#241 Napisany 03 października 2018 - 10:56
#242 Napisany 03 października 2018 - 10:58
Uuu, jadę dziś po giereczkę.
O ty luju niemyty, taki i owaki, tfu Ci na ... wrzuć screeny
#243 Napisany 03 października 2018 - 11:42
Przecież to zaraz będzie chodzić za połowe ceny, zluzujcie konie
#244 Napisany 03 października 2018 - 15:24
#245 Napisany 03 października 2018 - 15:30
Przez weekend się wyrobisz?
#246 Napisany 03 października 2018 - 15:31
#247 Napisany 03 października 2018 - 15:35
Przez weekend się wyrobisz?
Przez weekend to być może gra się rozkręci dopiero
https://www.polygon....veling-playtime
#248 Napisany 03 października 2018 - 15:42
#249 Napisany 03 października 2018 - 15:44
Nie, że za długi tylko po 15h dopiero coś się zaczęło dziać, rozwój postaci miał jakis sens bo skille odblokowane pozwalały na fajną i efektowną walke itp
Ja wiem, że pewnie po 5h normalny gracz ogarnie to co ten typ po 15, ale nadal. AC O u mnie kliknęlo po 5h gdzie myślałem, że no fajne te zmiany żeby potem przy 25h już po tragicznie nudzić bo side quest to poziom nadal poprzedniej generacji.
#250 Napisany 03 października 2018 - 15:49
Ciekawe czy idzie utrzymać tę początkową świeżość idąc tylko przez wątek główny, bo IMO jeśli chodzi o side-questy to Wiedźmin 3 dostarczył jakości nieosiągalnej dla konkurencji.
#251 Napisany 03 października 2018 - 15:53
AC O nie dało się bo jest zjebany level scalling przeciwników
#252 Napisany 03 października 2018 - 16:23
Przesadzasz, inna sprawa że side questy to próba w dobrą stronę ale ciągle zbyt fedexowe były.
No i 2018 rok i traktowanie Polygonu poważnie, bez żartów proszę.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 03 października 2018 - 16:24
#253 Napisany 03 października 2018 - 21:00
AC O nie dało się bo jest zjebany level scalling przeciwników
Tutaj jest tak samo.
Gdyby nie to może bym skończył Origins ale na siłę musiałem robić nudne questy poboczne.
Tutaj ponoć jest lepiej ale nie wierzę, hamerykanom nie wiele trzeba żeby sypać 9tkam w recenzjach. Ja tu widzę jedno wielkie kopiuj wklej a oglądając setny raz zdobywanie obozowisk czuje bełta
#254 Napisany 03 października 2018 - 21:19
#255 Napisany 03 października 2018 - 21:55
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 03 października 2018 - 21:56
#256 Napisany 03 października 2018 - 22:56
#257 Napisany 03 października 2018 - 23:37
dej te zdjęcia!
#258 Napisany 04 października 2018 - 07:52
Skrinów nie zgrywałem z konsoli, także innym razem.
Pograłem wczoraj z 5 godzin, tyle wystarczyło na wyczyszczenie dwóch pierwszych wysp i skończenie tutoriala. Jak na razie gra to jest Origins w greckim sosie. Jak kebab i gyros - niby to samo, niby coś innego, ale w sumie to samo. Odyseja na pewno nie zdążyła jeszcze rozwinąć żagli, więc nie wiem jak bardzo to rzutuje na resztę gry. Wiecie jak to jest ze zbyt długimi poziomami tutorialowymi w sumie.
Wybory jakieś były, więc pewnie jeden czy dwa z nich będą wpływały na coś dalej w grze. Miałem już okazję zarwać jedną osobę, ale niestety jeszcze za wcześnie na efekty Może muszę poczekać aż dostanę się na Lesbos ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kasandra jest dosyć ok, choć jej charakteru na razie nie poznałem zbyt dobrze. Jest w miarę zabawna i zadziorna, pierwsze co się dzieje po rozpoczęciu gry, to dostaje w twarz i chodzi chwilę z zakrwawionym nosem Widzę też, że całą grę będzie popylała w spódniczce, więc przypadkowy upskirt co jakiś czas wpadnie (szczególnie podczas pływania). Lepiej tak niż analogiczna sytuacja z rzutem oka na pożółkłe majty jej brata.
Graficznie jest podobnie do Origins, chyba nie jest lepiej. Pamiętam, że w ubiegłym roku grafika robiła na mnie kolosalne wrażenie, a teraz jest tylko ok. Może ten team nie jest aż tak dobry w grafikę, a może dalej będzie tylko lepiej, się zobaczy. W każdym razie źle nie jest.
Zmieniło się trochę prowadzenie do punktów rozpoczynających misje. To znaczy, dostaje się jakieś zadanie albo gada z jakimś typem i on mówi coś standardowo giereczkowego w stylu "no, to idź teraz najeb temu Cyklopowi. On mieszka na wschodnim wybrzeżu koło Jakiejś Plaży". Normalnie pojawiłby sie po tym na mapie punkt docelowy, ale teraz wyskakują wskazówki z boku ekranu, które mają skłaniać do większej eksploracji świata. Wskazówki własnie w typie takich ogólnych kierunków. Jak na razie mnie to nie irytuje, ale na szczęście w razie czego można po prostu wyłączyć w opcjach i wrócić do standardowych wyznaczników.
Aha, gram na hardzie i poziom trudności też taki originsowy.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 04 października 2018 - 07:53
#259 Napisany 04 października 2018 - 07:58
kebab i gyros - niby to samo, niby coś innego, ale w sumie to samo.
#260 Napisany 04 października 2018 - 08:01
Właśnie chciałem wrzucać ten urywek w temacie najlepszych tekstów z forum
#261 Napisany 04 października 2018 - 08:10
Można płacić w plusach.
#262 Napisany 04 października 2018 - 08:17
Żeby nie było jak z origins, że w patchu zepsuli grafikę i nigdy jej już nie poprawili, a na starcie była śliczna.
(polecam powiększyć obrazki)
Prosiak
VS PC/Koks
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 04 października 2018 - 08:46
#263 Napisany 04 października 2018 - 08:22
#264 Napisany 04 października 2018 - 08:30
Ostatnio sprawdzałem swoje screeny z Origins i wyglądało to tak:
vs
#265 Napisany 04 października 2018 - 08:31
#266 Napisany 04 października 2018 - 08:41
Przecież sam pisałem, ze Origins wyglądało cudowanie na pro do patcha - nawet w temacie z gra są moje posty, które to potwierdzają... no ale uprawia wojenki xDStarh znowu uprawia wojenki porównując gameplay z ładnymi miejscówkami / dobrym oświetleniem na innych platformach? Odnotowano
Ostatnio sprawdzałem swoje screeny z Origins i wyglądało to tak:
[...]
Lepszy zasięg rysowania obiektów, wyraźniejsze tekstury etc.
https://media.giphy....a6zqw/giphy.gif
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 04 października 2018 - 08:43
#267 Napisany 04 października 2018 - 08:56
Fajny gif, potwierdza, że na Plejstejszyn jest znacznie więcej klatek niż na Iksboksie.
#268 Napisany 04 października 2018 - 09:23
Jaka paćka na PRO, ale i tak lepiej niż na bazowych konsolach.
#269 Napisany 04 października 2018 - 09:25
#270 Napisany 04 października 2018 - 10:26
Dobra, ale teraz trochę się ośmieszacie na tych gifach gówno widać i tylko debil by z lupą chodził i porównywał gdzie widać więcej krzaków.
Co innego na 55 calach.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Animal WellRozpoczęte przez burnstein , 09 maj 2024 PS5, PC, Switch, Metroidvania i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , 08 maj 2024 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|