Kinect
#241 Napisany 14 czerwca 2010 - 17:52
#242 Napisany 14 czerwca 2010 - 17:53
OLO, korzystałeś kiedykolwiek z Eyetoya? Tam to był totalny random, to co widać na filmikach z Kinekta to postęp.LOL, świeżo i nowatorsko? Wygląda to jak Eye Toy z totalnie skopanym wychwytywaniem ruchu.
MS zaliczył fejla, pogódź się z tym.
Nie pisałem o sukcesie komercyjnym,a wykorzystaniu w grach.Xell, Jedyn, naprawdę wierzycie w to co napisaliście? OLO Za parę lat Kintect będzie wymieniany w Neonie jako przystawka - porażka przy okazji przypominania czym była konsola Microsoftu w siódmej generacji konsol.
#243 Napisany 14 czerwca 2010 - 17:54
Mam wrażenie, że jest raczej na odwrót - Kinkiet może śledzić twój ruch bez zabawnego pompona w dłoni lub z, jeśli programistów z Rare najdzie ochota dołączyć go do swej nowej gry. Move skazuje nas na pompona.Pamiętajmy, że wszystkie gry dedykowane Move, z grającym widocznym na ekranie nadal MOGĄ wykorzystywać algorytmy z gier Eye Toyowych, a więc wykrywanie obrysu ciała i ruchu. Move może dawać perfekcyjny tracking w 3D, a reszta go wspomagać i umożliwiać np. użycie głowy do odbicia piłki. Kinect jest na tym polu ograniczony.
#244 Napisany 14 czerwca 2010 - 18:08
OLO, korzystałeś kiedykolwiek z Eyetoya? Tam to był totalny random, to co widać na filmikach z Kinekta to postęp.
LOL, Kinect only does CHAOS. Widziałeś skaczącą rodzinkę? To jest random.
#245 Napisany 14 czerwca 2010 - 18:12
#246 Napisany 14 czerwca 2010 - 18:13
#247 Napisany 14 czerwca 2010 - 18:15
LOL, Kinect only does CHAOS. Widziałeś skaczącą rodzinkę? To jest random.
jak pierwszy Wiilot. im też daj parę lat na "przystawkę" która dopiero pokaże o co tak naprawdę chodziło.
#248 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:30
#249 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:52
#250 Napisany 15 czerwca 2010 - 14:34
A ta nazwa jest okropna, wciąż trudno mi ją zapamiętać
#251 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:23
Mam wrażenie, że jest raczej na odwrót - Kinkiet może śledzić twój ruch bez zabawnego pompona w dłoni lub z, jeśli programistów z Rare najdzie ochota dołączyć go do swej nowej gry. Move skazuje nas na pompona.
Sugerujesz, że jest opcja dołączania czegoś w roli kontrolera do gier? I don't think so. MS stawia wszystko na BYCIE kontrolerem, dlatego jakiekolwiek gadżety odpadają - pogrążałyby ich ideę. Skoro naturalniej kieruje się samochodem trzymając coś w dłoniach to dlaczego nie umieścić w nich dokładnego kontrolera?
Nie ma żadnego porównania czułości Move z Kinekt jeśli mówimy o śledzenie położenia dłoni w 3D. Move wykryje milimetrowe ruchy i obroty nadgarstka, a także idealnie wskaże kierunek.
Co do sterowania głosem - wydaje mi się to wizją przyszłości z naszej odległej przeszłości - to po prostu nie jest wygodne. Wracam do domu, rozpłaszczam się przed TV i nie chce mi się gadać - minimalnym wysiłkiem obsługuję pada i wszystkie komendy reagują błyskawicznie. Tak jak ten stary gadżet Ninny gdzie strzelałeś mówiąc "strzał"
Technologia jest do wykorzystania i dobrze, że jest - np. wyszukiwanie utworu z setek innych - mówimy zamiast wpisywać. Ale już jakiekolwiek proste operacje są wygodniejsze z poziomu pada a nie przez machanie łapami. Mam Eye Toya i wiem jak to działa - jest ok w ramach danej konwencji, ale nie na co dzień.
#252 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:40
Sugerujesz, że jest opcja dołączania czegoś w roli kontrolera do gier?
Raczej chodzi o to, że możesz trzymać pada w rękach, a w ramach bonusu np. poruszać kamerę obracając lekko głowę.
Move wykryje milimetrowe ruchy i obroty nadgarstka, a także idealnie wskaże kierunek.
Ruchy - owszem, bo jest kamerka i akcelerometr, ale co do obrotów - tu już trzeba zdać się na żyroskop. Odczyta, jak przekręcisz "latarkę", powiedzmy, o 90 stopni, ale o milimetrowej precyzji nie ma mowy
#253 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:01
Raczej chodzi o to, że możesz trzymać pada w rękach, a w ramach bonusu np. poruszać kamerę obracając lekko głowę.
Ruchy - owszem, bo jest kamerka i akcelerometr, ale co do obrotów - tu już trzeba zdać się na żyroskop. Odczyta, jak przekręcisz "latarkę", powiedzmy, o 90 stopni, ale o milimetrowej precyzji nie ma mowy
Trzymanie pada w rękach zabija całą istotę Kinekta, tracisz obie ręce, pozostają jedynie nogi i głowa. To świetny pomysł, ale MS MUSI skupić się na promowaniu go jako stylu kontroli, a nie dodatkowego gadżetu którym poruszymy sobie kamerką. Muszą cały czas szukać uzasadnienia dlaczego nie poszli drogą N i S i promować taki sposób kontroli jako lepszy.
Co do żyroskopów - opieram się na tym co widziałem - żyroskop w Move nie działa w skokach 90 stopni. Właściwie we wszystkich demach widać było dokładny, płynny tracking.
#254 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:15
Trzymanie pada w rękach zabija całą istotę Kinekta, tracisz obie ręce, pozostają jedynie nogi i głowa.
Użyj wyobraźni - powiedzmy, masz shootera, którego obsługujesz normalnie padem, do tego bajer z ruchem kamery głową niezależnie od celownika, a gdy chcesz rzucić granat, robisz zamach ręką, jakbyś naprawdę trzymał go w ręku. Potencjał niesamowity! Takich smaczków możnaby mnożyć i mnożyć, tyle tylko, że potrzeba ludzi z wizją.
Co do żyroskopów - opieram się na tym co widziałem - żyroskop w Move nie działa w skokach 90 stopni. Właściwie we wszystkich demach widać było dokładny, płynny tracking.
Wszystko bierzesz tak dosłownie? "Powiedzmy" sugeruje przykładowe dane. Dildo jest na pewno bardziej dokładne niż Natalka, ale milimetrowa dokładność obrotów to mit.
#255 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:20
#256 Napisany 15 czerwca 2010 - 18:47
Zycze MSowi sromotnej kleski Kinecta.
Wpis.
A niech się uda, byleby się nie koncentrowali na nim tak, jak na konferencji.
Jak się właśnie uda to wszystkie siły skierują w to g**no. Do pieca z tym.
#257 Napisany 16 czerwca 2010 - 08:56
#258 Napisany 16 czerwca 2010 - 10:16
Ile to będzie kosztowało? Za 4 miechy premiera, a nie podali jeszcze ceny.
Cena to zagadka. Miejmy najdzieje, że MS chociaż tym pokaże klase.
#259 Napisany 16 czerwca 2010 - 10:19
#260 Napisany 16 czerwca 2010 - 11:27
#261 Napisany 16 czerwca 2010 - 11:36
#262 Napisany 16 czerwca 2010 - 11:38
#263 Napisany 17 czerwca 2010 - 12:45
Jestem pewien, że obie firmy znają ceny swoich akcesoriów zanim się o nich dowie świat.IMO czekali aż najpierw Sony poda cenę.