Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ratchet & Clank: A Crack in Time


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
237 odpowiedzi na ten temat

#91 Gość_Zero_* Napisany 19 października 2009 - 22:04

Gość_Zero_*
  • Goście
czysiu w ogóle jakiś restart miał, znowu pieprzył o zielonej papai

edit. shinian widziałem Twojego posta przed edycją :^^: 8)
  • 0

#92 Shinigami Napisany 19 października 2009 - 22:05

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
On ma taki restart co kilka miesięcy.
  • 0

#93 Danteusz Napisany 20 października 2009 - 19:29

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:
9.0 od IGN
http://ps3.ign.com/a.../1036656p2.html
Bardzo dobra ocena, szkoda tylko że nie widać w necie zainteresowania tą grą. Kupię jak stanieje, tak jak poprzedniego R&C
  • 0

#94 ACZ Napisany 20 października 2009 - 21:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 187 Postów:
PSM3 - 90%
  • 0

#95 Kradziej Napisany 20 października 2009 - 21:33

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Oj, ładna końcówka roku dla Sony jest :)
  • 0

#96 Gość_Zero_* Napisany 20 października 2009 - 21:34

Gość_Zero_*
  • Goście
ciśnienia na grę nie mam najmniejszego ... pierwszy raczet na PS3 mnie cholernie wynudził, dopiero pod koniec było fajnie więc tego kupię jak gdzieś tak do 120 cena spadnie
  • 0

#97 ACZ Napisany 21 października 2009 - 00:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 187 Postów:
2 nowe trailery:
http://www.ps3site.p...-in-time/21785/
  • 0

#98 krak2610 Napisany 21 października 2009 - 21:21

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:

ciśnienia na grę nie mam najmniejszego ... pierwszy raczet na PS3 mnie cholernie wynudził, dopiero pod koniec było fajnie więc tego kupię jak gdzieś tak do 120 cena spadnie

Gdyby cena spadała tak szybko jak w przypadku Uncharted 2 miałbyś gre 2-3 tygodnie po premierze.
Ja dziś widziałem Uncharted 2 za 160 zł z kurierem z free.
Mowa oczywiście o używkach.
btw: będzie demo ?
  • 0

#99 Shinigami Napisany 21 października 2009 - 21:27

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Ma być. A Uncharted od premiery wcale drogie nie było ;)
  • 0

#100 Gość_Zero_* Napisany 21 października 2009 - 21:39

Gość_Zero_*
  • Goście
tia ... 229 w MM to mało na dzień przed premierą ;)
  • 0

#101 Shinigami Napisany 21 października 2009 - 21:40

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Ale my tu przecież o allegro, bo tam gra tanieje ;)
  • 0

#102 Godot Napisany 22 października 2009 - 06:38

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Eurogamer 7/10. Chyba niektórzy mają dosyc tej serii
  • 0

#103 Danteusz Napisany 22 października 2009 - 10:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:
Ale tylko niektórzy, IGN dał 9:
http://ps3.ign.com/a.../1036656p2.html
GT 8.9:
http://www.gametrail... ... chet/57978
  • 0

#104 Godot Napisany 22 października 2009 - 10:47

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
No bo obiektywnie jest to na pewno świetna gra. Zależy jak się do tego podchodzi, zresztą mieliśmy taką rozmowę jakiś czas temu, prawda Danteuszku? ;] Ja też, patrząc na inne gry tej serii, jestem o wiele bliżej oceny 9 niż 7 :^^:
  • 0

#105 MonsieurWoland Napisany 28 października 2009 - 08:47

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
8.5 od gamespotu http://www.gamespot.... ... eview.html

Czyli spory postep nowej generacji Ratcheta- ToD otrzymał tam 7.5
  • 0

#106 Gość_Zero_* Napisany 28 października 2009 - 17:51

Gość_Zero_*
  • Goście
O ... skoro ToD dostał 7.5, a CiT 8.5 to gra zasługuje na to bym się nią zainteresował :^^:
  • 0

#107 ACZ Napisany 30 października 2009 - 11:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 187 Postów:
Nowy Ratchet to ostatnia gra Insomniac w 60 fps.
W przyszłości skoncentrują się na 30 fps i dopakowaniu grafiki.
Więcej info:
http://www.ps3site.p...o-30-fps/22096/
  • 0

#108 Nyjacz Napisany 30 października 2009 - 15:22

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 024 Postów:
Debile. Zawsze ważniejsza jest płynność, niż grafika.
  • 0

#109 Gość__* Napisany 30 października 2009 - 15:56

Gość__*
  • Goście

Debile. Zawsze ważniejsza jest płynność, niż grafika.

Przecież przy 30 fps jest ciągle zachowana płynność rozgrywki. Przedkładanie ilości wyświetlanych klatek na sekunde (od 30 w zwyż) nad efekty graficzne ma sens jedynie imo w skillowych FPS.
  • 0

#110 ACZ Napisany 30 października 2009 - 16:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 187 Postów:
OLO nad OLO Nyu, przeszkadza Ci 30 fps np. w takim Uncharted 2? Wolałbyś 60 fps w zamian za wycięcie wodotrysków graficznych? I ile niby masz tych gier w tej generacji hulających w 60 fps? :lol:

A ja się nie zgodzę z Liberalem, raczej ma sens jedynie w skillowych morodobiciach, gdzie w ciosach liczone są pojedyncze klatki animacji.

IMO Insomniaki dobrze robią, niech dają parę w wizualia.
  • 0

#111 Gość__* Napisany 30 października 2009 - 17:32

Gość__*
  • Goście

A ja się nie zgodzę z Liberalem, raczej ma sens jedynie w skillowych morodobiciach, gdzie w ciosach liczone są pojedyncze klatki animacji.

No tak, zapomniałem jeszcze o bijatykach pokroju Tekkena czy Virtua Fighter. A co do sieciowych FPSów wymagających sporego skilla, to spróbuj sobie pograć w jakąś pozycje, w której będziesz miał możliwość porównania rozgrywki pomiędzy 30fps a 60fps w jednym shooterze - po kontakcie wzrokowym często milisekundy decydują o tym czy przeżyjesz Ty, czy twój przeciwnik. Różnica jest odczuwalna, co ma tym samym przełożenie na szybkość reakcji. Ale zdaje się, że zeszliśmy już trochę z tematu.

Co do Ratcheta, to tak jak już pisałem - w takich grach boostowanie ilości klatek animacji na sekundę powyżej progu, w którym ludzkie oko postrzega wyświetlany obraz jako płynny (25-30fps), nie powinno być przedkładanane nad wizualia.
  • 0

#112 Nyjacz Napisany 30 października 2009 - 18:27

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 024 Postów:
Ale mimo wszystko 60FPS a 30FPS to WIELKA RÓŻNICA! I nie wyobrażam sobie Call of Duty 4, który nie byłby aż tak płynny.
  • 0

#113 Kradziej Napisany 01 listopada 2009 - 11:56

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
:ziewa: Nyu, :ziewa:
Różnica może i wielka, ale raczej w FPSach, fighterach i może sieciowych RTSach. Jeśli gry Insomniac mają wyglądać bardziej zajebiście a działać tę ociupinkę wolniej to dla mnie nie ma problemu... łups, przecież Resistance to też gra Insomniac, co trochę zmienia postać rzeczy.
  • 0

#114 olfeusz Napisany 03 listopada 2009 - 13:55

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Ściągnąłem oba dema, to z Clankiem ma jakiś błąd i drugi raz na pewno nie będę pobierał. Kiedy pierwszy raz odpaliłem wersję z futrzakiem byłem lekko mówiąc rozczarowany. ToD i dodatek uważam za gry cudowne, tutaj praktycznie wszystko mi się nie podobało.

Dałem grze jednak jeszcze jedną szansę no i cóż, było lepiej, dużo lepiej. Nie może mnie jednak opuścić wrażenie, że ToD miał lepsza grafikę. Za to prawie pewien jestem, że miała ona zdecydowanie inny styl. W Crack in Time wydaje mi się ona dużo uboższa. No i kamera jak by dalej (niestety). No i grając mam poczucie wszechobecnego chaosu. Cały czas ktoś, gdzieś strzela, coś wybucha. Zdecydowanie bardziej kroczyć do przodu i eliminować małe grupki wrogów.

Crack in Time ma jednak tylko ciut gorszą średnią niż ToD więc jak przypuszczam pełna wersja będzie dawała tyle samo zabawy i na pewno, prędzej lub później zakupię ją.
  • 0

#115 Matt Napisany 08 grudnia 2009 - 00:25

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Jest spory bug w tej grze. Po przejściu jej na poziomie challenge i wyrażeniu chęci na dalszą eksplorację (bo po rozwaleniu bossa jest wybór - grasz od nowa czy bawisz się w zbieractwo) z ratchetem zaczyna dziać się coś niedobrego. Po pierwsze, save zmienia nazwę na UNKNOWN LOCATION i gra zaczyna się od początku (chcesz, czy nie). Zapomnij o eksploracji - grasz od nowa. Znowu Clank, znowu początki zabawy z czasem itp. Po drugie, grając na tym dziwnym save, gra ZAWSZE zawiesi się w dżungli, kiedy Qwark przebija ścianę przy wodospadzie. No więc masakra. Zdaje się, że save, w który włożyłem 20 godzin zabawy poleci się smażyć. Insomniac wypuściło patcha 1.2, który naprawia te błędy, ale... tylko w USiA. Europy nie zauważyli.
  • 0

#116 olfeusz Napisany 08 grudnia 2009 - 15:57

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
O, dobrze, że piszesz o tym. W takim razie wstrzymam się z zakupem.

