Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kinect


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
587 odpowiedzi na ten temat

#241 MonsieurWoland Napisany 14 czerwca 2010 - 17:52

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Swoja droga mogli przemianowac natala na Kinetic a nie Kinect (cienki zart z connect).
  • 0

#242 xell Napisany 14 czerwca 2010 - 17:53

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 346 Postów:

LOL, świeżo i nowatorsko? Wygląda to jak Eye Toy z totalnie skopanym wychwytywaniem ruchu.
MS zaliczył fejla, pogódź się z tym.

OLO, korzystałeś kiedykolwiek z Eyetoya? Tam to był totalny random, to co widać na filmikach z Kinekta to postęp.

Xell, Jedyn, naprawdę wierzycie w to co napisaliście? OLO Za parę lat Kintect będzie wymieniany w Neonie jako przystawka - porażka przy okazji przypominania czym była konsola Microsoftu w siódmej generacji konsol.

Nie pisałem o sukcesie komercyjnym,a wykorzystaniu w grach.
  • 0

#243 fingus Napisany 14 czerwca 2010 - 17:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

Pamiętajmy, że wszystkie gry dedykowane Move, z grającym widocznym na ekranie nadal MOGĄ wykorzystywać algorytmy z gier Eye Toyowych, a więc wykrywanie obrysu ciała i ruchu. Move może dawać perfekcyjny tracking w 3D, a reszta go wspomagać i umożliwiać np. użycie głowy do odbicia piłki. Kinect jest na tym polu ograniczony.

Mam wrażenie, że jest raczej na odwrót - Kinkiet może śledzić twój ruch bez zabawnego pompona w dłoni lub z, jeśli programistów z Rare najdzie ochota dołączyć go do swej nowej gry. Move skazuje nas na pompona. :nie:
  • 0

#244 Texz Napisany 14 czerwca 2010 - 18:08

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

OLO, korzystałeś kiedykolwiek z Eyetoya? Tam to był totalny random, to co widać na filmikach z Kinekta to postęp.


LOL, Kinect only does CHAOS. Widziałeś skaczącą rodzinkę? To jest random.
Dodany obrazek

  • 0

#245 xell Napisany 14 czerwca 2010 - 18:12

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 346 Postów:
Posadź casuala przed Twoim ukochanym GTA i nie będzie wiedzieć,jak ruszyć postacią, to i w waggle'owych grach też wygląda jak idiota. Chodziło mi o detekcję postaci, ruchu, kończyn itp przez starego Eyetoya.
  • 0

#246 Nexus Napisany 14 czerwca 2010 - 18:13

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Siądź sobie z EyePetem i robisz równie idiotyczne ruchy.
  • 0

#247 torq314 Napisany 14 czerwca 2010 - 18:15

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 499 Postów:

LOL, Kinect only does CHAOS. Widziałeś skaczącą rodzinkę? To jest random.


jak pierwszy Wiilot. im też daj parę lat na "przystawkę" która dopiero pokaże o co tak naprawdę chodziło.
  • 0

#248 Ryan Napisany 15 czerwca 2010 - 13:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Eurogamer donosi, że gry mają poważne lagi.
http://www.vg247.com...has-lag-issues/
  • 0

#249 MonsieurWoland Napisany 15 czerwca 2010 - 13:52

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Zycze MSowi sromotnej kleski Kinecta.
  • 0

#250 Shinigami Napisany 15 czerwca 2010 - 14:34

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
A niech się uda, byleby się nie koncentrowali na nim tak, jak na konferencji.

A ta nazwa jest okropna, wciąż trudno mi ją zapamiętać :/
  • 0

#251 Gnato Napisany 15 czerwca 2010 - 15:23

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:

Mam wrażenie, że jest raczej na odwrót - Kinkiet może śledzić twój ruch bez zabawnego pompona w dłoni lub z, jeśli programistów z Rare najdzie ochota dołączyć go do swej nowej gry. Move skazuje nas na pompona. :nie:


Sugerujesz, że jest opcja dołączania czegoś w roli kontrolera do gier? I don't think so. MS stawia wszystko na BYCIE kontrolerem, dlatego jakiekolwiek gadżety odpadają - pogrążałyby ich ideę. Skoro naturalniej kieruje się samochodem trzymając coś w dłoniach to dlaczego nie umieścić w nich dokładnego kontrolera?

Nie ma żadnego porównania czułości Move z Kinekt jeśli mówimy o śledzenie położenia dłoni w 3D. Move wykryje milimetrowe ruchy i obroty nadgarstka, a także idealnie wskaże kierunek.
Co do sterowania głosem - wydaje mi się to wizją przyszłości z naszej odległej przeszłości - to po prostu nie jest wygodne. Wracam do domu, rozpłaszczam się przed TV i nie chce mi się gadać - minimalnym wysiłkiem obsługuję pada i wszystkie komendy reagują błyskawicznie. Tak jak ten stary gadżet Ninny gdzie strzelałeś mówiąc "strzał":D

Technologia jest do wykorzystania i dobrze, że jest - np. wyszukiwanie utworu z setek innych - mówimy zamiast wpisywać. Ale już jakiekolwiek proste operacje są wygodniejsze z poziomu pada a nie przez machanie łapami. Mam Eye Toya i wiem jak to działa - jest ok w ramach danej konwencji, ale nie na co dzień.
  • 0

#252 b0dz1o Napisany 15 czerwca 2010 - 15:40

b0dz1o

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 652 Postów:

Sugerujesz, że jest opcja dołączania czegoś w roli kontrolera do gier?


Raczej chodzi o to, że możesz trzymać pada w rękach, a w ramach bonusu np. poruszać kamerę obracając lekko głowę.

Move wykryje milimetrowe ruchy i obroty nadgarstka, a także idealnie wskaże kierunek.


Ruchy - owszem, bo jest kamerka i akcelerometr, ale co do obrotów - tu już trzeba zdać się na żyroskop. Odczyta, jak przekręcisz "latarkę", powiedzmy, o 90 stopni, ale o milimetrowej precyzji nie ma mowy
  • 0

#253 Gnato Napisany 15 czerwca 2010 - 16:01

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:

Raczej chodzi o to, że możesz trzymać pada w rękach, a w ramach bonusu np. poruszać kamerę obracając lekko głowę.



Ruchy - owszem, bo jest kamerka i akcelerometr, ale co do obrotów - tu już trzeba zdać się na żyroskop. Odczyta, jak przekręcisz "latarkę", powiedzmy, o 90 stopni, ale o milimetrowej precyzji nie ma mowy



Trzymanie pada w rękach zabija całą istotę Kinekta, tracisz obie ręce, pozostają jedynie nogi i głowa. To świetny pomysł, ale MS MUSI skupić się na promowaniu go jako stylu kontroli, a nie dodatkowego gadżetu którym poruszymy sobie kamerką. Muszą cały czas szukać uzasadnienia dlaczego nie poszli drogą N i S i promować taki sposób kontroli jako lepszy.

Co do żyroskopów - opieram się na tym co widziałem - żyroskop w Move nie działa w skokach 90 stopni. Właściwie we wszystkich demach widać było dokładny, płynny tracking.
  • 0

#254 b0dz1o Napisany 15 czerwca 2010 - 16:15

b0dz1o

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 652 Postów:

Trzymanie pada w rękach zabija całą istotę Kinekta, tracisz obie ręce, pozostają jedynie nogi i głowa.


Użyj wyobraźni - powiedzmy, masz shootera, którego obsługujesz normalnie padem, do tego bajer z ruchem kamery głową niezależnie od celownika, a gdy chcesz rzucić granat, robisz zamach ręką, jakbyś naprawdę trzymał go w ręku. Potencjał niesamowity! Takich smaczków możnaby mnożyć i mnożyć, tyle tylko, że potrzeba ludzi z wizją.

Co do żyroskopów - opieram się na tym co widziałem - żyroskop w Move nie działa w skokach 90 stopni. Właściwie we wszystkich demach widać było dokładny, płynny tracking.


Wszystko bierzesz tak dosłownie? "Powiedzmy" sugeruje przykładowe dane. Dildo jest na pewno bardziej dokładne niż Natalka, ale milimetrowa dokładność obrotów to mit.
  • 0

#255 BeSOS Napisany 15 czerwca 2010 - 16:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
TEXZ: Chodziło mi o nazwę, bo przystawka moim zdaniem padnie po jakimś czasie ze względu na słabujący support. Ale chciałbym się mylić, moim zdaniem pokazane gry to popierdółki (choć i tak fajniejsze niż podobne gry z Wii), ale jak zaczną na to pisac gry dla normalnych graczy to może być za***iście, bo jednak daje to nowe możliwości. Martwią mnie jedynie lagi, tego nie powinno być przecież w takim highendowym sprzęcie ;/
  • 0

#256 Raikoh Napisany 15 czerwca 2010 - 18:47

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Zycze MSowi sromotnej kleski Kinecta.


Wpis.


A niech się uda, byleby się nie koncentrowali na nim tak, jak na konferencji.


Jak się właśnie uda to wszystkie siły skierują w to g**no. Do pieca z tym.
  • 0

#257 ACZ Napisany 16 czerwca 2010 - 08:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 182 Postów:
Ile to będzie kosztowało? Za 4 miechy premiera, a nie podali jeszcze ceny.
  • 0

#258 MaxVarEmreis Napisany 16 czerwca 2010 - 10:16

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ile to będzie kosztowało? Za 4 miechy premiera, a nie podali jeszcze ceny.



Cena to zagadka. Miejmy najdzieje, że MS chociaż tym pokaże klase.
  • 0

#259 ACZ Napisany 16 czerwca 2010 - 10:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 182 Postów:
IMO czekali aż najpierw Sony poda cenę.
  • 0

#260 xell Napisany 16 czerwca 2010 - 11:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 346 Postów:
Rare nie robi jednak Kinectimals, robi je Frontier, inne brytyjskie studio. Mam nadzieję, że reszta Rare pracuje nad jakimiś prawdziwymi grami, bo Sports, to crap. :/
  • 0

#261 BeSOS Napisany 16 czerwca 2010 - 11:36

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
rare jest trupem. I wogóle co z tym licznikiem na ich stronce, ktoś sprawdzał? :blink:
  • 0

#262 xell Napisany 16 czerwca 2010 - 11:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 346 Postów:
W końcu zamieścili site'a
  • 0

#263 Ryan Napisany 17 czerwca 2010 - 12:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

IMO czekali aż najpierw Sony poda cenę.

Jestem pewien, że obie firmy znają ceny swoich akcesoriów zanim się o nich dowie świat.
  • 0

#264 MonsieurWoland Napisany 17 czerwca 2010 - 12:48

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Obecnie przy pomocy Kinecta da sie tylko grac na stojaco, kumacie czacze? OLO :^^:
  • 0

#265 117 Napisany 17 czerwca 2010 - 13:22

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
to jest w ogole bomba news... mialo byc prosciej... po co chwytac za pada by zapauzowac film, wystarczy WSTAC i powiedziec na glos XBOX STOP. Pewnie trzeba tez postac pare sekund zeby kinkiet zauwazyl, ze stoimi. Co to za badziew...Dodany obrazek
  • 0

#266 Texz Napisany 17 czerwca 2010 - 14:01

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jaka jest historia tego GIF'a?
  • 0

#267 wrog Napisany 17 czerwca 2010 - 14:03

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Microsoft zdementował to, co napisał IGN. Można również grać/korzystać na siedząco, oczywiście nie w tytułach, w których stanie jest wymagane.
  • 0

#268 117 Napisany 17 czerwca 2010 - 14:14

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
pozyjemy zobaczymy
  • 0

#269 b0dz1o Napisany 17 czerwca 2010 - 14:31

b0dz1o

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 652 Postów:
W sumie, to co mogli powiedzieć? Oby mieli rację, bo to by była porażka na całej linii
  • 0

#270 piterekd Napisany 17 czerwca 2010 - 16:46

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
nie wyobrażam sobie grania i stania.. no chyba że pauki pobudzonej zacną cyfrową bohaterką
  • 0