Skocz do zawartości

Zdjęcie

Lost Odyssey


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1141 odpowiedzi na ten temat

#91 xell Napisany 14 września 2006 - 16:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 339 Postów:

LOL

?

Grafa grafą, niech będzie fajna. Ale nie kosztem fabuły, designu i rozwiązań gameplayu sprzed dwudziestu lat.

Ototototo. Do pieca z tym systemem.
  • 0

#92 Scorpio Napisany 14 września 2006 - 16:11

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Rozwiązań gameplayu, to także miasto, w którym jak na polskiej wsi jest 1 ulica główna, przy czym z 20 chat 15 jest zamkniętych, a reszta to sklepikarze (zrobieni w każdym mieście metodą kopiuj-wklej).

Czy system magii oparty o 30 czarów, z których i tak korzysta się efektywnie z 4.

Takie tam :)
  • 0

#93 Ryo-San Napisany 14 września 2006 - 16:12

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Ototototo. Do pieca z tym systemem.

a jaki byscie chcieli system - cos jak w tych PCtowych szmirach al'a Baldurs Gate czy inne syfy :ninja:
nie wiem - ale na system w japonskich rpgach glownie narzekaja osoby ktore glownie graja w takie smieszne giereczki pokroju Wrot Baldura : o czy innych Tormentow...
no to powiedzcie mi jak wyglada system w RPGu 21 wieku :/
  • 0

#94 ACZ Napisany 14 września 2006 - 16:16

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:
Ja tam wolę kozackie wizualia i dobry gameplay, fabuła schoiz na dalszy plan :P
  • 0

#95 Scorpio Napisany 14 września 2006 - 16:19

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Ja tam wolę kozackie wizualia i dobry gameplay, fabuła schoiz na dalszy plan

To zorientuj się w FPSach, niż w RPGach :P A jak już, to zamiast Lost Odyssey polecam Dark Messiah of M&M :D
  • 0

#96 xell Napisany 14 września 2006 - 16:20

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 339 Postów:

Rozwiązań gameplayu, to także miasto, w którym jak na polskiej wsi jest 1 ulica główna, przy czym z 20 chat 15 jest zamkniętych, a reszta to sklepikarze (zrobieni w każdym mieście metodą kopiuj-wklej).

O to tak jak w twojej "grze wszechczasów" FFVII. :ninja:

Czy system magii oparty o 30 czarów, z których i tak korzysta się efektywnie z 4.

O to tak jak w twojej "grze wszechczasów" FFVII. :ninja:

a jaki byscie chcieli system - cos jak w tych PCtowych szmirach al'a Baldurs Gate czy inne syfy

Prawdę mówiąc, to tak. Wolałbym system wzorowany na BG niż na "grze wszechczasów" FFVII.

no to powiedzcie mi jak wyglada system w RPGu 21 wieku

INACZEJ niż w RPG sprzed dziesięciu czy dwudziestu lat? :ninja:
  • 0

#97 Scorpio Napisany 14 września 2006 - 16:24

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

O to tak jak w twojej "grze wszechczasów" FFVII

Dokładnie :P FF7 jest właśnie tak liniowe i ograniczone (co nie przeszkadza grze być wściekle grywalną :P).

xell - zaproponuj :) Bo tak mozna rzec: nudzi mi się chodzić i jeździć ... wymyślcie coś nowego.
  • 0

#98 ACZ Napisany 14 września 2006 - 16:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:
Widzę, że Xelloss to miłośnik rozwiązań w piecuchowych grach rpg. Do pieca z nim :cooo:
  • 0

#99 Ryo-San Napisany 14 września 2006 - 16:24

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Prawdę mówiąc, to tak. Wolałbym system wzorowany na BG niż na "grze wszechczasów" FFVII.

cale szczescie ze gre robia japonczycy bo ten system nam nie grozi
  • 0

#100 xell Napisany 14 września 2006 - 16:37

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 339 Postów:

xell - zaproponuj Bo tak mozna rzec: nudzi mi się chodzić i jeździć ... wymyślcie coś nowego.

Propozycje już przecież dawałem (np. wywalić jakiekolwiek walki w pizdu i będzie dobrze)

Dokładnie FF7 jest właśnie tak liniowe i ograniczone (co nie przeszkadza grze być wściekle grywalną ).

Oj, przeszkadza i to strasznie.
  • 0

#101 leon Napisany 14 września 2006 - 19:25

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Prawie godzinny gameplay na TGS. No to sobie pooceniamy grafikę. Pewnie będzie kozacka.

Grafa jest ważna, ale nie jest najważniejsza

Ja tam wolę kozackie wizualia i dobry gameplay, fabuła schoiz na dalszy plan

Jak bym wogóle nie znał angielskiego też bym tak sobie pomyślał

A tak w ogole dobrze ze chca zrobic dluga gre z glebokim scenariuszem i widac, ze na tym sie skupiaja.


O tak... I jescze oprócz głębokiego scenariusza życze sobie równie głębokie i ciekawe postacie.

Ja też podpisuję się pod tym obiema rękami i nogami.
  • 0

#102 filip Napisany 14 września 2006 - 20:39

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

ale na system w japonskich rpgach glownie narzekaja osoby ktore glownie graja w takie smieszne giereczki pokroju Wrot Baldura : o czy innych Tormentow...


Grałeś ? Gdyby nie BG prawdopodobnie nigdy nie zagrałbyś w kotora czy mass effect więc chyba nie jest to taka "śmieszna giereczka" ;)
I wcale nie jest tak, że fani BG narzekają na FFVII... Znam mnóstwo osób które obie gry uwielbiają i sam osobiście uważam te dwa tytuły za najlepsze aczkolwiek całkiem inne od siebie gry RPG
  • 0

#103 xell Napisany 14 września 2006 - 20:45

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 339 Postów:
A ja żadnego nie uważam za najlepszy. Ale BG jest dużo dużo lepszy.
  • 0

#104 Ryo-San Napisany 14 września 2006 - 21:33

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Grałeś ?

tak oczywiscie jestem na poziomie dziecka neostrady - kocham poprostu wypowiadac sie o rzeczach o ktorych nie mam pojecia...a w szegolnosci o grach...
zawsze - jezeli krytykuje badz wychwalam pod niebiosa jakikolwiek tytul to napewno spedzilem z nim wystarczajaco duzo czasu aby wyrobic sobie taka a nie inna opinie...a Baldura nawet przeszedlem..coprawda bylo to juz bbaardzo dawno bo jakos tuz po premierze...ale moge powiedziec tyle ze dla mnie to zenujaco slabe przedtawienie - ze strasznie naiwną fabulą na poziomie filmow fantasy klasy i tragicznym systemie..o sprawach czysto technicznych nie wspominajac...
poprostu nie wchodza mi takie gry...podobny problem mialem z Knights of the Old Republic(odrazu mowie ze uniwersum SW bardzo lubie) - i bardzo mozliwe ze tak moze byc takze w przypadku Mass Effect..
  • 0

#105 filip Napisany 14 września 2006 - 22:10

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:

tak oczywiscie jestem na poziomie dziecka neostrady - kocham poprostu wypowiadac sie o rzeczach o ktorych nie mam pojecia...a w szegolnosci o grach...
zawsze - jezeli krytykuje badz wychwalam pod niebiosa jakikolwiek tytul to napewno spedzilem z nim wystarczajaco duzo czasu aby wyrobic sobie taka a nie inna opinie...a Baldura nawet przeszedlem..coprawda bylo to juz bbaardzo dawno bo jakos tuz po premierze...ale moge powiedziec tyle ze dla mnie to zenujaco slabe przedtawienie - ze strasznie naiwną fabulą na poziomie filmow fantasy klasy i tragicznym systemie..o sprawach czysto technicznych nie wspominajac...
poprostu nie wchodza mi takie gry...podobny problem mialem z Knights of the Old Republic(odrazu mowie ze uniwersum SW bardzo lubie) - i bardzo mozliwe ze tak moze byc takze w przypadku Mass Effect..


Ok, teraz sie rozumiemy. Poprostu nie podchodzi ci takie podejście do tematu RPG - twoje prawo. A spytałęm dlatego, bo w pierwszym poście odniosłem wrażenie, że BG czy Torment to głupie giereczki bo są "niekonsolowe". Zwracam honor
  • 0

#106 MaxVarEmreis Napisany 14 września 2006 - 23:13

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
To ile jeszcze stron bedziemy sie kłócić, który system jest lepszy?? Jednym bardziej pasuje podejscie amerykanskie innym japonskie. Ci pierwsi dostana LO, Ci drudzy Mass Effect.Proste.

LO ma taki a nie inny system i juz. Nikt tego nie zmieni. Skoncentrujmy sie na samej grze, a nie na przekonywaniu innych do "naszej" racji.
  • 0

#107 Orange Napisany 15 września 2006 - 09:19

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Dodajmy ze w wywiadzie Sakaguchi wtracil, ze postacie beda sie daly czesciowo kontrolowac i ze wszystkie patenty poza basiciem sterowania nie beda na razie pokazywane.
Czy te patenty to inny uklad menusow niz w FF jeszcze sie przekonamy, ale nie marudzcie juz ;)
  • 0

#108 Nexus Napisany 15 września 2006 - 18:21

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Lost Odyssey zadziwi TGS?

http://www.next-gen.... ... 8&Itemid=2
  • 0

#109 Ryo-San Napisany 15 września 2006 - 22:22

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
skoro przy next-gen.biz jestesmy to zerknijcie na slowa japonskiego korespondenta tej strony, ktory juz gral w Lost Odyssey

probably shouldn't say any more!!

just -- holy hell. i didn't know they were allowed to make stuff like this. you'd figure from all the ****ing bullshit that's been plopping out of game companies that making an "RPG" like this was illegal or some shit.

yeah . . . well. well!!

mother****!! i've only just watched the intro and am fighting some robots, though ****!!

this is the demo that'll be available on the TGS show floor, if you AHEM what i mean.

also they'll be giving it away in weekly famitsu in november.

yeah, yeah -- they can do it. ****, put previews in ****ing movie theaters of this.

holy shit. holy shit sakaguchi brought the ****ing hammer down.

also, takehiko inoue is god.

nobuo uematsu is a ****ing one-winged angel.

**** final fantasy!! **** that bullshit! this game is dark and ****ing weird and ****ing creepy as shit.

holy lord!!

my froth has been flash-boiled, so that there is no froth left, before any froth hath been expended
ust look up the famitsu scans for, uh . . . pictures, and then imagine it moving

i mean, it's really smooth

the battles are, well, kind of final fantasy ATB, which sakaguchi can use he wants because it's his ****ing system

it's just -- the overall QUALITY of it is so perfect, plus it has some serious VISION and BALLS and some creepyass music that reaches a hell of a techno-pound when the battles roll around

most of my froth that was is visual; it looks like what final fantasy vii's opening ten hours wanted to look like, only it accomplishes it 100%

if sakaguchi is aiming for squeenix's throat, and if blue dragon is half as good as this -- he's got them, he's got the ****ers

while they're selling their souls remaking SEIKEN DENSETSU FOR CELL PHONES, here's sakaguchi, saying he's going to make a masterpiece, and then putting a **** OF A LOT OF MONEY where his mouth is

yeah, i think the xbox 360 is sold to japan -- i think this is it, i think microsoft can do it with this game, that's what i'm saying
ust look up the famitsu scans for, uh . . . pictures, and then imagine it moving

i mean, it's really smooth

the battles are, well, kind of final fantasy ATB, which sakaguchi can use he wants because it's his ****ing system

it's just -- the overall QUALITY of it is so perfect, plus it has some serious VISION and BALLS and some creepyass music that reaches a hell of a techno-pound when the battles roll around

most of my froth that was is visual; it looks like what final fantasy vii's opening ten hours wanted to look like, only it accomplishes it 100%

if sakaguchi is aiming for squeenix's throat, and if blue dragon is half as good as this -- he's got them, he's got the ****ers

while they're selling their souls remaking SEIKEN DENSETSU FOR CELL PHONES, here's sakaguchi, saying he's going to make a masterpiece, and then putting a **** OF A LOT OF MONEY where his mouth is

yeah, i think the xbox 360 is sold to japan -- i think this is it, i think microsoft can do it with this game, that's what i'm saying

yeah, squeenix is dead


koles pojechal ostro z koksem o_O nie wiem co powiedziec - czekam na TGS - mozliwe ze L.O zje 13 Finala na sniadanie;] czyzby nadchodzil najlepszy jrpg od czasow kultowej siodemki, xeno czy tacticsa? a moze to kolejny hype Microsoftu? przekonamy sie na dniach;]

thx Enkidou(forum PE) za wygrzebanie tego cytatu
  • 0

#110 leon Napisany 15 września 2006 - 22:38

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:
Jest spora szansa,że gra sakaguchi'ego stworzy nową jakość Final Fantasy( z tego screena co go pokazujecie jest bardzo podobna do ff) jednocześnie nie mając w tytule FF i to na Xboksie 360.
  • 0

#111 Kyo Napisany 16 września 2006 - 10:46

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

jednocześnie nie mając w tytule FF


I mam naprawdę wielką nadzieję, że to nie przekreśli LO od zostania komercyjnym hitem, jak to zazwyczaj bywa z JRPG :/ ...

czyzby nadchodzil najlepszy jrpg od czasow [...] (;P) xeno, czy tacticsa?


Na to wygląda. I jeśli rzeczywiście tak się okaże, to X360 będzie stać przy moim TV.

mozliwe ze L.O zje 13 Finala na sniadanie;]


Finala 13 to już zjadł za sam design choćby :P .
  • 0

#112 Ryo-San Napisany 16 września 2006 - 15:12

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
cieki mnie tez fakt - jak wypadni sciezka dziwekowa, ktora w grach tego typu odgrywa role na rowni z fabula i systemem...cale szczescie ze odpowiada za to Uematsu wiec z tej strony napewno powinno byc wszystko doszlifowane na maxa....

btw - Gre wydaje Microsoft Games Studio - a pamietam ze wszystkie gry z tej stajni maja byc polonizowane...czyzby jednak?: )
moze i brzmi to na chwile obecna dosyc nieprawdopodobnie to z drugiej strony skoro MS chce naprawde powalczyc o nowe rynki itp to nic nie stoi na przeszkodzie zeby taka lokalizacja miala miejsce.
  • 0

#113 Scorpio Napisany 16 września 2006 - 15:18

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Niech będzie, ale niech bedzie i angielski/japoński (bez dubbingu, napisy na ang.) całkowicie do wyboru. Bo tak to dziękuję, postoję :wink: W 95% przypadkach orginalna wersja jest lepsza (znaczy: przy translacji na polski zwykle traci się klimat; i akurat przy jRPG dubbingi angielskie mogą ssać, stąd japoński pozostawić w mowie, angielski w piśmie)
  • 0

#114 MaxVarEmreis Napisany 16 września 2006 - 15:19

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

btw - Gre wydaje Microsoft Games Studio - a pamietam ze wszystkie gry z tej stajni maja byc polonizowane...czyzby jednak?: )
moze i brzmi to na chwile obecna dosyc nieprawdopodobnie to z drugiej strony skoro MS chce naprawde powalczyc o nowe rynki itp to nic nie stoi na przeszkodzie zeby taka lokalizacja miala miejsce.

Ja ostatnio słyszałem o polonizaci Mass Effect, wiec.....kto wie :).
Było by ciekawe (szcególnie, ze najpradopodobniej były by to kinówki).
  • 0

#115 Ryo-San Napisany 16 września 2006 - 18:57

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
wszystkie skany z Famitsu: (by xboxyde)
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

na ostatnim skanie widac lokacje bardzo przypominajaca Mako Reaktor z poczatku Siodemeczki; )
no i fajny TV o.o
  • 0

#116 Mani Napisany 16 września 2006 - 19:25

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Jesli gra sie uda (na co liczę bardzo) to sprzedaż X360 w Nippon powinna diametralnie podskoczyć w górę.Ja kupuje po urodzinach :hurra: czyli końcówka Listopada.
  • 0

#117 MaxVarEmreis Napisany 16 września 2006 - 20:07

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Jesli gra sie uda (na co liczę bardzo) to sprzedaż X360 w Nippon powinna diametralnie podskoczyć w górę.Ja kupuje po urodzinach :hurra: czyli końcówka Listopada.

IMO wazniejsze jest, to, zeby ta gra ( Blue Dragon też) zmieniła sposób postrzegania Xbox'a w Japonii. Inaczej nawet chwilowy wzrost sprzedaży nic nie da....
  • 0

#118 ACZ Napisany 16 września 2006 - 20:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:
Na jakim wyjechanym tv gra Hironobu, chyba na 50 calówce.
  • 0

#119 Gość__* Napisany 16 września 2006 - 21:55

Gość__*
  • Goście
67 minimum ale stawiam ze 71
  • 0

#120 ACZ Napisany 18 września 2006 - 16:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0