BTW mógłbyś ocenić wrażenia z gry? ToD i QfB uważam za jedne z lepszych gier w mojej kolekcji tak więc i tej części nie może w niej zabraknąć.
  • 0

#117 MonsieurWoland Napisany 08 grudnia 2009 - 18:16

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Akurat Insomniac zawsze trzyma poziom. Skoro spodobała Ci sie jedna cześć R&C to w wszystkie bedzie Ci sie dobrze grało.
  • 0

#118 Matt Napisany 08 grudnia 2009 - 21:03

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Szczerze - ta część jest najlepsza! Nie ufałbym nikomu, kto mówi, że nowy Ratchet to krok w tył, bo znowu to samo, bo Clank osobno (guzik prawda), bo znane patenty, itp. W tej części nurkuje się w śrubkach, a wręcz topi! Radość z siania zniszczenia jest tak ogromna, że ja Ci tego w tym miejscu nie opiszę słowami :) Jest sporo zamieszania w fabule - momentami robi się trochę zbyt poważnie, ale summa summarum komiksowo głupkowaty klimat masz od początku do końca :) Glitch, którego znalazłem zupełnie przypadkiem, a który jest już na forach całego świata (w tym także w formie filmików na YouTube) skutecznie wkur...za, bo w tym momencie mam już tylko dwie opcje. Albo zacząć grę całkiem od nowa, albo cierpliwie czekać na patch (amerykanie już go mają). Zapewniam, że ludzie, którzy dorobili się platyny, nie grali w ratcheta więcej, niż dwa razy. Po ukończeniu Challenge Mode (dopasionej wersji podstawowego trybu) save psuje się i nie da się grać więcej, niż w obrębie kilku sektorów. No, ale na upartego - platynę da się zrobić i bez patcha.
  • 0

#119 olfeusz Napisany 08 grudnia 2009 - 22:05

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Ja bym tą grał w ciemno, problem w tym, że demo z Ratchetem jakoś mnie rozczarowało. Clanka pobrałem, ale wywaliło mi błąd. Jeśli grałeś w demo to mógłbyś napisać jak ono wypada na tle pełnej wersji?
  • 0

#120 Matt Napisany 08 grudnia 2009 - 22:15

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
To samo. Demo z Ratchetem szalejącym po kanionie nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia. Nuda - pomyślałem. Natomiast dema z Clankiem nawet nie tykałem, bo miałem do niego skrzywienie po PSPkowym Secret Agent Clank (to dopiero było nieporozumienie). Pełny Crack in Time to zupełnie inna para kaloszy (uwielbiam to stwierdzenie - ssie pałę jak nie wiem co). Clankiem gra się nadzwyczaj przyjemnie i w przeciwieństwie do Faxa wcale nie czułem, że coś odbębniam i nie mogę doczekać się misji Ratcheta. Gra się po prostu świetnie - jest sporo zapożyczeń z gry Braid!!! Powodzenia przy rozwiązywaniu zagadek wymagających cofania się w czasie! Natomiast co do Ratcheta - powiem krótko. Postrzelałem w demku i się nie zagrzałem. Przeczytałem reckę Faxa i się skrzywiłem. Przeczytałem dopisek Miela i w zasadzie to ja już wcale nie chciałem tej gry kupować. No, ale dostałem od żony na urodziny, odpaliłem i przepadłem na dobre! Gdyby nie wstrętny glitch, nawet nie zajrzałbym na forum, aby napisać ten tekst. Mam teraz odpalone dwie konsole naraz. Na xboxie przechodzi się Forza III (sama, wynajętym kierowcą), a na PS3 staram się przeskoczyć tego glitcha :) Bierz w ciemno, ale staraj się splatynować tę grę maksymalnie przy drugim podejściu!


P.S. (x extreme) - Jestem naprawdę zdziwiony poziomem niedopracowania tej gry. W czasach PS2 nie do pomyślenia była gra, która blokowała Cię w pewnym miejscu i pokazywała środkowy palec. Teraz gry wypuszcza się hurtem, a jak coś się spiepszyło, zawsze można potem wydać patch. Wszystko byłoby jeszcze w miarę do zaakceptowania, gdyby nie CZAS! Ja już chcę grać dalej! Już chcę platynkować! A nie mogę, bo znalazłem się w miejscu, którego Insomniac nie przetestowało!!! Pomijam fakt, że mi się Ratchet dwa razy zatopił w powierzchni planety i gdzieś tam w nieznane poleciał! Ten freeze w lesie (Zolar Forest) jest znacznie gorszy!
  • 0