Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Reach


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1444 odpowiedzi na ten temat

#211 Raiot Napisany 13 grudnia 2009 - 22:03

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Ja osobiście wieże, że ta gra właśnie tak będzie się prezentować, ewentualnie ciut gorzej, tak jak ma to miejsce w Uncharted 2(cut scenki wyglądają lepiej niż gra). Widać że całość jest na silniku gry( przenikanie poligonów), to nie jest render ala Halo 3, tylko wejście do gry które zawsze wyglądało tak jak właściwa gra. Mam tylko małe pytanie, w ile FPSach ma latać Reach ?

W kurza mnie jak ktoś piszę " to na pewno nie będzie tak wyglądać..." i tyle żadnego bo, nie będzie i ch&^. Uncharted 2 na PS3 może tak wyglądać jak wygląda, ale Halo Reach nie może.
  • 0

#212 Ryan Napisany 13 grudnia 2009 - 22:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
360 nie ma "potencjału PS3" więc nie może tak wyglądać. :lol:
A poważnie: artefaktów graficznych jest przynajmniej kilka. To jest na silniku. Pytanie tylko, czy nie będą musieli pokroić jakości przed wydaniem gry, żeby uzyskać stabilne 30FPS. :)
  • 0

#213 Blizzard Beast Napisany 13 grudnia 2009 - 22:22

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Gdzie MC?

Na statku kosmicznym. Leci w innym kierunku.

To wiem, ale czemu do licha kolejna gra Halo będzie bez głównego protagonisty tej serii? Chrzanić Reach!


Wolałbyś te konkretne 10 godzin w puszce z MC? Press start, 10 godzin w kriokabince, creditsy. Wypas.
  • 0

#214 wrog Napisany 13 grudnia 2009 - 22:26

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Do naszej postaci zwracają się per Lieutenant. Co jest dziwne, bo wg. książek żaden ze Spartan nie był oficerem ( wyjątek program Spartan-III).


Step into the boots of a Spartan III and prepare for the first look at “Halo: Reach,” the highly anticipated prequel to the “Halo” trilogy from acclaimed developer Bungie coming fall 2010. The very first “Halo: Reach” video had its worldwide debut last night during the Spike TV Video Game Awards by actress Tricia Helfer, offering gamers a taste of the story to come.

Taken from part of the game’s opening cinematic, the video provides the first look at the story of “Halo: Reach,” which introduces players to Noble Team, a squad of battle-hardened Spartan soldiers. “Halo: Reach” charts the story of Noble Team in their heroic stand to defend the planet Reach, its people and secrets against a ruthless assault by an alien collective known as the Covenant.
  • 0

#215 Texz Napisany 13 grudnia 2009 - 22:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Gdzie MC?

Na statku kosmicznym. Leci w innym kierunku.

To wiem, ale czemu do licha kolejna gra Halo będzie bez głównego protagonisty tej serii? Chrzanić Reach!


Wolałbyś te konkretne 10 godzin w puszce z MC? Press start, 10 godzin w kriokabince, creditsy. Wypas.

W końcówce H3 MC leciał w stronę pewnej, zaawansowanej technologicznie planety. Niektórzy zastanawiali się, czy w tym momencie Bungie nie chce połączyć Halo z serią Marathon. Ale po co to piszę, skoro o tym doskonale wiesz :)
  • 0

#216 Blizzard Beast Napisany 13 grudnia 2009 - 22:29

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Tylko ja piszę o tym, co MC robił w czasie kiedy chłopcy i dziewczęta walczyli na Reach :)
  • 0

#217 Ryan Napisany 13 grudnia 2009 - 22:37

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@BB: wrogu nawiązywał do tego o czym pisał Max. Przy okazji potwierdził moją teorię. :^^:
  • 0

#218 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 02:03

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
Mnie już w teaserze dziwiło, że identyfikowali się jako Sierra-320 itp. Ogólnie nie podoba mi się takie mnożenie Spartan, choć rozumiem, że to po to, aby gra nie kończyła się
Spoiler
.

Nie jestem, jedynie lubię drążyć w tajemnicach gier.

Prawdę mówiąc, wg mnie nie ma sensu tego drążyć specjalnie. Przecież tutaj fabuła jest naciągana tylko po to, żeby uzasadnić rozgrywkę.

360 nie ma "potencjału PS3" więc nie może tak wyglądać.
A poważnie: artefaktów graficznych jest przynajmniej kilka. To jest na silniku. Pytanie tylko, czy nie będą musieli pokroić jakości przed wydaniem gry, żeby uzyskać stabilne 30FPS.

A jakie to artefakty graficzne? Ogólnie trailer ma za wysokie IQ jak na grę konsolową, nawet przy bardzo dużym kontraście nie widać absolutnie żadnych ząbków, a przecież te są przy MSAAx4. Nie wspominając o tym, że jest w zasadzie pełnoekranowe AFx16 (chyba :P, na PC gram z AFx8 bo nie widzę różnicy ;]). Z drugiej strony selfshadowing jest bardzo słaby jak na podrasowany filmik. Ogólnie nie zdziwiłoby mnie, jakby Bungie zrobiło coś podobnego do Naughty Dog w Uncharted, to znaczy nagrało cutsceny na płytę w formie filmików. Zobaczymy, jak to się wszystko potoczy.
  • 0

#219 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 02:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?

A drążenie ma sens - Halo ma fajny przekaz. :)

Co do artefaktów - mnie się bardzo rzucił w oczy nieselektywny blur przy DOF, jak Sierra-293 przechodzi koło tego niby-Osprey'a i widzimy w tle snajpera ładującego magazynki nabojami. Przyjrzyj się ogonowi tego statku i zobaczysz jak blur z ogona nachodzi na otoczenie. Z innych dobrze widocznych rzeczy - clipping broni przez kolana snajpera po tym jak wsiadł do samolotu.

A co do blura jeszcze - w pewnym miejscu się urywa. Muszę znowu pobrać trailer, żeby to przyczaić, ale odnoszę wrażenie, że przy odmiennej kolorystyce otoczenia, co może wskazywać na blur wyłącznie do luminacji sceny (co by wskazywało na RT nie RGB, a więc zupełnie nowy silnik graficzny).
  • 0

#220 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 02:22

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
Rzeczywiście, te błędy są. Ale myślę, że nikt nie wątpi, że to zostało wyrenderowane na silniku, ale o to, że nie jest generowane w czasie rzeczywistym na 360 i przez to nie mówi, jak będzie wyglądać gra.

Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?

Bo dzieciaków do Spartan-II wzięto 150.
  • 0

#221 MaxVarEmreis Napisany 14 grudnia 2009 - 07:54

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
No to książki można wywalić do śmietnika.
Spartan-III w Mjolnir :sciana: W randze oficerskiej :bash:
  • 0

#222 Gość__* Napisany 14 grudnia 2009 - 12:21

Gość__*
  • Goście

Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?

A drążenie ma sens - Halo ma fajny przekaz. :)

Co do artefaktów - mnie się bardzo rzucił w oczy nieselektywny blur przy DOF, jak Sierra-293 przechodzi koło tego niby-Osprey'a i widzimy w tle snajpera ładującego magazynki nabojami. Przyjrzyj się ogonowi tego statku i zobaczysz jak blur z ogona nachodzi na otoczenie. Z innych dobrze widocznych rzeczy - clipping broni przez kolana snajpera po tym jak wsiadł do samolotu.

A co do blura jeszcze - w pewnym miejscu się urywa. Muszę znowu pobrać trailer, żeby to przyczaić, ale odnoszę wrażenie, że przy odmiennej kolorystyce otoczenia, co może wskazywać na blur wyłącznie do luminacji sceny (co by wskazywało na RT nie RGB, a więc zupełnie nowy silnik graficzny).


O cholera ale z ciebie szpec, musiałem drugi raz oglądać specjalnie żeby to wszystko wychwycić :o
  • 0

#223 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 12:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Rzeczywiście, te błędy są. Ale myślę, że nikt nie wątpi, że to zostało wyrenderowane na silniku, ale o to, że nie jest generowane w czasie rzeczywistym na 360 i przez to nie mówi, jak będzie wyglądać gra.

A to jasne. Dlatego pisałem, że należy - podobnie do reveal trailera H3 - ostrożnie na to patrzeć. :)

Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?

Bo dzieciaków do Spartan-II wzięto 150.

Nikt nie mówi, że Kat jest SPARTANEM-II. :mrgreen: Tym lepiej - znika problem dokooptowywania S-III do drużyny S-II. ;) Ale pojawia się:

No to książki można wywalić do śmietnika.
Spartan-III w Mjolnir :sciana: W randze oficerskiej :bash:

:lol:

//edyta
Swoją drogą, ładne:
http://www.bungie.ne... ... 80x720.jpg

//edyta2
Tak w ogóle to zbroje Spartan w trailerze nie wyglądają jak żaden znany MJOLNIR. Część piersiowa przypomina odrobinę Recona, ale to nie jest Recon z H3. Jest też zdecydowanie mniej pancerza na rękach. Może to jakaś wersja SPI (Mark III?) jedynie podobna do MJOLNIR VI/R (analogicznie do podobieństw między SPI i MJOLNIR VI/EVA)?
  • 0

#224 Raiot Napisany 14 grudnia 2009 - 14:34

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Blur maskuje brak AA ?

http://carnage.bungi... ... ead=957303

http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg

pikselki ;P
  • 0

#225 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 14:43

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

A to jasne. Dlatego pisałem, że należy - podobnie do reveal trailera H3 - ostrożnie na to patrzeć. :)

Heh, mam nadzieję, że nie czeka nas 640p bez AA. :(

Nikt nie mówi, że Kat jest SPARTANEM-II. :mrgreen: Tym lepiej - znika problem dokooptowywania S-III do drużyny S-II. ;) Ale pojawia się:

Chodziło mi o teaser z E3, wtedy nie wiedzialiśmy, że chodzi o Spartan-III. Dopiero teraz nam powiedziano, że chodzi o "trójki". IMO ciężko będzie wiarygodnie uzasadnić obecność S-III na Reach. Swoją drogą, nie rozumiem, po grzyba wprowadzono w trójce identyfikatory Spartan "Sierra", skoro wcześniej przedstawiali się np. Spartan-117. Nie podoba mi się to.
  • 0

#226 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 16:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Blur maskuje brak AA ?

Nie koniecznie. Poza tym HDR != blur.

IMO ciężko będzie wiarygodnie uzasadnić obecność S-III na Reach.

Bo?

Swoją drogą, nie rozumiem, po grzyba wprowadzono w trójce identyfikatory Spartan "Sierra", skoro wcześniej przedstawiali się np. Spartan-117. Nie podoba mi się to.

Sierra = S. Sierra-320 to "S320". Nie bardzo rozumiem co w takim identyfikowaniu się jest nie tak.
  • 0

#227 Blizzard Beast Napisany 14 grudnia 2009 - 16:47

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Swoją drogą, nie rozumiem, po grzyba wprowadzono w trójce identyfikatory Spartan "Sierra", skoro wcześniej przedstawiali się np. Spartan-117. Nie podoba mi się to.


No to... ta-daa! Spartanie mieli Imię-numer. Nie Spartan-117 tylko John-117. Itd. A Sierra to po prostu imię: http://www.thinkbaby...eaning/0/Sierra
  • 0

#228 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 17:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Akurat tu chodzi o alfabet wojskowy i literę S. ;) Sierra 320 to Kat-320. :P
  • 0

#229 MaxVarEmreis Napisany 14 grudnia 2009 - 17:40

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

IMO ciężko będzie wiarygodnie uzasadnić obecność S-III na Reach.

Bo?

Bo atak na Reach był przeprowadzony z zaskoczenia, a w tym czasie na planecie nie było żadnego Spartana z programu III.
Bo jeśli dobrze pamiętam, to w tym czasie z kilku kompanii Spartan-III (każda po ok 300 żołnierzy) ostały się tylko jednostki.
Bo o programie Spartan-III nikt nie wiedział (pomijając ONI).
  • 0

#230 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 17:52

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

No to... ta-daa! Spartanie mieli Imię-numer. Nie Spartan-117 tylko John-117.

Nie wiem = milczę ew. pytam :)

Sierra = S. Sierra-320 to "S320". Nie bardzo rozumiem co w takim identyfikowaniu się jest nie tak.

To, że zostało wprowadzone dopiero w trójce (brak spójności) i nie brzmi tak fajnie jak Spartan. :P

Bo?

Co tam mieli robić? ONI trzymali S-III w ścisłej tajemnicy i ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ich dłuższe przebywanie na Reach było niezauważone, przynajmniej na tyle, żeby nie dotarło do uszu Halsey, a tym bardziej, żeby było jakąś regularną bazą wypadową. Więc co by mieli robić na Reach?

Bo jeśli dobrze pamiętam, to w tym czasie z kilku kompanii Spartan-III (każda po ok 300 żołnierzy) ostały się tylko jednostki.

Były trzy grupy Spartan-III, z Alpha nie przeżył nikt, z Beta jak widać trzy jednostki, ale już o Gamma nie wiadomo - 15 zostało na Onix w celach treningowych, reszta (285) była na różnych misjach i zapewne nie wszyscy byli na misjach samobójczych.
  • 0

#231 MaxVarEmreis Napisany 14 grudnia 2009 - 18:12

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Bo jeśli dobrze pamiętam, to w tym czasie z kilku kompanii Spartan-III (każda po ok 300 żołnierzy) ostały się tylko jednostki.

Były trzy grupy Spartan-III, z Alpha nie przeżył nikt, z Beta jak widać trzy jednostki, ale już o Gamma nie wiadomo - 15 zostało na Onix w celach treningowych, reszta (285) była na różnych misjach i zapewne nie wszyscy byli na misjach samobójczych.

Ale czy Gamma nie została uformowana po bitwie o Reach (ewentualnie w tym czasie nie osiągnęli jeszcze zdolności bojowej)?
  • 0

#232 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 18:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Odnośnie tego nowego statku powietrznego - pisałem, że wygląda jak amerykański Osprey. A na skrzydle ma namalowanego ptaka, który właśnie jak rybołów wygląda. :)

@Max: Wszyscy S-III Alpha zginęli podczas akcji PROMETHEUS. Z programu S-III Beta przeżyła dwójka (sądzę, że to jednym z nich - Tomem - przyjdzie nam w grze pokierować). Z jednostki Gamma wszyscy byli gotowi do walki przed Battle of Onyx (październik 2552) a z "Ghost of Onyx" wynika, że tuż po Battle of Reach (wrzesień 2552) wszyscy mieli już przypisane zadania. Można zatem założyć, że niewielka grupka dostała zadanie do wykonania jeszcze przed Battle of Reach. Przypominam "I need you in this fight noble one" z teasera - przecież to nie jest tak, że w świecie Halo nie było jednostek wybitnych, predestynowanych do wielkich rzeczy. ;)

zostało wprowadzone dopiero w trójce (brak spójności) i nie brzmi tak fajnie jak Spartan. :P


Sierra brzmi lepiej niż Spartan. :P

Co tam mieli robić? ONI trzymali S-III w ścisłej tajemnicy i ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ich dłuższe przebywanie na Reach było niezauważone, przynajmniej na tyle, żeby nie dotarło do uszu Halsey, a tym bardziej, żeby było jakąś regularną bazą wypadową.

Tyle, że nie ma słowa o tym, że są na Reach dłużej, ani że to ICH baza wypadowa. Nic też nie mówi o tym, że lecą strzelać do Gruntów, bardziej uwierzyłbym w to, że już pierwotnie mieli specjalną misję na Reach. W której grze Halo nie grało się bohaterem, który miał z pozoru małą misję wśród nieprzerwanej rzeszy nieprzyjaciół bawiących się w "prawdziwą" wojnę? :)

Więc co by mieli robić na Reach?

