• Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
nowy trailer

#92 Ryan Napisany 21 maja 2012 - 17:05

Ryan

Dominik D.

• Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jest ok, ale tyłka nie urywa. Buczące sample i laska gadająca o ewakuacji już chyba na nikim nie robią wrażenia. :hmmm:

#93 ACZ Napisany 01 czerwca 2012 - 15:54

ACZ

Samiec Alfa

• Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
najbardziej wypasiona kolekcjonerka
Dodany obrazek

#94 Zeus-Nelson Napisany 02 czerwca 2012 - 09:18

Zeus-Nelson

Viking

• Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
No "autorytecie" wiadomo o niej chyba od 4 miesięcy ;)

Wyciekło zdjęcie kolekcjonerki:

Dodany obrazek

Ciekawy jestem jaka będzie cena - obstawiam że na początku jakaś kosmiczna. No i pytanie jak wysoka jest figurka bo wygląda na nieźle wykonaną :)

#95 Shinigami Napisany 02 czerwca 2012 - 11:02

Shinigami

Bezbłędny rycerz

• Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Z 8 cali, jak wszystkie z takich edycji. Poza tym to statuetka.

#96 Zeus-Nelson Napisany 09 czerwca 2012 - 17:17

Zeus-Nelson

Viking

• Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Dziwie się że jakoś nikt nie wrzucił.

Jak dla mnie ten gameplay prezentuje się dużo mniej ciekawie niż poprzednie...

#97 Shinigami Napisany 14 lipca 2012 - 22:46

Shinigami

Bezbłędny rycerz

• Forumowicze
  • 38 386 Postów:
gametrailers.com/videos/dppt8s/aliens--colonial-marines-sdcc-12--xenomorph-multiplayer-gameplay--cam-
Tym razem obcymi nie gra się z widokiem z oczu.

#98 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 22:48

Godot

Everyone has a price!

• Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Albo mi się wydaje, albo strasznie biedne są te filmiki. Chyba szykuje się spory zawód, a genialny Alien vs Predator z PC zostaje niepokonany

#99 Druciak Napisany 14 lipca 2012 - 23:38

Druciak

Vice City

• Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Bo z multi, w singlu imo zapowiada się bardzo ciekawie. :)

#100 Inuki Napisany 08 listopada 2012 - 18:14

Inuki

Viewtiful Joe

• Forumowicze
  • 1 118 Postów:
Według strony CDProjektu gra na obie konsole (i PC) doczeka się wersji PL w postaci napisów.

#101 hubson Napisany 30 stycznia 2013 - 08:16

hubson

Master Chief

• Forumowicze
  • 3 120 Postów:
Kojarzycie jakieś porównanie grafiki na wszystkich platformach ? Korci mnie wersja na Wii U.

#102 Tawotnica Napisany 30 stycznia 2013 - 08:39

Tawotnica

Samus Aran

• Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
Poczekaj, hubson, na analizę digital foundry na eurogamerze.

#103 Stan Napisany 30 stycznia 2013 - 11:52

Stan

No.1

• Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Wersja na WiiU będzie najsłabsza, zapamiętaj me słowa!

#104 Druciak Napisany 30 stycznia 2013 - 14:03

Druciak

Vice City

• Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Kurde premiera w sumie za 2 tygodnie niecałe, a ja się waham, niby kumpel kupuje, pograłbym w coopa i wydał te 120zł, ale jak gra okaże się średniakiem, to te 120zł będzie boleć. :/

#105 hubson Napisany 30 stycznia 2013 - 14:11

hubson

Master Chief

• Forumowicze
  • 3 120 Postów:

Wersja na WiiU będzie najsłabsza, zapamiętaj me słowa!

Devoloper mówi akurat coś odwrotnego... Wersję na PS3/X360 rozważam tylko i wyłącznie z uwagi na DTS, lub DD. Niestety N znowy poskąpiło normalnego dźwięku przestrzennego...

#106 Malutki Napisany 30 stycznia 2013 - 14:35

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Devoloper mówi akurat coś odwrotnego... Wersję na PS3/X360 rozważam tylko i wyłącznie z uwagi na DTS, lub DD. Niestety N znowy poskąpiło normalnego dźwięku przestrzennego...

Gearbox Software co-founder and chief creative officer Brian Martel was very positive when talking about the Wii U with IGN. But one the more interesting comments he shared is that Wii U is “going to be a really cool stop-gap in between this generation and the next generation.” I don’t think Nintendo has any plans for Wii U to be a stop-gap! I’m sure that they want the console to stick around for at least five years.

Martel’s full comments about Wii U are below:

“Right now we’re still finding out what kind of final tech specs the Wii U is going to have. But we like the system a lot; we think it’s going to be a really cool stop-gap in between this generation and the next generation. We think it’s really smart of Nintendo, and the fact that as a platform it’s a lot more capable for hardcore first-person shooter-style gaming – for us that’s fantastic. We’ve got the [Aliens: Colonial Marines] engine running on the Wii U, and as far as the console goes, you’re going to see textures at a resolution that you haven’t seen on [the current] generation. But the thing we’re most excited about is: what can we do with the controller? So the obvious thing for us is that we can do the motion tracker [on the controller screen], or the sentry gun information – all that kind of stuff. That stuff is really sexy for us. Getting the information off the screen and onto this device is a fantastic idea, right? So can we have a HUD-less environment? Yeah, probably. That would be fantastic, right?”

