Killzone 3
#61 Napisany 21 marca 2010 - 14:49
#62 Napisany 21 marca 2010 - 14:49
Teksty polskiego dubbingu mają być dojrzałe, mają być przekleństwa. W jedynce dubbing psuł klimat wojny. Do poprawienia mają jeszcze sterowanie i poruszanie się naszej postaci.
#63 Napisany 21 marca 2010 - 17:43
#64 Napisany 21 marca 2010 - 18:35
#65 Napisany 21 marca 2010 - 18:38
#66 Napisany 21 marca 2010 - 18:45
#67 Napisany 21 marca 2010 - 18:48
#68 Napisany 21 marca 2010 - 18:56
#69 Napisany 21 marca 2010 - 19:01
dobre !I może jeden scenariusz z oczu Helghan z czasów inwazji ISA na Vektę, by może w końcu sprawiedliwości stało się zadość i harcerzyki z chwały i czystości zostali obdarci!
#70 Napisany 21 marca 2010 - 20:42
#71 Napisany 22 marca 2010 - 10:46
#72 Napisany 22 marca 2010 - 11:58
Jakby nie patrzeć, Helghanie to ludzieza***iscie Koncowka tak zadzialala mi na wyobraznie, ze nie widze poprostu innego wyjscia jak Helgasci MIAZDZACY ludzi. Chcialbym by w 3 ludzie wpadli w niewole Helghan i gralibysmy kims w ruchu oporu :3
#73 Napisany 22 marca 2010 - 13:38
#74 Napisany 22 marca 2010 - 17:15
#75 Napisany 22 marca 2010 - 17:19
Jak myślicie, poprawią beczki? Myślę, że to może być problem nie do obejścia
Beczki stana sie autonomiczna potega na skale galaktyczna, zniszcza Helghan i wykorzystaja slabosc ludzi by ich podbic. Ludzie beda pracowac w hutach, tworzac nowe beczki. Ambasador Beczkini bedzie szturmowal na galaktyke. Ludzie jednak nie dadza sobie w kasze dmuchac i zaczna walczyc ktoregos dnia. Gl. bohaterem bedzie syn bednarza, ktory ujawni sekrety slabych punktow beczek.
GOTY sie szykuje.
#76 Napisany 22 marca 2010 - 18:13
Tutaj mam nadzieję na to samo. Od strony technicznej nie mam większych zastrzeżeń, ale cała otoczka gry niestety wypada bardzo słabo. Od niewyraźnych, bezpłciowych bohaterów po nudną, nie ciągnącą gry do przodu fabułę. Wydaje mi się, że przede wszystkim muszę popracować nad przedstawieniem świata zawartego w grze oraz klimatem.
#77 Napisany 22 marca 2010 - 19:25
#78 Napisany 22 marca 2010 - 20:27
#79 Napisany 22 marca 2010 - 20:35
#80 Napisany 22 marca 2010 - 22:26
#81 Napisany 22 marca 2010 - 22:47
Ech, dawać dawać trójeczkę!
#82 Napisany 22 marca 2010 - 23:02
#83 Napisany 23 marca 2010 - 09:21
#84 Napisany 23 marca 2010 - 20:58
Szczerze? Marzyły mi się Liberation 2 na silniku Killzone 2, do ściągnięcia na PS3 z PSS. Z kooperacją dla dwóch, trzech lub czterech osób. Ajć.A może LIberation 2, z naprawionym poziomem trudności, bardziej lajtowym gejmplejem, kustomizacją (co jak co, ale akurat na handheldy kustomizacja nadaje się imo najlepiej!) i wykozaczoną grafą?
#85 Napisany 23 marca 2010 - 21:35
Szczerze? BRZMI NIEŹLE! Grafika jak z Killa 2, ale w rzucie izometrycznym, większa lajtowość rozwałki (ale bez przesady, to nie ma być arkejdówa, coś pokroju Girsów od góry bym widział raczej)... mniam.Szczerze? Marzyły mi się Liberation 2 na silniku Killzone 2, do ściągnięcia na PS3 z PSS. Z kooperacją dla dwóch, trzech lub czterech osób. Ajć.
#86 Napisany 23 marca 2010 - 22:52
Może to śmieszne, ale chciałbym delikatny customing swej postaci w multi. By mój engineer nie wyglądał jak każdy. Nie mówię o jakichś poje...ych rogach, płachcie, czerwonych frędzlach, a delikatnych szczegółach pasujących pod świat Killzone. Np. bardziej zniszczona zbroja, nieśmiertelniki wystające, symbol Hellghan na rękawicach. Jakoś miałbym większe przywiązanie
#87 Napisany 24 marca 2010 - 09:47
Możliwe też, że zostanie tak jak jest. Bo dzięki temu nie czujemy się jakąś specjalną osobą, a trybikiem w ogromnej wojnie. Zobaczymy.
#88 Napisany 25 marca 2010 - 07:40
Tak quady i misja w lesie gdzie trzeba omijac dzrzewa i rozjezdzac higow. Proponuje widok z silnika, to by bylo cos. Co do respienia sie tylem to jest smieszne bo co gra ma analizowac gdzie jest przeciwnik i tam Cie obracac? a co jak jeden bedzie przed toba a drugi za ? po prostu medyk powinien analizowac czy bedzie zagrozenie dla osoby ozywionej tyle.
Może źle mnie zrozumiałeś lub tego nie zauważyłeś...strzelam do gościa on do mnie ja padam, medyk mnie ożywia, to nie staję przodem do miejsca gdzie strzelałem tylko zawsze tyłem (najczęściej przodem do jakiejś ściany) i nim się obrócę w miejsce gdzie strzelają padam ponownie:(
#89 Napisany 25 marca 2010 - 15:08
#90 Napisany 25 marca 2010 - 20:25
Bardziej irytują spawn pointy, gdzie zawsze po spawnie jesteśmy odwróceni w kierunku swojej bazy, przez co łatwo takie pointy osaczyć