Halo Reach
#211 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:03
W kurza mnie jak ktoś piszę " to na pewno nie będzie tak wyglądać..." i tyle żadnego bo, nie będzie i ch&^. Uncharted 2 na PS3 może tak wyglądać jak wygląda, ale Halo Reach nie może.
#212 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:21
A poważnie: artefaktów graficznych jest przynajmniej kilka. To jest na silniku. Pytanie tylko, czy nie będą musieli pokroić jakości przed wydaniem gry, żeby uzyskać stabilne 30FPS.
#213 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:22
To wiem, ale czemu do licha kolejna gra Halo będzie bez głównego protagonisty tej serii? Chrzanić Reach!Na statku kosmicznym. Leci w innym kierunku.Gdzie MC?
Wolałbyś te konkretne 10 godzin w puszce z MC? Press start, 10 godzin w kriokabince, creditsy. Wypas.
#214 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:26
Do naszej postaci zwracają się per Lieutenant. Co jest dziwne, bo wg. książek żaden ze Spartan nie był oficerem ( wyjątek program Spartan-III).
Step into the boots of a Spartan III and prepare for the first look at “Halo: Reach,” the highly anticipated prequel to the “Halo” trilogy from acclaimed developer Bungie coming fall 2010. The very first “Halo: Reach” video had its worldwide debut last night during the Spike TV Video Game Awards by actress Tricia Helfer, offering gamers a taste of the story to come.
Taken from part of the game’s opening cinematic, the video provides the first look at the story of “Halo: Reach,” which introduces players to Noble Team, a squad of battle-hardened Spartan soldiers. “Halo: Reach” charts the story of Noble Team in their heroic stand to defend the planet Reach, its people and secrets against a ruthless assault by an alien collective known as the Covenant.
#215 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:29
W końcówce H3 MC leciał w stronę pewnej, zaawansowanej technologicznie planety. Niektórzy zastanawiali się, czy w tym momencie Bungie nie chce połączyć Halo z serią Marathon. Ale po co to piszę, skoro o tym doskonale wieszTo wiem, ale czemu do licha kolejna gra Halo będzie bez głównego protagonisty tej serii? Chrzanić Reach!Na statku kosmicznym. Leci w innym kierunku.Gdzie MC?
Wolałbyś te konkretne 10 godzin w puszce z MC? Press start, 10 godzin w kriokabince, creditsy. Wypas.
#216 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:29
#217 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:37
#218 Napisany 14 grudnia 2009 - 02:03
Prawdę mówiąc, wg mnie nie ma sensu tego drążyć specjalnie. Przecież tutaj fabuła jest naciągana tylko po to, żeby uzasadnić rozgrywkę.Nie jestem, jedynie lubię drążyć w tajemnicach gier.
A jakie to artefakty graficzne? Ogólnie trailer ma za wysokie IQ jak na grę konsolową, nawet przy bardzo dużym kontraście nie widać absolutnie żadnych ząbków, a przecież te są przy MSAAx4. Nie wspominając o tym, że jest w zasadzie pełnoekranowe AFx16 (chyba , na PC gram z AFx8 bo nie widzę różnicy ;]). Z drugiej strony selfshadowing jest bardzo słaby jak na podrasowany filmik. Ogólnie nie zdziwiłoby mnie, jakby Bungie zrobiło coś podobnego do Naughty Dog w Uncharted, to znaczy nagrało cutsceny na płytę w formie filmików. Zobaczymy, jak to się wszystko potoczy.360 nie ma "potencjału PS3" więc nie może tak wyglądać.
A poważnie: artefaktów graficznych jest przynajmniej kilka. To jest na silniku. Pytanie tylko, czy nie będą musieli pokroić jakości przed wydaniem gry, żeby uzyskać stabilne 30FPS.
#219 Napisany 14 grudnia 2009 - 02:14
A drążenie ma sens - Halo ma fajny przekaz.
Co do artefaktów - mnie się bardzo rzucił w oczy nieselektywny blur przy DOF, jak Sierra-293 przechodzi koło tego niby-Osprey'a i widzimy w tle snajpera ładującego magazynki nabojami. Przyjrzyj się ogonowi tego statku i zobaczysz jak blur z ogona nachodzi na otoczenie. Z innych dobrze widocznych rzeczy - clipping broni przez kolana snajpera po tym jak wsiadł do samolotu.
A co do blura jeszcze - w pewnym miejscu się urywa. Muszę znowu pobrać trailer, żeby to przyczaić, ale odnoszę wrażenie, że przy odmiennej kolorystyce otoczenia, co może wskazywać na blur wyłącznie do luminacji sceny (co by wskazywało na RT nie RGB, a więc zupełnie nowy silnik graficzny).
#220 Napisany 14 grudnia 2009 - 02:22
Bo dzieciaków do Spartan-II wzięto 150.Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?
#221 Napisany 14 grudnia 2009 - 07:54
Spartan-III w Mjolnir W randze oficerskiej
#222 Gość__* Napisany 14 grudnia 2009 - 12:21
Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?
A drążenie ma sens - Halo ma fajny przekaz.
Co do artefaktów - mnie się bardzo rzucił w oczy nieselektywny blur przy DOF, jak Sierra-293 przechodzi koło tego niby-Osprey'a i widzimy w tle snajpera ładującego magazynki nabojami. Przyjrzyj się ogonowi tego statku i zobaczysz jak blur z ogona nachodzi na otoczenie. Z innych dobrze widocznych rzeczy - clipping broni przez kolana snajpera po tym jak wsiadł do samolotu.
A co do blura jeszcze - w pewnym miejscu się urywa. Muszę znowu pobrać trailer, żeby to przyczaić, ale odnoszę wrażenie, że przy odmiennej kolorystyce otoczenia, co może wskazywać na blur wyłącznie do luminacji sceny (co by wskazywało na RT nie RGB, a więc zupełnie nowy silnik graficzny).
O cholera ale z ciebie szpec, musiałem drugi raz oglądać specjalnie żeby to wszystko wychwycić
#223 Napisany 14 grudnia 2009 - 12:34
A to jasne. Dlatego pisałem, że należy - podobnie do reveal trailera H3 - ostrożnie na to patrzeć.Rzeczywiście, te błędy są. Ale myślę, że nikt nie wątpi, że to zostało wyrenderowane na silniku, ale o to, że nie jest generowane w czasie rzeczywistym na 360 i przez to nie mówi, jak będzie wyglądać gra.
Nikt nie mówi, że Kat jest SPARTANEM-II. Tym lepiej - znika problem dokooptowywania S-III do drużyny S-II. Ale pojawia się:Bo dzieciaków do Spartan-II wzięto 150.Dlaczego Cię Sierra-320 dziwiło?
No to książki można wywalić do śmietnika.
Spartan-III w Mjolnir W randze oficerskiej
//edyta
Swoją drogą, ładne:
http://www.bungie.ne... ... 80x720.jpg
//edyta2
Tak w ogóle to zbroje Spartan w trailerze nie wyglądają jak żaden znany MJOLNIR. Część piersiowa przypomina odrobinę Recona, ale to nie jest Recon z H3. Jest też zdecydowanie mniej pancerza na rękach. Może to jakaś wersja SPI (Mark III?) jedynie podobna do MJOLNIR VI/R (analogicznie do podobieństw między SPI i MJOLNIR VI/EVA)?
#224 Napisany 14 grudnia 2009 - 14:34
http://carnage.bungi... ... ead=957303
http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg
pikselki ;P
#225 Napisany 14 grudnia 2009 - 14:43
Heh, mam nadzieję, że nie czeka nas 640p bez AA.A to jasne. Dlatego pisałem, że należy - podobnie do reveal trailera H3 - ostrożnie na to patrzeć.
Chodziło mi o teaser z E3, wtedy nie wiedzialiśmy, że chodzi o Spartan-III. Dopiero teraz nam powiedziano, że chodzi o "trójki". IMO ciężko będzie wiarygodnie uzasadnić obecność S-III na Reach. Swoją drogą, nie rozumiem, po grzyba wprowadzono w trójce identyfikatory Spartan "Sierra", skoro wcześniej przedstawiali się np. Spartan-117. Nie podoba mi się to.Nikt nie mówi, że Kat jest SPARTANEM-II. Tym lepiej - znika problem dokooptowywania S-III do drużyny S-II. Ale pojawia się:
#226 Napisany 14 grudnia 2009 - 16:27
Nie koniecznie. Poza tym HDR != blur.Blur maskuje brak AA ?
Bo?IMO ciężko będzie wiarygodnie uzasadnić obecność S-III na Reach.
Sierra = S. Sierra-320 to "S320". Nie bardzo rozumiem co w takim identyfikowaniu się jest nie tak.Swoją drogą, nie rozumiem, po grzyba wprowadzono w trójce identyfikatory Spartan "Sierra", skoro wcześniej przedstawiali się np. Spartan-117. Nie podoba mi się to.
#227 Napisany 14 grudnia 2009 - 16:47
Swoją drogą, nie rozumiem, po grzyba wprowadzono w trójce identyfikatory Spartan "Sierra", skoro wcześniej przedstawiali się np. Spartan-117. Nie podoba mi się to.
No to... ta-daa! Spartanie mieli Imię-numer. Nie Spartan-117 tylko John-117. Itd. A Sierra to po prostu imię: http://www.thinkbaby...eaning/0/Sierra
#228 Napisany 14 grudnia 2009 - 17:27
#229 Napisany 14 grudnia 2009 - 17:40
Bo atak na Reach był przeprowadzony z zaskoczenia, a w tym czasie na planecie nie było żadnego Spartana z programu III.Bo?IMO ciężko będzie wiarygodnie uzasadnić obecność S-III na Reach.
Bo jeśli dobrze pamiętam, to w tym czasie z kilku kompanii Spartan-III (każda po ok 300 żołnierzy) ostały się tylko jednostki.
Bo o programie Spartan-III nikt nie wiedział (pomijając ONI).
#230 Napisany 14 grudnia 2009 - 17:52
Nie wiem = milczę ew. pytamNo to... ta-daa! Spartanie mieli Imię-numer. Nie Spartan-117 tylko John-117.
To, że zostało wprowadzone dopiero w trójce (brak spójności) i nie brzmi tak fajnie jak Spartan.Sierra = S. Sierra-320 to "S320". Nie bardzo rozumiem co w takim identyfikowaniu się jest nie tak.
Co tam mieli robić? ONI trzymali S-III w ścisłej tajemnicy i ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ich dłuższe przebywanie na Reach było niezauważone, przynajmniej na tyle, żeby nie dotarło do uszu Halsey, a tym bardziej, żeby było jakąś regularną bazą wypadową. Więc co by mieli robić na Reach?Bo?
Były trzy grupy Spartan-III, z Alpha nie przeżył nikt, z Beta jak widać trzy jednostki, ale już o Gamma nie wiadomo - 15 zostało na Onix w celach treningowych, reszta (285) była na różnych misjach i zapewne nie wszyscy byli na misjach samobójczych.Bo jeśli dobrze pamiętam, to w tym czasie z kilku kompanii Spartan-III (każda po ok 300 żołnierzy) ostały się tylko jednostki.
#231 Napisany 14 grudnia 2009 - 18:12
Ale czy Gamma nie została uformowana po bitwie o Reach (ewentualnie w tym czasie nie osiągnęli jeszcze zdolności bojowej)?Były trzy grupy Spartan-III, z Alpha nie przeżył nikt, z Beta jak widać trzy jednostki, ale już o Gamma nie wiadomo - 15 zostało na Onix w celach treningowych, reszta (285) była na różnych misjach i zapewne nie wszyscy byli na misjach samobójczych.Bo jeśli dobrze pamiętam, to w tym czasie z kilku kompanii Spartan-III (każda po ok 300 żołnierzy) ostały się tylko jednostki.
