Mortal Kombat
#91 Napisany 09 czerwca 2010 - 15:02
#92 Napisany 09 czerwca 2010 - 15:22
Fixed.Jarek WINZ
Flawless Victory
#93 Napisany 09 czerwca 2010 - 16:31
Nightwolf, Striker, Darrius, Jarek, Bo Rai Cho i jest hicior
No ba ....
#94 Napisany 09 czerwca 2010 - 20:58
#95 Napisany 09 czerwca 2010 - 21:34
#96 Napisany 09 czerwca 2010 - 21:48
Najciekawszy reboot od dawna
#97 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:19
Będzie dorosły i brutalny reboot. Mechanika 2D, grafika 3D, premiera na PS3 i 360 w przyszłym roku. Do tego kupa trybów: coś fabularnego, walki tagowe, 1 na 1, koop w arcade, online.
http://neogo.pl/news...aliczy-restart/
#98 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:24
FU**ING A!
============^.^=================
#99 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:24
#100 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:37
No to see & believe!
Wygląda jak 2.5, tag assist plus stare plansze powracają
#101 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:38
Oto trailer:
http://www.ps3site.p...l-kombat/47191/
To wszystko wygląda baaaardzo podobnie do MKvsDC (mega średniak), a krwi nie ma ani grama, totalnie to wszystko ugrzecznione, gdzie niby ta brutalność?
Pocałuj mnie w d*pę Ed Boon.
#102 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:40
#103 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:43
Czysiek: nie jestem pewien, ale brutalności może nie być choćby ze względu że to trailer - takie zwiastuny Mad Worlda tez byly cenzurowane. Choć fakt, że brakuje krwi przy ciosach, a to co mówię odnosi się bardziej do fatali.
#104 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:48
#105 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:49
@Cz: Nigga, puhleaze! O czym Ty w ogóle mówisz...
#106 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:54
No i miało być brutalnie, kurna chata! Liczyłem na mroczną grafikę i sporą dawkę przemocy, a tutaj dostaję to, co miałem serwowane w ostatnich częściach + widoczne przebicie kogoś mieczem.
Jedyne co tak naprawdę mi się spodobało, to zbliżenia przy Klose Kombat.
#107 Napisany 10 czerwca 2010 - 15:59
#108 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:01
O tym, że gra była na maks 7/10.@Cz: Nigga, puhleaze! O czym Ty w ogóle mówisz...
I już nie pitol, że przy tym tytule bawiłeś się lepiej niż przy ostatnim Soul Caliburze...
Mechanika z MKvsDC była z d*py i powie Ci to każdy gracz który próbował w to grać na wyższych poziomach trudności, gdzie bossa można było rozwalić jedynie stosując głównie jeden-dwa tanie ciosy, bo stosowanie innych, rozbudowanych kombinacji sprowadzało się do game over, bo bossa nie było rady rozwalić. Ogólnie w tej części konsola często oszukiwała, a niektóre ciosy chyba były przeprogramowane, bo jak mi wyjaśnisz, że gdy konsola robiąc jakiegoś specjala jak np. Wonder Woman dosięgała mnie tym swoim lassem nawet wtedy gdy byłem na takiej odległości, gdzie ewidentnie nie mogła tego zrobić i było widać jak na dłoni, że lasso mnie przyciągało.
#109 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:04
No widzisz, a ja lubię popatrzeć na ładnie animowaną bijatykę.Animacja ssie, ale jak gram to i tak mam to w nosie. Jeśli jestem w stanie po kilku(nastu) klatkach rozpoznać cios i wyprowadzić kontrę - super. Nie musi mi do tego postać falować cycami, falbankami, przewracać kawaii oczka, prężyć się i piszczeć loli-głosikiem.
Chrzanisz z mechaniką z dupy. A bossa w tej serii zawsze się rozwalało tanim sposobem. Tak samo jest z bossami w Tekkenach. I w Street Fighterach. I prawie wszędzie.O tym, że gra była na maks 7/10.
I już nie pitol, że przy tym tytule bawiłeś się lepiej niż przy ostatnim Soul Caliburze...
Mechanika z MKvsDC była z d*py i powie Ci to każdy gracz który próbował w to grać na wyższych poziomach trudności, gdzie bossa można było rozwalić jedynie stosując głównie jeden-dwa tanie ciosy, bo stosowanie innych, rozbudowanych kombinacji sprowadzało się do game over, bo bossa nie było rady rozwalić. Ogólnie w tej części konsola często oszukiwała, a niektóre ciosy chyba były przeprogramowane, bo jak mi wyjaśnisz, że gdy konsola robiąc jakiegoś specjala jak np. Wonder Woman dosięgała mnie tym swoim lassem nawet wtedy gdy byłem na takiej odległości, gdzie mogła tego zrobić i było widać jak na dłoni, że lasso mnie przyciągało.
#110 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:05
W trybie story - bardziej. Poza tym porównujesz grę od Namcock, która wyszła jak była gotowa do gry studia, nad którym wisiał nóż. To jasne, że MKvsDC nie miało takiego "poliszu" jak SC4, ale gadanie, że na bazie mechaniki MKvsDC nie może wyjść nic dobrego świadczy wyłącznie, że nie wiesz o czym mówisz.I już nie pitol, że przy tym tytule bawiłeś się lepiej niż przy ostatnim Soul Caliburze...
#111 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:07
b.) http://kotaku.com/55...at-happens-next MK Short to nakręcone w 2 dni dzieło niezależne, mające nadzieje zainteresować Warner Bros ... też szkoda.
Nagle dwie rzeczy, które przywracały wiarę w świat MK runęły szybko, jak się wzniosły
#112 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:09
#113 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:09
Styl graficzny nie jest już tak komiksowy. Plus. Są normalne fatale. Plus. Mechanika jest 2D. Plus. Prędkość i animacje ciosów to ta sama brocha co dwuwymiarowe mortale. Plus. Klimat jest. Plus.
Gra jest do łyknięcia po tym co widzę. Zobaczymy ilu fighterów (i jakich!), ile trybów, ile grania - jeśli choćby tyle co w ostatnich częściach, które ogrywałem (w Arma i DC nie grałem) to będzie naprawdę dobrze.
I już nie pitol, że przy tym tytule bawiłeś się lepiej niż przy ostatnim Soul Caliburze...
Ostatni Soul to jakaś tragedia. Pograłem trochę i jestem w szoku, jakie to gówno. Jedynka i dwójka, w które przegrałem setki godzin, to były prawdziwe dzieła sztuki, co się natomiast w czwórce działo, to po prostu głowa mała. Osobę, która wymyśliła takie coś jak Tower of Lost Souls wypieprzyłbym na zbity pysk z roboty.
#114 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:18
Mechanika 2D - GIT!
Areny - MK2 na sterydach!
Grafa - bez rewelacji...
Audio - T6 leży i kwiczy.
Tryby - zapowiada się ciekawie.
Gore - więcej krwiii!
Może być fajnie
#115 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:21
Gdyby to nie był Mortal to nikt by tej gry nie kupił, a tak Ed Boon może jeszcze liczyć na fanów i wciskać im te chłodne gadki o powrocie do korzeni i brutalności gry.
Jedyny ratunek dla serii to jak już pisałem wielokrotnie digitalizowane 2d i już nie musi być w 720p jak niby nie starczy ramu konsolom na taką ładnie płynną tego typu grafikę, niech i będzie w 540p, mam to w d*pie, ale niech to będzie prawdziwy i krwawy powrót do korzeni. A jeśli chodzi o mechanikę i balans rozgrywki to zawsze można się dogadać z Japończykami, przykładowo z takim Arc System Works. Zachód by zrobił wyłącznie digitalizowaną oprawę i animację, a mechaniką i balansem gry zajęliby się Japończycy. I to byłby prawdziwy reebot serii, a nie te szroty co obecnie płodzi Ed Boon perfidnie udając, że wie czego gracze oczekują, OLO.
Edit: sorry Blizz, ale nie grales w poprzednią odslone mortala, a wiec zejdziesz na ziemie gdy zagrasz w dziewiątke. I nie wiem gdzie ty widizales krwawe fatale na tym trailerze, bo dla mnie to takie samo padlo jak w mkvsdc.
#116 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:24
E, to był jeden z niewielu powodów dlaczego wygrałem w SC więcej godzin niż w MKvsDC.Osobę, która wymyśliła takie coś jak Tower of Lost Souls wy***przyłbym na zbity pysk z roboty.
Opinia to nie fakt, więc STFU.Zachodnie teamy są jedynie w stanie zrobić dobrą bijatykę w oprawie 2d (stare mortale, killer instinct czy kasumi ninja i ultra vortek na jaguara), przyjmij to do wiadomości. Robienie bitki w oprawie 3d im po prostu nie wychodzi i takie są fakty.
#117 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:26
#118 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:30
Też tego nie pojmuję, jak po znakomitych poprzednikach można było wydać takiego szrota?? Co ciekawe, Broken Destiny okazało się jeszcze gorsze, a myślałem, że nic bardziej beznadziejnego jeśli chodzi o Soula mnie już nie spotka...Ostatni Soul to jakaś tragedia. Pograłem trochę i jestem w szoku, jakie to g**no. Jedynka i dwójka, w które przegrałem setki godzin, to były prawdziwe dzieła sztuki, co się natomiast w czwórce działo, to po prostu głowa mała. Osobę, która wymyśliła takie coś jak Tower of Lost Souls wy***przyłbym na zbity pysk z roboty.
#119 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:35
Też chciałbym digitalizowane postacie w HD. Czegoś takiego w mordobiciach jeszcze nie było. Nie wiem, jak by taki eksperyment wyszedł: czy kiczowo, śmiesznie, padacznie, czy znów idealnie i byłby ponownym renesansem gatunku (no dobra, tutaj wyraźnie przesadzam). Nie mniej, na razie średnio nowego mortala widzę, głównie przez jego umrocznioną i ubrutalizowaną wizję z wczoraj.
#120 Napisany 10 czerwca 2010 - 16:51
Ja także na tym trailerze fatali nie widziałem, tylko przymiarki. Może jest jakiś inny, ze znaczkiem M, w którym to widać, ale ten podany na forum wybitnie jest pro-kidsowy.
Też chciałbym digitalizowane postacie w HD. Czegoś takiego w mordobiciach jeszcze nie było. Nie wiem, jak by taki eksperyment wyszedł: czy kiczowo, śmiesznie, padacznie, czy znów idealnie i byłby ponownym renesansem gatunku (no dobra, tutaj wyraźnie przesadzam). Nie mniej, na razie średnio nowego mortala widzę, głównie przez jego umrocznioną i ubrutalizowaną wizję z wczoraj.
To obejrzyj sobie fatality z Mortal Kombat Shalon Monks i będziesz wiedział czego się spodziewać.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|