Skocz do zawartości

Zdjęcie

Beyond Good and Evil 2

Ubisoft Montpellier Ubisoft

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
794 odpowiedzi na ten temat

#91 Danteusz Napisany 28 maja 2008 - 20:00

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Muszę przyznać że grafika wygląda niesamowicie, wreszcie jakaś gra nie jest tylko małym krokiem w stosunku do tego co do tej pory widzieliśmy (oceniam po screenach, trailer się pobiera). Mam nadzieję że z czasem gra nie stanie się brzydsza, jak to często w tej generacji bywa.
  • 0

#92 Ney Napisany 28 maja 2008 - 20:02

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
A coś na konfie mówili kiedy ma ta cudo wyjść???Bo na sam teaser zdążyłem...Zresztą to też mało ważne - moge czekać ile będzie tylko trzeba na Beyonda 2 :zakochany:
Teaser jest genialny i skoro to real-time to grafa zapowiada się niesamowicie. Po Beyondzie 2 takiej oprawy w życiu się nie spodziewałem :ninja:
  • 0

#93 Ryan Napisany 28 maja 2008 - 20:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Jak dla mnie to BG&E2 rośnie na wiekszy i ważniejszy projekt niż AC. Tym samym, dziwnym byłoby dla mnie, nie zastosowanie tej technologii w tej pozycji.

Zobaczymy co pokaże w temacie animacji nowy PoP. Jeśli tam bedzie animka na poziomie AC, to o Beyond bym sie nie martwił wogóle.

Wiesz, wydaje mi się, że oba projekty mają to samo przesłanie: pchnąć gameplay na nowe tereny. Jedna rzecz, która mnie w przypadku Ubi martwi to bardzo nietypowe stanowisko o nazwie Project Closer. Przykładowo Éric Tremblay pracuje przy przeszło 10 grach na rok co sprawia, że jego rola jest jasna: ciąć ficzery tak, żeby gra się ukazała na czas. O tym, że AC na tym ucierpiał wiemy wszyscy. Szkoda, żeby BG&E spotkał podobny los (a każdy projekt Ubi ma Closera).

@xelloss: dokładnie o tym mówiłem...
  • 0

#94 xell Napisany 28 maja 2008 - 20:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Ney - Słuchałem jednym uchem wtedy, ale chyba mówił o drugiej połowie przyszłego roku.
Ryan - oby z grą się wyrobili, bo Ubi pewnie gry z listopada na kwiecień by nie przerzuciło... Z drugiej strony, przedłużyli prace na Conviction, więc może nie będzie tak źle...
  • 0

#95 Gość__* Napisany 28 maja 2008 - 20:10

Gość__*
  • Goście
fajnie, że Ancel dostał drugą szansę. inna sprawa, że dla mnie BG&E jest grą na 8/10 i absolutnie nie rozumiem tego całego cult-following statusu. niech tam jednak ludzie mają to, czego chcą - ostatnio w tej branży o to właśnie najtrudniej. :o

niech jeszcze SEGA ogłosi kontynuację SHENMUE i uwierzę w ponowne przyjście Raptor Jesusa... ;p
  • 0

#96 Ryan Napisany 28 maja 2008 - 20:12

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Conviction jest chyba podsypane kasą od MS, nie? Nie zdziwiłbym się, gdyby reset był efektem "chcemy MGS-killera". Z drugiej strony: po co na 360 film?

@jsaypray: BG&E nie było grą idealną, ale było grą bardzo dobrą w aspektach, w których inne gry (a.k.a. pokazy technologii) zawodziły i zawodzą do dziś.
  • 0

#97 MaxVarEmreis Napisany 28 maja 2008 - 20:15

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Jak dla mnie to BG&E2 rośnie na wiekszy i ważniejszy projekt niż AC. Tym samym, dziwnym byłoby dla mnie, nie zastosowanie tej technologii w tej pozycji.

Zobaczymy co pokaże w temacie animacji nowy PoP. Jeśli tam bedzie animka na poziomie AC, to o Beyond bym sie nie martwił wogóle.

Wiesz, wydaje mi się, że oba projekty mają to samo przesłanie: pchnąć gameplay na nowe tereny. Jedna rzecz, która mnie w przypadku Ubi martwi to bardzo nietypowe stanowisko o nazwie Project Closer. Przykładowo Éric Tremblay pracuje przy przeszło 10 grach na rok co sprawia, że jego rola jest jasna: ciąć ficzery tak, żeby gra się ukazała na czas. O tym, że AC na tym ucierpiał wiemy wszyscy. Szkoda, żeby BG&E spotkał podobny los (a każdy projekt Ubi ma Closera).

Dobra, ale mówimy o animacji a nie jakis ficzerach, które składają sie na gameplay. Jasnym jest, że AC w strefie gameplayowej ma pewne niedociagniecia. Jednak pod wzgledem technicznym ta gra wyznaczyła nowe standardy.
  • 0

#98 Ryan Napisany 28 maja 2008 - 20:18

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To był mój kosmiczny przeskok myślowy - do animacji odnosiło się tylko "wiesz,". ;P Ogólnie: zgadzam się, że technologię z AC mogą re-użyć (wiem, brzydkie "słowo").
  • 0

#99 Godot Napisany 28 maja 2008 - 20:19

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
po co kontynuacja gry ktora sie nie sprzedala? bezsensu, lepiej gdyby Ancel zabral sie za Raymana zamiast wskrzeszac trupy, :foch:
  • 0

#100 Ryan Napisany 28 maja 2008 - 20:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
No tak, bo Rayman (platformer a nie IP) to nie trup. :lol:
  • 0

#101 Godot Napisany 28 maja 2008 - 20:25

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
siad da fak ap ;] Super Mario Galaxy pokazuje, ze platformery nie umarly :)
  • 0

#102 MaxVarEmreis Napisany 28 maja 2008 - 20:28

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

siad da fak ap ;] Super Mario Galaxy pokazuje, ze platformery nie umarly :)

Ale Wii pokazuje, że konsole tak :]
Kup sobie "deske" i steruj Raymanem pupą. Yeah !!
  • 0

#103 Godot Napisany 28 maja 2008 - 20:31

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
moja pupa (lol) nalezy tylko do jedyn, nie oddam jej nawet raymanowi

a tak powaznie mowiac ciesze sie, ze gra powstaje bo widze ile to dla niektorych znaczy :) mnie ona wali totalnie
  • 0

#104 Arasz Napisany 28 maja 2008 - 20:38

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:

PS. Czy przypadkiem pierwsza część nie kończy sie tym, że świniaka coś przejmuje.... jakos tak to chyba było....


no dziabie go coś tam od środka, pewnie dlatego ma bandażyk na tej łapce.


swoją drogą: OMGFGHMOGOGOGOMOGOMOHOLYSHITMADAKAFKAKOZIECYCKI BG&E 2!11111
  • 0

#105 Grz3chu Napisany 28 maja 2008 - 21:36

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
Gra wygląda o wiele bardziej realistycznie niż komiksowa jedynka. Ta świnia wygląda obleśnie :shock:
  • 0

#106 Nexus Napisany 28 maja 2008 - 21:43

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Nie ma tu cokolwiek mądrego napisać poza jednym: NARESZCIE! :klaszcze: Filmik wymiata.

Idę opić tą wspaniałą wiadomość.
  • 0

#107 ACZ Napisany 28 maja 2008 - 21:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Grafa świetna.
Tylko jest kilka spraw. Jak możecie oceniać animację w grze po samej scence? LOL
To teaser, gdzie cała para poszła w świniaka, samochód i drzewko. Otoczenie jest puste. Nie liczcie na to, że w czasie gameplayu prosiak będzie wyglądał tak dobrze, jak w tym teaserze.
  • 0

#108 Texz Napisany 28 maja 2008 - 21:51

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ta, żeby to tylko był realtime. A dodatkowo znając umiejętności Ubi w programowaniu gier na PS3, fani japońskiego smoka już teraz mogą zbierać pieniążki na wersję na X360 ( i samą konsolę też rzecz jasna ).
  • 0

#109 Uuk Napisany 28 maja 2008 - 21:54

Uuk

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 487 Postów:
Nareszcie!!! Teraz wystarczy już tylko czekać. Z emocji chyba nie będę mógł zasnąć :)
Sam teaser klimat ma zupełnie inny, niż jedynka, a i ta planeta nie wygląda na Hyllis (chociaż z drugiej strony za dużo planety w jedynce nie pokazano). To tylko (i aż) teaser, więc jeszcze wszystko (no, dużo przynajmniej) mogą zmienić. Niezależnie od wszystkiego - bajo bongo :skacze:
  • 0

#110 Ryan Napisany 28 maja 2008 - 21:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@Czychu: naucz się czytać, ok? Pisałem, że chciałbym, aby gameplay miał animację na poziomie tej cutscenki. I niby dlaczego prosiak ma nie wyglądać tak dobrze? Bo Ty tak chcesz? lol
TEXZ: to _jest_ na silniku i prawdopodobnie to jest realtime.
  • 0

#111 ACZ Napisany 28 maja 2008 - 22:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

I niby dlaczego prosiak ma nie wyglądać tak dobrze? Bo Ty tak chcesz? lol

Bo nie będzie i tyle. Sam się przekonasz, gdy pokażą gameplay z bogatym otoczeniem, wieloma postaciami na ekranie i ogólnie żyjącym światem itp., a nie pustą pustynią. Pamiętasz pierwszy teaser/trailer Halo 3? Ostatecznie model Master Chiefa w czasie gameplayu wygląda gorzej niż na tamtym filmiku.

Tex, akurat Ubisoft już rozpracowało PS3 (--> Rainbow Six Vegas 2), a do wydania BG&E2 jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie.
  • 0

#112 Ryan Napisany 28 maja 2008 - 22:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Powinienem się chyba przyzwyczaić do tego, że nie wiesz co mówisz. :lol: Można Ci do wariatkowa kartki wysyłać?
  • 0

#113 ACZ Napisany 28 maja 2008 - 22:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Powinienem się chyba przyzwyczaić do tego, że nie wiesz co mówisz. :lol: Można Ci do wariatkowa kartki wysyłać?

Wkleję Ci zatem screeny porównawcze, gdy już pokażą gameplay.
  • 0

#114 Gość__* Napisany 28 maja 2008 - 23:58

Gość__*
  • Goście
Nosh qrde to wyglada za dobrze nawet jak na cut-scenke O_O W HD widac migajace krawedzie w kilku miejscach ale ... nie no to po prostu jest zbyt sliczn :skacze:

Ogolnie rowniez pobawie sie w YETI'ego i napisze ... OMFG :shock:
  • 0

#115 gruby Napisany 29 maja 2008 - 07:55

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Bardzo fajny trailerek. :)
  • 0

#116 Eldarion Napisany 29 maja 2008 - 09:26

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:
no to zabieram się za część pierwszą, super że takie gierki wychodzą
  • 0

#117 AdamekPL Napisany 29 maja 2008 - 15:53

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Nic specjalnego ten trailer. Nie wiem czym tu się podniecać, skoro nie pokazali praktycznie nic, poza świetnie wymodelowanym świńskim ryjem :P
  • 0

#118 Aras Napisany 29 maja 2008 - 16:33

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
Tu link do teasera, jego analizy, fantazjowania i ogólnego świętowania! :

Dodany obrazek

KLIK

Eviva l'arte!

nie mogłem się powstrzymać by czegoś nie skrobnąć na szybciora :D
  • 0

#119 Gość__* Napisany 29 maja 2008 - 17:12

Gość__*
  • Goście
Jest! Jest! Jest! Cztery lata na to czekałem i w końcu się doczekałem! :) Teaser, choc swietny, nic konkretnego nie pokazuje (osobiscie nie wierze, ze ta gra bedzie wygladac tak jak na filmiku. Nie ma bata O_O) ale nie musi - dla mnie wystarczy, ze jest. Nie spodziewalem sie, ze Ancel zdecyduje sie tak mocno odbiec od klimatow jedynki, ale chwala mu za taki krok! Byc moze widoki beda bardzo zroznicowane i wpadniemy rowniez w okolice podobne do tego skrawka Hillys, ktory juz zwiedzilismy, ale z tym, czy bez tego - "dwojka" na pewno da rade pod wzgledem designu.

Jak dla mnie oficjalna zapowiedz BG&E 2 to najlepszy news pierwszej polowy tego roku, absolutnie i bezapelacyjnie.
  • 0

#120 Ney Napisany 29 maja 2008 - 17:23

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Nie wiem czy postaci rzeczywiście będą w czasie gry tak wyglądąć, ale ja nie widze żadnych przeciwskazań. Już w pierwszym Beyondzie były świetne (z boską mimiką) i dla Ancela to chyba ważny element grafiki.
Porównanie śwńskiego ryja Pey'j:
Dodany obrazek
  • 0



Inne z tagami: