#1 Napisany 06 października 2022 - 15:12
Niestety, taki rapersko-ziomalski klimat w ogóle mi nie pasuje
https://youtu.be/H2Y8XCe7F9E
#3 Napisany 06 października 2022 - 16:10
Ciekawe czy taka sama grafa w gameplayu będzie jak na trailerze, czyli na wpół realistyczna i kreskówkowa.
#4 Napisany 06 października 2022 - 20:06
w sumie fajnie wygląda, cel shading zawsze spoko. Gry EA wpadają D1 do pasika jak się ma ultimate czy dopiero po jakimś czasie?
W Heat pograłem całe pół godziny zanim zrezygnowałem, więc się nie napalam, ale jak będzie w abo to sprawdzę.
#5 Napisany 06 października 2022 - 20:17
#6 Napisany 06 października 2022 - 21:37
Chcę wierzyć że to będzie Underground 3 z DRIPem, ale model jazdy pewnie standardowo gówno.
#7 Napisany 06 października 2022 - 21:54
robi to Criterion
Cooooooooooooooooooooooo. No to chyba trzeba kupić Day 1.
#8 Napisany 06 października 2022 - 22:30
#9 Napisany 08 października 2022 - 07:58
Po trailerze -> kosz.
Zaorać i nie wskrzeszać. Chyba że będzie za darmo w Gejpasie.
#10 Napisany 08 października 2022 - 08:43
#11 Napisany 12 października 2022 - 16:53
Będzie można wyłączyć komiksową stylówę.
Jeśli komiksowo-kreskówkowe efekty specjalne w Need for Speed Unbound nie przypadły nam do gustu, to istnieje dobra wiadomość - elementy takie jak nakładki w postaci dymu spod opon, symboli czy innych animowanych znaczków będzie można wyłączyć. "Tak, możesz wyłączyć efekty. W zasadzie możesz wybrać, aby nigdy ich nie włączać. Tak jak przy każdej innej części samochodu." - piszą sami twórcy na Twitterze.
#12 Napisany 12 października 2022 - 18:19
Najlepszy sposób na wyłączenie efektów w Need fo Speedzie
#13 Napisany 16 października 2022 - 17:47
W sumie spoczko stylówa
#14 Napisany 22 października 2022 - 15:36
#15 Napisany 22 października 2022 - 20:17
Upośledzona kamera jak w heat, będzie gówno tyle że z komiksowymn filtrem. Oby nie
#16 Napisany 21 listopada 2022 - 21:29
Jakiegoś wielkiego szału to nie będzie chyba
https://youtu.be/CBPZapIh4MQ
#17 Napisany 21 listopada 2022 - 21:39
Mmm, moja ulubiona kamera gdzie auto jest na środku i nie widać gdzie się jedzie. Klasyk. Gdyby tylko tak ją podnieść o kilka procent, niee to by było za wygodne.
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 21 listopada 2022 - 21:42
#18 Napisany 21 listopada 2022 - 23:41
Ja pamiętam, jak grałem w Burnouta 2/3 na PS2 i się zastanawiałem, jaką to ma zjebaną kamerę, że dobrze nie widać zakrętów. Po latach doszedłem do wniosku, że właśnie po sukcesie Burnoutów, twórcy innych ścigałek masowo zaczęli robić tak zjebane kamery.
#19 Napisany 22 listopada 2022 - 15:57
Wyglada jak HEAT, jedyna obawa, ze kriterion znowu będą chcieli tym reanimowac burnouta.
#20 Napisany 22 listopada 2022 - 17:08
Mi brakuje takiej porządnej, arcade'owej ścigałki która byłaby alternatywą dla zwietrzałej już formuły Horizonów. Raczej na premierę nie wezmę, ale jak spadnie z ceny to już bardzo chętnie.
#21 Napisany 29 listopada 2022 - 23:09
Ok pograłem w triala, to jest heat z komiksowymi filtrami. Na plus drip kurteczki i ost, na minus cała reszta. Dziękuję.
#22 Napisany 30 listopada 2022 - 08:31
Jak się prezentuje kwestia upgrade’ów w grze? Części w losowaniach czy klasyczne kupno jak np. w NFSUnderground?Ok pograłem w triala, to jest heat z komiksowymi filtrami. Na plus drip kurteczki i ost, na minus cała reszta. Dziękuję.
#23 Napisany 01 grudnia 2022 - 00:25
Z tego co widzę klasycznie. Jak ktoś lubi te criterionowe NFSy, gdzie hamulec służy do włączenia driftu, to da się grać.
#24 Napisany 01 grudnia 2022 - 13:29
wrażenia z kilku godzin:
Styl, charakter, wajby, mechaniki, tunning to HEAT2 - co było do przewidzenia i wraz z ostem jest pieknie.
Singiel jest odseparowany od multi, co jest głupie. Z tego co zauwazyłem w multi nie mozna sobie odpalic race`a z ai, tylko zmusza do find players only. Poki co uwala to nfs`owska mehanike progresu, wyzwala nudę czekania w lobby i wymusza granie na wyzszej klasie - wypozyczona fury (xd). Wyjebac to, bo zajebie to przyjemnosc ekspolaracji w freeroamie z randomami. Nie widze opcji tworzenia klubu - moze potem wskoczy.
Fizyka - spełnienie najgorszych obaw. Są suwaczki i podział tunningu jak w HEAT, ale póki co jeździłem defaultowo i.. jest dramat. Dwa modele w jednym - Criterion standard. Jazda prosto czołgiem po maśle i autodrift - hot pursuit moze niektórym (większosci) pasowac, ale Criterion zabrało też ze sobą smaczki z nfs 2015, które Heat tak zajebiscie wyeliminował. Bo ten drift to tak czasem wchodzi, a czasem to nie wchodzi, a czasem wchodzi za bardzo (nie jestes pewny pod/nadsterownosci). Co kieruje nas w strone bandy i powrotu do crash cam, ktory owszem jest bardzo bardzo szybki, ale po huj to w ogóle - to sie sprawdzało w starych brnt i mechanice aftertouch (nawet w paradise to wkurwiało i bylo przestarzałe), dodaj do tego niepewność kolizji - nie wiesz co Cie wyjebie, a co Cie nie wyjebie (wall slight touch czasem tak/czasem nie krasz cam z nfs 2015 welcome back). Wiadmo, kwestia masteringu - ale ma byc też dobrze out of the box.
Nie bawilem sie jeszcze mocniej z policja, oby dawalo rade przynajmniej tak dobrze jak w HEAT - ale czy z crash kamem (tak niepewnym) może mieć to w ogóle sens ?
Myślę, że się to jeszcze ogarnie (na HEAT tez narzekałem na początku), poustawiam i przyzywczaje się. Liczę też, że jutro dej łan pacz, feedback graczy i samo kriterion tez sie ogarnie - póki co robie przerwe.
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 01 grudnia 2022 - 13:58
#25 Napisany 01 grudnia 2022 - 13:32
bin it
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 01 grudnia 2022 - 13:32
#26 Napisany 01 grudnia 2022 - 22:07
Jak napisałem, że robie przerwę, tak nie zrobilem. Cisłem dalej i jest juz zajebisce, Będzie mi brakować dynamiki, szaleństwa i atmosfery nierozerwalnej akcji na mapie z HEATa, bo raczej nie zapowiada się żeby Unbound w temacie tak namieszał jak HEAT właśnie. Ubound troche przerywa tę organiczność podsumowaniem wyscigów, niekosekwencja menusów i przede wszystkim multi.. Zobaczymy co pokaze to multi, jak juz w pełni ruszy, może ten pre-lunch ma coś poblokowane. Oby, pliz - singiel po prostu musi byc zmieszany z online, same trofiki może i pomogą w frekwencji, ale nie dadzą już funu w ogóle.. ale przy takiej konstrukcji singla to chyba mało prawdopodobne i samo multi wydaje sie być szykowane pod sezony, co jest bardzo okej i powinno być implementowane w heat na późniejszym etapie życia..
Handling juz w sumie ogarnięty i okej z momentami przebłysku poweru, ale dalej potrafi niemile zaskoczyć nieprzewidywalnym mykiem i ta nieszczęsna crash cam do wyjebania. Czesty chamski popup i drastyczne podmianki lod`u jutro majo byc połatane, bo jebne focha.
Animowane wkrętki w połączeniu z burst nitro i dynamicznym camem to piekna sprawa i oby tylko cam sie nie wykrzaczał w co bardziej ekstremalnych momentach jak to miało miejsce w heat. W ogóle estetyka gierki to znowu mistrz, czuć mocno, że CM pomagało, Ghost postawili serie na nogi i prosze niech Crit znowu tego nie zrombiom.
Póki co to pół kroku w przód i 3/4 w tył.
btw. nigdy nie sapałem na baterie w ds4, ale d.sense to mocne xd
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 01 grudnia 2022 - 23:29
#27 Napisany 03 grudnia 2022 - 19:59
Ciągle się waham
#28 Napisany 03 grudnia 2022 - 22:00
Jest dobrze, bierz, najwyżej zrobie Ci refund. Zresztą i tak Twoje wahanie jest w 100% skierowane w kierunka brania.
Znowu powtórzę co mnie najbardziej boli:
- multi odesparowane od singla
- crash camy (nie jest to dramat zawsze, ale jednak trzeba się trochę przestawić na lekkie wybijanie z rytmu)
- czasem irracjonalne zahowanie fizyki na poślizgu, np. jak wchodzi ten fajny moment kiedy na ostrym długim łuku nabierasz sporo prędkości i furex samoczynie wchodzi w ten leciutki przyjemny drift o minmalnym kącie i nagle jeb i nagle szlag auto dwa razy już mi sie odkleiło i poleciało prosto jak po lodzie, kontrowanie driftu czy wchodzenie tapnięciem w drift tez potrafi byc czasem zabójcze
- drobne pierdololo, przez mój fetysz na punkcie menusów
- nie ma klubów
- kiedy robisz fure pod daną klasę podczas sesji w multi i wyskakuje invite do wyścigu XD - ktoś z qa do wyjebania
Co mi nie przeszkadza:
- reskin mapy
- ta niby zła i straszna ziomalska otoczka - chciałbym kiedyś zobaczyć tunning street car culture reprezentowaną przez podstarzyłych sfrustrowanyvch wszystkim, tylko nie sobą menszuf i inceluf
- mimo wszystko criterion jako dev
- że HEAT był tak dobry i świadomość jak ciężko go będzie przeskoczyć
Co mi sie podoba:
- power i flow + dynamic czejs cam
- te nowe wkrętki graficzne
- mechanika dobustowania
- oprawa - grafa, dźwięk i jeszcze lepszy niz ostatnio ost
- fabułka jest całkiem fajna póki co
- unlocki poprzez zaliczanie wszelakich czelnczy
- to jest nfs, a nie burnout
- ręczny
- manewry dangerous driving nabijają nitro defaultowo
Mały pacz był już jeszcze przed premierą, elo
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 03 grudnia 2022 - 22:41
#29 Napisany 02 stycznia 2023 - 11:51
Dziękuje za tę recke, nie musze już sam podsumowywać late gejmu, bo bardzo się wszystko zgadza + update, że policja zasysa i w przeciwienstwie do heat jest tylko zapychaczem do omijania na minimapie.
Jedyne pytanie, dlaczego im to dwa lata zajęło?
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 02 stycznia 2023 - 11:57
#30 Napisany 08 stycznia 2023 - 18:31
Świat spoko, model jazdy nfsowy, klimat ziomalski nie przeszkadza
Na razie jest ok, za kolejnych kilka godzin dam znać