Skocz do zawartości

Final Fantasy VII

Square SCE PS1 PS3 PSV PS4 Switch XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
606 odpowiedzi na ten temat

#541 Kradziej Napisany 19 marca 2010 - 21:23

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Ej, jakie ręcznie rysowane 2D???

No tak mi się wydaje, że w końcu plansze w FF7 były ręcznie rysowane.
  • 0

#542 Blizzard Beast Napisany 19 marca 2010 - 21:29

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
To były rendery.
  • 0

#543 Blizzard Beast Napisany 19 marca 2010 - 21:34

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

no zastanow sie... co sie zmienilo w jRPG od czasy premiery FFVII pod katem gameplay'u... czym rozni sie taka VII od LO, FFXIII... itd i odpowiedz juz masz.


acha jestem milosnikiem VII przelazlem ja pare razy do tego mam japonska edycje FFVII advent children ^^


Już Twoja opinia w takim temacie to naprawdę na pewno nie mnie. I jak zwykle post ocieka argumentami tak, że się można obsrać. Weź nie marnuj przestrzeni hostingowej na takie pierdzielenie. Masuj się z jednej strony Advent Children a z prawej Halo Legends i nie marnuj mojego browsing time.


  • 0

#544 117 Napisany 19 marca 2010 - 21:42

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Już Twoja opinia w takim temacie to naprawdę na pewno nie mnie. I jak zwykle post ocieka argumentami tak, że się można obsrać. Weź nie marnuj przestrzeni hostingowej na takie pierdzielenie. Masuj się z jednej strony Advent Children a z prawej Halo Legends i nie marnuj mojego browsing time.

Ja wiem, ze ciebie interesuja tylko posty w stylu PD jest the best ale sorry tak nie jest.
Poza tym jakie mialem argumenty przytoczyc? Zadales pytanie i na nie odpowiedzialem. Nie dyskutuje z toba bym musial przytaczac argumenty tylko odpowiadam na twoje pytanie i cie edukuje :angel:
  • 0

#545 Blizzard Beast Napisany 19 marca 2010 - 23:16

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Ja wiem, ze ciebie interesuja tylko posty w stylu PD jest the best ale sorry tak nie jest.
Poza tym jakie mialem argumenty przytoczyc? Zadales pytanie i na nie odpowiedzialem. Nie dyskutuje z toba bym musial przytaczac argumenty tylko odpowiadam na twoje pytanie i cie edukuje  :angel:


Gówno. Napisałeś posta "domyśl się". Jakbym miał ochotę się domyślać nie zadawałbym pytania. Poza tym - ty? Fan FFVII? Nie rozśmieszaj mnie.


Aha - i PD? Look what the cat dragged in. Bullshit.


  • 0

#546 Gość_Zero_* Napisany 19 marca 2010 - 23:31

Gość_Zero_*
  • Goście
Jak ktoś nie dostrzega zmian w gameplayu w FF7-13 to nie mam słów.
  • 0

#547 Danteusz Napisany 19 marca 2010 - 23:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Oczekiwałbym zmiany systemu walki: przeciwnicy widoczni na ekranie, postacie sterowane przez konfigurowalne AI plus możliwość wydawania im rozkazów (koniecznie z aktywną pauzą), automatyczne leczenie przy save pointach albo po walce, przemodelowany system levelowania pozwalający na zróżnicowanie drużyny (może jakieś klasy). Do tego pełen dubbing, styl graficzny z Advent Children, grafika na poziomie XIII, muzyka orkiestrowa. Fabuły lepiej żeby nie ruszali, ewentualnie zakończenie mogłoby być poprawione.
  • 0

#548 Kradziej Napisany 19 marca 2010 - 23:56

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

To były rendery.

Cholera, i całe dzieciństwo poszło się kochać ;) W każdym razie lokacje w FF7 były prześliczne i marzy mi się, żeby w rimejku również oszałamiały :)
  • 0

#549 Texz Napisany 20 marca 2010 - 10:05

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Cholera, i całe dzieciństwo poszło się kochać ;) W każdym razie lokacje w FF7 były prześliczne i marzy mi się, żeby w rimejku również oszałamiały :)


Tym rimejku, który to jeżeli by od dziś miał powstawał dostalibyśmy najwcześniej w 2020 roku?
  • 0

#550 Kradziej Napisany 20 marca 2010 - 14:19

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Tym rimejku, który to jeżeli by od dziś miał powstawał dostalibyśmy najwcześniej w 2020 roku?

Tak jakby o nim mówimy :lukam:
  • 0

#551 Blizzard Beast Napisany 21 marca 2010 - 11:10

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Jak ktoś nie dostrzega zmian w gameplayu w FF7-13 to nie mam słów.


A ktoś nie dostrzega?
  • 0

#552 Gość_Zero_* Napisany 21 marca 2010 - 13:35

Gość_Zero_*
  • Goście
Zer ?
  • 0

#553 Blizzard Beast Napisany 21 marca 2010 - 19:24

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Chyba jednak coś ci się pomyliło :)
  • 0

#554 Lady Luck Napisany 21 marca 2010 - 20:17

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Szukam amunicji do pewnego innego tematu i chciałem o coś spytać miłośników FFVII.

GDYBY zapowiedziano reedycję FFVII, remake, czy jakkolwiek to nazwiecie, to czego byście oczekiwali? Czytaj: po co Wam byłaby ta reedycja? Rozumiem, że trzeba by zapodać nową grafikę i nowe rendrery - ta pierwsza wali po oczach, a drugie wyglądają dziś żałośnie i zapewne byłoby mocarnie odpalić to w oprawie FFXIII na 42 calach. Ale co jeszcze chcielibyście, aby zostało zmienione? Mówię o remaku, więc nie piszcie, że powinno być siedem kolejnych miast, tona ekwipunku, dwanaście weaponów, moogle i do tego jeszcze bonusowo odlecenie w kosmos na komecie.



1) Poprawiona grafika i rendery, ale BEZ zmiany stylu (tzn. z zachowaniem oryginalnego wyglądu postaci, jaki znamy z artów).
2) Możliwość poruszania się po lokacjach "zza pleców", a nie "z góry"; lokacje oczywiście bez zbędnych zmian w projektach. 3D i jestem zadowolona. Może być dołożona opcja wspinania się i łażenia po krzakach, bo to akurat nie byłaby zbyt inwazyjna zmiana.
3) Muzyka nagrana z orkiestrą itp. (BEZ udziwnień, o jakie pokusił się Nobuo w FFVII:AC)
4) System materii, komendy, zdolności, czary, przedmioty i ich efekty- bez zmian. Sterowanie postaciami (wszystkimi) na starych- nowych zasadach (przełączanie, chodzenie, zmiana pozycji itd.); pasek ATB może być, nie musi. Nie chcę widzieć przełączania się między klasami.

W skrócie: wszystko, co było w starym FFVII przeniesione i odświeżone bez drastycznych zmian. Grając w FFVII: Remake chcę wiedzieć, że gram w FFVII, które zostało zrimejkowane, a nie kolejną grę, która nie dość, że doi z wysłużonego tytułu, to jeszcze jest niepotrzebnie upraszczana albo śrubowana.
  • 0

#555 Gość_Vladirov_* Napisany 22 marca 2010 - 18:40

Gość_Vladirov_*
  • Goście
Sterowanie analogiem w każdej płaszczyźnie. Tyle. Przy RE na GC, aż tak wiele nie zmieniono i hit ogromny to był.
  • 0

#556 Sotaku Napisany 23 marca 2010 - 07:57

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:

1) Poprawiona grafika i rendery, ale BEZ zmiany stylu (tzn. z zachowaniem oryginalnego wyglądu postaci, jaki znamy z artów).
2) Możliwość poruszania się po lokacjach "zza pleców", a nie "z góry"; lokacje oczywiście bez zbędnych zmian w projektach. 3D i jestem zadowolona. Może być dołożona opcja wspinania się i łażenia po krzakach, bo to akurat nie byłaby zbyt inwazyjna zmiana.
3) Muzyka nagrana z orkiestrą itp. (BEZ udziwnień, o jakie pokusił się Nobuo w FFVII:AC)
4) System materii, komendy, zdolności, czary, przedmioty i ich efekty- bez zmian. Sterowanie postaciami (wszystkimi) na starych- nowych zasadach (przełączanie, chodzenie, zmiana pozycji itd.); pasek ATB może być, nie musi. Nie chcę widzieć przełączania się między klasami.