Może właśnie o tym jest gra, hę? :)

Były trzy grupy Spartan-III

Zrekrutowano cztery - czwartej nie zdążono jednak wyszkolić (szkolenie miało się rozpocząć w 2552).
  • 0

#233 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 18:25

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
Nie, już walczyli. Inna sprawa, że mieli średnio po 13 lat (nasza postać powinna mieć 19), a na trailerze są dorosłe postaci. Ogólnie słaby motyw z "trójkami" na Reach.
  • 0

#234 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 18:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
A jeszcze jedna rzecz. :) W trailerze nie odzywa się jeszcze jedna postać - Spartan z czachą na wizjerze. Czy i Wam się wydaje, że kiedy protagonista wchodzi do budynku, Kat zatrzymuje go oddzielając od tej właśnie postaci? Z Bety przetrwały dwie osoby. Zresztą zarówno Tom jak i Lucy-B091 mieli pracować w ONI. Nawet jeśli z czaszką nie jest Lucy a protagonistą jest faktycznie Tom, mamy w grze przynajmniej jednego funkcjonariusza ONI przywróconego do czynnej służby, co wskazywałoby na specjalną akcję a nie "zwykłą" obronę Reach. :)
  • 0

#235 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 18:41

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
IMO nasz "samotny wilk" to ani Tom ani Lucy, bo oni tylko szkolili młodszych Spartan po Torpedo, ponadto byli ze sobą mocno związani. Najwyraźniej przetrwał wtedy ktoś jeszcze, kto wydostał się na własną rękę i kogo później ONI trzymało w tajemnicy (zwróćcie uwagę, że któryś tam komentuje, że czytał jego akta - po co miałby dostać akta na temat własnego instruktora). Owszem, misja ONI w rodzaju tej z ODST byłaby możliwa, ale po co byli ONI potrzebni superżołnierze na ludzkiej planecie?
  • 0

#236 MaxVarEmreis Napisany 14 grudnia 2009 - 18:57

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Owszem, misja ONI w rodzaju tej z ODST byłaby możliwa, ale po co byli ONI potrzebni superżołnierze na ludzkiej planecie?

Budowle Forerunners'ów. Chyba nie myślicie, że ich zabraknie :D
  • 0

#237 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 19:08

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
Oczywiście, że będą, przynajmniej bardzo tego chcę. :) Ale bardziej sensowni do tego typu misji byliby chyba inżynierowie/technicy/naukowcy, a nie superżołnierze.
  • 0

#238 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 19:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Najwyraźniej przetrwał wtedy ktoś jeszcze, kto wydostał się na własną rękę i kogo później ONI trzymało w tajemnicy

To jak by Jorge rozpoznał w protagoniście Spartana z Pegasi? :)

Oczywiście, że będą, przynajmniej bardzo tego chcę. :) Ale bardziej sensowni do tego typu misji byliby chyba inżynierowie/technicy/naukowcy, a nie superżołnierze.

Może to tłumaczy dlaczego Kat, mimo cybernetycznej ręki, wygląda na przygotowaną do misji?
  • 0

#239 xell Napisany 14 grudnia 2009 - 19:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

To jak by Jorge rozpoznał w protagoniście Spartana z Pegasi? :)

No przecież z kontekstu wiemy, że oczekiwali na jego przybycie, w końcu po coś czytali jego akta.

Może to tłumaczy dlaczego Kat, mimo cybernetycznej ręki, wygląda na przygotowaną do misji?

Może tłumaczy. Ale dla mnie się kupy nie trzyma. Mam nadzieję, że historia przedstawiona w grze będzie ciekawa, ale w kontekście całego uniwersum pewnie będą wychodzić bullshity na każdym kroku...
  • 0

#240 Ryan Napisany 14 grudnia 2009 - 19:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dlaczego ktoś poza Carterem miałby mieć wgląd w akta? Nie wygląda też na to, że wiedzą w 100% kim jest - snajper przecież pyta, czy to szósty do ich zespołu.
  • 0