785 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 10 marca 2008 - 21:54
chcę już w to zagrać
#32 Napisany 10 marca 2008 - 22:12
metro jest fotorealistyczne *__*
uwielbiam gry które stawiają na barwy (vide okami, yoshi island) i budowanie onimi klimatu, szkoda że jest ich tak mało więc ME przyjmę z otwartymi ramionami. Będzie przynajmniej cichy hit.
uwielbiam gry które stawiają na barwy (vide okami, yoshi island) i budowanie onimi klimatu, szkoda że jest ich tak mało więc ME przyjmę z otwartymi ramionami. Będzie przynajmniej cichy hit.
#33 Napisany 10 marca 2008 - 22:15
Te same odczucia Wygląda świetnie.uwielbiam gry które stawiają na barwy (vide okami, yoshi island) i budowanie onimi klimatu, szkoda że jest ich tak mało więc ME przyjmę z otwartymi ramionami. Będzie przynajmniej cichy hit
#34 Napisany 10 marca 2008 - 22:40
tak patrząc na tego skrina, co dałem zastanawiam się, czy będzie można się postrzelić w nogę spadając
#35 Napisany 11 marca 2008 - 20:13
Bije Cyberpunkowym klimatem na kilometr. Wspaniale,na razie jeden z moich must have.
Jak dla mnie bomba,a screeny mnie rozgrzały maksymalnie. w Cyberpunk
Jak dla mnie bomba,a screeny mnie rozgrzały maksymalnie. w Cyberpunk
#36 Napisany 18 marca 2008 - 21:15
Poczytałem co nie co o grze i jestem pełen optymizmu i jeśli wszystko będzie ok,to grę
na pewno łyknę.
Cała akcja dziać się będzie w mieście i jego okolicach,to co mnie zdziwiło to to,że szef projektu
na każdym z możliwych pokazów mówi ,że to nie fantastyka,ani nie (co mnie zdziwiło i zasmuciło) cyberpunk!!! Nasza Faith nie będzie miała broni,ale to nie znaczy ,że nie będzie mogła jej zdobyć.
Gra ma od nas wymagać nie małego skilla,bo jak owi jeden z twórców gry ,ta jest napakowana
w jak to nazwał nie widoczne QTE. Chodzi oto,że gdy np. będziemy skakać z budynku będziemy widzieć swoje buty i musimy wyczuć moment w którym naciśniemy przycisk po to ,by nasza panna mogła jak najbardziej miękko wylądować.
Bardzo się zdziwiłem gdy przeczytałem,że to nie będzie cyberpunk. Nasza bohaterka przecież
wygląda jak żywcem wyjęta z gry o takim klimacie,ale jednak nie.
Myślę sobie co z tymi kolorami które tak pasowały mi do klimatu cyberpunk ,które mogliśmy podziwiać na screenach np. w metrze. Jaskrawe kolory które widzieliśmy to świat postrzegany przez naszą panienkę,wiem że czerwień to droga najkrótsza dla kurierów czyli nas.
Co oznaczają inne,tego nie wiem.
Wiem natomiast to,że gra starczy na około 12h (tak stwierdził jeden z producentów)
Gra ma pokazać nową definicję FPP.
Liczyłem na cyberpunowy klimat,ale ...... i tak kupię.
na pewno łyknę.
Cała akcja dziać się będzie w mieście i jego okolicach,to co mnie zdziwiło to to,że szef projektu
na każdym z możliwych pokazów mówi ,że to nie fantastyka,ani nie (co mnie zdziwiło i zasmuciło) cyberpunk!!! Nasza Faith nie będzie miała broni,ale to nie znaczy ,że nie będzie mogła jej zdobyć.
Gra ma od nas wymagać nie małego skilla,bo jak owi jeden z twórców gry ,ta jest napakowana
w jak to nazwał nie widoczne QTE. Chodzi oto,że gdy np. będziemy skakać z budynku będziemy widzieć swoje buty i musimy wyczuć moment w którym naciśniemy przycisk po to ,by nasza panna mogła jak najbardziej miękko wylądować.