W skrócie: wszystko, co było w starym FFVII przeniesione i odświeżone bez drastycznych zmian. Grając w FFVII: Remake chcę wiedzieć, że gram w FFVII, które zostało zrimejkowane, a nie kolejną grę, która nie dość, że doi z wysłużonego tytułu, to jeszcze jest niepotrzebnie upraszczana albo śrubowana.


mogę się pod tym podpisać dwoma rękami.
  • 0

#557 Danteusz Napisany 23 marca 2010 - 09:01

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Naprawdę chcecie ten sam system walki, często sprowadzający się do bezmyślnego klepania Xa? Mam wielki sentyment do FFVII, ale akurat ten element w dzisiejszych czasach mocno odstaje od normy
  • 0

#558 Aras Napisany 23 marca 2010 - 09:18

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
w FF7 się bezmyślnie klepie kółko :cry:
  • 0

#559 Danteusz Napisany 23 marca 2010 - 09:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
W europejskim też? Grałem w gimnazjum, nie pamiętam :cry:
  • 0

#560 Aras Napisany 23 marca 2010 - 09:44

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
ach dante, oczywiście, że tak.

żebym ja takie rzeczy przypominał fanboyom ;)
  • 0

#561 Scorpio Napisany 23 marca 2010 - 10:13

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
W Euro chyba X się klepało :P USA kółko na pewno ^^

Z muzyką ... kurde, największa niewiadoma. Bo duża ilość dźwięków ciężka jest do wykonania i oddania przez orkiestrę, chodzi tu głównie o motywy z Midgar (czyli pierwsza płyta OST). Jednocześnie i chciałbym renowacji i boję się o wynik (w sensie, że jak już zrobią i umieszczą go w grze, to odwrotu od tego nie będzie).
  • 0

#562 Kradziej Napisany 23 marca 2010 - 10:23

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
W Europie też nawalało się kółeczko :)
  • 0

#563 Aras Napisany 23 marca 2010 - 10:24

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
Scorpio, już nie dobijaj sytuacji właścicieli PS3 - kółko jak jasny c**j się trzaska w FF7 :sparta:


;)
  • 0

#564 Gnato Napisany 23 marca 2010 - 13:48

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Jak dla mnie w porównaniu VII-XIII to w tej ostatniej bezmyślnie klepie się jeden guzik, a VII to szczyt taktycznego kombinowania. Na pewno nie chcę w remake'u gruntownej zmiany systemu. Mogą zrobić dwie opcje - hardcore original i dodać jakieś gambity dla leszczy. Każda walka w FFVII dawała mi tyle funu, że jej automatyzowanie było by zwyczajnie głupie.
  • 0

#565 Danteusz Napisany 23 marca 2010 - 13:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Mi po doświadczeniach z FFXII (w XIII jeszcze nie grałem) i Dragon Age (wbrew pozorom podobne rozwiązania) ciężko było wrócić do systemu z FFVIII, które ostatnio przechodziłem. Dwa systemy - klasyczny i współczesny byłyby dobrym rozwiązaniem.
  • 0

#566 burnstein Napisany 23 marca 2010 - 14:04

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
IMO powinni dać sobie spokój z rimejkiem. Niech lepiej czas i środki spożytkują na jakiś nowy, świey tytuł. Choćby w świecie znanym z VII.
  • 0

#567 Danteusz Napisany 23 marca 2010 - 14:09

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Problem w tym że wszystkie twory ze świata FFVII (za wyjątkiem Crisis Core) były wątpliwej jakości, a remake przynajmniej fabułę miałby dobrą. No chyba że by w niej mocno namieszali, ale wtedy naraziliby się fanom.
  • 0

#568 burnstein Napisany 23 marca 2010 - 14:31

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Nie wierzę, że nie pozmienialiby fabuły. Pewnie nawet Aeris by przeżyła Dodany obrazek
  • 0

#569 Danteusz Napisany 23 marca 2010 - 14:35

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Mogą sobie zmieniać detale, ale takich rzeczy jak śmierć Aeris mają nie ruszać  :bash:
  • 0

#570 Gość_Zero_* Napisany 23 marca 2010 - 17:43

Gość_Zero_*
  • Goście
tylko czy gra dawałaby takiego samego kopa w jaja gdy już wiesz że Aeris umiera ? :)
  • 0



Inne z tagami: