balance that still keeps you immersed.
* Previous SC games were about "passive stealth" where you hide in the shadows and wait for a perfect opportunity to strike. In conviction, the idea is "active stealth" where you react quicky to your surroundings. You'll always be on the move. Again it's mentioned that Ubi wants to give Sam more ways to interact with the environment instead of just shooting or turning off lights.
* The animation system is based on the concept of Biometrics which just means getting the character to move naturally and fluidly. They mention how they want to eliminate pressing a button to pick something up and seeing Sam slide into place in front of the object before he interacts with it. They say an animation of Sam running up to a chair, picking it up and throwing it took 8 months to work out. I'd be willing to be they got it right. The screens of him progressing through the animation look very good. Also, there will be physics tied to the chair Sam is holding, so you'll bump into things with the chair and it won't just go through a wall.
* The original games went for a T rating from the start, but this time, they're going for an M rating so things should be a little more realistic. They mention how this could have an interesting impact on Sam's finishing moves.
* They mention a sort of hypothetical gameplay situation where Sam takes out a guard with some crazy melee combos. He then grabs the guard and throws him through a pane of glass or over a table (knocking over all the stuff on the table). Sam grabs the guard's radio and listens in on police radio chatter. He hears that they're sending in police after him through the front door. Sam opens the back door but doesn't go through; instead, he hides under a table, a guard walks in and investigates the open door. At that point, Sam could sneak out the front door, or he could knock over the table he's hiding behind, use it for cover and open fire on the guard. OR he could sneak up on the guard, handcuff him to a rail and kicks him down a flight of stairs. wow.
* When you are detected, there's no limit to what you can do. All the tools you use are available in your immediate surroundings. Sam doesn't have a backpack of gadgets this time. Use what's around you and improvise to get out of a sticky situation.
* About the beard: Originally, Fisher was created with a beard in the very first game.
* New form of lighting called indirect lighting means that the way light reflects off your surroundings affects how light is cast on you and nearby objects. Light reflecting off a large red poster will cast nearby things in a slight tint of red.
* There will still be a lot of classic SC moments like planting bombs or hacking computers, but the gratification won't necessarily come from completing the objective, but the path you take to the objective.
* Crowd AI will react to Sam's behavior. For example, Sam can steal a guy's laptop, but the guy will follow Sam and call for the police. Nearby witnesses will also point Sam out to nearby police. Sam can blend into the crowd in certain situations to avoid detection. The crowd AI is pretty smart. You won't see NPCs walk into each other, spaz out, then walk away in totally opposite directions. People move out of the way of objects intelligently.
* Sam has an ability called Heroes Instinct where the crowd and surroundings become greyed out and threats such as police are made to standout. Assassin's creed anyone?

No MP details were given aside from the fact that Montreal is doing that aspect of the game as well, so they aren't going to split SP and MP between two dev studios.


  • 0

#48 MaxVarEmreis Napisany 13 maja 2007 - 20:33

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Faktycznie zapowiada sie bardzo miodnie. Własciwie wszystkie elementy, oprócz jednego, mi pasuja. Mam nadzieje, ze te 15 min sekwencje nie będa jakims problemem....
  • 0

#49 Shinigami Napisany 13 maja 2007 - 20:40

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Jeśli to wszystko wejdzie do gry, to :ninja: :cooo:
  • 0

#50 xell Napisany 13 maja 2007 - 20:40

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Mnie też to ciekawi, na czym ma to polegać. Ja z miejsca i tak pewnie wybiorę najtrudniejszy poziom trudności, bo poza tym Splinter jest niegrywalny.
  • 0

#51 Orange Napisany 13 maja 2007 - 21:06

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Montreal is doing that aspect of the game as well, so they aren't going to split SP and MP between two dev studios.

W końcu! To już zaczynało być denerwujące że grając w tytuł od Ubi, multi jest zupełnie różną (gorszą i słabiej pomyślaną IMO) rozgrywką.

