Sekiro: Shadows Die Twice
#421 Napisany 18 marca 2019 - 15:32
#422 Napisany 18 marca 2019 - 15:37
#meetooNie oglądam.
#423 Napisany 18 marca 2019 - 16:02
Ja oglądam wszystko, lękam się, że to jedyna szansa na zobaczenie późniejszych etapów gry
#424 Napisany 18 marca 2019 - 16:23
Ta gra wydaje się być w ch.. uzależniona od skila grającego.
#425 Napisany 18 marca 2019 - 16:33
Ale i tak to pikuś przy tym wymogu parowań
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 18 marca 2019 - 16:33
#426 Napisany 18 marca 2019 - 19:04
Ani Soulsy ani Bloodborne nie były aż tak trudne, żeby nie dało się ich skończyć przy odrobinie cierpliwości, więc i tutaj pewnie będzie podobnie. Nie mówię, że będzie łatwo, ale nie dramatyzujmy już.
#427 Napisany 18 marca 2019 - 19:37
#428 Napisany 18 marca 2019 - 19:49
O to mi chodzi, że nie musi mieć. Kilka razy się umrze u bossa, ale w końcu załapie pattern jego ataków i w końcu dziad padnie. Soulsy czy BB to zawsze był bardziej test cierpliwości i pamięci niż czystego skilla - każdy jest w stanie przejść te gry. No chyba, że faktycznie aż tak wywindują trudność w Sekiro, ale nie sądzę, przez premierą Bloodborne też wróżono nie wiadomo co.
#429 Napisany 18 marca 2019 - 19:55
No ja się dygam braku NPC dla mnie niektóre bossy to 20 podejść minimum a tutaj jeszcze świat staje się mniej łaskawy graczowi po zgonie
Ale i tak to pikuś przy tym wymogu parowań
Bedą NPC, Na tych gejplejach ostatnich była możliwość przygarnięcia jednego do walki z mini bossem. To jednak from, oni wiedzą, że nie każdy ma zwinne palce i myślę, że skoro ma brakować elementów online to przynajmniej będę npcowie, skoro i tak świat ma być wiele "żywszy" niż ich dotychczasowe to czemu nie.
W ogóle nawet mi siada ten angielski dubbing, ale i tak chyba będę grał z japońskim + napisy, brzmi najlepiej.
e; co do powyższego wideo, w sumie zero spoilerów tam jest, i nic nowego poza jednym elementem, który rozkurwił mi umysł i którego wcześniej nie pokazywali
Ten post był edytowany przez Cudak dnia: 18 marca 2019 - 19:58
#430 Napisany 18 marca 2019 - 20:01
O, na r/sekiro już można przeczytać jak dokładnie działa mechanika śmierci i wskrzeszenia. Myślę, że całkiem sympatycznie to rozwiązano.
#431 Napisany 18 marca 2019 - 20:46
#432 Napisany 18 marca 2019 - 21:16
Jakiś typ na 4chanie napisał (+screeny), ze gra zajęła mu około 45h za pierwszym razem.
#433 Napisany 18 marca 2019 - 21:20
#434 Napisany 18 marca 2019 - 21:27
Lepiej niż w soulsach.
Jakiś typ na 4chanie napisał (+screeny), ze gra zajęła mu około 45h za pierwszym razem.
To długo. BB było do rozpykania bodajże w 20 h. Japończyki szaleją
#435 Napisany 18 marca 2019 - 23:24
Jestem ciekaw po ilu dniach od premiery typkowie będą siekać speedruny w 30 minut.
#436 Napisany 19 marca 2019 - 00:00
Tylko ja miałem z 60 godzin więc nawet jakbym z 20 nabil na pauzie to i tak dwa razy więcej. Jedni przejdą w 30 inni w 90
Lepiej niż w soulsach.
Jakiś typ na 4chanie napisał (+screeny), ze gra zajęła mu około 45h za pierwszym razem.
To długo. BB było do rozpykania bodajże w 20 h. Japończyki szaleją
#437 Napisany 19 marca 2019 - 00:07
moje ciało jest gotowe
#438 Napisany 19 marca 2019 - 19:04
Na reddicie już niektórzy piszą pierwsze wrażenia.
Amator ps4 to podobno tragedia i gra działa gorzej niż bloodborne. Na Pro podobno nie lepiej czuć pływający framerate i liczne dropy podczas walki.
#439 Napisany 19 marca 2019 - 19:13
bo nie majo dej łan pacza!
#440 Napisany 19 marca 2019 - 20:55
#441 Napisany 19 marca 2019 - 22:13
Silną macie wole, cienkie sznureczki? 20 minut gejpleju z PS4Pro (w tym klka miejsówek i niewidziany wcześniej przeciwnik)
https://youtu.be/iW6bK60LUnc
#442 Napisany 19 marca 2019 - 22:35
#443 Napisany 20 marca 2019 - 15:09
Patch był już na serwerach. Wersja gry 1.0.1bo nie majo dej łan pacza!
#444 Napisany 20 marca 2019 - 15:25
Wiedząc jakimi płaczliwymi ciotami są gracze obstawiam, że nie jest tak źle jak sie maluje.
#445 Napisany 20 marca 2019 - 15:46
#446 Napisany 20 marca 2019 - 16:51
ponoć okienko na parry w wersji retail jest bardzo casual friendly.
także luźna guma panowie!!
#447 Napisany 20 marca 2019 - 16:54
Ja tam lubię gdy gra ma 20 klatek, mam więcej czasu na reakcje
#448 Napisany 20 marca 2019 - 16:55
Wiadomo. Mnie w BB też totalnie zwisał framerate, że czasem przycielo? Wiszą mi spadki z 40 na 30 przez sekundę ale zawsze się znajdą płaczki, którym to wpływa na odbiór gry albo nawet i SKILLA
Problemem w przypadku gier fromu nie są spadki z 40 na 30 a po prostu problem z regularnym dostarczaniem klatek tj. frame pacing.
Gra może i chodzić w betonowych 30 fpsach ale przez dostarczanie ich w nieregularnych odstępach jest po prostu dla oczu męczące.
#449 Napisany 20 marca 2019 - 16:58
#450 Napisany 20 marca 2019 - 17:10
Jutro wieczorem zacznę, a w piątek gram cały dzień. From, nie zawiedź mnie.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|