Uncharted 2: Among Thieves
#1 Napisany 03 stycznia 2008 - 11:09
Dla mnie to świetna wiadomość. Przy Uncharted znów poczułem tę magię kolorów która charakteryzowała Crash Bandicoot 1-3 oraz Jak1.
#2 Napisany 03 stycznia 2008 - 11:16
#3 Napisany 03 stycznia 2008 - 11:33
#4 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 12:43
Co do oczekiwań... to jest ich trochę ale przede wszystkim chcę, aby Uncharted pozostał tytułem nastawionym bardziej na akcję niż eksplorację. Taka formuła w jedynce IMO sprawdziła sie wyśmienicie.
#5 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 14:00
#6 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 14:36
#7 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:46
Tego, że powstaną kolejne części Uncharted można było się spodziewać właściwie już po zaanonsowaniu gry na E3 2006. Pytanie brzmi czy możliwe jest, aby druga odsłona przygód Nathana ukazała się 12 miesięcy po pierwszej części? Według mnie nie i skoro sam szef (?) Naughty Dog przyznał, że zespół zastanawia się nad stworzeniem kolejnej gry z serii Jak, to 2008 rok należeć będzie właśnie do tego skurczybyka .
#8 Napisany 03 stycznia 2008 - 16:06
Nie tylko dla ciebie. Mamy pewność iż PS3 dostanie wspaniałą serię .Dla mnie to świetna wiadomość. Przy Uncharted znów poczułem tę magię kolorów która charakteryzowała Crash Bandicoot 1-3 oraz Jak1.
#9 Napisany 03 stycznia 2008 - 16:50
Nie mogę się doczekać pierwszych screenów i mam nadzieję, że ND jeszcze dopaszą graficzkę. Co do Jaka, to wydaje mi się, że jakiś czas temu mówiło się, że gry z tej serii będą wychodziły na zmianę z Uncharted. Czyli 2008 - Jak, 2009 - Uncharted. Ale może coś mi się pomyliło.
#10 Napisany 03 stycznia 2008 - 16:53
#11 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:00
Dla mnie trochę inaczej. Niech wyrzucą część elementów platformowych, dodadzą bronie i puzzle.Jeśli poprawią elementy platformowe i urozmaicą rozgrywkę, to będzie win.
#12 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:04
#13 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:14
Puzzle czyli zagadki? A won mi z zagadkami, nie chce by był kolejny TR którego sie nie da przejść bez opisu.puzzle.
#14 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:17
A to mnie nazywają casualem.kolejny TR którego sie nie da przejść bez opisu
#15 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:37
#16 Napisany 03 stycznia 2008 - 18:56
Widzę, że tylko ja modlę się, aby Naughty Dog poszli w kierunku RE4. TrudnoWięcej rozkminy, mniej strzelania*.
* nie chodzi mi o survival horror, ale masę akcje i atrakcji
#17 Napisany 03 stycznia 2008 - 19:07
#18 Napisany 03 stycznia 2008 - 19:18
Dla ciebie może i tak. Dla mnie nie. Strzela mi się genialnie i żałuję tylko, że starć i rodzajów przeciwników nie ma kapkę więcej.Strzelanie w U staje się z czasem nudne.
Co do zagadek - tu całkowita kapa. Prezentują w Drake's Fortune poziom dna i to jest fakt. A szkoda, bo do klimatu tajemnicze mechanizmy pasują na maksa i tu liczę na poprawę. Elementy platformowe są ok, ale w 1 było ich dla mnie za dużo. Zwalniały tylko perfekcyjną jatkę. Tak czy inaczej Uncharted ma zadatki na nową megaserię, bo większość mechanizmów zagrała w jedynce perfekcyjnie. I na rewolucję tutaj nie liczę. Chcę od tego sequela tylko więcej wszystkiego, wszystko jeszcze lepsze i kolejnej fajnej historii bez ufoków.
#19 Napisany 03 stycznia 2008 - 19:25
#20 Napisany 03 stycznia 2008 - 19:31
Na Easy na pewno.Poza tym AI jest kretyńskie.
Spoko, ty uważasz, że jest nudno. Przyjąłem do wiadomości.
#21 Napisany 03 stycznia 2008 - 19:39
#22 Napisany 03 stycznia 2008 - 20:00
Brawo :niepewny:Gram na normalu, padalcu.
A teraz może wrócisz do meritum?
#23 Napisany 03 stycznia 2008 - 20:17
#24 Napisany 03 stycznia 2008 - 20:38
#25 Napisany 03 stycznia 2008 - 20:46
Nie bój się, od ciebie nie wymagam.Trzymaj poziom, jeśli wymagasz tego od innych.
Może i tak, ale to byłaby zupełnie inna gra. No bo akurat te dwa elementy są w U:DF najsłabsze. Przynajmniej IMHO. I nie wiem, czy wywalenie najlepszego segmentu na rzecz jednego fajnego, a drugiego słabego to najlepszy pomysł.jak dla mnie to w ogole mogliby zrezygnowac ze strzelania i napieprzania sie z kolesiami i wstawili rozwiazywanie zagadek i skradanke.
#26 Napisany 03 stycznia 2008 - 20:53
Może i tak, ale to byłaby zupełnie inna gra. No bo akurat te dwa elementy są w U:DF najsłabsze. Przynajmniej IMHO. I nie wiem, czy wywalenie najlepszego segmentu na rzecz jednego fajnego, a drugiego słabego to najlepszy pomysł. [/quote]
hehehe pewnie masz racje ale moim zdaniem elementy strzelanki tez nie sa za fajne i zrobione dziwnie, przeciwnicy tez dziwnie umieraja co oznacza ze jesli skradanka, zagadki i strzelanie to slabe elementy to jakie sa mocne ? grafika ? TAK elementy platformowe tak
#27 Napisany 03 stycznia 2008 - 21:16
ciebie
I kolesi strzelających osami z tyłka. Nie wiem, czy zrobienie z U skradanki to dobry pomysł. Ale z pewnością jest to coś wartego rozważenia.skradanke
#28 Napisany 03 stycznia 2008 - 21:28
Tak z ciekawości, jeśli robiłbyś grę "przygodową" osadzoną na Islandii i wykorzystującą jakieś legendy i historyczne niedopowiedzenia, to co byś wykorzystał, jeśli nie Wikingów?Mam ochotę zwiedzić Islandię, albo coś w tym stylu, chociaż nie jest to typowy setting dla gry przygodowej. A i skarbów chyba tam nie ma. Ale może coś z mitologii Wikingów
#29 Napisany 03 stycznia 2008 - 21:31
#30 Napisany 03 stycznia 2008 - 21:55
Ej, to jest mój tekstI kolesi strzelających osami z tyłka.skradanke
Mysle, ze nie ma obaw co do kierunku, w którym pójdzie kolejna cześć. Japonczycy w NG są zapewne mniejszością