#62 Napisany 27 kwietnia 2022 - 07:31
#63 Napisany 27 kwietnia 2022 - 07:34
Wiedziałem, że warto poczekać na pełnoprawny produkt, w 2023 się weźmie i będzie full experience.
#64 Napisany 27 kwietnia 2022 - 10:54
Do tego czasu pewnie zdążą wydać tryb very ultra mega turbo easy i prochy w stylu Elden Ring pozwalające przyzwać pomocnika do walk z bossami, to ze spokojem sobie przejdziesz.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 27 kwietnia 2022 - 10:55
#65 Napisany 27 kwietnia 2022 - 11:06
Ja tam czekam na wydanie fizyczne. Gra wysoko na liście do ogrania.
#66 Napisany 27 kwietnia 2022 - 11:43
Do tego czasu pewnie zdążą wydać tryb very ultra mega turbo easy i prochy w stylu Elden Ring pozwalające przyzwać pomocnika do walk z bossami, to ze spokojem sobie przejdziesz.
Tak planuję. I platynka w jedno przejscie.
#67 Napisany 30 kwietnia 2022 - 05:28
Zwykli śmiertelnicy będą mogli wreszcie ukończyć grę!
https://youtu.be/5btgDf-clfw
#68 Napisany 30 kwietnia 2022 - 12:37
#69 Napisany 30 kwietnia 2022 - 12:38
#70 Napisany 30 kwietnia 2022 - 14:07
Nie chce mi się oglądać tego filmiku, więc zapytam: trzeci poziom trudności, to odpowiednik tego domyślnego przed aktualizacjami?
#71 Napisany 30 kwietnia 2022 - 14:25
#72 Napisany 30 kwietnia 2022 - 17:11
#73 Napisany 01 maja 2022 - 16:36
Nie, to nowy trudniejszy, ale kto jak nie Ty ma od niego zacząć? :V
Sylvan?
Nie wiem czy dam radę, skoro już podstawowy poziom trudności kopał dupska, skill z wiekiem już też zaczyna słabować, no ale spróbować nie zaszkodzi jak już kupię giereczkę to będę na bieżąco zdawał relację z placu boju.
#74 Napisany 16 maja 2022 - 13:34
Bardzo dobry tytuł. Polecam jak sushi. Graficznie nie jest niczym topowym, ale nadrabia stylistyką, a kombo 4k + 60 k/s (kapitalne animacje walki) robi swoje. Sfera audio jest znakomita - szczególnie drugi etap. Czekam na DLC, albo kontynuację.
6/10 - grafika;
8/10 - audio;
9/10 - grywalność;
8/10 - ocena końcowa;
#75 Napisany 07 czerwca 2022 - 13:04
Kupiłke wczoraj. Fajne, robi super wrażenie od samego początku, a jak wjeżdża intro w czerwonych kolorach, to już w ogóle jazda. Dosyć bezproblemowo przeszedłem pierwszy etap, ale na drugim się postarzałem i mnie zabili całkowicie gdzieś na próbach przed bossem. Na razie najtrudniej mi się przestawić, że parry nie jest kontrą z Arkham i nie przerywa kombosa przeciwnika, przez co dostaję w mordę zanim sam zadam cios
Motyw ze starzeniem się o coraz więcej lat, kiedy się dużo przegrywa, dosyć ciekawy, a zapominanie skilli przed wykupieniem ich na zawsze zapewne doda trochę replayability.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 07 czerwca 2022 - 13:05
#76 Napisany 26 sierpnia 2022 - 17:25
https://youtu.be/4XPQSw_7JKI
#77 Napisany 07 września 2022 - 08:54
Kupiłem Syfu jakieś 3 miesiące temu, przeszedłem pierwszy level w wieku 28 lat, na drugim zaciąłem się nie umiejąc nawet dojść do bossa. Wkurwiłem się na ten kretyński system starzenia się oraz kupowania skilli zmuszający do powtarzania w kółko tego samego, porzuciłem grę.
W końcu odświeżyłem ją w tym tygodniu, postanowiłem najpierw pofarmić XP w Klubie, żeby wykupić więcej ciosów. Tak sobie gram i gram ostatnie dwa dni i w końcu osiągnąłem jedność z tą grą. Załapałem o co chodzi, powtarzanie w kółko tego samego sprawia mi masę frajdy, cały czas żyłując wyniki i odblokowując na stałe skillzy. Normalnych przeciwników rozstawiam po kątach niczy Neo (chociaż z muay thai dalej mam delikatne problemy). Szefowie, którzy początkowo wydawali się nie do przejścia, stali się łatwiutcy. Teraz widzę, że zamiast na siłę starać się tu i uwdzie wcisnąć jakiegoś raza pomiędzy grad ich ciosów, wystarczy (przynajmniej przy pierwszych dwóch) unikać ich ataków i punktować jak tylko skończą kombo.
#78 Napisany 07 września 2022 - 09:41
No to że Kazuo jeszcze w to nie zagrał, to jakiś absurdalny surrealizm. Wszystkiego w życiu bym się spodziewał, tylko nie tego, że on w to nie zagra na premierę, a potem długo jeszcze przez miesiące nie.
#79 Napisany 08 września 2022 - 22:25
#80 Napisany 14 września 2022 - 09:40
-> dział
#81 Napisany 20 września 2022 - 10:03
Zostało przejść drugą fazę ostatniego bossa nie ginąć więcej niż raz i wpada platyna.
#82 Napisany 20 września 2022 - 20:09
#83 Napisany 20 września 2022 - 20:26
Chyba czas w końcu się zabrać za tę grę ale najpierw skończę te 30 odsłon Castlevanii.
#84 Napisany 21 września 2022 - 04:43
#85 Napisany 23 września 2022 - 09:05
Stwierdzam, że ta gra nie jest trudna, tylko skillowa. Trudne to jest granie w bijatyki na wysokim poziomie turniejowym, tutaj wystarczy przyuczyć się systemu i zapamietać zachowanie wrogów, plus uruchomić mózg i refleks. Jest jak podczas przechodzenia DMC na hard/very hard - jak się skupisz, to zlejesz wszystkich na lajcie. jak odpuścisz albo popuszczą ci emocje, to dostaniesz wpierdol. Nie dziwię się, że platynę w tej grze ma prawie aż 5% graczy.
#86 Napisany 23 września 2022 - 15:35
W skrócie: żadna gra nie jest trudna, jeżeli masz dobrego skilla.
Żeś błysnął teraz.
#87 Napisany 23 września 2022 - 17:53
#88 Napisany 06 października 2022 - 21:37
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 06 października 2022 - 21:45
#89 Napisany 20 grudnia 2022 - 15:50
#90 Napisany 06 stycznia 2023 - 15:55
Nie wiem czy się na grze przejadę, bo to nie jest wprawdzie slasher (które mnie nie interesują), a giereczki From przeszedłem wzdłuż i wszerz, no ale dam jej niedługo szansę.
Obym ku*wił na każdą porażkę, frustrował się... by następnie mieć duże zastrzyki dopaminy, gdy już się zjednam z tą giereczką. Po prostu czas narobić sifu w chińskich uliczkach i kanciapach .