Okami
Rozpoczęte przez
ogqozo
, 20 10 2007 14:07
382 odpowiedzi na ten temat
#301 Napisany 26 stycznia 2009 - 20:49
Jestem w Moon Cavern, mam 16 godzin gry za sobą. Ciągle jestem zachwycony, oczarowany. Każda miejscówka miażdży, każdy element gameplayu po prostu mnie niszczy. Grę stawiam na równi z Wind Waker i zdecydowanie wyżej niż Twilight Princess
#302 Napisany 30 stycznia 2009 - 12:34
Zatopiony okręt to jedna z najładniejszych lokacji jakie widziałem. Klimat, muzyka - cudo! Zmniejszenie Amy i Issunx1000 to świetny pomysł, wreszcie zobaczyłem, jak ten kozak wygląda I nie rozczarowałem się. Podoba mi się strasznie ten motyw. Ogólnie chciałbym jakąs fajną platformówkę/przygodówkę w takich klimatach. Czyli maleńki bohater i ogromny świat. W American McGee`s Alice było coś takiego i strasznie mi się podobało. Super sprawa.
Okami to kolejna gra tej generacji, która dostaje ode mnie pełne 10/10
btw. wiem już skąd Epic zerżnął motyw z wnętrzem robaka w Gearsach2
Okami to kolejna gra tej generacji, która dostaje ode mnie pełne 10/10
btw. wiem już skąd Epic zerżnął motyw z wnętrzem robaka w Gearsach2
#303 Napisany 30 stycznia 2009 - 13:20
Greg - tej czy poprzedniej generacji?
#304 Napisany 30 stycznia 2009 - 14:37
Tej, bo gram na konsoli tej generacji. Wersja PS2 nie dostałaby ode mnie 10/10
#305 Napisany 22 lutego 2009 - 11:55
30 godzin, Ninetails pokonany. Strasznie się ucieszyłem, od czasów Super Mario 64 uwielbiam zimowe światy w grach (jedyny zawód w Super Mario Galaxy to brak fajnego zimowego świata). Ten w Okami jest fajny. Nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak mógłby, ale jest bardzo ok. Cholernie długie jest to Okami
#306 Napisany 15 marca 2009 - 21:41
Skończone! Cóż mógłbym nowego dodac... Wszystko o tej wspaniałej grze już zostało powiedziane i napisane Motyw z ponowną walką z bossami nie podobał mi się (trzecia walka z Orochi? OMFG) Za to ostatni boss był świetny. Duży, mocny, z kilkoma wcieleniami Taki jaki ostatni boss powinien byc.
Odkładam Okami na półkę z dozą wzruszenia. Takie GRY są bardzo bardzo rzadkie
Odkładam Okami na półkę z dozą wzruszenia. Takie GRY są bardzo bardzo rzadkie
#307 Napisany 15 marca 2009 - 21:56
Przy zakończeniu miałam podobnie. "Znowu? WTF? " I prawdę mówiąc uważam, że ostatni boss był jednak za długi, mogli sobie podarować część form.
Ale moment
Ale moment
Spoiler
normalnie wzruszył mnie do łez
#308 Napisany 15 marca 2009 - 21:59
E, właśnie nie Dobrze, że był jaki był. Za krótki i za prosty byłby bez tej ostatniej formy. Ostatnia walka ma byc tą wisienką na torcie i tutaj taka była. Ogólnie końcówka gry jest świetna, poza tymi walkami z poprzednimi bossami. Gra zajęła mi 39 godzin ;]
#309 Napisany 15 marca 2009 - 23:30
U mnie to samo.Ale moment
Spoilernormalnie wzruszył mnie do łez
#310 Napisany 15 marca 2009 - 23:38
IMO to mało czasu, ja przechodziłem ze 50-55h Ale grając w takie gierki wszędzie muszę zajrzeć, spojrzeć, wszystko przeszukać - po prostu delektować się tytułem. Bo gdy gra się w takie cuda, to aż żal kończyć.Gra zajęła mi 39 godzin ;]
#311 Napisany 16 marca 2009 - 13:43
No właśnie, ja żałuje, że nie skonczyłem wszytkich subquestów przed wejściem do finałowej lokacji Na ale nie ma tego złego, przynajmniej będzie dobry pretekst, żeby zagrać jeszcze raz tym razem ze wszytkimi smaczkami
#312 Napisany 16 marca 2009 - 22:57
Nie zbierałeś wszystkiego na max, tak?Gra zajęła mi 39 godzin ;]
Bo ja mam ponad 60 czy 70 h i mam jakieś 70% gry mniej więcej?
