#91 Napisany 21 maja 2012 - 16:57
#92 Napisany 21 maja 2012 - 17:05
#93 Napisany 01 czerwca 2012 - 15:54
#94 Napisany 02 czerwca 2012 - 09:18
Wyciekło zdjęcie kolekcjonerki:
Ciekawy jestem jaka będzie cena - obstawiam że na początku jakaś kosmiczna. No i pytanie jak wysoka jest figurka bo wygląda na nieźle wykonaną
#95 Napisany 02 czerwca 2012 - 11:02
#96 Napisany 09 czerwca 2012 - 17:17
Jak dla mnie ten gameplay prezentuje się dużo mniej ciekawie niż poprzednie...
#97 Napisany 14 lipca 2012 - 22:46
Tym razem obcymi nie gra się z widokiem z oczu.
#98 Napisany 14 lipca 2012 - 22:48
#99 Napisany 14 lipca 2012 - 23:38
#100 Napisany 08 listopada 2012 - 18:14
#101 Napisany 30 stycznia 2013 - 08:16
#102 Napisany 30 stycznia 2013 - 08:39
#103 Napisany 30 stycznia 2013 - 11:52
#104 Napisany 30 stycznia 2013 - 14:03
#105 Napisany 30 stycznia 2013 - 14:11
Wersja na WiiU będzie najsłabsza, zapamiętaj me słowa!
Devoloper mówi akurat coś odwrotnego... Wersję na PS3/X360 rozważam tylko i wyłącznie z uwagi na DTS, lub DD. Niestety N znowy poskąpiło normalnego dźwięku przestrzennego...
#106 Napisany 30 stycznia 2013 - 14:35
Devoloper mówi akurat coś odwrotnego... Wersję na PS3/X360 rozważam tylko i wyłącznie z uwagi na DTS, lub DD. Niestety N znowy poskąpiło normalnego dźwięku przestrzennego...
Gearbox Software co-founder and chief creative officer Brian Martel was very positive when talking about the Wii U with IGN. But one the more interesting comments he shared is that Wii U is “going to be a really cool stop-gap in between this generation and the next generation.” I don’t think Nintendo has any plans for Wii U to be a stop-gap! I’m sure that they want the console to stick around for at least five years.
Martel’s full comments about Wii U are below:
“Right now we’re still finding out what kind of final tech specs the Wii U is going to have. But we like the system a lot; we think it’s going to be a really cool stop-gap in between this generation and the next generation. We think it’s really smart of Nintendo, and the fact that as a platform it’s a lot more capable for hardcore first-person shooter-style gaming – for us that’s fantastic. We’ve got the [Aliens: Colonial Marines] engine running on the Wii U, and as far as the console goes, you’re going to see textures at a resolution that you haven’t seen on [the current] generation. But the thing we’re most excited about is: what can we do with the controller? So the obvious thing for us is that we can do the motion tracker [on the controller screen], or the sentry gun information – all that kind of stuff. That stuff is really sexy for us. Getting the information off the screen and onto this device is a fantastic idea, right? So can we have a HUD-less environment? Yeah, probably. That would be fantastic, right?”
#107 Napisany 30 stycznia 2013 - 18:19
"[Creating the Wii U version] has been pretty easy," he told Eurogamer. "The Wii U is a powerful, powerful machine and it can do a lot of cool new things. And so the game itself, moving it over to work on the Wii U was not much of a chore.
"Now the interesting thing is finding out all the cool ways you can use the controller to do new stuff with it. You can imagine all the cool things we can do, with this franchise and having a thing with you, right?"
Gearbox plans to have Aliens' famous motion tracker displayed on the Wii U controller's touch screen, alerting players to the presence of those nasty aliens. There are other applications, too, although publisher Sega intervened in our discussion of them to prevent details from being divulged.
"You can imagine some cool features, for sure," Burleson said. "It's not hard to imagine some cool features."
The Wii U's power, though, is "one thing I can't talk about", he said. "Actually nailing the specs, they haven't come out with them yet."
But, the Wii U version of Aliens will "be better" than the PS3 and Xbox 360 version in terms of visuals, he confirmed. Why? Because of "more modern tech".
What Burleson is alluding to here is the suggestion that because the Wii U contains modern components, it will by default be more powerful than the ageing PS3 and Xbox 360.
How, exactly, will it be better? "You'll have to wait and see," Burleson teased. "Just trust me on that one."
Now, all eyes are on the E3 trade show next month, where Nintendo will unveil the final Wii U design, and third-parties will announce their Wii U games and plans.
http://www.eurogamer...ore-modern-tech
#108 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:33
#109 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:43
#110 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:45
#111 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:45
Po tej gierce jak na dłoni widać że robi je nieutalentowane studio.
Taaa...w końcu zrobili tylko świetne Borderlands i bardzo dobre Brothers in Arms.
#112 Napisany 30 stycznia 2013 - 19:58
#113 Napisany 30 stycznia 2013 - 20:19
Borderlands im sie udalo a reszta to szroty... ratio zdecydowanie na niekorzysc... ale wydawca jest sega a sega dobrych gier nie wydaje
Poczekajmy na oceny.
#114 Napisany 30 stycznia 2013 - 20:43
Sam jesteś szrot... zresztą nie można wymagać od fana Halo, uznania dla giereczki w której nie da sie grać w rambo stajl.Borderlands im sie udalo a reszta to szroty... ratio zdecydowanie na niekorzysc... ale wydawca jest sega a sega dobrych gier nie wydaje
Co do SEGI - seria Total War
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 30 stycznia 2013 - 20:44
#115 Napisany 30 stycznia 2013 - 20:44
#116 Napisany 08 lutego 2013 - 11:46
Świetny trailer, jeszcze tylko 4 dni.
#117 Napisany 08 lutego 2013 - 12:49
#118 Napisany 08 lutego 2013 - 13:19
#119 Napisany 08 lutego 2013 - 17:21
Po ci Ci DTS i kiepskie DD skoro WiiU i tak puszcza po HDMI nieskompresowany dźwięk przestrzenny? No chyba masz sprzet, ktory sobie z tym poradzi. Jesli nie to czas zmienić AVR.Devoloper mówi akurat coś odwrotnego... Wersję na PS3/X360 rozważam tylko i wyłącznie z uwagi na DTS, lub DD. Niestety N znowy poskąpiło normalnego dźwięku przestrzennego...
#120 Napisany 08 lutego 2013 - 22:06
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|