#61 Napisany 05 października 2023 - 17:49
Jestem ciekaw, jak to będzie wyglądało na pc w URTRA
#62 Napisany 05 października 2023 - 18:10
Vag, Hellmans, a pyli się brać pakiet dodatków czy poczekać do premiery w panu gempasie?
jak nie masz ciśnienia, to spokojnie olej, bo poza vip i car passem nic tam szczególnego nie ma. w analogicznej paczce do fh5 były jeszcze dwa duże dlc, a tu ciężko powiedzieć, ale w opisie o żadnym dlc nie wspominają.
wczoraj jeszcze sądziłem, że też sobie pogram w inne rzeczy i poczekam do 10.10, ale jest już tak:
#63 Napisany 05 października 2023 - 18:26
Ja tam się dość pozytywnie rozczarowałem. Po materiałach na YT spodziewałem się czegoś znacznie gorszego w warstwie wizualnej ale jest naprawdę ok. Graficznie jest w porządku bo w sumie to nawet nie wiem czego miałbym się więcej spodziewać ?
Też nie wytrzymałem i będę musiał dzielić czas na dokończenie kolejne cyberpunka i forze ale kij tam.
Bardzo mi odpowiada powrót do motywów muzycznych bliższych FM6 bo to co było w FM7 zwyczajnie nie trafiało w moje gusta.
System kar nadal wymaga badania ale już mi odpowiada fakt, że nie ma sekcji sztucznie zwalniających jak to ma miejsce w gt7, przynajmniej w singleplayer bo multi nie sprawdzałem jeszcze.
Model jazdy, kamery to stara, dobra forza czyli inplus pełną gębą.
#64 Napisany 05 października 2023 - 18:34
#65 Napisany 05 października 2023 - 23:02
Multi względem poprzednich FM jest mega poprawione i jest nadzieja, że odsieją zjebów psujących rozgrywkę innym. Podobnie jak w GT Sport/7 zapisujemy się na sesje, które co jakiś czas startują - jest trening, 3 kółka kwalifikacyjne i wyścig. Można ustalić opony i ilość paliwa.
Są zarówno tryby otwarte jak i spec gdzie są ustalone auta i ich osiągi.
Jak na razie jest bardzo przyjemnie i kulturalnie, ale zdaję sobie sprawę z tego że na razie grają ci, którzy byli gotowi zapłacić ekstra za to. Mam nadzieję, że utrzyma się to dalej. Jest system ratingu jak i oceny kultury jazdy.
#66 Napisany 08 października 2023 - 20:49
#67 Napisany 10 października 2023 - 23:00
#68 Napisany 11 października 2023 - 00:14
Na xboxie też mi się gra wyłączyła chwile po wyścigu.
W ogóle zapomniałem o pobraniu przed premierą także dopiero wieczorem odpaliłem. Na początek spoko wrażenie, tryb dla jednego gracza zapowiada się na przyjemną podróż po różnych klasach pojazdów. Graficznie sztos, chociaż wiadomo, że pierwsze wrażenie realizmu graficznego Drive Club miał lepsze.
#69 Napisany 11 października 2023 - 00:48
To ja już wolę tego drajwklaba. W pierwsze 1,5h gra zaliczyła 4 crashe, bez żadnego raportu, co było przyczyną. Najpierw nie mogłem wejsc do practice buidlers cupu, a teraz po każdym wyścigu na ekranie przyznawania nagród gra się wypierdala do windowsa i tylko sterownik AMD coś mówi, że nie odpowiada program. Hatfu na morde turn 10. Na dzisiaj koniec tego szmaciarstwa. Dobrze, że nie zainwestowałem w żadne dodatki.
U mnie dziala. Póki co najgorsze co mi się przytrafiło to dwie wyjebki z multiplayera akurat jak miałem w dwóch przypadkach pewne p1 blisko końca wyścigów. Raz też wywalilo mnie do dasha, ale nie pamiętam okoliczności, a gram już blisko 30h. Znając turn10 zaraz będa łatki dla xboxa lecieć
#70 Napisany 11 października 2023 - 08:26
Pierwszy raz widzę żeby na konsoli można było pobrać grę i osobno pakiet z teksturami w wyższej rozdzielczości
#71 Napisany 11 października 2023 - 14:51
"Jesteśmy zjednoczeni w pasji, życie jest po to żeby je przeżyć"
Dobrze że na razie wszyscy mają komplet kończyn
#72 Napisany 11 października 2023 - 14:54
To też dodaje jakiegoś ludzkiego pierwiastka grze która z założenia ma polegać na żyłowaniu własnych wyników w akompaniamencie ryku silnika.
#73 Napisany 11 października 2023 - 15:18
Ja mam za sobą obecnie 4.5h gry jeśli wierzyć zegarowi konsoli, w międzyczasie zaliczyłem wstępny puchar na srebro i pierwszy puchar kampanii na złoto. Gram na padzie, na zasadach eksperckich, poziom rywali 4/10.
To co sie od razu rzuca w oczy to fantastyczne wyczucie masy pojazdów, to jak płynnie poruszają się w trakcie jazdy, jak przy hamowaniu widać, że cięzar auta przesuwa się na przednią oś. W dodatku, w przeciwieństwie do Horizona, nie zostajemy zasypani autami przez co przebijąc sie przez kolejne serie wyścigów tym samym autem uczymy się jak nim operować na różnej nawierzchni (naprawdę czuć jest zmianę sterowności auta przy deszczu).
Równie powoli rozwija się też szata graficzna, bo po pierwszym uruchomieniu było dość rozczarowująco (XSX, performance RT), bez opadu szczęki aby w kilku następnych wyścigach zachwycić strugami deszczu porywanymi falami wiatru i wprowadzić w autentyczny zachwyt gdy zaczynając pierwsze okrążenia wieczorem kończymy wyścig pod pełnym gwiazd niebem. FAN-TA-STY-CZNE.
aha, warto zaznaczyć, że HDR jest wręcz wzorcowy, na OLEDzie nie raz mrużyłem się gdy wirtualne słońce efektem flary dawało mi po oczach Do tego żadna gra nie dawała mi takiego poczucia pędu, bo nawet zbliżając się do tych 200km/h autentycznie czuć, że za*ierdalamy.
Jestem racerowym laikiem, nie spodziewam się, że będe żyłował tę grę, ale nowa Forza zdaje się być dobrze rokujacą platformą do której MS z czasem dodawał będzie kolejne klocki, szlifując przy okazji to co już robią dobrze. Ja jestem na tak.
#74 Napisany 11 października 2023 - 16:53
#75 Napisany 11 października 2023 - 17:00
Widać kto nie szanował marki.
#76 Napisany 12 października 2023 - 17:29
Póki co ogólne wrażenia mam takie, że to najbardziej niedorobiona na premierę odsłona. Pomijam już, że save najwyraźniej leży na serwerach MSu i zwyczajnie gra czasem zapomina 2-3 ostatnie wyścigi jakie przeszedłem, kurwa lol, to wnerwia mnie dużo małych dupereli:
- practice skip odkryłem po dobrych kilku godzinach, niektórzy recenzenci nie odkryli tego do teraz
- przy kupnie furek nie można wybrać custom designów, tylko trzeba wejść do osobnego menu, wtf
- kariera to jakiś dramat, krok wstecz przy i tak już mizernej FM7, ale brak jakichś osobnych eventów, wyzwań, endurance'ów czy blokowanie tiera serią wyścigów z mazdą miata, ja pierdole
- paleta kolorów jest jakaś wyjątkowo sprana, szara jak moje życie
- nie wiem na jakiej zasadzie działa losowanie pogody, ale mam wrażenie że 70% wyścigów losuje mi się mgła/deszcz, no rewelka uewielbiam silent hill
- wycieraczki i deszcz dalej za driveclubem, mamy 2023 rok
- replaye tragedia
- ogólna surowość gry, nawet oglądanie autka jakieś ułomne, gt7 ma w garażu piękne ujęcia z różnych kamer, to wygląda jak platforma pod gierke na kolejne 10 lat a nie gotowy produkt
- przerywniki w 30fps przeskakujące w gameplay 60fps, lol ja jebe
żeby nie było że tylko krzyczę na chmury:
- model jazdy (nie kolizji) dla mnie absolutny simcade ideał
- chłopki w pitlane są (ale gorsze niż w gt7 lol)
- drzewa 5d
- kamery oprócz tej z maski dużo lepsze niż gt7, no i fov wreszcie można sobie ustawić (gram z far chase 47fov i jest fpytke)
Ogólnie zawód ogromny, ale pykam bo co mam lepszego do roboty.