#232 Napisany 14 grudnia 2009 - 18:23
@Max: Wszyscy S-III Alpha zginęli podczas akcji PROMETHEUS. Z programu S-III Beta przeżyła dwójka (sądzę, że to jednym z nich - Tomem - przyjdzie nam w grze pokierować). Z jednostki Gamma wszyscy byli gotowi do walki przed Battle of Onyx (październik 2552) a z "Ghost of Onyx" wynika, że tuż po Battle of Reach (wrzesień 2552) wszyscy mieli już przypisane zadania. Można zatem założyć, że niewielka grupka dostała zadanie do wykonania jeszcze przed Battle of Reach. Przypominam "I need you in this fight noble one" z teasera - przecież to nie jest tak, że w świecie Halo nie było jednostek wybitnych, predestynowanych do wielkich rzeczy.
zostało wprowadzone dopiero w trójce (brak spójności) i nie brzmi tak fajnie jak Spartan.
Sierra brzmi lepiej niż Spartan.
Tyle, że nie ma słowa o tym, że są na Reach dłużej, ani że to ICH baza wypadowa. Nic też nie mówi o tym, że lecą strzelać do Gruntów, bardziej uwierzyłbym w to, że już pierwotnie mieli specjalną misję na Reach. W której grze Halo nie grało się bohaterem, który miał z pozoru małą misję wśród nieprzerwanej rzeszy nieprzyjaciół bawiących się w "prawdziwą" wojnę?Co tam mieli robić? ONI trzymali S-III w ścisłej tajemnicy i ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ich dłuższe przebywanie na Reach było niezauważone, przynajmniej na tyle, żeby nie dotarło do uszu Halsey, a tym bardziej, żeby było jakąś regularną bazą wypadową.
Może właśnie o tym jest gra, hę?Więc co by mieli robić na Reach?
Zrekrutowano cztery - czwartej nie zdążono jednak wyszkolić (szkolenie miało się rozpocząć w 2552).Były trzy grupy Spartan-III
#233 Napisany 14 grudnia 2009 - 18:25
#234 Napisany 14 grudnia 2009 - 18:30
#235 Napisany 14 grudnia 2009 - 18:41
#236 Napisany 14 grudnia 2009 - 18:57
Budowle Forerunners'ów. Chyba nie myślicie, że ich zabraknieOwszem, misja ONI w rodzaju tej z ODST byłaby możliwa, ale po co byli ONI potrzebni superżołnierze na ludzkiej planecie?
#237 Napisany 14 grudnia 2009 - 19:08
#238 Napisany 14 grudnia 2009 - 19:10
To jak by Jorge rozpoznał w protagoniście Spartana z Pegasi?Najwyraźniej przetrwał wtedy ktoś jeszcze, kto wydostał się na własną rękę i kogo później ONI trzymało w tajemnicy
Może to tłumaczy dlaczego Kat, mimo cybernetycznej ręki, wygląda na przygotowaną do misji?Oczywiście, że będą, przynajmniej bardzo tego chcę. Ale bardziej sensowni do tego typu misji byliby chyba inżynierowie/technicy/naukowcy, a nie superżołnierze.
#239 Napisany 14 grudnia 2009 - 19:27
No przecież z kontekstu wiemy, że oczekiwali na jego przybycie, w końcu po coś czytali jego akta.To jak by Jorge rozpoznał w protagoniście Spartana z Pegasi?
Może tłumaczy. Ale dla mnie się kupy nie trzyma. Mam nadzieję, że historia przedstawiona w grze będzie ciekawa, ale w kontekście całego uniwersum pewnie będą wychodzić bullshity na każdym kroku...Może to tłumaczy dlaczego Kat, mimo cybernetycznej ręki, wygląda na przygotowaną do misji?