Bardzo się zdziwiłem gdy przeczytałem,że to nie będzie cyberpunk. Nasza bohaterka przecież
wygląda jak żywcem wyjęta z gry o takim klimacie,ale jednak nie.
Myślę sobie co z tymi kolorami które tak pasowały mi do klimatu cyberpunk ,które mogliśmy podziwiać na screenach np. w metrze. Jaskrawe kolory które widzieliśmy to świat postrzegany przez naszą panienkę,wiem że czerwień to droga najkrótsza dla kurierów czyli nas.
Co oznaczają inne,tego nie wiem.
Wiem natomiast to,że gra starczy na około 12h (tak stwierdził jeden z producentów)
Gra ma pokazać nową definicję FPP.
Liczyłem na cyberpunowy klimat,ale ...... i tak kupię.
#37 Napisany 18 marca 2008 - 21:58
przecież od początku wszyscy mówili, że to nie cyberpunk
#38 Napisany 19 marca 2008 - 08:52
Fajnie się zapowiada. Ciekawe, co wyjdzie z tego ja jestem na tak. W końcu jakaś strzelanina odbiegająca, od schematów.
#39 Napisany 19 marca 2008 - 09:33
własnie to jest najfajniejsze, że to nie jest strzelanina
btw fajną opcją byłoby oglądać replaye swoich najfajniejszych 'combosów' z różnych kamer, czy też coś w stylu time trial (poza głównym watkiem gry) - dostajemy plansze, i wytyczne gdzie mamy dotrzeć, i ofkoz ranking na live kto jest najszybszy na świecie
btw fajną opcją byłoby oglądać replaye swoich najfajniejszych 'combosów' z różnych kamer, czy też coś w stylu time trial (poza głównym watkiem gry) - dostajemy plansze, i wytyczne gdzie mamy dotrzeć, i ofkoz ranking na live kto jest najszybszy na świecie
#40 Napisany 19 marca 2008 - 09:47
Jeśli system walki będzie fajny, to chciałbym zobaczyć tryb znany z Maxa Payne'a 2. Lądujemy na arenie z wyznaczonym czasem i mamy zabić ludków ile się da za każdego dostając kilka sekund.
#41 Napisany 18 marca 2008 - 21:15
Poczytałem co nie co o grze i jestem pełen optymizmu i jeśli wszystko będzie ok,to grę
na pewno łyknę.
Cała akcja dziać się będzie w mieście i jego okolicach,to co mnie zdziwiło to to,że szef projektu
na każdym z możliwych pokazów mówi ,że to nie fantastyka,ani nie (co mnie zdziwiło i zasmuciło) cyberpunk!!! Nasza Faith nie będzie miała broni,ale to nie znaczy ,że nie będzie mogła jej zdobyć.
Gra ma od nas wymagać nie małego skilla,bo jak owi jeden z twórców gry ,ta jest napakowana
w jak to nazwał nie widoczne QTE. Chodzi oto,że gdy np. będziemy skakać z budynku będziemy widzieć swoje buty i musimy wyczuć moment w którym naciśniemy przycisk po to ,by nasza panna mogła jak najbardziej miękko wylądować.
Bardzo się zdziwiłem gdy przeczytałem,że to nie będzie cyberpunk. Nasza bohaterka przecież
wygląda jak żywcem wyjęta z gry o takim klimacie,ale jednak nie.
Myślę sobie co z tymi kolorami które tak pasowały mi do klimatu cyberpunk ,które mogliśmy podziwiać na screenach np. w metrze. Jaskrawe kolory które widzieliśmy to świat postrzegany przez naszą panienkę,wiem że czerwień to droga najkrótsza dla kurierów czyli nas.
Co oznaczają inne,tego nie wiem.
Wiem natomiast to,że gra starczy na około 12h (tak stwierdził jeden z producentów)
Gra ma pokazać nową definicję FPP.
Liczyłem na cyberpunowy klimat,ale ...... i tak kupię.
na pewno łyknę.
Cała akcja dziać się będzie w mieście i jego okolicach,to co mnie zdziwiło to to,że szef projektu
na każdym z możliwych pokazów mówi ,że to nie fantastyka,ani nie (co mnie zdziwiło i zasmuciło) cyberpunk!!! Nasza Faith nie będzie miała broni,ale to nie znaczy ,że nie będzie mogła jej zdobyć.
Gra ma od nas wymagać nie małego skilla,bo jak owi jeden z twórców gry ,ta jest napakowana
w jak to nazwał nie widoczne QTE. Chodzi oto,że gdy np. będziemy skakać z budynku będziemy widzieć swoje buty i musimy wyczuć moment w którym naciśniemy przycisk po to ,by nasza panna mogła jak najbardziej miękko wylądować.
Bardzo się zdziwiłem gdy przeczytałem,że to nie będzie cyberpunk. Nasza bohaterka przecież
wygląda jak żywcem wyjęta z gry o takim klimacie,ale jednak nie.
Myślę sobie co z tymi kolorami które tak pasowały mi do klimatu cyberpunk ,które mogliśmy podziwiać na screenach np. w metrze. Jaskrawe kolory które widzieliśmy to świat postrzegany przez naszą panienkę,wiem że czerwień to droga najkrótsza dla kurierów czyli nas.
Co oznaczają inne,tego nie wiem.
Wiem natomiast to,że gra starczy na około 12h (tak stwierdził jeden z producentów)
Gra ma pokazać nową definicję FPP.
Liczyłem na cyberpunowy klimat,ale ...... i tak kupię.
#42 Napisany 18 marca 2008 - 21:58
przecież od początku wszyscy mówili, że to nie cyberpunk
#43 Napisany 19 marca 2008 - 08:52
Fajnie się zapowiada. Ciekawe, co wyjdzie z tego ja jestem na tak. W końcu jakaś strzelanina odbiegająca, od schematów.
#44 Napisany 19 marca 2008 - 09:33
własnie to jest najfajniejsze, że to nie jest strzelanina
btw fajną opcją byłoby oglądać replaye swoich najfajniejszych 'combosów' z różnych kamer, czy też coś w stylu time trial (poza głównym watkiem gry) - dostajemy plansze, i wytyczne gdzie mamy dotrzeć, i ofkoz ranking na live kto jest najszybszy na świecie
btw fajną opcją byłoby oglądać replaye swoich najfajniejszych 'combosów' z różnych kamer, czy też coś w stylu time trial (poza głównym watkiem gry) - dostajemy plansze, i wytyczne gdzie mamy dotrzeć, i ofkoz ranking na live kto jest najszybszy na świecie
#45 Napisany 19 marca 2008 - 09:47
Jeśli system walki będzie fajny, to chciałbym zobaczyć tryb znany z Maxa Payne'a 2. Lądujemy na arenie z wyznaczonym czasem i mamy zabić ludków ile się da za każdego dostając kilka sekund.
#46 Gość__* Napisany 23 marca 2008 - 19:22
Mnie także. Bardzo liczę na ten tytuł ale zapał studzi trochę developer mimo to wierzę iż będzie to świetna gra bo pomysł i klimat lokacji trafia do mnie w stu procentach. I postać bardzo fajnaNo i potwierdzam co pisałem, podoba mi się strasznie, i intryguje coraz bardziej.
#47 Napisany 23 marca 2008 - 19:31
Co jest nie tak z developerem? Ja zastrzeżeń do DI nie mam rzadnych. Szwedzi potrafią robić świetne gry,goście odpowiedzialni za Batlefielda czy np: Starbreeze. Bardzo zdolni developerzy.
#48 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 09:41
Racja ale nie zaliczają się do najlepszych stąd zawsze jest szansa że coś spi***olą oczywiście życzę by gra wyszła im jak najlepiej
#49 Napisany 24 marca 2008 - 15:53
Znowu jestem do tyłu. Wczoraj dopiero przeczytałem zapowiedź w PSXE. Jestem pod wrażeniem Podoba mi się ten ascetyzm graficzny. Niebieski filtr jest śliczny. Mam jedynie nadzieję, że nie wrzucą achievementów/trophy za multiplayer'a.
#50 Napisany 24 marca 2008 - 21:41
Mnie te zdj z nowego PE tez wgniotly ;> ?Tej gry raczej nie powinni spierd*****ic , wiec szykuje sie nowy wyznacznik bieganin po miescie :]
#51 Gość__* Napisany 25 marca 2008 - 01:07
Nie wiem czy wcześniej ktoś już o tym pisał (pewnie tak, ale jestem leniwy i nie chce mi się czytać wszystkich waszych wypocin ;p), ale ta gra coraz bardziej mi się kojarzy z parkour'em (tylko w tej grze w formie extreme). W sumie jak można wywnioskować ze screen'ów to gameplay tej gry chyba będzie garściami czerpał z tej dyscypliny. Chyba autorzy gry sporo naoglądali się filmów typu "Yamakasi - Współcześni Samurajowie".
#52 Gość__* Napisany 25 marca 2008 - 10:37
Ja już widzę Parkour z widoku FPP (genialne) oby tylko animacja była jak najlepsza plus ten mistrzowski sterylny styl graficzny i klimat który uwielbiam (szklane budynki plus jasne niebo) Kocham nowe pomysły a jeszcze w takim wydaniu to już poezja. Od razu zaliczam ten tytuł do jednego z njabradziej oczekiwanych. Dawać trailery
#54 Napisany 26 marca 2008 - 23:56
Animowane piersi?
Dobre shinian. Mogli by taki bajer nam zapodać
Dobre shinian. Mogli by taki bajer nam zapodać
#55 Gość__* Napisany 27 marca 2008 - 07:35
Jak next-gen to pełną piersią 8)
#56 Napisany 06 maja 2008 - 18:21
http://www.gamevideo.../video/id/18706
Trailer (link do wersji HD pod filmikiem). Ściągnijcie bo WARTO! Świetnie to wygląda, taka platformówka z widoku pierwszej osoby
Trailer (link do wersji HD pod filmikiem). Ściągnijcie bo WARTO! Świetnie to wygląda, taka platformówka z widoku pierwszej osoby
#57 Napisany 06 maja 2008 - 18:27
no no elegancko to wygląda
teraz tylko pozostaje nam czekać na więcej :]
teraz tylko pozostaje nam czekać na więcej :]
#58 Napisany 06 maja 2008 - 18:28
Wypas, świetnie to wygląda.
#59 Napisany 06 maja 2008 - 18:44
Gruby mode ON:
CHRYSTE, to wygląda BOSKO, serce rośnie do wielkości arbuza, Wiilot staje dęba Chcę mieć tą szpilę. JUŻ. TERAZ!
Gruby OFF
Dodam tylko, że najbardziej zniszczyła mnie muza, coś cudnego i takiego nie FPSowego - BOŁNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CHRYSTE, to wygląda BOSKO, serce rośnie do wielkości arbuza, Wiilot staje dęba Chcę mieć tą szpilę. JUŻ. TERAZ!
Gruby OFF
Dodam tylko, że najbardziej zniszczyła mnie muza, coś cudnego i takiego nie FPSowego - BOŁNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#60 Napisany 06 maja 2008 - 18:50
Muza, grafika i patenty gameplayowe wymiatają
No, ale czego innego można się spodziewać po ekipie od genialnego Ralli Sport 2??????
No, ale czego innego można się spodziewać po ekipie od genialnego Ralli Sport 2??????
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|