Skocz do zawartości

Zdjęcie

Control

Remedy 505 Games XONE XSX PS4 PS5 Switch PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
191 odpowiedzi na ten temat

#181 Pawlik Napisany 05 lutego 2021 - 08:50

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Nie ma powrotu z 60 klatek, rt nie jest tego warte. Swoją drogą, niby takie potężne te konsolki a gra z poprzedniej generacji która nawet w dniu premiery nie wyglądał jakoś wybitnie, a te bestie nie umią 4K/60 i RT :reggie:
  • 0

#182 burnstein Napisany 05 lutego 2021 - 08:56

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Umią, ale po co skoro gra wyglądałaby jak gówno?


  • 0

#183 Nyjacz Napisany 05 lutego 2021 - 10:19

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

Nie ma powrotu z 60 klatek, rt nie jest tego warte. Swoją drogą, niby takie potężne te konsolki a gra z poprzedniej generacji która nawet w dniu premiery nie wyglądał jakoś wybitnie, a te bestie nie umią 4K/60 i RT :reggie:

Jak dla mnie Control wygląda wybornie statycznie - fajny model postaci, z uwagi na setting łatwo było uzyskać dość fotorealistyczny feeling, no i to czerwone światło. W ruchu zaś wygląda wybitnie - bo 90% przedmiotów ma swoją fizykę i rozwala się podczas walki. Chyba zapomniałeś o tym wyśmiewając potężne konsolki, że większość gier utrzymujących 4/60 mają nietykalne tło poza jakimiś beczkami ;)


  • 0

#184 Shinigami Napisany 05 lutego 2021 - 10:46

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Nie ma powrotu z 60 klatek, rt nie jest tego warte. Swoją drogą, niby takie potężne te konsolki a gra z poprzedniej generacji która nawet w dniu premiery nie wyglądał jakoś wybitnie, a te bestie nie umią 4K/60 i RT :reggie:

Oba Spider-Many potrafią w RT w 60 klatkach, ale właśnie, jak napisał Nyu, tam nie ma destrukcji otoczenia na taką skalę.
  • 0

#185 Texz Napisany 05 lutego 2021 - 11:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Screen space reflections w zupełności w tej grze wystarczają.


  • 0

#186 oranje Napisany 05 lutego 2021 - 11:59

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 114 Postów:
RT > 60k/s.
  • 1

#187 Nyjacz Napisany 05 lutego 2021 - 12:11

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

Jak dla mnie RT to jedna wielka kupa, która będzie hamować rozwój technologiczny gier i zmniejszać klatki do 30-stu w dłuższej perspektywie. Efekty odbić, które są normą w grach, są na tak wysokim poziomie, że podczas 99% grania nawet się nie zauważa, że są fejkowe. Wolałbym, żeby szli twórcy w 60 klatek, destrukcję otoczenia, większe poziomy i inne o wiele ciekawsze rzeczy.


  • 4

#188 oranje Napisany 05 lutego 2021 - 12:16

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 114 Postów:
Zależy od tytułu. Takie black ops czy Metro niby ma RT i mogło by go wcale nie być.
  • 0

#189 Texz Napisany 05 lutego 2021 - 17:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jakie fejkowe? Poczytajcie sobie jak działa SSR, a jak RT. Dobrze zaimplementowane SSR może poddawać w wątpliwość sens mordowania podzespołów odbiciami w RT, a właściwie ich okrojoną wersją w porównaniu do tego co mamy na PC.
  • 0

#190 xell Napisany 05 lutego 2021 - 17:52

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Raytracing to potencjalnie znacznie więcej niż odbicia, ale te nowe kąsole są tak słabe, że pewnie do tego się ograniczy.


  • 0

#191 Texz Napisany 05 lutego 2021 - 18:25

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
No na pewno. W Watch Dogs Legion w odbiciach RT możemy zobaczyć świat renderowany jakosciowo na wzór pierwszych gier na PS2.
  • 0

#192 ACZ Napisany 05 lutego 2021 - 18:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:

Za pomocą SSR zrobisz odbicia poruszających się obiektów jak np. postacie? Nie wydaje mi się.


  • 0



Inne z tagami: