Tyle, że to druga część, więc co niby tutaj mają schrzanić gameplayowo? Raczej będzie jeszcze lepiej, a jedynkę gracze pokochali.
#91 Napisany 28 maja 2021 - 13:28
#92 Napisany 28 maja 2021 - 20:58
#93 Napisany 02 lipca 2021 - 12:09
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 lipca 2021 - 12:09
#94 Napisany 02 lipca 2021 - 12:22
Bardzo mi się podoba ten trailer. 5 minut, a czułem napięcie.
Ciekawe, że tak dużo pokazują Davida Belle'a, a oficjalnie nie ogłosili jego obecności w grze
#95 Napisany 27 sierpnia 2021 - 08:49
#97 Napisany 14 września 2021 - 13:42
na ostro, "meet", "highest" i "expectations" w jednym zdaniu obok siebie
#98 Napisany 14 września 2021 - 13:57
Kolejny sukces w kategorii sukces!
#99 Napisany 14 września 2021 - 16:26
#100 Napisany 14 września 2021 - 16:53
Przestraszyli się konkurencji ze strony Halo.????
Spoko, na wiosnę 2022 jest teraz zapowiedziane tylko 158 gier AAA
Dobrze że luty to jeszcze zima.
#101 Napisany 03 grudnia 2021 - 09:03
https://youtu.be/SriU07JopNA
#102 Napisany 03 grudnia 2021 - 21:03
Fajnie to zaczyna w końcu wyglądać.
Podoba mi się gęstość detalu w świecie. I sznurowadło a'la Scorpion.
#103 Napisany 17 stycznia 2022 - 15:30
https://youtu.be/2MD4gTitmzw
#104 Napisany 17 stycznia 2022 - 16:20
kostek, tak szczerze, bo się zastanawiam czy nie wziąć na premierę przed ER. Będzie to sensownie działać czy lepiej kupić po kilku patchach.
#105 Napisany 17 stycznia 2022 - 17:34
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 17 stycznia 2022 - 17:43
#106 Napisany 17 stycznia 2022 - 23:18
Jeśli chodzi o wydajność na nowej generacji, to śmiga elegancko. Na past-genie w gęstszych miejscach pewnie zejdzie chwilowo do ~25 fpsów. Ogólnie jest dobrze, boję się tylko, że jak wejdzie masa graczy, to wyjdą błędy inne niż te wydajnościowe, np. związane z open worldem, ale mogę się mylić. O katastofie jaka była w przypadku Cyberpunka nie ma mowy !
Ten post był edytowany przez kostek dnia: 17 stycznia 2022 - 23:27
#107 Napisany 18 stycznia 2022 - 01:30
Dobra dobra, kradziej mówił to samo
#108 Napisany 18 stycznia 2022 - 02:19
#109 Napisany 18 stycznia 2022 - 10:34
Nie, CP na pastgeny był ukrywany do dnia premiery, były tylko spekulacje że skoro nie pokazali to jest słaboAkurat bardziej wierzyłbym Kostkowi niż kradziejowi. Z cdred już gowno płynęło miesiące przed premiera.
#110 Napisany 18 stycznia 2022 - 14:14
O katastofie jaka była w przypadku Cyberpunka nie ma mowy
jak coś to będą memy z tego najwyżej
ja biorę chyba w okolicach premiery ale jak pisałem, z graniem poczekam aż ludzie pograją i napiszą czy już można.
#111 Napisany 18 stycznia 2022 - 22:00
Bardzo mi się podoba, jak kolorowa zrobiła się ta gra.
#112 Napisany 21 stycznia 2022 - 09:38
Na nextgenach trzy tryby:
4k/30
RT/30
60+
Ładnie to wyglada, chociaż marzę o opcjach jak w Ratchet & Clank, czyli tryb RT w 4k w 40 fps i 1080p z RT w 60 fps
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 21 stycznia 2022 - 09:41
#113 Napisany 21 stycznia 2022 - 10:34
Trochę mnie to zaczyna irytować jeśli mam być szczerym. W sensie ilości tych trybów w grach konsolowych. Nie siedzę w tym i nie mam danych, ale czy nie można by się skupić na jednym trybie opierającym się o 60 klatek i wycisnąć z niego maks zamiast robić po 3 tryby i w każdym co innego? Żaden ray tracing czy rozdzielczość nie robi na mnie takiego wrażenia, żeby porzucać dla nich płynność, a grając przez lata w 25 klatkach na PS4, jak już się przesiadłem to za nic tych 60 nie oddam, nieważne co by wrzucili.
#114 Napisany 21 stycznia 2022 - 11:16
Graczom nie dogodzisz - wcześniej był jeden tryb to płacz, że czemu nie dali wyboru 60 dla middle-genów. Teraz możesz wybrać spomiędzy trzech trybów i już konoslorzy boli głowa.
#115 Napisany 21 stycznia 2022 - 11:36
#116 Napisany 21 stycznia 2022 - 14:19
Trochę mnie to zaczyna irytować jeśli mam być szczerym. W sensie ilości tych trybów w grach konsolowych. Nie siedzę w tym i nie mam danych, ale czy nie można by się skupić na jednym trybie opierającym się o 60 klatek i wycisnąć z niego maks zamiast robić po 3 tryby i w każdym co innego? Żaden ray tracing czy rozdzielczość nie robi na mnie takiego wrażenia, żeby porzucać dla nich płynność, a grając przez lata w 25 klatkach na PS4, jak już się przesiadłem to za nic tych 60 nie oddam, nieważne co by wrzucili.
Te wszystkie raytracingowe ficzery i sama wysoka konfigurowalność i tak siedzą w silniku dla wersji PC. Więc pewnie w ostatnich miesiącach/tygodniach prac nad grą może nad tym jedna osoba siedzieć i tylko tweakować ustawienia w plikach .ini dla każdej z konsol i testować przy paru sytuacjach w grze, o których developer wie, że mocno obciążają silnik/wydajność.
Przynajmniej tak to sobie wyobrażam, że to wygląda.
#117 Napisany 21 stycznia 2022 - 14:49
Trochę mnie to zaczyna irytować jeśli mam być szczerym. W sensie ilości tych trybów w grach konsolowych. Nie siedzę w tym i nie mam danych, ale czy nie można by się skupić na jednym trybie opierającym się o 60 klatek i wycisnąć z niego maks zamiast robić po 3 tryby i w każdym co innego? Żaden ray tracing czy rozdzielczość nie robi na mnie takiego wrażenia, żeby porzucać dla nich płynność, a grając przez lata w 25 klatkach na PS4, jak już się przesiadłem to za nic tych 60 nie oddam, nieważne co by wrzucili.
Zgoda. 60 klatek jest lepsze niż 30 i również stawiam na płynność. Cieszę się, że niemal wszystkie gry na obecną generację celują w takowy klatkaż. Ale uwierz, są gracze (i jest ich niemało), którzy wychodzą z założenia, że wolą wodotryski. Mają duży 4k tv, to chcą grać w 4k. a skoro ostatnie generacje spędzili przy filmowych doświadczeniach, to im (teraz już stałe) 30 klatek w ogóle nie przeszkadza.
Istotne, że twórcy dają wybór.
#118 Napisany 21 stycznia 2022 - 15:40
#119 Napisany 21 stycznia 2022 - 16:04
Kupić PC za 9k i grać w 60 na ultra?
#120 Napisany 21 stycznia 2022 - 16:05
Czy będzie zdjęte embargo na recenzje przed premierą?