#107 hubson Napisany 30 stycznia 2013 - 18:19

hubson

Master Chief

• Forumowicze
  • 3 120 Postów:

"[Creating the Wii U version] has been pretty easy," he told Eurogamer. "The Wii U is a powerful, powerful machine and it can do a lot of cool new things. And so the game itself, moving it over to work on the Wii U was not much of a chore.
"Now the interesting thing is finding out all the cool ways you can use the controller to do new stuff with it. You can imagine all the cool things we can do, with this franchise and having a thing with you, right?"
Gearbox plans to have Aliens' famous motion tracker displayed on the Wii U controller's touch screen, alerting players to the presence of those nasty aliens. There are other applications, too, although publisher Sega intervened in our discussion of them to prevent details from being divulged.
"You can imagine some cool features, for sure," Burleson said. "It's not hard to imagine some cool features."
The Wii U's power, though, is "one thing I can't talk about", he said. "Actually nailing the specs, they haven't come out with them yet."
But, the Wii U version of Aliens will "be better" than the PS3 and Xbox 360 version in terms of visuals, he confirmed. Why? Because of "more modern tech".
What Burleson is alluding to here is the suggestion that because the Wii U contains modern components, it will by default be more powerful than the ageing PS3 and Xbox 360.
How, exactly, will it be better? "You'll have to wait and see," Burleson teased. "Just trust me on that one."
Now, all eyes are on the E3 trade show next month, where Nintendo will unveil the final Wii U design, and third-parties will announce their Wii U games and plans.

http://www.eurogamer...ore-modern-tech

#108 Vincent Napisany 30 stycznia 2013 - 19:33

Vincent

Mokujin

• Narybek
  • 32 Postów:
Po tej gierce jak na dłoni widać że robi je nieutalentowane studio.

#109 117 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:43

Elitarny użytkownik

• Forumowicze
  • 10 904 Postów:
ale limitka fajna

#110 Kaxi Napisany 30 stycznia 2013 - 19:45

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Czemu przerzucacie się cytatami z brodą?

#111 Stan Napisany 30 stycznia 2013 - 19:45

Stan

No.1

• Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Po tej gierce jak na dłoni widać że robi je nieutalentowane studio.

Taaa...w końcu zrobili tylko świetne Borderlands i bardzo dobre Brothers in Arms.

#112 117 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:58

Elitarny użytkownik

• Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Borderlands im sie udalo a reszta to szroty... ratio zdecydowanie na niekorzysc... ale wydawca jest sega a sega dobrych gier nie wydaje

#113 hubson Napisany 30 stycznia 2013 - 20:19

hubson

Master Chief

• Forumowicze
  • 3 120 Postów:

Borderlands im sie udalo a reszta to szroty... ratio zdecydowanie na niekorzysc... ale wydawca jest sega a sega dobrych gier nie wydaje

Poczekajmy na oceny.

#114 Stan Napisany 30 stycznia 2013 - 20:43

Stan

No.1

• Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Sam jesteś szrot... zresztą nie można wymagać od fana Halo, uznania dla giereczki w której nie da sie grać w rambo stajl.

Co do SEGI - seria Total War :hejka:

Ten post był edytowany przez Stan dnia: 30 stycznia 2013 - 20:44

#115 Druciak Napisany 30 stycznia 2013 - 20:44

Druciak

Vice City

• Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Zeratul to też szrot
Halo: Combat Evolved – PC (2003) – produkowane razem z Bungie Studios
???
:hihi:

#116 Druciak Napisany 08 lutego 2013 - 11:46

Druciak

Vice City

• Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Świetny trailer, jeszcze tylko 4 dni.

#117 Inuki Napisany 08 lutego 2013 - 12:49

Inuki

Viewtiful Joe

• Forumowicze
  • 1 118 Postów:
Chyba nikt tu o tym nie pisał, ale jak ktoś chce kupić kolekcjonerke, to niech szuka w innych krajach. Nasz dystrybutor (CDP.pl) dał ciała i kolekcjonerki u nas nie będzie pomimo, że była w zapowiedziach jeszcze na początku lutego. Na niecały tydzień przed premierą właśnie dzisiaj kuzolkowi pre-order anulowali :-P

#118 Shinigami Napisany 08 lutego 2013 - 13:19

Shinigami

Bezbłędny rycerz

• Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Ludki z Ultimy coś na FB pisali, że będą ściągać z UK kolekcjonerki.

#119 twilitekid Napisany 08 lutego 2013 - 17:21

twilitekid

HBH

• Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Po ci Ci DTS i kiepskie DD skoro WiiU i tak puszcza po HDMI nieskompresowany dźwięk przestrzenny? No chyba masz sprzet, ktory sobie z tym poradzi. Jesli nie to czas zmienić AVR.

#120 Druciak Napisany 08 lutego 2013 - 22:06

Druciak

Vice City

• Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Czytam w necie, że ponoć z gry zrobili napjerdalanke Rambo i, że jest słaba. <sadpandaface>
:(

Inne z tagami: