Lost Odyssey
#121 Napisany 19 września 2006 - 22:41
#122 Napisany 19 września 2006 - 22:44
Kurde, gra rzeczywiście zapowiada się zabójcza, przedstawiona muzyczka, filmik koncepcyjny i skany wyglądają super. Mam nadzieję, że ten nieszczęsny system nie zniszczy mi gry.
#123 Napisany 19 września 2006 - 22:46
Random encountery myślę, że nie wystąpią, na 100% bedą widoczni przeciwnicy ;]
#124 Napisany 19 września 2006 - 22:48
Random encountery myślę, że nie wystąpią, na 100% bedą widoczni przeciwnicy ;]
Coz,za 2-3 dni bedziemy wiedziec wszytko. Troche cierpliwosci ptyski .
#125 Napisany 19 września 2006 - 22:48
1:32
Może mi się tylko tak podoba ten kawałek, ale jest ogromnie klimatyczny.
Możliwe, że już jutro (konferencja MS)Coz,za 2-3 dni bedziemy wiedziec wszytko. Troche cierpliwosci ptyski .
#126 Napisany 19 września 2006 - 22:49
ach och, byłoby przaśnie o_O
edit: muza piękna xellciu, once again, u made my day :*
#127 Napisany 19 września 2006 - 22:52
Ach och, bo nie wytrzymam....Demko na MP
ach och, byłoby przaśnie o_O
Przystopujcie chłopaki, to dla mnie za szybkie tempo ...
Mysle, ze demka nie dosteniemy teraz.....Famistu ma chyba pierszenstwo (nabiją sobie sprzedaz )
edit: muza piękna xellciu, once again, u made my day :*
..... no i nie wytrzymałem......mam nadzieje, ze całosc muzyki bedzie stała na takim poziomie....
#128 Napisany 19 września 2006 - 22:56
Ach och
Maxiu, ale z ciebie ogierek patataj o_O
#129 Napisany 19 września 2006 - 22:59
#130 Napisany 19 września 2006 - 23:16
#131 Napisany 19 września 2006 - 23:23
Nie psuj nam tutaj atmosferyNo offence chłopaki, ale co jest takiego super w tym kawałku? Ani to muza do gry, bo nie trzyma spójnego "klimatu", ani dżingiel, bo za długie. Poza tym sample od 1:15 brzmią jak z Casio dla najmłodszych. Coś takiego serwowało Final Fantasy VII w swoich midach.
Temat MGS 4 zaprasza
A tak na serio. Mi sie ten kawałek podoba. Tykanie mi przypomina wstep do Powrotu do Przyszłosci, a to moj ulubiony film. Wiec na sam poczatek plus. Potem ładne nastrojowe smyczki i troche takich japońskich orientalnych nutek. Głosik wokalistki tez mi sie podoba. Potem jest troche gorzej, ale nadal trzyma poziom (druga czesc bardziej pasuje do walki jakiejs).
#132 Napisany 19 września 2006 - 23:39
Wiesz to ogólnie tylko taka próbka, jakiego typu (jakich typów) muzyki możemy się spodziewać. A mnie te smyczki urzekły totalnie. Może pod koniec rzeczywiście się robi nie tak fajnie, ale dla mnie ogólnie kawałek jest bardzo klimatyczny.No offence chłopaki, ale co jest takiego super w tym kawałku? Ani to muza do gry, bo nie trzyma spójnego "klimatu", ani dżingiel, bo za długie. Poza tym sample od 1:15 brzmią jak z Casio dla najmłodszych. Coś takiego serwowało Final Fantasy VII w swoich midach.
#133 Napisany 19 września 2006 - 23:57
Ja też wolę widzieć przeciwników (w tym przypadku developer musi więcej włożyć w taką grę) i całe szczęście, że taki FFXII zerwał z randomami, więc wiadomo już, że na PS3 takie Square randomów w swoich grach raczej nie będzie już stosowała.
Dlatego wątpię, aby w Lost Odyssey były randomy, bo byłaby to lekka porażka.
#134 Napisany 20 września 2006 - 09:43
WOW
#135 Napisany 20 września 2006 - 09:46
oj, korci mnie, żeby kupić dla tej gry X360, korci...
#136 Napisany 20 września 2006 - 10:50
edit: no tak, link:
#137 Napisany 20 września 2006 - 11:43
Robi wrazenie....Przejście między CGI a grą jest zrobione GENIALNIE
edit: no tak, link:
Teraz tylko czekac na filmik w lepszej jakosci (fajnie by było gdyby w ciagu najblizszych kilku dni pokazałsie filmik z przejscia całego demka).
#138 Napisany 20 września 2006 - 11:45
40 minut? W HD? 2GB (w kompresji, jaką stosuje blimblim z xboxyde)Teraz tylko czekac na filmik w lepszej jakosci (fajnie by było gdyby w ciagu najblizszych kilku dni pokazałsie filmik z przejscia całego demka).
#139 Napisany 20 września 2006 - 11:48
40 minut? W HD? 2GB (w kompresji, jaką stosuje blimblim z xboxyde)Teraz tylko czekac na filmik w lepszej jakosci (fajnie by było gdyby w ciagu najblizszych kilku dni pokazałsie filmik z przejscia całego demka).
Tutaj to co dałes w lepszej jakosci (xboxyde)
Ale Blimblim daje to w czesciach, 10 minotowych. Sciagnął by sobie po kawałku.
Z drugiej strony, niech dadza demko na Marketplace, to zadne filmiki nie beda potrzebne
#140 Napisany 20 września 2006 - 11:49
#141 Napisany 20 września 2006 - 11:51
#142 Napisany 20 września 2006 - 11:55
#143 Napisany 20 września 2006 - 11:56
Ja poczekam na TGS i dopiero zacznę ściągać filmiki. Grafa już teraz widać, że będzie wymiatać.
LOL a z czego to niby jest?? Chyba z TGS.....
Przecież jak z E3 filmiki oglądałes to pochodziły one w wiekszosci z konferencji, które odbywały sie na chwile przed otwarciem drzwi dla pospólstwa...
Ehh Czesiu.....
Xelloss@ xboxyde to jedna z lepszych stronek jesli chodzi o filmiki. Ludzi odpowiedzialni za to, naprawde daja rade
#144 Napisany 20 września 2006 - 11:58
Ale to przejście jest masakryczne - czegoś takiego autentycznie NIE było jeszcze.
#145 Napisany 20 września 2006 - 11:59
Za miesiąc na szczęście zmieniam starego kompa, więc wszystkie filmiki będą oglądał w full hd ;]
#146 Napisany 20 września 2006 - 12:12
#147 Napisany 20 września 2006 - 12:15
A czy ostatnio nie był to szanowny pan Altair?? To chyba nie było tak dawno temuKurde, dawno nie miałem uczucia, że chcę być bohaterem jakiejs gry - a tutaj, proszę
Kurcze, chciałbym zobaczyć filmik z eksploracji. Jak to wyglada, jak sie rusza.
#148 Napisany 20 września 2006 - 12:29
AC powala grafiką i animacją, ale nie powiedziałbym, że bohater jest tutaj jakiś strasznie charyzmatyczny.
#149 Napisany 20 września 2006 - 12:31
A widział co ten Karim czy jak mu tak wyprawia na polu bitwy? Chyba że dla Ciebie to po prostu żołnierz, a nie zabójcaWłaśnie nie - ja generalnie nigdy nie chciałem być zabójcą xD
#150 Napisany 20 września 2006 - 12:33
Dobrze wiecie o co mi chodzi