Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 3


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1158 odpowiedzi na ten temat

#61 Texz Napisany 21 marca 2010 - 14:49

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Fabularnie: Teraz będzie naprawdę prze... tysiące Higów bez swojego głównodowodzącego niczym zraniony wilk, równie nieprzewidywalni i przebiegli. Co prawda w dwójce pojeździliśmy czołgiem i mechem, czyli jednak Guerlilasi potrafią zrobić fajny i rajcujący model jazdy. Destrukcja też była obecna, na dość przyzwoitym poziomie.
  • 0

#62 pumba132 Napisany 21 marca 2010 - 14:49

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Moja wishlista:

Teksty polskiego dubbingu mają być dojrzałe, mają być przekleństwa. W jedynce dubbing psuł klimat wojny. Do poprawienia mają jeszcze sterowanie i poruszanie się naszej postaci.


  • 0

#63 Nyjacz Napisany 21 marca 2010 - 17:43

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:
Chciałbym mniej klimatu sci-fi, coś bardziej w stylu wojny.
  • 0

#64 Druciak Napisany 21 marca 2010 - 18:35

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Oj na E3 będzie się działo. Czekam z niecierpliwością. Jak KZ3 będzie taki jak KZ2+lepsza grafa+lepsza fabuła+nowe pomysły oraz dubbing na poziomie BC2 na XO to biorę w ciemno preordera. :)
  • 0

#65 Kradziej Napisany 21 marca 2010 - 18:38

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Żeby twórcy wreszcie wykorzystali (lub chociażby postarali się wykorzystać!) potencjał fabularny Kilzuna. Serio, pod względem historii dwójka to absolutne gówno.
  • 0

#66 burnstein Napisany 21 marca 2010 - 18:45

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Życzyłbym sobie, żeby to był zestaw minigierek korzystających z Dildosa :^^:
  • 0

#67 Scorpio Napisany 21 marca 2010 - 18:48

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Lepsza fabuła. To wszystko, serio :) Niech zabiją Rico, bo mnie ksenofobiczna małpa wkurza niemiłosiernie. I może jeden scenariusz z oczu Helghan z czasów inwazji ISA na Vektę, by może w końcu sprawiedliwości stało się zadość i harcerzyki z chwały i czystości zostali obdarci!
  • 0

#68 Wezyr Napisany 21 marca 2010 - 18:56

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:
za***iscie :) Koncowka tak zadzialala mi na wyobraznie, ze nie widze poprostu innego wyjscia jak Helgasci MIAZDZACY ludzi. Chcialbym by w 3 ludzie wpadli w niewole Helghan i gralibysmy kims w ruchu oporu :3
  • 0

#69 Grz3chu Napisany 21 marca 2010 - 19:01

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
chciałbym zobaczyć jeszcze brudniejszą wojnę i bardziej emocjonujący scenariusz najeżony skryptami jak w ostatnich CoDach !

I może jeden scenariusz z oczu Helghan z czasów inwazji ISA na Vektę, by może w końcu sprawiedliwości stało się zadość i harcerzyki z chwały i czystości zostali obdarci!

dobre !
  • 0

#70 ACZ Napisany 21 marca 2010 - 20:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Aby gra była jeszcze trudniejsza na Elite, OLO.
  • 0

#71 HERO Napisany 22 marca 2010 - 10:46

HERO

    Blanka

  • Narybek
  • 220 Postów:
Pojazdom w multi mowie NIE w singlu to tam moga sobie dorzucać, leje na to. Sterowanie ma byc takie jak K2 czyli uczucie ciężkości,mam nadzieje ze nie odejdą od tego i nie zrobią czegoś w stylu CODa. No i mam nadzieje, że historia bedzie bardziej ambitna a multi w KZ2 jest świetne więc zeby za dużo nie mieszali
  • 0

#72 Kradziej Napisany 22 marca 2010 - 11:58

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

za***iscie :) Koncowka tak zadzialala mi na wyobraznie, ze nie widze poprostu innego wyjscia jak Helgasci MIAZDZACY ludzi. Chcialbym by w 3 ludzie wpadli w niewole Helghan i gralibysmy kims w ruchu oporu :3

Jakby nie patrzeć, Helghanie to ludzie :)
  • 0

#73 Wezyr Napisany 22 marca 2010 - 13:38

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:
Wiem o tym (z tego co sie orientuje kiedys byla to kolonia ludzka). Poprostu tu mialem na mysli "zli" (Helghanie) okupuja "dobrych" (ludzie nie-Helghan) :P
  • 0

