Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company 2

DICE EA PS3 X360 PC iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
614 odpowiedzi na ten temat

#91 Heisenberg Napisany 07 lutego 2010 - 12:11

Heisenberg

    praise Kek

  • Forumowicze
  • 5 589 Postów:
Ale to jest właśnie fajne, nie jakoś super hardkorowe jak w AA, ani całkowicie arcade jak w CoD gdzie pocisk leci prosto na drugi koniec mapy. Tutaj jest doskonałe.
  • 0

#92 Gość_Hellmans_* Napisany 07 lutego 2010 - 12:54

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Akurat odrobina realizmu w torze lotu pociskiu w, tak, tak, strzelance, to bardzo fajny pomysł, a jak komuś to przeszkadza to zawsze może nie grać albo jeździć czołgiem, wczoraj przeorałem z jakimś innym miłym graczem pół mapy na 10hp - emocje były nie do opisania. Mnie osobiście czeka jeszcze nauka latania śmigłowcem, narazie rozbiłem kilka jakieś 12 sekund po starcie więc nie jest dobrze.
  • 1

#93 kubicz Napisany 07 lutego 2010 - 14:13

kubicz

    cham, prostak i odważnik z internetu

  • Forumowicze
  • 2 860 Postów:

Trzeba zrobić coś specjalnego by otrzymać ten kod na multi? Coś nie mogę zrobić sign up nie wiedzieć czemu ^^
Edyta.
Aha, mowa o piecu.

http://www.fileplay.net/keys

Klucz rozdają co godzinę. Na próbę dziś zdobyłem jeden. Zajęło mi to minutę [utworzenie konta>meil>odbiór klucza.]


  • 0

#94 Razel Napisany 07 lutego 2010 - 16:16

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 413 Postów:
Pograłem w to demko i:
Nie wiem w ogóle co się dzieje.
Nie wiem kto jest ze mną.
Nie wiem kto mnie zanija.
I ogólnie chaos.

LOL
  • 0

#95 cybercotlet Napisany 07 lutego 2010 - 16:25

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 614 Postów:
Strzelasz do pomarańczowych zawsze lol.
  • 0

#96 Razel Napisany 07 lutego 2010 - 16:27

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 413 Postów:

Strzelasz do pomarańczowych zawsze lol.

LOL, ja tam nie widzę żadnych kolorów przy nich lol
:^^:
Chaos tam jest konkretny, pogram troszkę to pewno będzie lepiej ;]
  • 0

#97 cybercotlet Napisany 07 lutego 2010 - 16:31

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 614 Postów:
Jak nie ma napisu nad nimi to też strzelasz :D jak jest niebieski albo zielony to twoi :mrgreen:
  • 0

#98 Razel Napisany 07 lutego 2010 - 16:35

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 413 Postów:
Idę pyknąć parę meczyków by to bardziej ogarnąć. W sumie ta plansza co dali, Harbor czy jak tam to jest średniawa IMO.
  • 0

#99 Razel Napisany 07 lutego 2010 - 19:18

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 413 Postów:
Skończyłem właśnie kolejną partyjkę, która trwała chyba z godzinę czasu... Muszę powiedzieć, że im więcej się w to gra tym robi się coraz zajebiściej. Plansza jakby też ciekawsza nagle, i wiem już z kim jestem i do kogo strzelać :P Nabiera to wszystko kolorów i muszę powiedzieć, że jednym słowem supcio, a pewno z czasem będzie coraz lepiej :)
  • 0

#100 phsx Napisany 07 lutego 2010 - 20:56

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Najlepszy jest motyw jak po skoku na spadochronie wbijasz się na quada lewą odnogą pod ciężkim ostrzałem przedzierasz się na tył tej budowy na której się defence respi włazisz na dach i masz darmowe co najmniej 10 fragów. Jeszcze jakby się można było tam zaminować na samej górze to by był wypas :)
  • 0

#101 Gość_Hellmans_* Napisany 07 lutego 2010 - 21:05

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Dzisiaj znalazłem całkiem fajną metodę na szybkie zdobycie pierwszego punktu, podczas lotu spadochronem kierujemy się do pozazdu po lewej (to z granatnikiem), potem szybko jedziemy na tą górę zaraz po lewej (między drogami), podjeżdżamy do krawędzi, ale nie do końca tylko jakieś 3 metry przed (wtedy nie da się nas trafić rakietami) i napieprzamy z granatów w punkty do wysadzenia celując trochę w górę, jeśli team jest jako tako rozgarnięty to wysadzenie 2 obiektów to moment, a zanim jakiś snajper doczołga się do nas aby nas wysadzić to jest już przeważnie po wszystkim.


  • 1

#102 Texz Napisany 07 lutego 2010 - 21:25

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jeżeli chodzi o nawalanie w respawnujących przeciwników, to dobra pozycja to gwarancja sukcesu. Nawet w BF1943 nie było takich akcji, bo tam respawn robił się na lotniskowcu, albo w bazach (choć świadomy jestem, że tam nie było trybu Rush). W każdym razie plansza jest słaba, mogli dać coś lepsiejszego. Jak choćby planszę z bety.
  • 0

#103 olfeusz Napisany 08 lutego 2010 - 16:40

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Czy ja wiem, mi się bardziej podoba ta mapa niż ta z dema.
  • 0

#104 AdamekPL Napisany 09 lutego 2010 - 17:50

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Mi mapa z dema przypadła do gustu bardziej, niż ta z bety.
Mam już rozegrane 7 godzin chyba nigdy w demo tak długo nie grałem :)
Dwa razy miałem śmieszny błąd, spadochron się nie otworzył i zaliczyłem śmierć.
Zabijanie przeciwników z noża jest bardzo satysfakcjonujące, szczególnie fajnie jest podejść, od tyłu do czającego się w oddali snajpera i wbić mu nóż w plecy :D
Coś czuję że będę w to grał, aż serwerów nie zamkną. ;p Na kupno pełnej wersji też mam ochotę, ale prawdopodobnie poczekam, aż trochę stanieje.
  • 0

#105 Kradziej Napisany 09 lutego 2010 - 18:00

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Nie nadaję sie do tego dema... za dobry jestem :lol: Ciągle wysoko w tabeli, a podczas obrony ani razu nie pozwoliłem atakującym zająć pierwszej bazy. Gameplay'owo sam miód, gierę capnę na premierę na pewno. No i lofciam śnieżne mapki, oby było ich więcej niż Valdez :)
  • 0

#106 AdamekPL Napisany 09 lutego 2010 - 18:08

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Mi o dziwo całkiem dobrze idzie. ;p Często jestem pierwszy w tabeli, ratio zawsze powyżej 1.0, a często dużo wyższe. W duży onlinowych strzelanin grałem i takie rzeczy mi się nie zdarzały.
No i muszę ponarzekać trochę na poziom całkiem sporej ilości graczy. Otóż sporo osób kompletnie nie interesują cele misji, tylko się bezmyślnie zabijają. Niektórzy kompletnie mają gdzieś podkładanie ładunku, mimo że mają je pod samym nosem. A takie akcje, że koleś podkłada ładunek, a potem leci gdzieś daleko, mimo że nikt inny przy skrzynce nie stoi są na porządku dziennym. :lol: Do tego mam wrażenie że w praktycznie każdym meczu, 1/3 drużyny to pseudo snajperzy, którzy mają problemy z trafieniem w kogokolwiek. Prawie każdy start śmigłowca jaki widzę, kończy się kraksom kilka metrów dalej. Ogólnie to co niektórzy wyczyniają to kompletna masakra, ale przynajmniej się można pośmiać. ;]
  • 0

#107 Shinigami Napisany 09 lutego 2010 - 18:24

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 398 Postów:
Dlatego fajnie grało się w betę, bo była sama elita i każdy wiedział co robić 8)

Grając snajperem nauczyłem się, że nie zawsze powinno mi zależeć na miejscu w tabeli. Siedzenie w krzakach ze snajpą, to jednak bardziej support niż offence.
  • 0

#108 burnstein Napisany 09 lutego 2010 - 18:34

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 143 Postów:

...
No i muszę ponarzekać trochę na poziom całkiem sporej ilości graczy. Otóż sporo osób kompletnie nie interesują cele misji, tylko się bezmyślnie zabijają. Niektórzy kompletnie mają gdzieś podkładanie ładunku, mimo że mają je pod samym nosem. A takie akcje, że koleś podkłada ładunek, a potem leci gdzieś daleko, mimo że nikt inny przy skrzynce nie stoi są na porządku dziennym. :lol: Do tego mam wrażenie że w praktycznie każdym meczu, 1/3 drużyny to pseudo snajperzy, którzy mają problemy z trafieniem w kogokolwiek. Prawie każdy start śmigłowca jaki widzę, kończy się kraksom kilka metrów dalej. Ogólnie to co niektórzy wyczyniają to kompletna masakra, ale przynajmniej się można pośmiać. ;]


Wal się :foch:
  • 0

#109 olfeusz Napisany 09 lutego 2010 - 21:13

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:

Mi mapa z dema przypadła do gustu bardziej, niż ta z bety.
Mam już rozegrane 7 godzin chyba nigdy w demo tak długo nie grałem :)
Dwa razy miałem śmieszny błąd, spadochron się nie otworzył i zaliczyłem śmierć.
Zabijanie przeciwników z noża jest bardzo satysfakcjonujące, szczególnie fajnie jest podejść, od tyłu do czającego się w oddali snajpera i wbić mu nóż w plecy :D
Coś czuję że będę w to grał, aż serwerów nie zamkną. ;p Na kupno pełnej wersji też mam ochotę, ale prawdopodobnie poczekam, aż trochę stanieje.


Ja grałem aż zamknęli serwy dema pierwszego BC. Spadochron też mi się kilka razy nie otworzył. Podobno wystarczy wcisnąć X czy tam A i powinien się otworzyć.
  • 0

#110 Razel Napisany 09 lutego 2010 - 21:41

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 413 Postów:
A mi się giera strasznie podoba, ratio i w tabeli nigdy nie błyszczę i nigdy nie pcham się na chama.
Ogólnie wole bronić niż atakować i zawsze sobie obieram sobie bazę do obrony i bronię. Tylko czasami wkurza mnie to, że jestem jedynym, który broni owej bazy bo reszta znika w czeluściach walki :/
  • 0

#111 Texz Napisany 09 lutego 2010 - 22:02

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
BF to jedna z tych gier, w których bierność nie popłaca. Jak w Paintballu, jeżeli zrobi się inteligentny szturm, nawet na atakujących naszą bazę, można przyskrzynić przeciwnika tak, że nawet się nie wy**a bez kulki w zadek :lol: Razel, nie ta taktyka ;)
  • 0

#112 Razel Napisany 09 lutego 2010 - 22:12

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 413 Postów:
Chodzi mi nie o kurczowe trzymanie się bazy, ale często nikt nawet sobie d*py nie zawraca w ogóle obroną, a bywają często gęsto akcje że wracam do obrony bazy sam(!) na 5 przeciwników przy czym reszta mojej drużyny bawi się w wymianę ognia na granicy terenów atakujących/broniących. Ogólnie większość osób leci na statsy w tabeli niż grani dla wygrania.
  • 0

#113 Heisenberg Napisany 10 lutego 2010 - 08:44

Heisenberg

    praise Kek

  • Forumowicze
  • 5 589 Postów:
Też mnie to denerwuje, połowa graczy chyba nie wie o co chodzi w tej grze i zamiast bronić M-Comów to napiera jakby grali w TDM. Kończy się to oczywiście pustą bazą i podłożeniem ładunku. Druga sprawa że wszystkie stacjonarne karabiny i wyrzutnie rakiet powinny być obstawione, to daje naprawdę dużą przewagę nad atakującymi, a mało kto zawraca tym sobie głowę. Trzecie sprawa to debile którzy tłoczą się do UAV. Jeden steruje o obok niego stoi pięciu pacanów Dodany obrazek
  • 0

#114 olfeusz Napisany 10 lutego 2010 - 13:07

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Nikt nie idzie do karabinów bo gdy jest sam jest łatwym celem.
  • 0

#115 wrog Napisany 10 lutego 2010 - 13:36

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Odnośnie polskiej wersji - do Mirosława Baki dołącza Cezary Pazura. :)
  • 0

#116 Texz Napisany 10 lutego 2010 - 14:57

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jest polskie "kur.a" w wykonaniu Pazury, więc tłumaczenie będzie na poziomie. Oby nie przesadzili jak w polskim Mass Effect.
  • 0

#117 Shinigami Napisany 10 lutego 2010 - 17:06

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 398 Postów:
Pazura jako Sweetwater?

Ok, obejrzałem. Mnie się podoba.
  • 0

#118 Texz Napisany 10 lutego 2010 - 18:20

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Aaa, zapomniałbym. Tłumaczenie jedynie w wersji na X360. Wersja na PS3 będzie po angielsku.
  • 0

#119 AdamekPL Napisany 10 lutego 2010 - 18:22

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Szkoda bo akurat ta lokalizacja, zapowiada się całkiem porządnie.
Ciekawe czym się kierowali autorzy, nie robiąc polonizacji na ps3.
  • 0

#120 phsx Napisany 10 lutego 2010 - 20:58

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Pazura wypadł lepiej od Baki imo. Po tych próbkach nawet to ciekawie się zapowiada.
  • 0



Inne z tagami: