#31 Napisany 03 lutego 2022 - 14:29
#32 Napisany 03 lutego 2022 - 14:34
AC dobra gra. Sprawdzi się pod obecną generacją. Jak ktoś nie grał - polecam się zapoznać. Ten model jazdy
#33 Napisany 03 lutego 2022 - 15:00
Czy dla fanów music rally i lgbt jest jakiś trybik? Czy będzie kompletna edycja z DLC?
Muzyki brak - co automatycznie odejmuje przynajmniej 2 pkt oceny w skali 1-10. Dla społeczności LGBT przewidziano jedynie mozliwosc stworzenia własnego malowania.
Aż żałuję, że GT7 mam już zaklepane, bo po kupnie kierownicy bym pograł w to.
A to jest bardzo subiektywna rzecz - GT jest bardziej casualowe, a ACC jest w strone symulacji. Jak to się ładnie mówi co kto woli. Na pewno polecam spróbować, szczególnie jeśli zainwestowałeś w sprzęt,a z tego co widziałem w szopingu to najważniejszą rzecz masz (stelaż ). Choć pamiętam jak miałem epizod z GT Sport - kiedy z Hellmansem oraliśmy M6 na Nurbie to powrót do takiego prawdziwego sima był dziwny. Strasznie głupie nawyki nabyłem w GT Sport, bo wiadomo w GT najszybciej się pojedzie na "pisku opon" z wrzucaniem auta w zakręt bez przyczepności, a ACC wynagradza płynność inputów (rotacja), zrozumienie transferu masy (rotacja) i kontrole nad ABS i TC (poprzez inputy).
#34 Napisany 03 lutego 2022 - 16:17
Właśnie trochę przeraża mnie ten nacisk na realizm. Do tej pory największymi simami w jakie grałem były Dirt rally czy F1. O ile można to nazwać simem.
#35 Napisany 04 lutego 2022 - 12:39
Tak, stelaż już jest
Właśnie trochę przeraża mnie ten nacisk na realizm.
Bać się nie ma czego myślę, to też nie jest tak że wszystko chce Cie zabić i nie można czerpać z gry przyjemności. Bardziej kwestia tego, że tutaj faktycznie gra reaguje na to co próbujesz zrobić. Gdzie w simcade'ach troche bardziej pomaga. Za to zadowolenie z progresu jest dużo większe.
#36 Napisany 12 marca 2022 - 00:00
2022 i publiczność 2D xDD
#37 Napisany 12 marca 2022 - 00:51
#38 Napisany 14 marca 2022 - 12:26
Nie ogarniam po co 4k kosztem 60 klatek. Full HD wystarczy.
Znając życie to są jakieś głupie decyzje, które robią przy portach, nie wiem jak Unreal Engine 4 daje się portować, ale przynajmniej powinni dać opcje Full HD 60, albo 4k i niech każdy wybiera dla siebie. Jestem ciekaw czy ACC na konsolach w ogóle będzie żywe czy totalnie martwe, bo na PC 3rd party matchmaking ożywił grę, przedtem były to ligi/eventy organizowane na forach/discordach, a teraz cały czas są ligi i eventy, ale pojawił się rozbudowany system daily wyścigów, rankingów, sędziowania tych wyścigów itp, a na konsoli tego nie ma (przynajmniej narazie), a bez multi to właściwie ta gra nie oferuje nic dla singlowego gracza, poza hotlapowaniem, czy drętwą karierą (przejechanie kalendarza GT3 i koniec).
#39 Napisany 14 marca 2022 - 13:22
Daily races to masz na myśli simgrid czy coś innego?
#40 Napisany 14 marca 2022 - 13:28
Daily races to masz na myśli simgrid czy coś innego?
Simgrid zdechł (no może nie zdechł bo jakieś eventy jeszcze organizują, ale daily racing tam umarł), LFM przejął cały rynek i go rozwinął.
https://lowfuelmotorsport.com/
Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 14 marca 2022 - 13:31
#41 Napisany 14 marca 2022 - 15:05
Dzięki, to sprawdzę, może mnie to zachęci do Assetto, bo nie mam czasu bawić się w ligi.
To czym dla mnie iRacing wygrywa to daily wyścigi dzięki czemu o dowolnej porze mogę wbić i się pościgać.
#42 Napisany 31 marca 2022 - 21:19
Zakupiłem i przejechałem jakieś 50 kółek na Spa. Po pierwsze totalnie musiałem pozmieniać ustawienia w g29, bo najmniejszy ruch kierownicy u mnie powodował, że w grze skręcała na maksa. Na szczęście internet pomógł. Bałem się, że sama jazda będzie bardzo trudna, ale sam feeling nie różni się jakoś diametralnie od tego z GT.
Jednak muszę podkreślić, że nie miałem włączonej temperatury hamulców, degradacji opon itp. Po prosty był to testowy przejazd, a dłużej pogram po skończeniu ER i ograniu GT7.
#43 Napisany 01 kwietnia 2022 - 11:45
Jak już sobie powłączasz jakieś inne opcje itp to nawet jesli nie bedziesz grzebał w setupie to musisz zmieniać ciśnienie opon w menu setupu - celuj w 27.7 +/- 0.2 ale 27,7 psi to ten sweet spot. To na pewno robi największą różnice w kontekście przyczepności, a będzie Ci się to zmieniało w zależności od toru/temperatury/stopnia zamkniecia/otwarcia brake ductów itp.
Zazwyczaj ten Aggresive preset jest całkiem okej, i nawet od niego bym zaczynał zamiast Safe presetu, który jest aż nazbyt safe.
Jakim autem narazie jezdziłeś? Znalazłeś jakieś które Ci się najbardziej podoba?
#44 Napisany 01 kwietnia 2022 - 15:12
#45 Napisany 01 kwietnia 2022 - 19:24
Czaję, to udanego sprawdzania , każde auto ma swego rodzaju własny styl i inaczej się nimi jeździ. Upraszczając można podzielić auta te z silnikiem z przodu, te z silnikiem "na środku" i to z silnkiem na tylnej osi. Także Porsche będzie się prowadziło totalnie inaczej niż GTR, więc takie trochę pick your poison.
Balans aut się opiera na torach więc np Lexus jest bardzo mocny na Paul Ricard, a np Porsche jest OPskie na Nurburgringu a słabe na Paul Ricard . Czysto hot lapowo - większość aut pojedzie do siebie bardzo podobnie +/- 0.2 ale w tempie wyścigowym np Porsche na Paul Ricard bedzie beznadziejne. Koniec końców i tak jest jakaś tam "meta" aut - BMW M4 GT3, Porsche 911 GT3 II R, Mclaren 720s GT3 są raczej najmocniejsze. Potem powiedzmy na tier2 są praktycznie wszystkie auta oprócz jakiś starych szrotów jak to Lamborghini Reiter czy Jaguar.
Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 01 kwietnia 2022 - 19:29
#46 Napisany 17 grudnia 2022 - 22:49
Speeders
#47 Napisany 03 listopada 2023 - 18:55
O Kunos jeszcze jednak żyje i coś robią
EDIT: Kekw usuneli tweeta zapowiadającego Nordschleife
Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 03 listopada 2023 - 19:50