Poza tym - oczywiście wspaniałe zapowiedzi. "If" they can pull it off ;)
Również jestem ciekaw co z tym ficzerem "dla zabieganych" :) 15 min segmenty ok, o ile nie będzie to zakłócało płynności rozgrywki (15 min, cliff hanger, reprise - takie górki i padołki). Nie chciałbym żeby to było po prostu sztuczne i przewidywalne jak amerykański serial.
  • 0

#52 Nexus Napisany 13 maja 2007 - 22:05

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:

Czemu pasztet. W koncu koniec z absurdem, ze nikt mnie nie widzi chociaz stoi metr odemnie.... chciałbyś kolejna kalke poprzednich częsci??

Szczerze mówiąc tak - mi osobioście formuła poprzdnich części nie znudziła się wcale. Ale rozumiem że seria musi się rozwijać i zmieniać.
Byle z umiarem. Np. moim zdaniem tak reklamowany patent z Double Agenta (na XO) ze wskaznikiem zaufania i łażeniem po siedzibie JBA był słaby.
  • 0

#53 MonsieurWoland Napisany 15 maja 2007 - 16:23

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Nowe detale!!!!! Wszystko zapowiada się tak cudownie! Gra dalej ma pozostać skradanką i mieć stare minigierki, ale tym razem będzie to skradanka bardziej aktywna niż bierne czekanie w cieniu. W piątek trailer.

* So by now you know Sam comes back to help out a Grim, but doesn't like what's going down at the "new" 3rd Echelon. He is an enemy of the state, fighting for what he believes in. He's on the run with limited resources. He's alone but not defenseless. At the same time, he's not a victim a fugitive or in hiding; he's fighting for his convictions (hence the title).
* The screenshots are AWESOME! The environments look totally interactive. In one shot, it appears he punched or threw a guy who then lands on a counter and knocks over cups and plates while civilians are scattering.
Conviction uses Havok physics, but all the original code has been rewritten.
* "In previous games, we had 2,000 or 3,000 animations, now we already have over 10,000."
* The pace of the game is going to be changed. The devs want to create 15-minute playable segments so it's a little more accesible to casuals, but they promise you can still sit down with it for a few hours if you like. Hopefully they find a balance that still keeps you immersed.
* Previous SC games were about "passive stealth" where you hide in the shadows and wait for a perfect opportunity to strike. In conviction, the idea is "active stealth" where you react quicky to your surroundings. You'll always be on the move. Again it's mentioned that Ubi wants to give Sam more ways to interact with the environment instead of just shooting or turning off lights.
* The animation system is based on the concept of Biometrics which just means getting the character to move naturally and fluidly. They mention how they want to eliminate pressing a button to pick something up and seeing Sam slide into place in front of the object before he interacts with it. They say an animation of Sam running up to a chair, picking it up and throwing it took 8 months to work out. I'd be willing to be they got it right. The screens of him progressing through the animation look very good. Also, there will be physics tied to the chair Sam is holding, so you'll bump into things with the chair and it won't just go through a wall.
* The original games went for a T rating from the start, but this time, they're going for an M rating so things should be a little more realistic. They mention how this could have an interesting impact on Sam's finishing moves.
* They mention a sort of hypothetical gameplay situation where Sam takes out a guard with some crazy melee combos. He then grabs the guard and throws him through a pane of glass or over a table (knocking over all the stuff on the table). Sam grabs the guard's radio and listens in on police radio chatter. He hears that they're sending in police after him through the front door. Sam opens the back door but doesn't go through; instead, he hides under a table, a guard walks in and investigates the open door. At that point, Sam could sneak out the front door, or he could knock over the table he's hiding behind, use it for cover and open fire on the guard. OR he could sneak up on the guard, handcuff him to a rail and kicks him down a flight of stairs. wow.
* When you are detected, there's no limit to what you can do. All the tools you use are available in your immediate surroundings. Sam doesn't have a backpack of gadgets this time. Use what's around you and improvise to get out of a sticky situation.
* About the beard: Originally, Fisher was created with a beard in the very first game.
* New form of lighting called indirect lighting means that the way light reflects off your surroundings affects how light is cast on you and nearby objects. Light reflecting off a large red poster will cast nearby things in a slight tint of red.
* There will still be a lot of classic SC moments like planting bombs or hacking computers, but the gratification won't necessarily come from completing the objective, but the path you take to the objective.
* Crowd AI will react to Sam's behavior. For example, Sam can steal a guy's laptop, but the guy will follow Sam and call for the police. Nearby witnesses will also point Sam out to nearby police. Sam can blend into the crowd in certain situations to avoid detection. The crowd AI is pretty smart. You won't see NPCs walk into each other, spaz out, then walk away in totally opposite directions. People move out of the way of objects intelligently.
* Sam has an ability called Heroes Instinct where the crowd and surroundings become greyed out and threats such as police are made to standout. Assassin's creed anyone?

No MP details were given aside from the fact that Montreal is doing that aspect of the game as well, so they aren't going to split SP and MP between two dev studios.


xellos mógłbyś mi napisać skąd masz ten tekst? Nie żebym nie wierzył, potrzebuję poprostu linka dla jednego niedowiarka. Jak przekopiuje mu sam tekst to raczej nie uwierzy:P
  • 0

#54 xell Napisany 15 maja 2007 - 16:28

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Ktoś na forum beyond3d to wypisał - po prostu spisał ważniejsze rzecy z zapowiedzi z gameinformera
  • 0

#55 Danteusz Napisany 15 maja 2007 - 16:31

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Mi to wygląda na przeniesienie systemu gry Assasin's Creed do świata Splinter Cell :hmmm:
  • 0

#56 Gość__* Napisany 15 maja 2007 - 17:15

Gość__*
  • Goście

xellos mógłbyś mi napisać skąd masz ten tekst? Nie żebym nie wierzył, potrzebuję poprostu linka dla jednego niedowiarka. Jak przekopiuje mu sam tekst to raczej nie uwierzy:P


Oj shinian :) nie chodzi tu o nie dowierzanie tylko o potwierdzenie, w dzisiejszych czasach masa ludzi piszę herezje i kłamstwa, aby tylko w jak najlepszym świetle przedstawić swoją ulubioną konsolę, dlatego chciałem potwierdzenia.
  • 0

#57 leon Napisany 19 maja 2007 - 22:02

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:
jakieś screeny
http://media.xbox360... ... mgs_1.html
  • 0

#58 Scorpio Napisany 19 maja 2007 - 22:36

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
W jakimś wywiadzie było, że obecny wygląd (chodzi o brodę głównie) wynika z zmiany nastawienia Sama. Teraz odszedł z Echelona, gdyż nie zgadzał się z pseudo-sprawiedliwością i poznał prawdziwą, skorumpowaną naturę owej struktury. Jest człowiekiem bardziej doświadczonym przez życie, wierzącego w swoje cele postępowania, nawet gdy są niezgodne z prawem.

Niech ktoś teraz powie, że Sam NIE przypomina Big Bossa XD
  • 0

#59 Gość__* Napisany 19 maja 2007 - 23:31

Gość__*
  • Goście

Niech ktoś teraz powie, że Sam NIE przypomina Big Bossa XD


Sam NIE przypomina Big Boss'a.

Ciekawe czy będzie można se regulować ten zarost... Broda jak basisty Systemu, baki jaki wokalisty Static-X'a, Dredy wokalisty KoRn'a i wąsy jak z Eagels of Death Metal... A no i Afro jak jeden z gitarzystów w GH2. Niiceeeee...
  • 0

#60 xell Napisany 21 maja 2007 - 17:05

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Jednak Ubi nie pojechało po bandzie
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=33278

A jednak tak - dokładny cytat z magazynu Edge (czyli od razu napisane po angielsku i zredagowane po angielsku - bez tłumaczeń z ps3forums.com :ninja: ):
"The lead programmer told the magazine he doubts they would have been able to pull of the lightning effects they have right now on the ps3. That's the only thing they say straight out, but they do state they believe they're much better off on the 360."

Jutro lub pojutrze pierwsze materiały z gry. :ninjadance:
  • 0