Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nintendo Switch Lite

Nintendo Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
51 odpowiedzi na ten temat

#31 nole Napisany 11 lipca 2019 - 12:50

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

@drAkul Gdzie mówili że nie ma motion controls?

 

Eurogamer:

Further sacrifices include the lack of HD rumble and IR motion camera, while the size of the console (and its screen) is also reduced.

  • 0

#32 Tawotnica Napisany 11 lipca 2019 - 12:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Kamerka IR to nie żyroskop. Ona jest tylko używana w Labo i 1-2 Switch z tego co pamiętam.
  • 0

#33 lukaszSA Napisany 11 lipca 2019 - 12:59

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Ach, kolejna premiera konsoli i ludzie dalej nie rozumieją, że w USA cenę podają bez VATu a w Europie VAT jest zawsze wliczony w cenę 


  • 2

#34 bartezoo Napisany 11 lipca 2019 - 13:26

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Spadli z chuja z tą ceną w europie w takim razie 


  • 0

#35 Schrodinger Napisany 11 lipca 2019 - 13:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
lol, tysiaczek? to jednak normalnego switcha wezmę
  • 0

#36 BeSOS Napisany 11 lipca 2019 - 16:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No cena słaba jak na to jakie rzeczy się traci. Imo trochę missed opportunity ale dzieciakom nie będzie robić różnicy że połowa gierek przenośnie wygląda jak rozmazana kupa.
  • 0

#37 krak2610 Napisany 11 lipca 2019 - 19:24

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:

jak dla mnie brzydki. Normalny switch jest super sexi. Może się człowiek zdecyduje w tym roku, w końcu nigdy nie miałem konsoli nintendo.


  • 0

#38 Likensmart Napisany 12 lipca 2019 - 20:04

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

Kastracik, słabiutko. Zmniejszyli ekran, wywalili wibracje, zrezygnowali z wyjścia TV. Przy tym nazwa Switch nie ma tu teraz żadnego sensu. I jak na tym grać w gry, które nie są kompatybilne z handheld mode? Mario Party 10 chyba miało takie wymaganie.


  • 0

#39 lukaszSA Napisany 12 lipca 2019 - 22:58

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Trzeba sobie kupić JoyCony
  • 0

#40 ACZ Napisany 24 lipca 2019 - 11:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Co tu będzie siedziało? 20 nm czy 16 nm?


  • 0

#41 lukaszSA Napisany 24 lipca 2019 - 11:50

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Raczej 16. Chyba że mają coś mniejszego
  • 0

#42 burnstein Napisany 24 lipca 2019 - 14:57

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Nintendon't Swich


  • 0

#43 Likensmart Napisany 24 lipca 2019 - 20:21

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

A analogi raczej będą wykonane na tej samej zasadzie co w joyconach i żeby naprawić drifty trzeba będzie w najgorszym wypadku rozkręcać całą konsolę.


  • 0

#44 Texz Napisany 24 lipca 2019 - 22:52

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

*wysłać do oficjalnego serwisu


  • 0

#45 Likensmart Napisany 24 lipca 2019 - 22:54

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

w Pradze


  • 0

#46 drAKul Napisany 25 lipca 2019 - 03:33

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:

W stanach ma być niedługo darmowa naprawa joy-cona z driftem bez względu na gwarancję i paragon:

http://www.nintendol...tomers_who_paid

 

Jak widać problem jest większy i prawdopodobnie wina leży w designie joy-cona. Teraz trzeba troszkę poczekać, aż w Europie przyjmą tę praktykę i może chociaż częściowo niesmak zniknie.


  • 0

#47 lukaszSA Napisany 27 sierpnia 2019 - 18:49

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:


  • 0

#48 Texz Napisany 29 sierpnia 2019 - 07:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

A analogi raczej będą wykonane na tej samej zasadzie co w joyconach i żeby naprawić drifty trzeba będzie w najgorszym wypadku rozkręcać całą konsolę.

 

Wracając do starego wpisu, udało mi się naprawić joycony bez rozkręcania konsoli. Nie pamiętam kto na forumie polecał mi metodę podwinięcia gumek i dmuchania, ale to na prawdę działa XD


  • 0

#49 burnstein Napisany 29 sierpnia 2019 - 07:56

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

 

A analogi raczej będą wykonane na tej samej zasadzie co w joyconach i żeby naprawić drifty trzeba będzie w najgorszym wypadku rozkręcać całą konsolę.

 

Wracając do starego wpisu, udało mi się naprawić joycony bez rozkręcania konsoli. Nie pamiętam kto na forumie polecał mi metodę podwinięcia gumek i dmuchania, ale to na prawdę działa XD

 

 

O ile tą/tę jestem w stanie zrozumieć to ten popisowy numer Teksa w głowie mi się nie mieści.


  • 0

#50 J3rzman Napisany 22 lutego 2020 - 09:45

J3rzman

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 506 Postów:

Pytanie do osób, które posiadają obydwa switche.

Jak wygląda synchronizacja save'ów pomiędzy nimi ?

Czy jest to proces automatyczny czy każdorazowo trzeba go wymusić ręcznie ?

 

Czy oprócz Splatoona 2, który w ogóle nie wrzuca zapisów do chmury, spotkaliście się jeszcze z jakimiś problemami.

 

To w zasadzie ostatnia bariera przed zakupem kolejnego niepotrzebnego narzędzia do grania :D


Ten post był edytowany przez J3rzman dnia: 22 lutego 2020 - 16:01

  • 1

#51 BeSOS Napisany 22 lutego 2020 - 10:33

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Podłączam się.
  • 0

#52 Tawotnica Napisany 22 lutego 2020 - 11:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Jak masz Nintendo Online to sejwy synchronizują się do chmury. Przerzucać na drugą konsolę trzeba ręcznie: "+" -> "Save Data Cloud" -> "There is new save data on the server".

 

Działa to zaskakująco szybko jak na Nintendo.

 

Oprócz Splatoona jescze Poki, sportówki EA  i Dark Souls nie wspierają sejwowania w chmurze. Animal Crossing też bym się nie spodziewał. 

 

 

Drugą opcją jest bespośredni transfer zapisanego stanu gry z jednego Switcha na drugiego, do czego nie potrzeba Nintendo Online, ale jest dość upierdliwym procesem. Raz, że kasuje całkowicie sejwa z konsoli, z której zapis jest przenoszony. Dwa, że długo trwa, konsole muszą być w jednej sieci lokalnej i blisko siebie (najlepiej jak leżą o bok siebie). 


  • 1



Inne z tagami: