inFamous
#151 Napisany 14 maja 2009 - 20:53
#152 Napisany 14 maja 2009 - 21:21
nie chodzi mi o to że w tej grze tak będzie - bo to mogę przeżyć, i tak jej nie kupię (przynajmniej nie na premierę), ale jeśli ma to się stać normą w przypadku SCEP to ja mam ogromne obawy odnośnie Uncharted - nie wyobrażam sobie grania Nathanem w głosem jakiegoś Polaka, i nie ważne czy by głos podłożył nawet dobrze
#153 Napisany 14 maja 2009 - 21:35
Pewnie znowu BoberkaA wie ktoś w ogóle czyje głosy usłyszymy w grze?
#154 Gość__* Napisany 14 maja 2009 - 23:06
#155 Napisany 15 maja 2009 - 01:11
Gra ma kapitalny, sugestywny klimat i design. Nie ma muzyki, są tylko różne dźwięki budujące nastrój, np. jak się spotyka mocniejszego przeciwnika to w tło dźwiękowe wchodzi takie jakby elektroniczne brzdąkanie, które przyspiesza. Dochodzące dźwięki z otoczenia przypominają mi Nomad Soul. Postać biega z szybkością zbliżoną do bohatera z Crackdowna. Świetnie się łazi po budynkach, postać dobrze się "klei" do powierzchni. Fajnie się ślizga po drutach z wysokim napięciem. Intuicyjne sterowanie, świetnie obłożone wszystko na padzie (np. naciskając gałkę widzimy gdzie możemy się podładować). Można naparzać prądem z każdej pozycji, obojętnie czy trzymamy się latarni czy jakiegoś gzymsu. Fajna fizyka, jest pałer jak się rozwala całe kłębowiska samochodów. Grafika ładna, brudna, sugestywna, super dopasowana do całej otoczki gry. Może tylko ciut za mocny aliasing. Gra jest płynna, ale oczywiście zdarzają się delikatne szarpnięcia animacji, ale to norma w sandboxach. Widoczność mogłaby być ciut większa, ale ogólnie jest dobrze. Świetne efekty świetlne. Kiczowata mimika ust postaci (wspomniane to było też w najnowszym Neo+), które zlecają nam misje, ale kogo to obchodzi, postać coś tam pobredzi i tyle, lecimy na misję. Ogółem to cała oprawa gry nie ma szans dostawać not poniżej 8/10.
Mapa całej metropolii jest duża, w demie jesteśmy tylko na małym skrawku terenu, więc gra krótka to nie będzie. Demo standardowo ma ustawiony poziom easy. Ja zwiększyłem na normal i nawet sporo razy ginąłem. Ogólnie trzeba się nastawić na ostre napindalanie prądem, gdy wychodzą zakapiory w kapturach do ubicia. Jak uleczysz ofiare to przeważnie pstryknie ci fotkę, lol. Raz zrobiłem się zły (naparzanie czerwonym prądem) i energetyczny granat zmienił właściwości. Jak jesteśmy pozytywni to energetyczny granat po prostu wybucha po chwili jak dotknie powierzchni. Jak jesteśmy negatywni to granat od powierzchni się odbije i rozpryśnie na mniejsze cząstki, które wybuchają. Taką różnicą zauważyłem.
Na końcu dema załącza się ten wpytę trailer ze świetną muzą. Należy jednak zaznaczyć, że mimo tego, że trailer bazuje na real time z gry to jest podrasowany lepszym AA, w grze tak dobrego AA nie ma.
Ogólnie po demie widać, że gra okazała się lepsza niż można się było tego spodziewać i myślę, że to będzie mocna, sandboxowa marka, jeśli gra się sprzeda.
#156 Napisany 15 maja 2009 - 12:09
urywkowy gameplay z 4 misji http://www.gamespot.... ... eo/6209733
#157 Napisany 15 maja 2009 - 12:35
#158 Napisany 15 maja 2009 - 12:40
A wie ktoś w ogóle czyje głosy usłyszymy w grze?
Cole - Krzysztof Banaszyk
Zeke - January Brunow
Kessler - Mirosław Zbrojewicz
Sasha - Elżbieta Jędrzejewska
Moya - Katarzyna Ankudowicz
Trish - Brygida Turowska
Alden - Cezary Morawski
John - Robert Tondera
Dallas - Paweł Ciołkosz
USTV - Anna Sztejner
#159 Napisany 15 maja 2009 - 13:47
#160 Napisany 15 maja 2009 - 14:19
#161 Napisany 15 maja 2009 - 21:43
Ja mam po polsku Fife (idealna lokalizacja)
Byłaby idealna gdyby nie ciągłe błędy hiperpoprawności (synchronicznego wymawiania samogłosek "ą" i "ę" - wina Darka i Włodka), błędy składniowe i liczne kalki językowe (wina tłumaczy).
A BTW. Podzieli się ktoś kodem?
#162 Napisany 16 maja 2009 - 16:38
Game Informer - 90%
Hanzik, Texowi nie udostępniłem, więc Tobie też nie. Po prostu jestem tak leniwy, że nie chce mi się nic w hasłach mieszać, bo mam na takie zabawy alergię. Mnie to frustruje tak samo jak wpisywanie numeru konta, gdy robię komus przelew, lol. Za kilka dni będzie demo dla wszystkich.
#163 Napisany 16 maja 2009 - 18:15
#164 Napisany 16 maja 2009 - 20:36
#165 Napisany 16 maja 2009 - 21:40
#166 Napisany 16 maja 2009 - 21:52
#167 Napisany 19 maja 2009 - 11:01
Na forach ludzie protestują ponieważ nie tylko Polacy nie będą mogli skorzystać z angielskiej wersji...Widać na zachodzie sporo graczy też nienawidzi dubbingu
Oby na allegro dało się wyrwać angielską lub chociaż portugalską (ma angielski do wyboru) wersje Infamous o_O
"I'm from The Netherlands, and I play all my games in English. I don't care about Dutch dubs, as a matter of fact I can't stand them. I'm sure there are players out there who prefer native language, but forcing me to play a game in a language I don't want to play in [and thus removing the OPTION] is just blowing my mind" - się zgadzam w 100% i liczę, że Sony czegoś takiego więcej nie odwali...
#168 Napisany 19 maja 2009 - 14:30
Wszyscy fanatycy inFAMOUS powinni już teraz zarezerwować sobie wolny wieczór na 22 maja br. Tego dnia bowiem, o godzinie 17:00 w salonie empiku w Centrum Handlowym Renoma we Wrocławiu zawitają:
Nate Fox (Game Director) i Ken Schramm (Marketing/Community Director) z Sucker Punch. Panowie odpowiedzialni za serię Sly Cooper, opowiedzą nam o swoim najnowszym dziecku - inFAMOUS. Jeśli zamieszkujesz Wrocław to nie pozostaje Ci nic innego jak obowiązkowo stawić się w empiku o wyznaczonym czasie.
#169 Napisany 19 maja 2009 - 17:38
Oczywiście nasza wersja będzie na tyle ekskluzywna, że na pacza pewnie nie ma co liczyć. Niech ktoś do Sony napisze i wyjaśni sprawę
#170 Napisany 19 maja 2009 - 20:34
#171 Napisany 19 maja 2009 - 20:57
#172 Napisany 19 maja 2009 - 21:18
#173 Napisany 20 maja 2009 - 13:09
#174 Napisany 20 maja 2009 - 13:27
#175 Napisany 20 maja 2009 - 18:26
#176 Napisany 20 maja 2009 - 18:31
Eurogamer ocenił na 7/10