#74 burnstein Napisany 22 marca 2010 - 17:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Jak myślicie, poprawią beczki? Myślę, że to może być problem nie do obejścia :sad:
  • 0

#75 Wezyr Napisany 22 marca 2010 - 17:19

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

Jak myślicie, poprawią beczki? Myślę, że to może być problem nie do obejścia :sad:


Beczki stana sie autonomiczna potega na skale galaktyczna, zniszcza Helghan i wykorzystaja slabosc ludzi by ich podbic. Ludzie beda pracowac w hutach, tworzac nowe beczki. Ambasador Beczkini bedzie szturmowal na galaktyke. Ludzie jednak nie dadza sobie w kasze dmuchac i zaczna walczyc ktoregos dnia. Gl. bohaterem bedzie syn bednarza, ktory ujawni sekrety slabych punktow beczek.
Dodany obrazek

GOTY sie szykuje.
  • 0

#76 olfeusz Napisany 22 marca 2010 - 18:13

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Z KZ2 jest tak jak z AC. Wszyscy chwalili, ale gra zawierała spore wady. Przy drugiej części poprawili co było trzeba i nagle gra, która w teorii jest tym samym została odebrana znacznie, ale to znacznie lepiej.

Tutaj mam nadzieję na to samo. Od strony technicznej nie mam większych zastrzeżeń, ale cała otoczka gry niestety wypada bardzo słabo. Od niewyraźnych, bezpłciowych bohaterów po nudną, nie ciągnącą gry do przodu fabułę. Wydaje mi się, że przede wszystkim muszę popracować nad przedstawieniem świata zawartego w grze oraz klimatem.
  • 0

#77 Miśkoff Napisany 22 marca 2010 - 19:25

Miśkoff

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
Co-op by się przydał w kampanii, i mogli by przywrócić do gry bohaterów z pierwszej części oczywiście po za Templarem bo tego szlak trafił, ale Luger i jej stealth kill, no i Hakha był fajna postacią i to chyba tyle oczywiście jak by dali destrukcję otoczenia jak w Battlefieldzie było by fajnie.
  • 0

#78 Sotaku Napisany 22 marca 2010 - 20:27

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Lepsze postaci mówiące jak żołnierze, a nie jak banda piczek. Obowiązkowo fabuła pokazana od strony Helghan, najlepiej z bossem Rico...którego zabijamy:). W multi, brak budzenia się tyłem po ożywieniu, bo to tylko łatwy frag dla przeciwnika w większości przypadków. Też nie chciałbym pojazdów w multi, a w singlu jak najbardziej
  • 0

#79 pumba132 Napisany 22 marca 2010 - 20:35

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Np. quady z widokiem z trzeciej osoby.
  • 0

#80 HERO Napisany 22 marca 2010 - 22:26

HERO

    Blanka

  • Narybek
  • 220 Postów:
Tak quady i misja w lesie gdzie trzeba omijac dzrzewa i rozjezdzac higow. Proponuje widok z silnika, to by bylo cos. Co do respienia sie tylem to jest smieszne bo co gra ma analizowac gdzie jest przeciwnik i tam Cie obracac? a co jak jeden bedzie przed toba a drugi za ? po prostu medyk powinien analizowac czy bedzie zagrozenie dla osoby ozywionej tyle.
  • 0

#81 Scorpio Napisany 22 marca 2010 - 22:47

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Fajnie czytać, że w obecnej epoce wciąż w FPS ludzie lubią dobrą fabułę i dobry singiel. Plus, kurde, jak wielu graczy wchodzi w uniwersum Killzone ponad to, co jest bezpośrednio w grze podane. Już same dyskusje o słuszności działań ISA ... :)

Ech, dawać dawać trójeczkę!
  • 0

#82 Kradziej Napisany 22 marca 2010 - 23:02

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
A może LIberation 2, z naprawionym poziomem trudności, bardziej lajtowym gejmplejem, kustomizacją (co jak co, ale akurat na handheldy kustomizacja nadaje się imo najlepiej!) i wykozaczoną grafą? :spoko:
  • 0

#83 Litwin81 Napisany 23 marca 2010 - 09:21

Litwin81

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 197 Postów:
Coś czuje że to będzie kolejny pokaz graficznych możliwości PS3.Tylko niech zmieniają scenerie na bardziej zróżnicowane i bardziej zniszczalne otoczenie dadzą.
  • 0

#84 Nyjacz Napisany 23 marca 2010 - 20:58

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

A może LIberation 2, z naprawionym poziomem trudności, bardziej lajtowym gejmplejem, kustomizacją (co jak co, ale akurat na handheldy kustomizacja nadaje się imo najlepiej!) i wykozaczoną grafą? :spoko:

Szczerze? Marzyły mi się Liberation 2 na silniku Killzone 2, do ściągnięcia na PS3 z PSS. Z kooperacją dla dwóch, trzech lub czterech osób. Ajć.
  • 0

#85 Kradziej Napisany 23 marca 2010 - 21:35

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Szczerze? Marzyły mi się Liberation 2 na silniku Killzone 2, do ściągnięcia na PS3 z PSS. Z kooperacją dla dwóch, trzech lub czterech osób. Ajć.

Szczerze? BRZMI NIEŹLE! :tak: Grafika jak z Killa 2, ale w rzucie izometrycznym, większa lajtowość rozwałki (ale bez przesady, to nie ma być arkejdówa, coś pokroju Girsów od góry bym widział raczej)... mniam.
  • 0

#86 Scorpio Napisany 23 marca 2010 - 22:52

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Po prostu sosna!


Może to śmieszne, ale chciałbym delikatny customing swej postaci w multi. By mój engineer nie wyglądał jak każdy. Nie mówię o jakichś poje...ych rogach, płachcie, czerwonych frędzlach, a delikatnych szczegółach pasujących pod świat Killzone. Np. bardziej zniszczona zbroja, nieśmiertelniki wystające, symbol Hellghan na rękawicach. Jakoś miałbym większe przywiązanie :)
  • 0

#87 Texz Napisany 24 marca 2010 - 09:47

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Na customizację będzie szansa. Z jednej strony taki jest trend, aby dawać graczom możliwość wyróżniania się na polu bitwy czy to za free czy za pieniądze - EA. Z drugiej strony biorąc na logikę zakończenie KZ2 w trójce do akcji wkroczą nieprzywiązane bezpośrednio do modelu zarządzania dowódca - żołnierze jednostki z tego prostego powodu, że straciły przecież swojego głównodowodzącego.
Możliwe też, że zostanie tak jak jest. Bo dzięki temu nie czujemy się jakąś specjalną osobą, a trybikiem w ogromnej wojnie. Zobaczymy.
  • 0

#88 Sotaku Napisany 25 marca 2010 - 07:40

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:

Tak quady i misja w lesie gdzie trzeba omijac dzrzewa i rozjezdzac higow. Proponuje widok z silnika, to by bylo cos. Co do respienia sie tylem to jest smieszne bo co gra ma analizowac gdzie jest przeciwnik i tam Cie obracac? a co jak jeden bedzie przed toba a drugi za ? po prostu medyk powinien analizowac czy bedzie zagrozenie dla osoby ozywionej tyle.


Może źle mnie zrozumiałeś lub tego nie zauważyłeś...strzelam do gościa on do mnie ja padam, medyk mnie ożywia, to nie staję przodem do miejsca gdzie strzelałem tylko zawsze tyłem (najczęściej przodem do jakiejś ściany) i nim się obrócę w miejsce gdzie strzelają padam ponownie:(
  • 0

#89 HERO Napisany 25 marca 2010 - 15:08

HERO

    Blanka

  • Narybek
  • 220 Postów:
Ale wynika to z glupoty medyka bo po co podnosi? i nawet jak nie ma na to wstawanie przypisane z gory jakiegos konkretnego zachowania osoby podnoszonej to i tak uwazam ze to nie jest nic zlego po prostu dobry medyk nie podniesie pod ostrzałem.
  • 0

#90 Scorpio Napisany 25 marca 2010 - 20:25

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
W chwili w której jest chaos i medyk wie, że samemu ma kilka sekund życia, a takie powstanie pomoże (np. chaos przy rozbrajaniu/utrzymywaniu ładunków) powinien jak dla mnie podnieść jak najbardziej :)

Bardziej irytują spawn pointy, gdzie zawsze po spawnie jesteśmy odwróceni w kierunku swojej bazy, przez co łatwo takie pointy osaczyć ;)
  • 0