Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 12:24
Split/Second: Velocity
Rozpoczęte przez
Texz
, 07 03 2009 19:19
Black Rock Studio Disney Interactive Studios PS3 X360 PC PSP iOS
125 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 07 marca 2009 - 19:19
Nowa gra od Black Rock Studio. Połączenie Burnouta z Stuntmanem, może z tego wyjść coś ciekawego: trailer http://www.youtube.c...h?v=Bc8tz48hfhM
#2 Napisany 07 marca 2009 - 19:36
wyglada fajnie , ale co w tym filmiku jest z gameplaya ? jakieś QTE z samochodami?
#3 Napisany 07 marca 2009 - 19:39
100% render.
#4 Napisany 08 marca 2009 - 15:22
Liczę na dobrą grę, Pure było świetnie, o wiele bardziej mi się od takiego MotorStorma podobał (choć w MS, tylko demo grałem).
#5 Napisany 10 marca 2009 - 15:56
taki podkręcony Ridge Racer nie sądzę, żeby coś z tego wyszło, niemniej jestem bardzo ciekaw...
#6 Napisany 10 marca 2009 - 16:27
czemu ma się nie udać? pure był fajny i nawet nawet śliczny, teraz mają więcej czasu, pieniędzy i doświadczenia. Liczę, że dostanę nareszcie tego next genowego Burnouta, choćby nawet nosił nazwę Split/Second
#7 Napisany 10 marca 2009 - 16:40
Nie bardzo czaję dlaczego porównujecie to do Pure, czy (o matko!) RR. O_o Wyraźnie wynika z trailera, że gra ma mechanikę wyzwalania akcji środowiskowych, które wpływają na przebieg wyścigu. Prędzej przypomina to wszelkie gry vehicular combat, z tym że broń nie jest wykorzystywana bezpośrednio (strzela pojazd) a pośrednio (aktywowane są niebezpieczeństwa na trasie).
#8 Napisany 10 marca 2009 - 17:04
Design samochodów, nic więcejczy (o matko!) RR
#9 Napisany 10 marca 2009 - 17:08
design to czysty GRID!
#10 Napisany 10 marca 2009 - 17:08
Designem samochodów się nie gra. ;P
#11 Napisany 10 marca 2009 - 17:28
W Gridzie masz licencje, więc to trochę inna dyscyplina.design to czysty GRID!
Designem samochodów się nie gra. ;P
Renderem tez nie Po prostu stylistycznie sobie gdzieś ten twór umiejscawiam i zamierzam czekać na dalsze jego losy (choć nie przepadam za podobnymi wyścigami, więc jest mi to z grubsza obojętne )
#12 Napisany 10 marca 2009 - 18:19
Jasne, że renderem nie. Ale render to coś więcej niż grafika. Przypomnij sobie render Assassin's Creed - oddawał w znacznej mierze to, czym miał być (i był) gameplay. W tym wypadku istotne elementy trailera to nie kolorowe fury i ilość trókątów na ekranie, tylko fakt, że całość toczy się w programie telewizyjnym, że fury ulegają zniszczeniu, że zniszczenie powodowane jest przez destrukcję otoczenia, że każdy pojazd/kierowca steruje destrukcją jakiejś części otoczenia. Istotne w trailerze są elementy gry, bo grafika nawet jeśli będzie taka kolorowa, może być zwyczajnie *ujowa. ;P
#13 Napisany 10 marca 2009 - 18:21
żadnym designem się nie gra
#14 Gość__* Napisany 29 maja 2009 - 06:58
http://www.gametrail... ... cond/49795 a oto trailer zastanawiam się czy zawarte są w nim urywki gameplayu np. podczas lądowania samolotu, lub walenia się wieży, jeśli tak to wygląda to całkiem całkiem
#15 Napisany 04 czerwca 2009 - 22:06
#16 Gość__* Napisany 04 czerwca 2009 - 22:13
http://www.gamersyde.com/stream_11454_en.html
o skur
Zgadzam się. Powalił mnie..
#17 Napisany 04 czerwca 2009 - 22:15
Skryptowana uber-ścigałka z QTE? Tak sobie wyobrażałem Burnouta Revenge nowej generacji
#18 Napisany 04 czerwca 2009 - 22:17
A że bernałt poszedł w innym kierunku, być może teraz dostaniemy jego spadkobiercę Jedyne czego brakuje mi na tym filmiku to takedowny, przyzwyczaiłem się że jak uderzę w bok przeciwnika on leci na ścianę i ... TAKEDOWN!
#19 Napisany 04 czerwca 2009 - 22:18
Biorąc pod uwage dopracowanie tras, pewnie gra ucierpi na ich małej ilości. jak PURE.
#20 Napisany 05 czerwca 2009 - 04:30
Wywiad: opisane tło gry, mechanika. Koleś rozpływa się na temat miejscówek.
HD: http://www.gametrail... ... cond/50790
SD: http://www.gametrail... ... cond/50791
HD: http://www.gametrail... ... cond/50790
SD: http://www.gametrail... ... cond/50791
#21 Napisany 05 czerwca 2009 - 14:13
trailer nr. 3 http://e3.gamespot.c... ... s;title;10
stage demo gamespotu http://e3.gamespot.c... ... s;title;13
stage demo gamespotu http://e3.gamespot.c... ... s;title;13
#22 Gość__* Napisany 05 czerwca 2009 - 14:57
Wiadomo,ile samochodów dostaniemy do dyspozycji?
#23 Napisany 27 kwietnia 2010 - 09:31
Coś słabo ten topic, co tylko świadczy o tym jak mało osób lubi ścigałki inne niż burnałty, gt, czy force.
Bardzo czekam na tytuł, śledzę od dłuższego czasu. Jednej rzeczy się boję strasznie - powtarzalności skryptowej. Pierwsze odpalenie to pewnie będzie mega szok z ultra funem, model jazdy wydaję się fenomenalny, chociaż średnio grywalnie wygląda uderzenie w bandy, no ale szczegół. Ważne, żeby chciało się grać i przejść tak jak przechodziło się stare burnouty.
Bardzo czekam na tytuł, śledzę od dłuższego czasu. Jednej rzeczy się boję strasznie - powtarzalności skryptowej. Pierwsze odpalenie to pewnie będzie mega szok z ultra funem, model jazdy wydaję się fenomenalny, chociaż średnio grywalnie wygląda uderzenie w bandy, no ale szczegół. Ważne, żeby chciało się grać i przejść tak jak przechodziło się stare burnouty.
#24 Napisany 27 kwietnia 2010 - 10:29
Demko mnie trochę zawiodło, chociaż mimo to włączałem je już dwa razy żeby sprawdzić czy coś jeszcze mogę na trasie odkryć. Niestety gra wygląda uber widowiskowo tylko na trailerach, w trakcie grania średnio to wypada. IMO kluczem do sukcesu jest spora liczba tras/ich wariacji. Inaczej szybko się znudzi.
#25 Napisany 11 maja 2010 - 14:53
No, demko dziś ograłem. Jedna trasa. Wyścig dwa razy powtórzyłem, raz dojeżdżając na drugim, raz na pierwszym miejscu. Przeciętnie 3 okrążenia około 5 minut trwały. Przy pierwszym wyścigu udało mi się zburzyć wieżę i zmienić tor wyścigu, co skwitowałem miłym pokiwaniem głowy. Ogólnie pomysły z używaniem broni zostały sprawnie wpakowane i jakoś nie zwróciłem uwagi na element "zawsze to samo". Prawda, w określonych miejscach da się nauczyć co kogo może czekać. To jednak jakoś mi nie przeszkadzało, bo super odpalałem za superem i działo się milusio. No i dochodzi element "użyć teraz, czy zachować na power lvl.2".
Ogólnie: taki mocny średniaczek, któremu do prawdziwej fajowości brakowało możliwości spychania innych na bandy niczym w Burnout. Gdyby to się znalazło, byłoby idealnie A że całkiem źle nie jest, niech świadczy fakt, że od razu odpaliłem ten sam tor i demo drugi raz z rzędu
Ogólnie: taki mocny średniaczek, któremu do prawdziwej fajowości brakowało możliwości spychania innych na bandy niczym w Burnout. Gdyby to się znalazło, byłoby idealnie A że całkiem źle nie jest, niech świadczy fakt, że od razu odpaliłem ten sam tor i demo drugi raz z rzędu
#26 Napisany 11 maja 2010 - 16:30
Jakoś bardziej jara mnie Blur z tego co dotychczas widziałem.
#27 Napisany 11 maja 2010 - 16:43
Mnie zdecydowanie też.
#28 Napisany 11 maja 2010 - 20:41
Spam i spam
Byście się na temat gry wypowiedzieli. Mnie też bardziej jara FF7, ale nie o tym temat
Byście się na temat gry wypowiedzieli. Mnie też bardziej jara FF7, ale nie o tym temat
#29 Napisany 11 maja 2010 - 21:02
E tam spam. PRzecież piszemy, że gra słabo nas zainteresowała pokazanymi materiałami co znaczy, że być może okaże się słaba ^^'
#30 Napisany 11 maja 2010 - 21:14
Ja nawet bylem przekonany do zakupu, ale jesli pelna wersja bedzie taka prosta to chyba poczekam, az wyjdzie platinum. Tak generalnie nawet mi sie wszystko podoba, wiec zrobilem w sumie chyba ze 20-30 wyscigow. 2 bylem raz i to musialem sie naprawde mocno postarac, zeby nie wygrac wyscigu.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|