Pozdrawiam matylda damiencka
#77 Napisany 12 października 2023 - 18:02
#78 Napisany 12 października 2023 - 18:11
Część waszych uwag przyznaje, że jest dla mnie zaskoczeniem bo albo nie miałem okazji spotkać albo przegapiłem. Replaye za to uważam, że poprawili. Prawda, iż nieczęsto je oglądam ale mam wrażenie, że względem 7 jest lepiej. (GT nadal jednak robi to lepiej, to fakt).
Ten post był edytowany przez J3rzman dnia: 12 października 2023 - 21:26
#79 Napisany 12 października 2023 - 18:55
Opinia Hellmansa jest o tyle istotna, że gość zjadł zęby na serii. Ja, z perspektywy laika, oceniam ją fantastycznie, ale ostatnim Motorsportem w jaki grałem była Forza 5, a po tym Gran Turismo Sport, które okazało się kompletnym zawodem. Po tych doświadczeniach (i wsparciu MSu) reboot Motorsporta jawi mi się jako mesjasz.
#80 Napisany 12 października 2023 - 20:04
#81 Napisany 12 października 2023 - 21:24
Opinia Hellmansa jest o tyle istotna, że gość zjadł zęby na serii. Ja, z perspektywy laika, oceniam ją fantastycznie, ale ostatnim Motorsportem w jaki grałem była Forza 5, a po tym Gran Turismo Sport, które okazało się kompletnym zawodem. Po tych doświadczeniach (i wsparciu MSu) reboot Motorsporta jawi mi się jako mesjasz.
Ja mam podobnie. W FM7 grałem dawno temu jeden wyścig. W czasie jak miałem jeszcze PS4 to nie interesowały mnie simracery, a Forza Horizon to nie mój klimat.
Poziom 'czucia' samochodu mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Na prawdę czuć na padzie co się dzieje z autem. Ja mam ustawione na minimalne asysty, w sumie tylko ABS jest włączony na tym ustawieniu. Z tym, że ja gram na pełnej sugerowanej linii toru jazdy. Pełne kary i przyspieszam przeciwników o dwa cyknięcia w prawo i jakoś daje radę.
#82 Napisany 13 października 2023 - 12:01
Póki co ogólne wrażenia mam takie, że to najbardziej niedorobiona na premierę odsłona. Pomijam już, że save najwyraźniej leży na serwerach MSu i zwyczajnie gra czasem zapomina 2-3 ostatnie wyścigi jakie przeszedłem, kurwa lol, to wnerwia mnie dużo małych dupereli:
u mnie 32h z gierką i choć z sejwem nie miałem żadnego problemu, to niedoróbek (techniczych i projektowych) rzeczywiście jest o wiele za dużo jak na 6 lat przerwy i fakt, że to jeden z flagowych tytułów ms.
- practice skip odkryłem po dobrych kilku godzinach, niektórzy recenzenci nie odkryli tego do teraz
idiotyczne jest chowanie tego w opcjach 'exit' (szczególnie, że casuale pewnie piany dostają, że muszą to jeździć), ale ja akurat nie skipuje, bo wyścigi i tak są króciutkie. natomiast jeśli już sesje treningowe są elementem gry, to przydałoby się więcej rzeczy do robienia przy ich okazji - jak w f1 czy motogp (mini gierki z oszczędzaniem paliwa, opon, speed trapy itp.)
- przy kupnie furek nie można wybrać custom designów, tylko trzeba wejść do osobnego menu, wtf
na designy mam wywalone, ale tu mnie wkurwia że nawet jak kolor lakieru sobie wybieram, to nie mogę zobaczyć jak samochód wygląda, bo kamera robi jakieś z dupy najazdy (nigdy nie było z tym problemów więc uznali, ze zrobią krok w tył...)
czy blokowanie tiera serią wyścigów z mazdą miata, ja pierdole
blokowanie zawodów to dziwny pomysł, ale nawet gdyby tego nie było, to robiłbym je po kolei, od lewej do prawej - nie umiem inaczej niż skrupulatnie
- paleta kolorów jest jakaś wyjątkowo sprana, szara jak moje życie
do tego juz się przyzwyczaiłem i może dobrze, bo zycie to nie gran turismo!
- wycieraczki i deszcz dalej za driveclubem, mamy 2023 rok
kopiuj wklej z fm5, nawet kropelki na kamerze chase wyglądają identycznie jak w horizonie
- replaye tragedia
daleko za gt, ale wydaje mi się że coś starali się poprawić, bo jeden czy dwa jakie sobie puściłem nie były aż takie tragiczne
- ogólna surowość gry, nawet oglądanie autka jakieś ułomne
forzavista działa tak jak zawsze, ale przydałoby się lepiej oświetlone miejsce (a najlepiej możliwość zmieniania backgroundu)
- drzewa 5d
nie wiem czy to plus, bo hindusi jeszcze miesiącami będą modelować listki zanim turn10 wrzuci do gierki nordschleife
Opinia Hellmansa jest o tyle istotna, że gość zjadł zęby na serii.
przypomnę tylko, że hellmans zaczął od fm4, a wcześniej opluwał forze w pierwszym rzędzie z resztą forumowych sonybojków
#83 Napisany 13 października 2023 - 20:20
#84 Napisany 14 października 2023 - 01:52
Aby pościgać się online forumowo to trzeba co singla grać, a by samochody odblokować? Bo nie wiem czy ściągać na dysk.
#85 Napisany 14 października 2023 - 11:02
#86 Napisany 14 października 2023 - 20:09
#87 Napisany 17 października 2023 - 19:20
Pykam i pykam, z fajen rzeczy - różnice w oponach dużo bardziej czuć niż w FM7, zwłaszcza sport na slicki, AI to prawie jak online - chamskie zagrania, divebomby, coś się dzieje, muzyka taniec. Polecam zmienić deadzone'y od 0 do 100 z tych domyślnych, prędkość zerowania kierki na maxa, dużo responsywniejsze sterowanko. Dobra giereczka, choć niedorobiona.
#88 Napisany 18 października 2023 - 11:44
#89 Napisany 18 października 2023 - 16:18
Pykam i pykam, z fajen rzeczy - różnice w oponach dużo bardziej czuć niż w FM7, zwłaszcza sport na slicki, AI to prawie jak online - chamskie zagrania, divebomby, coś się dzieje, muzyka taniec. Polecam zmienić deadzone'y od 0 do 100 z tych domyślnych, prędkość zerowania kierki na maxa, dużo responsywniejsze sterowanko. Dobra giereczka, choć niedorobiona.
A o co chodzi z tymi deadzonami? I czy sugerujesz zmieniać jak gram na padzie?
Ja też chetnie pogram online forumowo. Można coś pośmigać.
#90 Napisany 19 października 2023 - 08:03
To procentowe martwe pole gdzie ruszanie gałką nie jest odczytywane. Domyślne od wnętrza jest bardzo wysoko, chyba 24 czy 27, więc jak na prostej chcesz lekko skorygować tor jazdy to delikatne ruszanie gałą nic nie daje. Przy sprawnym padzie można ustawić pełny zakres od 0 do 100 zamiast np 24-95 jak to robi z jakiegoś niezrozumiałego mi powodu większość ścigałek.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|