Skocz do zawartości

Metroid Prime 3: Corruption


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
709 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 16 maj 2005 - 11:02

Gość__*
  • Goście
Wszystko na to wskazuje!. Cieszycie się? Jak myslicie która to będzie konsola? Czy filmik fanowski może zwiastować prawdę?
  • 0

#2 Ganon Napisany 16 maj 2005 - 11:45

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
Wszyscy wiedza, ze wyjdzie trzecia czesc tej kultowej serii. I nawet nie ma pytania na jaka platforme, bo GC dawno juz wykluczylismy. Pozostaje tylko Revolution...
  • 0

#3 Gość__* Napisany 16 maj 2005 - 13:52

Gość__*
  • Goście
Metroid Prime 3. Jezuuu jak to piękie brzmi.
  • 0

#4 gruby Napisany 16 maj 2005 - 16:08

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4461 Postów:
W ogóle części z Trójką sa jakies takie wypasione :D Tekken 3, Mortal 3, Burnout3... :D A co do reszty, to ja mam nadzieję, że będzie to launch title Revolution. Bo obie części MP na NGC mnie usatysfakcjonowały i myslę, że nie ma sensu pod koniec zycia NGC wypuszczać takiego killera. Szczególnie ze i tak wiekszość ludzi żyje już next genami. A launch nowej konsoli powinien byc priorytetem. Nie może sie powtórzyć sytuacja kaszaniastego line upu startowego NGC...
  • 0

#5 Jedyn Napisany 16 maj 2005 - 16:20

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:
uwazam, że jednak gra bankowo wyjdzie na Revo- już wystarczy, ze Zelda wyjdzie na GCN. Liczy sie mocny line-up na starcie Revo a taki Matroid byłby świetnym tytułem. Seria powinna sie rozwijać, a uwazam, że M3 na GCN nie miałby takiej możliwości i dostalibyśmy tylko i aż kolejne rozszerzenie Metroida. A jak wiemy, sporo ludzi narzekało, że M2:e była za mało innowacyjna. Dlatego ja poprosze M3 na start Revo :D
  • 0

#6 Kaxi Napisany 16 maj 2005 - 19:24

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11851 Postów:
Przeniosłem do działu Revo, bo to więcej niż prawdopodobne, że nie trafi na GCN.

Od czasu ukończenia prac na MP2 Echoes minęło więcej niż pół roku, a można założyć że projekty mieli juz wczesniej, wiec moze spodziewac sie na premiere. Nintendo wyraznie zaznaczylo ze drugi raz nie popelni bledu slabych launch titles. Jako ze Zeldy nie zobaczymy, stawiam na nowego Mario (ktory robi sie juz 3 lata, do startu konsoli bedzie juz 4) ktory zamiecie wszystko, a obok niego Metroid Prime 3! To tylko te najwazniejsze od Ninny. A co potem? Potem bedzie najwyzszy czas na nowy projekt od Retro. Chce zobaczyc jak sobie ci geniusze poradza w innym gatunku.

PS. Właściwie chcialbym nowa gre Retro juz na launch, ale ze wzgledow marketingowych bedzie to pewnie MP3.
  • 0

#7 Godot Napisany 16 maj 2005 - 19:28

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22838 Postów:
uuu jaaa, narazie PS3 zapowiada sie ubogo jak diabli... x360 bedzie mial na starcie super gry, revo bedzie mialo metroida i mariana... super! chyba znowu bede mial w domu zestaw microsoft + nintendo
  • 0

#8 Jedyn Napisany 16 maj 2005 - 19:33

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

PS. Właściwie chcialbym nowa gre Retro juz na launch, ale ze wzgledow marketingowych bedzie to pewnie MP3.


me too :D Juz zresztą kiedyś o tym pisałem. Retro to geniusze, godnie zastąpili Rare /choć gier malutko wydali/ i jestem pewien, ze w innych gatunkach tez by sie sprawdzili. Mi się marzy jakiś shooter FPP- z dużą ilością giwer, boskimi levelami /w to nie watpię, sądzac po grafie w MP :) /, rozbudowaną fabuła i dopieszczonym on-line. W końcu w FPP są już obeznani, wiec takie coś by na 100% się udało. :D

No, ale temat o MP3 :)
  • 0

#9 Kaxi Napisany 16 maj 2005 - 19:37

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11851 Postów:
Gdzieś czytałem, że w Revo net ma być od startu (wbrew temu co mówi Ryo). Multi w Metroid Prime 2 już był (mniejsza teraz o to jaki), więc myślę, że jesli trójka będzie na launchu, to właśnie jej przypadnie promowanie gry przez necik! Bo nowy, platformowy Mario zosanie pewnie 1 player only. Mam tylko nadzieję, że taki net w MP3 nie byłby wycieciem tego z dwojki i dodaniem obslugi online, tylko prawdziwa pierwsz aklase z opcja cooperative itp. Metroid Prime to wdzięczny temat na mutli, czego przebłyski było widać nawet w Echoes (plansza gdzie można było skakać za pomocą tych energetycznych lin - nazwa wyleciała mi z głowy).
  • 0

#10 fingus Napisany 16 maj 2005 - 20:08

fingus

  • Moderatorzy
  • 31789 Postów:
Aaaa. Litości, tylko niech nie robią z Metroida jakiegoś Halo. Może jeszcze wywalić skanowanie, kulkę, visiory i zbyt trudnych bossów, żeby trafić do masowego odbiorcy? Online onlinem, multiplayer multiplayerem, ale pewne gry po prostu powinny zostać singleplayerowe. Wyścigi, nawalanki, strzelaniny OK. Ale przygodówki, czy platformery? A Metroid jest bardziej takim przygodowym platformerem, niż strzelaniną. :|
  • 0

#11 Jedyn Napisany 16 maj 2005 - 20:15

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

Aaaa. Litości, tylko niech nie robią z Metroida jakiegoś Halo. Może jeszcze wywalić skanowanie, kulkę, visiory i zbyt trudnych bossów, żeby trafić do masowego odbiorcy? Online onlinem, multiplayer multiplayerem, ale pewne gry po prostu powinny zostać singleplayerowe. Wyścigi, nawalanki, strzelaniny OK. Ale przygodówki, czy platformery? A Metroid jest bardziej takim przygodowym platformerem, niż strzelaniną. :|


dokładnie- Metroid to nie materiał na strzelaninę. Niech sie retro weźmie za jakiegoś FPS-a i wtedy on-line powitam z otwartymi ramionami. Ale Metroid + online=profanacja 8) Już abstrahując od multi w Metroidzie 2, którego nawet nie sprawdziłem- niektóre gry powinny pozostac stricte offline :wink:
  • 0

#12 Kaxi Napisany 17 maj 2005 - 20:19

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11851 Postów:
Wie ktoś skąd mogę ściąnąć całą konferencję a szczególnie kawałek z tym niby nowym Metroidem?
  • 0

#13 Jedyn Napisany 17 maj 2005 - 20:21

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:
no ja własnie czekam az ign wrzuci. Konferencje X360 juz mam, teraz czekam na Sony i N :D
  • 0

#14 Gość__* Napisany 21 maj 2005 - 07:30

Gość__*
  • Goście
Gruby nie pisz wszyscy. Ja jeszcze nie żyję next genami. Spokojnie poczekam do premiery, w między czasię kupując kolejne gry na gacka. Potem odczekam z pół roku, aż wyjdzie kilka gier, bo moment gdy siedze na stronie jakiegoś sklepu i nie wiem którą grę wybrać jest zaczepisty ;).

Ja trzeciego Metroid jako startowego tytułu bym nie chciał. Wolę poczekać rok, ale żeby retro zrobiło drugiego PRIME, a nie następnego Echoes (chodzi mi o zaskoczenie). Na start niech poleci jakiś konkretny wypasiony marian, smash bros i coś tam jeszcze.
  • 0

#15 gruby Napisany 21 maj 2005 - 12:40

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4461 Postów:

Gruby nie pisz wszyscy. Ja jeszcze nie żyję next genami. Spokojnie poczekam do premiery, w między czasię kupując kolejne gry na gacka. Potem odczekam z pół roku, aż wyjdzie kilka gier, bo moment gdy siedze na stronie jakiegoś sklepu i nie wiem którą grę wybrać jest zaczepisty ;).

Ja trzeciego Metroid jako startowego tytułu bym nie chciał. Wolę poczekać rok, ale żeby retro zrobiło drugiego PRIME, a nie następnego Echoes (chodzi mi o zaskoczenie). Na start niech poleci jakiś konkretny wypasiony marian, smash bros i coś tam jeszcze.

Sorry, źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, ze wieksześć osób zyje next genami. Jeden duzy kwantyfikator zamiast małego, i od razu sie wszystko zmienia ;) Ja na starcie, nie chcę Metroid prime 3. Chcę Metroid "Coś" 1. :D
  • 0

#16 Gość__* Napisany 30 maj 2005 - 15:35

Gość__*
  • Goście
Hmmm Metroid Second? Hmmm fajnie gdyby zrobili remake Super Metroida. Tamta gra "robi", no ale byłoby strasznie wtórnie. Jednak wyobraźcie sobie jak to by wyglądało...
  • 0

#17 Gość__* Napisany 30 maj 2005 - 20:48

Gość__*
  • Goście
za http://www.swiatnintendo.pl


Zawsze marzyłeś o karierze w branży gier video? Metroid Prime to jeden z Twoich ulubionych tytułów? Mamy dla Ciebie ciekawe informacje!

Retro Studios szuka bowiem pracowników, którzy wesprą produkcję Metroid Prime 3! Ot pełna lista poszukiwanych pracowników wraz z numerami ofert:

Storyboard Artist
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05

Level Designer
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05

Level 3 Game Programmer
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05

Level 1 Game Programmer
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05

Concept Artist
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05

Animator
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05


Piszcie - może to właśnie Wam się poszczęsci! Polak pracujący przy Metroid Prime 3... Ach - marzenie!


  • 0

#18 Ganon Napisany 30 maj 2005 - 21:12

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
LOL - Piotrek, na serio myslisz, ze jednak znajdzie sie ktos, kto wysle tam swoja aplikacje? ;]
  • 0

#19 xell Napisany 30 maj 2005 - 22:07

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16375 Postów:
już rozpatrują moje podanie :twisted:
  • 0

#20 Gość__* Napisany 31 maj 2005 - 08:48

Gość__*
  • Goście
Nintendo powiedziało, że pierwszą grą online na starcie konsoli ma być sequel Super Smash Bros. Melee
  • 0

#21 Wdudzinski Napisany 31 maj 2005 - 10:59

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
http://media.cube.ig...547/vids_1.html
Kawałek konferencji N na E3 ten z Meteroidem i dwie fajne foty

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#22 Gość__* Napisany 31 maj 2005 - 14:43

Gość__*
  • Goście
Będzie mayhem dla oczu, oraz miód dla uszu (?). Retro nie możecie zawieźć!

Dostałęm informację, że Samus będzie miała zwizualizowaną rozwałkę zbroji. Wyobraźcie sobie: po większej rzeźni lecimi do save pointa bez hełmu i z rozwalonym uniformem w okolicach klaty... A w save poincie tymi laserkami odnawiana byłaby energia, ale strój ciągle podniszczony. Z uszkodzonym suitem szybciej traciłoby się life - naprawa tylko na Gunshipie. Mi się podoba - oczywiście niepotwierdzone :/
  • 0

#23 Kaxi Napisany 31 maj 2005 - 15:19

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11851 Postów:
Te screeny nie są z nowego Metroida. O ile dobrze czytałem, pochodzą one z jakiejś reklamy któregoś z poprzednich Metroidów albo pierwszych, prerenderowanych filmikow z Metroid Prime na GCN.
  • 0

#24 Ganon Napisany 31 maj 2005 - 18:18

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
Tak, Kaxi ma racje. Ta bron jaka ma ze soba samusm wyglada jak ze wczesnych wersji Metroid Prime na GC. Wdzialem taki podobny design w NGC Magazine, kiedy byla tam zapowiedz tego tytulu.
  • 0

#25 gruby Napisany 07 czerwiec 2005 - 14:11

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4461 Postów:
Ja cię kręcę. na tą grę czekam jak Rywin na lekarza. Już nie moge sie doczekać, zbey zobaczyc co tym razem zaserwują mistrzowie z Retro. Odpaliłem sobie niedawno i znów biję pokłony przed tą grą. Ale IMHo do MP nie pasuje podział na światy Light/Dark, więc mdlę się żeby w 3 tego nie było. Za to chcę gigantycznego świata. Aha. I mam taki pomysł, żeby tym razem przygoda Samus był widziana, z perspekty 3 osoby. Żeby mozna było się Samus lepiej przyjrzeć... ;)
  • 0

#26 Jedyn Napisany 07 czerwiec 2005 - 14:27

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

Ale IMHo do MP nie pasuje podział na światy Light/Dark, więc mdlę się żeby w 3 tego nie było


IMO nie bedzie. To było coś na wzór Zeldy- każda część ma coś nowego aby była bardziej świeza. W MP3 imo wymyśla jakiś inny patent. Inna sprawa, to, że mi też nie bardzo przypadł ten podział do gustu. Poprostu wolałem przebywac w Light world a etapy w Dark world były jakies takie...no nie wiem- nie czyć w nich było tego geniuszu co w levelach ze słoneczkiem :) Wiem, że taki był zamysł, ale nie do końca mi sie spodobał.

A co do 3rd PP to ja jestem na NIE. Piękno Metroida polega na tym, że jest to FPA i tak powinno zostac. IMO mogło by być poprostu wiecej przełaczeń kamery- jak np gdy używamy grapple beam- wtedy kamera mogłaby pokazywać Samus. Ale nie non stop :)
  • 0

#27 Kaxi Napisany 07 lipiec 2005 - 10:23

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11851 Postów:
Dobra wiadomość dla tych, którzy twierdzą, że demo Metroid Prime 3 było bardzo brzydkie. Wyjaśniło się też, czemu textury były jak z GCN.

IGN napisał:

Even the so-called Revolution demo of Metroid Prime 3 was created on GameCube development hardware, according to sources.


  • 0

#28 Jedyn Napisany 07 wrzesień 2005 - 10:23

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:
a na ign bardzo lipne info :/

Meanwhile, there have been two significant departures from the team. Karl Deckard, who was a designer, and senior engineer David "Zoid" Kirsch, have left the company. Deckard came to Retro from Valve where he was a designer on Half Life. Kirsch came to Retro from id Software, where he was credited for creating the infamous Capture the Flag mod. These are exceptionally talented fellows and their absences will undoubtedly be felt, but you shouldn't view this as a sign of bad goings-on at Retro because that isn't the case. Evidently spirits are high and the game is moving forward at a steady pace.

buuuuuuuuuu...mam nadzieje, że to nie wpłynie na MP3 :/....przypomina mi to nieco sytuacje z Rare...i ciekawi mnie powód odejścia tych ludzi z Retro :|
  • 0

#29 ACZ Napisany 07 wrzesień 2005 - 11:46

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31076 Postów:
.
  • 0

#30 Ganon Napisany 07 wrzesień 2005 - 14:46

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
Taaa... Jak z Rare odszedl jeden z zalozycieli(chyba N-Game) i kawal ekipy(ci Radical, od Timesplitters), to od razu obnizyli loty. Dopiero niedawno wydany Conker cos pokazal, ale to byl remake'a.
  • 0