Burnout: Revenge
#31 Gość__* Napisany 31 sierpnia 2005 - 13:39
#32 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 09:57
#33 Napisany 03 września 2005 - 16:00
#34 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 20:06
Duży plus dla Criteron za zaostrzenie klimatu - całe otoczenie jest brudne, obdrapane, zapyziałe, a wszystko wygląda jak plac budowy. Dużo bocznych uliczek, skrótów i masa przeszkód sprzyja większej dynamice rozgrywki i ostrzejszej rywalizacji. Dostępny po każdej kolizji Crashbreaker to poezja.
Dobra, ja spadam odpalić po raz kolejny trailer, po czym zabrać się do szukania szczęki na podłodze.
#35 Napisany 03 września 2005 - 22:03
#36 Gość__* Napisany 05 września 2005 - 09:11
#37 Gość__* Napisany 05 września 2005 - 11:44
Jesli wiekszosc map trzyma taki poziom i daje takie mozliwosci to...sam nie wiem co, poprostu geniusz w czystej postaci...i bez afrontów mi tutaj
#38 Napisany 05 września 2005 - 14:07
#39 Gość__* Napisany 05 września 2005 - 19:20
#40 Gość__* Napisany 16 września 2005 - 17:41
#41 Gość__* Napisany 17 września 2005 - 10:30
Szkoda że nie mam gdzie zagrać w demko, chciałbym przed kupnem go sprawdzić w akcji :]
#42 Gość__* Napisany 18 września 2005 - 15:40
#43 Gość__* Napisany 18 września 2005 - 16:08
Zapomniałem o najważniejszym - samochodach. Autka są teraz bardziej kozackie i lepsze niż (imo) "bezpłciowe" wozy w Burnout 3.
Całości nadano lekko undergroundowy klimacik - pewnie taki ukłon EA w stronę nastolatków jarających się NFSU.
Ocena(y) przedstawiają się następująco: Burnout 3 - 9-/10, Burnout Revenge - 9/10 i Burnout 2 - 9+.
#44 Napisany 19 września 2005 - 08:54
#45 Napisany 19 września 2005 - 09:09
Hmm. A ile, jeśli można spytać, bo mnie te tuningi optyczne i pseudogansta klimaty nie jarcują. W Burnoucie zawsze lubiłem ten czysto arcadowy klimat (jak w Wipeoutach).Całości nadano lekko undergroundowy klimacik - pewnie taki ukłon EA w stronę nastolatków jarających się NFSU.
#46 Gość__* Napisany 19 września 2005 - 10:23
Hmm. A ile, jeśli można spytać, bo mnie te tuningi optyczne i pseudogansta klimaty nie jarcują. W Burnoucie zawsze lubiłem ten czysto arcadowy klimat (jak w Wipeoutach).Całości nadano lekko undergroundowy klimacik - pewnie taki ukłon EA w stronę nastolatków jarających się NFSU.
To tylko takie moje prywatne wrażenie. Kilka elementów oprawy kojaży mi się z tym undergroundem EA.
#47 Napisany 20 września 2005 - 16:43
#48 Gość__* Napisany 21 września 2005 - 12:31
#49 Gość__* Napisany 21 września 2005 - 17:35
i po demie - to juz pewniacko ją musze miecGra jest przewspaniała, to jedna z tych co jak ją włączasz to mówisz sobie "tylko pół godzinki" a jak kończysz grać i popatrzysz na zegarek to widzisz że mineły 4 godz
#50 Napisany 22 września 2005 - 09:10
GRA JUŻ JEST NA ULTIMIE!!! Cena 179zł.. mam kasę.. jak myślicie? zamawiać?Razz
heheh no ja takieg dylematu nie mialem juz od 3 czesci tejze przewspanialej seri
#51 Gość__* Napisany 22 września 2005 - 09:15
#52 Napisany 22 września 2005 - 19:21
ja gre kupuje i to jest juz pewne a jeszcze po takim texcie
i po demie - to juz pewniacko ją musze miecGra jest przewspaniała, to jedna z tych co jak ją włączasz to mówisz sobie "tylko pół godzinki" a jak kończysz grać i popatrzysz na zegarek to widzisz że mineły 4 godz
@G-King to jest tak, jak gram w tą gre to zawsze sobie mówie, to już ostatni wyścig, crash itd. a nigdy nie moge skończyć Gdyby nie praca to bym mógł grać i grać, czekam na weekend Barnout Revange - będzie się działo
#53 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 10:47
takie moje skromne zakupy
Sonic Adventure -Dreamcast
Sonic Adventure 2 -Dreamcast
Top Spin - Xbox
Halo 2 - xbox- po rad drugi kupilem
Oddworld Strangers Wrath - xbox
Burnout Revenge - xbox
Tekken 5 - ps2
teraz to ja juz bede mial w co grac - bo dlugo gier nie kupowalem(od premiery Conkera)
a propo Burnout Kojarzy mi sie troszke z Soniciem na Dreamcasta - mega predkosc,miodnosc,zbieranie,zaliczanie itp - no dla mnie miodzio
#54 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 12:33
Jestem już po pierwszej sesji.
Najpierw, żeby nie mnożyć postów, obrazek:
A teraz wrażenia z pierwszych 53. minut z nowym Burnoutem:
- gdzie jest intro? Co prawda samouczek jest niezły i przydatny, ale tak bez typowego intra, dziwne; Za to pani ma bardzo miły głos
- menu - bomba; dynamiczna animacja w tle, design menu tak jak i całej gry zyskał; nie jest już tak cukierkowo, bardziej "brudny" klimat jak najbardziej mi odpowiada;
- muzyka - adekwatna do całości; ciężkie brzmienia metalowo-industrialne plus Chemical Bros, Asian Dub i inne techniczne kawałki lepiej mi wpadły w ucho niż softowe gitarki z poprzedniej części;
- odpalam grę - i pierwsza z nowości - check the traffick wyrwało mi szczęke; to jest po prostu nie do opisania; idę jak przecinak, nikt nie może mi się oprzeć, szum powietrza i przelatujących wraków rozwala mi głośniki, jestem królem; do czasu dzwonka z ciężarówką to jest świetny pomysł: niby można rozwalać "cywilne" samochody, ale tkwi w tym pułapka: rozochocony lecisz jak pershing, ale musisz pamiętać o dużych samochodach i czołówkach - to studzi trochę zapędy i balansuje rozwałkę na rzecz uważania na inne samochody;
- przeciwnicy stali się naprawdę wredni i nie tak łatwo ich rozwalić: dodatkowo, wpychanie ich na inne samochody nie daje już takich efektów, więc trzeba korzystać z dobrodziejstw środowiska (vertical takedowns są cudowne) - a trasy przez rozgałęzienia i rampy bardzo dużo zyskały; podoba mi się patent z oznaczaniem przeciwników czerwoną strzałką, wiadomo komu odpłacić pięknym za nadobne;
- grafika: nie mam pojęcia, prawie nic nie widziałem; modele samochodów cudowne, gdzie są kanty? trasy widziałem dwie i jak na razie bardzo dobrze; po odpaleniu boosta grasz "na podświadomości";
- minus: kamera w trybie crash i ogólne zamotanie poprzez dodanie kilku crash breakerów; niestety loadingi trochę trwają;
Takie są pierwsze wrażenia. Jest dobrze. Musi być, w końcu wydałem kupę kasy
#55 Napisany 23 września 2005 - 13:44
Nawet czapeczkę dostałem jako bonus.
jaka czapeczke ? janie dostalem ;(
#56 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 15:25
ale gdzie Ty gre kupiles ze czapeczke dostales :> ??
#57 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 15:29
#58 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 15:56
#59 Napisany 23 września 2005 - 16:00
i cholercia po tych ponad 100 godzinach w poprzednich burnoutach ciezko sie przyzwyczaic do zmienionego sterowania , normalnei jeden dzien sie porzyzwyczajalem