#313 Napisany 17 marca 2009 - 07:21
Nie lizałem ścian, ale też nie gnałem na złamanie karku. Po prostu grałem
#314 Napisany 22 kwietnia 2009 - 09:20
Odgrzebany przez Grega temat No More Heroes kazał mi zrewidować swoje pułki z grami, gdzie odkryłęm Okami. Wersji na Wii jeszcze nie przeszedłem, a PS2 baaaaardzo dawno temu. No i wsiąkłem znowu. Gra się niby w te gry HD, Uncharted i Ratchet koszą, że hej, ale szczęka opada dopiero w Okami. Jestem już po walce z Orochi i kurde nadziwić się nie mogę, jak wspaniała jest to gra. Na nowo wychwycam miriady tych smaczków i niesamowitości. Dlaczego już się takich gier nie robi, qrczaki...
Pykając w to wczoraj do późnych godzin wieczornych zamarzyło mi się, żeby Nintendo pozwoliło zrobić Platinium Zeldę. O ile jest jeszcze w nich ten potencjał, to taka gra byłaby chyba moją szpilą marzeń. Ale Okami też broni się samo jest fantastyczne, długie, wciągające z setkami patentów i mechanizmów. Cudo. Jest to jedna z niewielu gier, którym z biegiem czasu podwyższyłbym ocenę.
Pykając w to wczoraj do późnych godzin wieczornych zamarzyło mi się, żeby Nintendo pozwoliło zrobić Platinium Zeldę. O ile jest jeszcze w nich ten potencjał, to taka gra byłaby chyba moją szpilą marzeń. Ale Okami też broni się samo jest fantastyczne, długie, wciągające z setkami patentów i mechanizmów. Cudo. Jest to jedna z niewielu gier, którym z biegiem czasu podwyższyłbym ocenę.
#315 Napisany 22 kwietnia 2009 - 17:33
No właśnie, gier się już takich nie robi, bo po zrobieniu tej gry Clover zdechło Co daje do myślenia innym studiom, które myślą o takich projektach.
Ale cieszmy się tym, że jest takie Okami. I pozostanie. Bo próbie czasu, podejrzewam, podda się łatwo i wyjdzie zwycięsko. Nawet po dekadzie. Chyba, że komuś zależy na HD i tylko HD i grafice w grach ... ale takim, dziękujemy
Ale cieszmy się tym, że jest takie Okami. I pozostanie. Bo próbie czasu, podejrzewam, podda się łatwo i wyjdzie zwycięsko. Nawet po dekadzie. Chyba, że komuś zależy na HD i tylko HD i grafice w grach ... ale takim, dziękujemy
#316 Napisany 22 kwietnia 2009 - 19:41
Twórcy Okami założyli przecież nowe studio.
#317 Napisany 22 kwietnia 2009 - 19:51
to nie wyklucza, że drugiej takiej gry jak Okami nie zrobią już nigdy. tak zwani "artyści jednego przeboju".
#318 Napisany 22 kwietnia 2009 - 20:34
Najlepiej tak stwierdzić nie zagrając w ich żadną inna grę co?to nie wyklucza, że drugiej takiej gry jak Okami nie zrobią już nigdy. tak zwani "artyści jednego przeboju".
#319 Napisany 22 kwietnia 2009 - 20:47
A Viewtiful Joe?
#320 Napisany 22 kwietnia 2009 - 22:46
Najlepiej tak stwierdzić nie zagrając w ich żadną inna grę co?
to oczywiste, że nie zagrałem w gry, których jeszcze nie ma.
#321 Napisany 22 kwietnia 2009 - 22:48
Ale ci "artyści jednego przeboju" odwalili sporo gier jeszcze pracując dla Capcomu, a w Clover oprócz Okami zrobili jeszcze trzy inne duże gry (nie licząc kilku na handheldy). I wszystkie genialne.
#322 Napisany 23 kwietnia 2009 - 07:57
No to jesteś do tyłu bo te studio już nie istnieje - tzn istnieje ale pod nazwa platinium games ... a poczytaj sobie choćby na wikipedii jakie gry zrobiło clover studio zanim palniesz następną głupotęNajlepiej tak stwierdzić nie zagrając w ich żadną inna grę co?
to oczywiste, że nie zagrałem w gry, których jeszcze nie ma.
#323 Napisany 23 kwietnia 2009 - 19:59
cybercotlet, facet, czytaj wątki nie tylko dwa posty do góry!
wątek od jakichś 7 postów jest o "TWÓRCACH OKAMI, KTÓRZY ZAŁOŻYLI NOWE STUDIO"!
jak Ci się czasem wyda że jesteś spryciarz, to policz do dziesięciu i spróbuj jeszcze raz
wątek od jakichś 7 postów jest o "TWÓRCACH OKAMI, KTÓRZY ZAŁOŻYLI NOWE STUDIO"!
jak Ci się czasem wyda że jesteś spryciarz, to policz do dziesięciu i spróbuj jeszcze raz
#324 Napisany 23 kwietnia 2009 - 20:03
to nie wyklucza, że drugiej takiej gry jak Okami nie zrobią już nigdy. tak zwani "artyści jednego przeboju".
Wypowiedź jest dosyc jasna, nie odwracaj kota ogonem
#325 Napisany 23 kwietnia 2009 - 20:12
weź głęboki oddech i też się cofnij, może w takim razie nie 7 ale 10 postów do tyłu.
wypowiedź jest jak najbardziej jasna. nigdzie nie pada w niej ani Clover Studio ani Platinum Games, jest tylko "oni", w domyśle ludzie, którzy zrobili Okami. w grupach, podgrupach, w pojedynkę, jakkolwiek.
przecież po rozwiązaniu Clover wszyscy nagle nie poumierali!
wypowiedź jest jak najbardziej jasna. nigdzie nie pada w niej ani Clover Studio ani Platinum Games, jest tylko "oni", w domyśle ludzie, którzy zrobili Okami. w grupach, podgrupach, w pojedynkę, jakkolwiek.
przecież po rozwiązaniu Clover wszyscy nagle nie poumierali!
#326 Napisany 23 kwietnia 2009 - 20:42
Kolejna taka dyskusja z Tobą. Czytasz w ogóle to co piszesz i to co inni piszą? Twierdzisz, że twórcy Okami to twórcy jednego przeboju i sukcesu Okami już nie powtórzą, zgadza się? Nieważne czy jako Clover czy Platinium. Mam rację do tej pory?
#327 Napisany 23 kwietnia 2009 - 21:24
sam naucz się czytać, o rozumienie już nie śmiem apelować
w odpowiedzi na Twoje "założyli nowe studio" napisałem wyraźnie "to nie wyklucza" [...].
niewykluczone, że nawet ten sam zespół w takim samym składzie już nigdy nie wyprodukowałby nic porównywalnego z Okami. tego NIE WIADOMO (a nie że ja "twierdzę, że nie powtórzą"!). niejaki Fortuna też w życiu skoczył daleko tylko raz.
w odpowiedzi na Twoje "założyli nowe studio" napisałem wyraźnie "to nie wyklucza" [...].
niewykluczone, że nawet ten sam zespół w takim samym składzie już nigdy nie wyprodukowałby nic porównywalnego z Okami. tego NIE WIADOMO (a nie że ja "twierdzę, że nie powtórzą"!). niejaki Fortuna też w życiu skoczył daleko tylko raz.
#328 Napisany 24 kwietnia 2009 - 00:26
Bardziej sie rozchodzi o to ze nazwales team "artystami jednego przeboju" a mieli ich więcej.
#329 Napisany 24 kwietnia 2009 - 10:44
Mi też o to chodzi. Napisałeś "twórcy jednego przeboju", a to ewidentna nieprawda.
#330 Napisany 24 kwietnia 2009 - 10:47
I mnie też o to chodziło