No tak mi się wydaje, że w końcu plansze w FF7 były ręcznie rysowane.Ej, jakie ręcznie rysowane 2D???
Final Fantasy VII
#541 Napisany 19 marca 2010 - 21:23
#542 Napisany 19 marca 2010 - 21:29
#543 Napisany 19 marca 2010 - 21:34
no zastanow sie... co sie zmienilo w jRPG od czasy premiery FFVII pod katem gameplay'u... czym rozni sie taka VII od LO, FFXIII... itd i odpowiedz juz masz.
acha jestem milosnikiem VII przelazlem ja pare razy do tego mam japonska edycje FFVII advent children ^^
Już Twoja opinia w takim temacie to naprawdę na pewno nie mnie. I jak zwykle post ocieka argumentami tak, że się można obsrać. Weź nie marnuj przestrzeni hostingowej na takie pierdzielenie. Masuj się z jednej strony Advent Children a z prawej Halo Legends i nie marnuj mojego browsing time.
#544 Napisany 19 marca 2010 - 21:42
Ja wiem, ze ciebie interesuja tylko posty w stylu PD jest the best ale sorry tak nie jest.Już Twoja opinia w takim temacie to naprawdę na pewno nie mnie. I jak zwykle post ocieka argumentami tak, że się można obsrać. Weź nie marnuj przestrzeni hostingowej na takie pierdzielenie. Masuj się z jednej strony Advent Children a z prawej Halo Legends i nie marnuj mojego browsing time.
Poza tym jakie mialem argumenty przytoczyc? Zadales pytanie i na nie odpowiedzialem. Nie dyskutuje z toba bym musial przytaczac argumenty tylko odpowiadam na twoje pytanie i cie edukuje
#545 Napisany 19 marca 2010 - 23:16
Ja wiem, ze ciebie interesuja tylko posty w stylu PD jest the best ale sorry tak nie jest.
Poza tym jakie mialem argumenty przytoczyc? Zadales pytanie i na nie odpowiedzialem. Nie dyskutuje z toba bym musial przytaczac argumenty tylko odpowiadam na twoje pytanie i cie edukuje
Gówno. Napisałeś posta "domyśl się". Jakbym miał ochotę się domyślać nie zadawałbym pytania. Poza tym - ty? Fan FFVII? Nie rozśmieszaj mnie.
Aha - i PD? Look what the cat dragged in. Bullshit.
#546 Gość_Zero_* Napisany 19 marca 2010 - 23:31
#547 Napisany 19 marca 2010 - 23:47
#548 Napisany 19 marca 2010 - 23:56
Cholera, i całe dzieciństwo poszło się kochać W każdym razie lokacje w FF7 były prześliczne i marzy mi się, żeby w rimejku również oszałamiałyTo były rendery.
#549 Napisany 20 marca 2010 - 10:05
Cholera, i całe dzieciństwo poszło się kochać W każdym razie lokacje w FF7 były prześliczne i marzy mi się, żeby w rimejku również oszałamiały
Tym rimejku, który to jeżeli by od dziś miał powstawał dostalibyśmy najwcześniej w 2020 roku?
#550 Napisany 20 marca 2010 - 14:19
Tak jakby o nim mówimyTym rimejku, który to jeżeli by od dziś miał powstawał dostalibyśmy najwcześniej w 2020 roku?
#551 Napisany 21 marca 2010 - 11:10
Jak ktoś nie dostrzega zmian w gameplayu w FF7-13 to nie mam słów.
A ktoś nie dostrzega?
#552 Gość_Zero_* Napisany 21 marca 2010 - 13:35
#553 Napisany 21 marca 2010 - 19:24
#554 Napisany 21 marca 2010 - 20:17
Szukam amunicji do pewnego innego tematu i chciałem o coś spytać miłośników FFVII.
GDYBY zapowiedziano reedycję FFVII, remake, czy jakkolwiek to nazwiecie, to czego byście oczekiwali? Czytaj: po co Wam byłaby ta reedycja? Rozumiem, że trzeba by zapodać nową grafikę i nowe rendrery - ta pierwsza wali po oczach, a drugie wyglądają dziś żałośnie i zapewne byłoby mocarnie odpalić to w oprawie FFXIII na 42 calach. Ale co jeszcze chcielibyście, aby zostało zmienione? Mówię o remaku, więc nie piszcie, że powinno być siedem kolejnych miast, tona ekwipunku, dwanaście weaponów, moogle i do tego jeszcze bonusowo odlecenie w kosmos na komecie.
1) Poprawiona grafika i rendery, ale BEZ zmiany stylu (tzn. z zachowaniem oryginalnego wyglądu postaci, jaki znamy z artów).
2) Możliwość poruszania się po lokacjach "zza pleców", a nie "z góry"; lokacje oczywiście bez zbędnych zmian w projektach. 3D i jestem zadowolona. Może być dołożona opcja wspinania się i łażenia po krzakach, bo to akurat nie byłaby zbyt inwazyjna zmiana.
3) Muzyka nagrana z orkiestrą itp. (BEZ udziwnień, o jakie pokusił się Nobuo w FFVII:AC)
4) System materii, komendy, zdolności, czary, przedmioty i ich efekty- bez zmian. Sterowanie postaciami (wszystkimi) na starych- nowych zasadach (przełączanie, chodzenie, zmiana pozycji itd.); pasek ATB może być, nie musi. Nie chcę widzieć przełączania się między klasami.
W skrócie: wszystko, co było w starym FFVII przeniesione i odświeżone bez drastycznych zmian. Grając w FFVII: Remake chcę wiedzieć, że gram w FFVII, które zostało zrimejkowane, a nie kolejną grę, która nie dość, że doi z wysłużonego tytułu, to jeszcze jest niepotrzebnie upraszczana albo śrubowana.
#555 Gość_Vladirov_* Napisany 22 marca 2010 - 18:40
#556 Napisany 23 marca 2010 - 07:57
1) Poprawiona grafika i rendery, ale BEZ zmiany stylu (tzn. z zachowaniem oryginalnego wyglądu postaci, jaki znamy z artów).
2) Możliwość poruszania się po lokacjach "zza pleców", a nie "z góry"; lokacje oczywiście bez zbędnych zmian w projektach. 3D i jestem zadowolona. Może być dołożona opcja wspinania się i łażenia po krzakach, bo to akurat nie byłaby zbyt inwazyjna zmiana.
3) Muzyka nagrana z orkiestrą itp. (BEZ udziwnień, o jakie pokusił się Nobuo w FFVII:AC)
4) System materii, komendy, zdolności, czary, przedmioty i ich efekty- bez zmian. Sterowanie postaciami (wszystkimi) na starych- nowych zasadach (przełączanie, chodzenie, zmiana pozycji itd.); pasek ATB może być, nie musi. Nie chcę widzieć przełączania się między klasami.
W skrócie: wszystko, co było w starym FFVII przeniesione i odświeżone bez drastycznych zmian. Grając w FFVII: Remake chcę wiedzieć, że gram w FFVII, które zostało zrimejkowane, a nie kolejną grę, która nie dość, że doi z wysłużonego tytułu, to jeszcze jest niepotrzebnie upraszczana albo śrubowana.
mogę się pod tym podpisać dwoma rękami.
#557 Napisany 23 marca 2010 - 09:01
#558 Napisany 23 marca 2010 - 09:18
#559 Napisany 23 marca 2010 - 09:26
#560 Napisany 23 marca 2010 - 09:44
żebym ja takie rzeczy przypominał fanboyom
#561 Napisany 23 marca 2010 - 10:13
Z muzyką ... kurde, największa niewiadoma. Bo duża ilość dźwięków ciężka jest do wykonania i oddania przez orkiestrę, chodzi tu głównie o motywy z Midgar (czyli pierwsza płyta OST). Jednocześnie i chciałbym renowacji i boję się o wynik (w sensie, że jak już zrobią i umieszczą go w grze, to odwrotu od tego nie będzie).
#562 Napisany 23 marca 2010 - 10:23
#563 Napisany 23 marca 2010 - 10:24
#564 Napisany 23 marca 2010 - 13:48
#565 Napisany 23 marca 2010 - 13:58
#566 Napisany 23 marca 2010 - 14:04
#567 Napisany 23 marca 2010 - 14:09
#568 Napisany 23 marca 2010 - 14:31
#569 Napisany 23 marca 2010 - 14:35
#570 Gość_Zero_* Napisany 23 marca 2010 - 17:43
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|