#32 Napisany 11 czerwca 2023 - 19:52
#33 Napisany 11 czerwca 2023 - 22:34
#34 Napisany 12 czerwca 2023 - 13:46
Nie jestem na bieżąco, oni już przestali numerować jakkolwiek te nowe części?
#35 Napisany 12 czerwca 2023 - 16:05
Nie jestem na bieżąco, oni już przestali numerować jakkolwiek te nowe części?
z forza motorsport dojechali z numeracją do "7", a ta nowa to pierwsza bez numerka.
#36 Napisany 12 czerwca 2023 - 16:18
Czyli kolejny reboot/remake
#37 Napisany 12 czerwca 2023 - 19:39
Pewnie w końcu w pit stopach będą widoczni pracownicy od zmieniania kół, więc wymagało to rebootu serii.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 czerwca 2023 - 19:40
#38 Napisany 12 czerwca 2023 - 20:59
trailer mocno arcade, myślę, że trzeba będzie porównywać do Grida
#39 Napisany 12 czerwca 2023 - 21:37
#40 Napisany 14 czerwca 2023 - 10:23
#41 Napisany 14 czerwca 2023 - 11:04
Tuning nie za kaskę to akurat fajna sprawa, bo u Lorda Kaza "kup super furkę za 100 milionuff i do tego od razu topowe części za kolejne 100..."
Ten post był edytowany przez nole dnia: 14 czerwca 2023 - 11:15
#42 Napisany 14 czerwca 2023 - 11:17
poskipowałem trochę, bo przecież nie będę oglądał gameplayu, ale nie wygląda to tak, żeby uzasadnić 6-letnią przerwę
#43 Napisany 14 czerwca 2023 - 11:34
Jadąc w GT6 czy GT7 nie widzę wielkiej różnicy, poza drobnym skokiem graficznym. No może poza wersjami VR, to jedyny Game changer, który jednak nie jest popularny
Co mogłoby spowodować, że stwierdzicie, że to ten oczekiwany skok jakości?
#44 Napisany 14 czerwca 2023 - 12:26
fm4 był szczytem gatunku simcade'ów w epoce x360/ps3, fm6 w kolejnej generacji, a ja oczekuję jedynie zaktualizowania grafiki, większej liczby samochodów (nowszych, starszych) i tras oraz dopracowania modelu jazdy, który i tak w obu wiodących seriach jest tip top.
jakkolwiek nie przemodelują kariery w fm, gt czy ride, to i tak zawsze w tych grach robi się to samo od początku i to właśnie mi pasuje. po prostu lubię się ścigać i kolekcjonować furki/motocykle, a jak zapoznam się z zawartością danej części, wbije calaka, zrobię wszystkie zawody, to odpuszczam i czekam na kolejną edycję. w multiplayera gram tylko tyle i ile potrzebuje do acziwów/trofeów, później olewam. idealnie co 2-3 lata mogę zaczynać wszystko od nowa.
#45 Napisany 14 czerwca 2023 - 13:08
#46 Napisany 14 czerwca 2023 - 13:50
Co to za gra? Wygląda na jakąś zrzynkę The Crew Motorfest.
#47 Napisany 06 lipca 2023 - 22:17
mityczne komunity mocno griluje z tej focy
#48 Napisany 07 lipca 2023 - 09:05
mityczne komunity mocno griluje z tej focy
FROM THE GROUND UP
Ten post był edytowany przez nole dnia: 07 lipca 2023 - 09:10
#49 Napisany 07 lipca 2023 - 10:14
#51 Napisany 18 lipca 2023 - 16:50
No nic... Ładna graficzka i pewnie znowu nudna kampania
#52 Napisany 18 lipca 2023 - 17:02
Mnie kariera w FM czy GT już męczy. Nie lubię sięgać się z leszczami startując z ostatniego miejsca. Lepiej jakby przed każdym wyścigiem były kwalifikacje i przynajmniej 10 okrążeń w wyścigu.
O, to to. Aż dziwne, jak źle to jest rozwiązane z perspektywy kogoś, kto chce się pościgać z AI na najwyższych poziomach trudności, gdzie trzeba dive bomby stosować i ścinać zakręty, żeby zdążyć przedrzeć się przez całą stawkę w te 3 czy tam 5 okrążeń. Jakby było jakieś pole position chociaż, to od razu inaczej byśmy gadali. Mógłbym jechać czysto, ale też nie z ostatnimi łajzami
#53 Napisany 18 lipca 2023 - 17:29
#54 Napisany 31 lipca 2023 - 08:53
Ja tam czekam na informację o tym jak zostaną rozwiązane rozgrywki online. Mam nadzieję, że dodadzą więcej trybów z karami (bardziej rozbudowanych niż ta wersja beta w 7, chociaż uważam, że było to przyjemnie zrobione).
#55 Napisany 05 września 2023 - 19:19
Czuję, że będę tego żałował, ale chuj, urlopik klepnięty olo
#56 Napisany 05 września 2023 - 19:31
#57 Napisany 05 września 2023 - 19:40
To po ostatnich informacjach o 20 torach i braku nordschleife na premierę. Czuję że będzie powtórka z Forzy 5 / GT5 i będą to łatać kolejne lata. Chociaż te ludziki w pitlane niech już dadzą...
#58 Napisany 05 września 2023 - 19:50
#59 Napisany 05 października 2023 - 15:05
dopiero 2h za mną, ale wrażenia ogólnie pozytywne. poziom trudności jeszcze sobie balansuje, asysty wszystkie tradycyjnie wyjebałem, ustawienia kar na najbardziej restrykcyjne. model jazdy idealnie mi pasuje, tylko trochę pozapominałem punktów hamowań, szczególnie, że ostatnie 6 lat spędziłem głównie na motocyklówkach. powoli jednak wszystko się przypomina i wyczucie tras wraca. do pierwszych zawodów wybrałem sobie type r, bo lubię zaczynać od napędu na przednie łapy.
są wreszcie pit stopy, fajnie się leweluje autka, sporo czasu spędza się na jazdach treningowych. przy tym dziwne, że nie ma kwalifikacji, za to dali opcje ustawienia się na start i im niżej zaczniemy tym lepsza nagroda. mam mieszane uczucia, ale ok. w grzebaniu z częściami brakuje mi jednej genialnej opcji, która pojawiła się w fh5 - sprawdzania w locie jak brzmi motor. dźwięk ogólnie jest świetny, do tego przyjemne tło muzyczne. grafika jednak póki co mnie zawiodła - ustawiłem podstawowy tryb performance, czyli 4k 60 fps i jakoś to nie wygląda. modele na torze, nawierzchnia, samochody w sklepie... takie 8/10. fh5 odpalam co tydzień i nie mogę się nadziwić jak piękne mamy tam furki i otoczenie. fm4 kosiło na x360, fm6 zdumiewało mnie jakością na słabiutkim xone.
sprawdzę jeszcze tryb 60 fps z ray tracingiem albo jak pogram dłużej, to trafię ciekawsze warunki pogodowe czy coś co spowoduje opad szczeny.