#91 Napisany 28 maja 2008 - 20:00
#92 Napisany 28 maja 2008 - 20:02
Teaser jest genialny i skoro to real-time to grafa zapowiada się niesamowicie. Po Beyondzie 2 takiej oprawy w życiu się nie spodziewałem
#93 Napisany 28 maja 2008 - 20:06
Wiesz, wydaje mi się, że oba projekty mają to samo przesłanie: pchnąć gameplay na nowe tereny. Jedna rzecz, która mnie w przypadku Ubi martwi to bardzo nietypowe stanowisko o nazwie Project Closer. Przykładowo Éric Tremblay pracuje przy przeszło 10 grach na rok co sprawia, że jego rola jest jasna: ciąć ficzery tak, żeby gra się ukazała na czas. O tym, że AC na tym ucierpiał wiemy wszyscy. Szkoda, żeby BG&E spotkał podobny los (a każdy projekt Ubi ma Closera).Jak dla mnie to BG&E2 rośnie na wiekszy i ważniejszy projekt niż AC. Tym samym, dziwnym byłoby dla mnie, nie zastosowanie tej technologii w tej pozycji.
Zobaczymy co pokaże w temacie animacji nowy PoP. Jeśli tam bedzie animka na poziomie AC, to o Beyond bym sie nie martwił wogóle.
@xelloss: dokładnie o tym mówiłem...
#94 Napisany 28 maja 2008 - 20:07
Ryan - oby z grą się wyrobili, bo Ubi pewnie gry z listopada na kwiecień by nie przerzuciło... Z drugiej strony, przedłużyli prace na Conviction, więc może nie będzie tak źle...
#95 Gość__* Napisany 28 maja 2008 - 20:10
niech jeszcze SEGA ogłosi kontynuację SHENMUE i uwierzę w ponowne przyjście Raptor Jesusa... ;p
#96 Napisany 28 maja 2008 - 20:12
@jsaypray: BG&E nie było grą idealną, ale było grą bardzo dobrą w aspektach, w których inne gry (a.k.a. pokazy technologii) zawodziły i zawodzą do dziś.
#97 Napisany 28 maja 2008 - 20:15
Dobra, ale mówimy o animacji a nie jakis ficzerach, które składają sie na gameplay. Jasnym jest, że AC w strefie gameplayowej ma pewne niedociagniecia. Jednak pod wzgledem technicznym ta gra wyznaczyła nowe standardy.Wiesz, wydaje mi się, że oba projekty mają to samo przesłanie: pchnąć gameplay na nowe tereny. Jedna rzecz, która mnie w przypadku Ubi martwi to bardzo nietypowe stanowisko o nazwie Project Closer. Przykładowo Éric Tremblay pracuje przy przeszło 10 grach na rok co sprawia, że jego rola jest jasna: ciąć ficzery tak, żeby gra się ukazała na czas. O tym, że AC na tym ucierpiał wiemy wszyscy. Szkoda, żeby BG&E spotkał podobny los (a każdy projekt Ubi ma Closera).Jak dla mnie to BG&E2 rośnie na wiekszy i ważniejszy projekt niż AC. Tym samym, dziwnym byłoby dla mnie, nie zastosowanie tej technologii w tej pozycji.
Zobaczymy co pokaże w temacie animacji nowy PoP. Jeśli tam bedzie animka na poziomie AC, to o Beyond bym sie nie martwił wogóle.
#98 Napisany 28 maja 2008 - 20:18
#99 Napisany 28 maja 2008 - 20:19
#100 Napisany 28 maja 2008 - 20:23
#101 Napisany 28 maja 2008 - 20:25
#102 Napisany 28 maja 2008 - 20:28
Ale Wii pokazuje, że konsole tak :]siad da fak ap ;] Super Mario Galaxy pokazuje, ze platformery nie umarly
Kup sobie "deske" i steruj Raymanem pupą. Yeah !!
#103 Napisany 28 maja 2008 - 20:31
a tak powaznie mowiac ciesze sie, ze gra powstaje bo widze ile to dla niektorych znaczy mnie ona wali totalnie
#104 Napisany 28 maja 2008 - 20:38
PS. Czy przypadkiem pierwsza część nie kończy sie tym, że świniaka coś przejmuje.... jakos tak to chyba było....
no dziabie go coś tam od środka, pewnie dlatego ma bandażyk na tej łapce.
swoją drogą: OMGFGHMOGOGOGOMOGOMOHOLYSHITMADAKAFKAKOZIECYCKI BG&E 2!11111
#105 Napisany 28 maja 2008 - 21:36
#106 Napisany 28 maja 2008 - 21:43
Idę opić tą wspaniałą wiadomość.
#107 Napisany 28 maja 2008 - 21:44
Tylko jest kilka spraw. Jak możecie oceniać animację w grze po samej scence? LOL
To teaser, gdzie cała para poszła w świniaka, samochód i drzewko. Otoczenie jest puste. Nie liczcie na to, że w czasie gameplayu prosiak będzie wyglądał tak dobrze, jak w tym teaserze.
#108 Napisany 28 maja 2008 - 21:51
#109 Napisany 28 maja 2008 - 21:54
Sam teaser klimat ma zupełnie inny, niż jedynka, a i ta planeta nie wygląda na Hyllis (chociaż z drugiej strony za dużo planety w jedynce nie pokazano). To tylko (i aż) teaser, więc jeszcze wszystko (no, dużo przynajmniej) mogą zmienić. Niezależnie od wszystkiego - bajo bongo
#110 Napisany 28 maja 2008 - 21:59
TEXZ: to _jest_ na silniku i prawdopodobnie to jest realtime.
#111 Napisany 28 maja 2008 - 22:12
Bo nie będzie i tyle. Sam się przekonasz, gdy pokażą gameplay z bogatym otoczeniem, wieloma postaciami na ekranie i ogólnie żyjącym światem itp., a nie pustą pustynią. Pamiętasz pierwszy teaser/trailer Halo 3? Ostatecznie model Master Chiefa w czasie gameplayu wygląda gorzej niż na tamtym filmiku.I niby dlaczego prosiak ma nie wyglądać tak dobrze? Bo Ty tak chcesz? lol
Tex, akurat Ubisoft już rozpracowało PS3 (--> Rainbow Six Vegas 2), a do wydania BG&E2 jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie.
#112 Napisany 28 maja 2008 - 22:15
#113 Napisany 28 maja 2008 - 22:38
Wkleję Ci zatem screeny porównawcze, gdy już pokażą gameplay.Powinienem się chyba przyzwyczaić do tego, że nie wiesz co mówisz. Można Ci do wariatkowa kartki wysyłać?
#114 Gość__* Napisany 28 maja 2008 - 23:58
Ogolnie rowniez pobawie sie w YETI'ego i napisze ... OMFG
#115 Napisany 29 maja 2008 - 07:55
#116 Napisany 29 maja 2008 - 09:26
#117 Napisany 29 maja 2008 - 15:53
#119 Gość__* Napisany 29 maja 2008 - 17:12
Jak dla mnie oficjalna zapowiedz BG&E 2 to najlepszy news pierwszej polowy tego roku, absolutnie i bezapelacyjnie.
#120 Napisany 29 maja 2008 - 17:23
Porównanie śwńskiego ryja Pey'j: