Czychowi powiem, że Retro jako takie nie wpadnie w szpony Sony, a ludzie przychodzą i odchodzą w większości firm (patrz ostatnio Capcom). Nie jest to dobra wiadomość, ale po ukończeniue Metroid Prime tez odeszło kilku naprawdę kluczowych osób i Echoes robiła niemal inna ekipa.
Metroid Prime 3: Corruption
Rozpoczęte przez
Gość
, 16 05 2005 11:02
709 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 07 września 2005 - 15:44
#32 Napisany 08 września 2005 - 08:48
Ja osobiście uważam, że to bobrze bo nowi ludzie to nowe pomysły 8)
#33 Napisany 08 września 2005 - 10:05
Zawsze tak to się dzieje ze zdolnymi programistami - wczoraj w Valve, dziś w Retro, jutro jeszcze gdzie indziej. Firmy nie są w stanie utrzymać ich w jednym miejscu, ani nawet nie czują ku temu szczególnego przymusu. Bo najcenniejszą rzeczą jaką wnosi zdolny programista jest nie kod, który wyprodukuje pracując w danej firmie, a swoje doświadczenie, z którego skorzysta cały zespół, podnosząc w ten sposób swoje kwalifikacje. Tacy "przechodni programiści" zjawiający się na czas tworzenia jednej produkcji to normalna sprawa, wnoszą świeżość i nowe doświadczenia do zespołu, zapewne firmom bardziej się to opłaca niż skupiać gromadę srogo opłacanych specjalistów. Oczywiście, jeśli za tych dwóch panów nie zjawi sie w Retro nikt w zamian, może być to powodem do, no cóż, przynajmniej głębokiego zastanowienia.
#34 Napisany 17 września 2005 - 11:55
Jak wiemy na zamkniętym pokazie wybrane osoby mogły sprawdzić w akcji osiem mini gier wykorzystującycyh nowy kontroler Nintendo. Jedną z nich był Metroid Prime 2 Echoes przystosowany do sterowania pilotem i analogiem. Wszyscy zgodnie twierdzą że mimo kilka błędów jeszcxze, robiło to niesamowite wrazenie. A ja bym tylko chciał się spytać, czy ktoś doszukał się, jak możliwy był obrot o więcej niż 45 stopni. Bo machanie pilotem poza tv mija sie z celem i nie jest fajne (gdybym chcial sie tak obrococ i 180 to bym nie widzial ekranu). Nie mozna tez zrobic tego jak an DS, gdzie stylusa po prostu odrywasz - ruchy pilota są śledzone bez przerwy. Jakies pomysły? Bo z relacji wiemy, że to działa, ale nie wiem jak.
#35 Napisany 17 września 2005 - 12:17
Nie wiem, jak tam to zrobili, ale wiem, jak ja bym to zrobił - podobnie, jak działa przewijanie mapy w RTSach - lekki wychył -> kierunek patrzenia podąża za pilotem, większy wychył -> postać zaczyna się obracać. Proste i intuicyjne. Czujniki ruchu dają kupę fajnych możliwości. Np. przy szybkim machnięciu w lewo czy w prawo postać szybko obraca się o 180 stopni, a przy powolnym wychyleniu po prostu powoli obraca się wokół własnej osi.
#36 Napisany 18 września 2005 - 12:39
Albo inaczej. Kiedy gracz trzyma wciśnięty spust lub A na pilocie, wtedy przesuwa, jeśli puszcza to gra nie przekłada jego ruchów na ekran. W ten sposób wsyztsko działało by jak w Metroid Prime Hunters gdzie można oderwać stylsua od touch screena.
#37 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 21:38
Mysle ze nie ma co kombinowac, bo czy grajac w CS tez obracasz myche o 180 stopni?? Proste zasady sa najlepsze. Lekki wychyl-lekki obrot, mocny wychyl-duzy obrot. Proste
A od Metriod 3 spodziewam sie cudow. Mimo ze metroid 2 jest cudowna gra, nie przeszedlem jej, bo gdzies sie zaciolem i nie moglem znalezc nigdzie co robic dalej, a od nowa mi sie jakos nie chcialo przechodzic, bo w grze miale jakies takie klaustrofobiczne uczucie. ale przyrzeklem sobie sprawdzic Metriod Prime (1). Mam nadzieje ze tam klimat mi sie bardziej spodoba.
A od Metriod 3 spodziewam sie cudow. Mimo ze metroid 2 jest cudowna gra, nie przeszedlem jej, bo gdzies sie zaciolem i nie moglem znalezc nigdzie co robic dalej, a od nowa mi sie jakos nie chcialo przechodzic, bo w grze miale jakies takie klaustrofobiczne uczucie. ale przyrzeklem sobie sprawdzic Metriod Prime (1). Mam nadzieje ze tam klimat mi sie bardziej spodoba.
#38 Napisany 26 listopada 2005 - 22:18
bo gdzies sie zaciolem i nie moglem znalezc nigdzie co robic dalej,
w takiej sytuacji pomocna jest mapa która pokazuje miejsce do którego masz sie udać :]
MP nie różni się aż tak bardzo od Echoes...jest mniej mroczna, ale jeśli łudzisz się ze nie ma w niej ciasnych korytarzy i zamkniętych pomieszczeń, to już mozesz przestać :] wiem, brutalny jestem
#39 Gość__* Napisany 27 listopada 2005 - 10:09
Moze moje posty nie sa zbyt inteligentne, ale nie jestem az tak glupi by nie wiedziec jak korzystac z mapki . Trzeba bylo gdzies wskoczyc, a mi to nei wychodzilo, w dodatku, Resident 4 czekal i wymienilem
#40 Napisany 06 grudnia 2005 - 10:49
Prawda, czy fałsz?
#41 Gość__* Napisany 06 grudnia 2005 - 17:10
Jesli grafa ma byc taka, to ja poprosze (i co powiesz Komórko??)
#42 Napisany 06 grudnia 2005 - 19:20
.
#43 Napisany 06 grudnia 2005 - 23:31
Pojawiły się plotki, że Revo będzie tlyko trochę lepsze od xboxa, więc to nawet prawdopodobny obrazek
#44 Napisany 07 grudnia 2005 - 00:23
Mi cos takiego odpowiada w zupelnosci, bo w koncu i tak sie rozbije ta skarbonke na X360, czyz nie?;]
#45 Gość__* Napisany 18 grudnia 2005 - 10:34
Jeśli ten screen to nie fake jakiś to jest dobrze. Tafla wody ładnie oddana, a pewno chadzają się po niej fajnie by pluskała co widać na screenie. Trochę lipne efekty świetlne, retro takiej kaszany by nie odwaliło, więc to fake . Faktycznie REVO ma mieć nieco więcej poweru niż X360, nic w tym dziwnego, bo mają przeszło rok na dopracowanie swojego dziecka. Zobaczymy.
Pamiętacie jak pisałem o wizualnych zniszczeniach suit'ów? Jeśli nie to cofnijce forum na poprzednią stronę i sprawdźcie. Gdyby taki motyw był to KOSMOS. Trzymam kciuki.
Pamiętacie jak pisałem o wizualnych zniszczeniach suit'ów? Jeśli nie to cofnijce forum na poprzednią stronę i sprawdźcie. Gdyby taki motyw był to KOSMOS. Trzymam kciuki.
#46 Napisany 07 kwietnia 2006 - 14:57
ok dwa prajmy gackowe juz za mna..wczoraj skonczylem Echeosa (moj ocena to 9.2) wiec napisze troche o moich oczekiwaniach w stosunku do trojeczki;]
tak jak wczesniej pisalem ze nie chce zmian i trzeba Prajmika zostawic takim jakim jest - odszczekuje - chce zmian i to sporych - a to dlatego ze boje sie zeby to dzielo sztuki nie wpadlo w syndrom sequela - bo Echeos naprawde sie o to ocieral..jezeli MP3 niedoczeka sie zmian to dostaniemy nic innego jak Mission Packa;/
co byl zmienil/dodal/zabral/zniszczyl/zepsul - dodac Samus jakies kozackie,przydatne ruchy - jak chociazby bieganie(ktore notabene bylo we wczesniejszych metroidach), dodac brutalnosc, krew, smierc o_O Samus to przeciez "predatorka", taki pojedynczy oddzial specjalny, ktory czysci wszystko co sie rusza - niech to robi brutalnie, z juchą...jakies fatale lub cos w tym stylu - wkladanie giwery do mordy pirata, melee ataki, kopanie lezacego, znecanie sie o_O (nie zartuje, no dobra moze z tym ostaatnim lekko przesadzilem) to byloby cos;] krew ociekajaca po helmie Samus po jakies pieknej akcji - mniam;]
licze na dobra rozgrywke online bo wystarczy leciutki lifting auto aima(czyt. wyjebac go wpizdu) - i moze byc naprawde przewspanialy shoterek on-line..
Kox pisal wczesniej o opuszczonych wioskach/miastach itp - jestem jak najbardziej za..moga sie nawet powjawic homo sapiens ale niech to zrobia z glowa i umiarem...
Fabula - oczekuje czegos hmmm dluzszego i troszke bardziej ambitnego..
zakonczenie - ktore jest stopa achillesowa tej serii na gacku..o ile w pierwszym prajmie mozna jakos przymknac na to oko - bo gra swego czasu zmiazdzyla doslownie wszystko i wszystkich i kazdy byl zauroczony tą grą tak ze jakby nie patrzec - zakonczenie bylo sprawa drugorzędną i malo ważną w tym wszystkim - ale juz w Echeosie ktory jak pisalem wczesniej ociera sie o syndrom sequela - zakonczenie jest hmmm chyba najgorszym zakonczeniem jakie mi bylo "przezyc" - sorry ale jak po 30 godzinach gry dostaje na dowidzenia machniecie reki Samus(jeszcze powinna dorzucic " No prob gajs" o_O "It's only my work" o_O to mielibysmy wypisz wymaluj A-Team) to czuje sie lekko wydymany przez Retro...
no i grafa grafa grafa - na gacku jest wspaniala - jedynym powaznym minusem sa tylko tla - (jak chociazby widok na miasto w Sanctuary Fortress czy widok z gory w Temple Grounds - to przeciez zwykla bitmapa, do tego w niskiej rozdzielczosci;/ fatalnie to wyglada i czasami potrafi z lekka zepsuc ten wspanialy klimat)..fizyka i animacja - to tez troszke w serii kuleje...
muzyka - jest idealna - nie ruszac!!! bo w ryj
jak to poprawia to MP3 powinien przeskoczyc MP w rankingu wczechczasow na gamerankings;]
tak jak wczesniej pisalem ze nie chce zmian i trzeba Prajmika zostawic takim jakim jest - odszczekuje - chce zmian i to sporych - a to dlatego ze boje sie zeby to dzielo sztuki nie wpadlo w syndrom sequela - bo Echeos naprawde sie o to ocieral..jezeli MP3 niedoczeka sie zmian to dostaniemy nic innego jak Mission Packa;/
co byl zmienil/dodal/zabral/zniszczyl/zepsul - dodac Samus jakies kozackie,przydatne ruchy - jak chociazby bieganie(ktore notabene bylo we wczesniejszych metroidach), dodac brutalnosc, krew, smierc o_O Samus to przeciez "predatorka", taki pojedynczy oddzial specjalny, ktory czysci wszystko co sie rusza - niech to robi brutalnie, z juchą...jakies fatale lub cos w tym stylu - wkladanie giwery do mordy pirata, melee ataki, kopanie lezacego, znecanie sie o_O (nie zartuje, no dobra moze z tym ostaatnim lekko przesadzilem) to byloby cos;] krew ociekajaca po helmie Samus po jakies pieknej akcji - mniam;]
licze na dobra rozgrywke online bo wystarczy leciutki lifting auto aima(czyt. wyjebac go wpizdu) - i moze byc naprawde przewspanialy shoterek on-line..
Kox pisal wczesniej o opuszczonych wioskach/miastach itp - jestem jak najbardziej za..moga sie nawet powjawic homo sapiens ale niech to zrobia z glowa i umiarem...
Fabula - oczekuje czegos hmmm dluzszego i troszke bardziej ambitnego..
zakonczenie - ktore jest stopa achillesowa tej serii na gacku..o ile w pierwszym prajmie mozna jakos przymknac na to oko - bo gra swego czasu zmiazdzyla doslownie wszystko i wszystkich i kazdy byl zauroczony tą grą tak ze jakby nie patrzec - zakonczenie bylo sprawa drugorzędną i malo ważną w tym wszystkim - ale juz w Echeosie ktory jak pisalem wczesniej ociera sie o syndrom sequela - zakonczenie jest hmmm chyba najgorszym zakonczeniem jakie mi bylo "przezyc" - sorry ale jak po 30 godzinach gry dostaje na dowidzenia machniecie reki Samus(jeszcze powinna dorzucic " No prob gajs" o_O "It's only my work" o_O to mielibysmy wypisz wymaluj A-Team) to czuje sie lekko wydymany przez Retro...
no i grafa grafa grafa - na gacku jest wspaniala - jedynym powaznym minusem sa tylko tla - (jak chociazby widok na miasto w Sanctuary Fortress czy widok z gory w Temple Grounds - to przeciez zwykla bitmapa, do tego w niskiej rozdzielczosci;/ fatalnie to wyglada i czasami potrafi z lekka zepsuc ten wspanialy klimat)..fizyka i animacja - to tez troszke w serii kuleje...
muzyka - jest idealna - nie ruszac!!! bo w ryj
jak to poprawia to MP3 powinien przeskoczyc MP w rankingu wczechczasow na gamerankings;]
#47 Napisany 07 kwietnia 2006 - 15:59
Kurcze z tym zbrutalizowaniem MP to mam mieszane uczucia. Fakt, że może i fajnie by było zobaczyć troszkę więcej morderczych akcji, ale nie jestem pewien czy pasują dl klimatu. Nie to, żebym nie lubił bryzgającej juchy. Ale MP kojarzy mi się tak jakoś z oszczędnością. Natomiast nie miałbym nic przeciwko gdyby dodać trochę horych akcji. Mrocznych i tajemniczych. Jedną z moich ulubiuonych akcji w MP2:E było, jak w jednym z pokojów u Piratow widzisz akwarium z metroidami i spacepiratem. Scanujesz to i okazuje się, że metroidy utrzymują go przy życiu lekko podrazniając prądem i cały czas na nim zerują. Fajna opcja. I przerażająca i nienachalna. Chciałbym zobaczyć takich momentów więcej. Jakaś krew na ścianach itd. Wiem, że w MP takich motywów nie brakowało (mnóstwo zmarłych do zeskanowania ), ale chcę więcej.
Co do zakończenia- tu podpisuje się obiewa rękami. Zakończenia są fatalne. fatalne i krótkie. Już lepsze filmiki były podczas gry.
Co do sequelizmu. To na pewno Retro musi coś zmienić. Bo trzecia gra o identycznej mechanice będzie męcząca, nawet jesli będzie dobra. na szczęście myślę, że tym razem mogą zaszaleć. Mi się marzy, aby skanowanie było rozwiązane tak, że trzeba by samemu "obrysować" przedmiot jaki chcemy zeskanować. Chcę też "samemu:" przełączać wajchy i te wszystkie przyciski. Już widzę, jak jedną ręką przełączam jakąś wajchę, a drugą celuję w drzwi które zaraz się otworzą i wpadną przez nie dopasieni Spacepiraci. Wiem, że może nie są to rewolucyjne pomysły, ale co ja jestem, developer?
Anyway, myślę, że Retro nas zaskoczy. Przynajmniej mam nadzieję.
Co do zakończenia- tu podpisuje się obiewa rękami. Zakończenia są fatalne. fatalne i krótkie. Już lepsze filmiki były podczas gry.
Co do sequelizmu. To na pewno Retro musi coś zmienić. Bo trzecia gra o identycznej mechanice będzie męcząca, nawet jesli będzie dobra. na szczęście myślę, że tym razem mogą zaszaleć. Mi się marzy, aby skanowanie było rozwiązane tak, że trzeba by samemu "obrysować" przedmiot jaki chcemy zeskanować. Chcę też "samemu:" przełączać wajchy i te wszystkie przyciski. Już widzę, jak jedną ręką przełączam jakąś wajchę, a drugą celuję w drzwi które zaraz się otworzą i wpadną przez nie dopasieni Spacepiraci. Wiem, że może nie są to rewolucyjne pomysły, ale co ja jestem, developer?
Anyway, myślę, że Retro nas zaskoczy. Przynajmniej mam nadzieję.
#48 Napisany 02 maja 2006 - 10:07
I'm really looking forward to playing Metroid Prime 3, by the way. I'm such a big Metroid fan and here's the thing: Retro was doing things on Wii last October what third parties with "major" Wii games are only coming to grips with now. I'm expecting Samus to own all competitors.
MP3 na bank będzie grywalne na E3. Za dużo insiderów o tym wspomina, żbey to się teraz okazało lipą..
Poza tym jeżeli miało część gry już w październiku i to oni współpracowali przy tworzeniu kontrolea Wii- myślę, że możemy oczekiwać czegoś niezwykłego.
MP3 na bank będzie grywalne na E3. Za dużo insiderów o tym wspomina, żbey to się teraz okazało lipą..
Poza tym jeżeli miało część gry już w październiku i to oni współpracowali przy tworzeniu kontrolea Wii- myślę, że możemy oczekiwać czegoś niezwykłego.
#49 Napisany 02 maja 2006 - 11:28
jak MP3 nie zmasakruje mnie to będę czuł się zawiedziony o_O
MP3 potrzebuje nieco śwoeżosci i baardzo dobrze ze bedzie obsługa pilocika - myślę, że metroid jest grą dla niego stworzoną
nie ma bata, gra musi zakasowac konkurencję
MP3 potrzebuje nieco śwoeżosci i baardzo dobrze ze bedzie obsługa pilocika - myślę, że metroid jest grą dla niego stworzoną
nie ma bata, gra musi zakasowac konkurencję
#50 Napisany 09 maja 2006 - 20:13
Pierwsze hand on na gamespocie. podobno wygląda to niezle...
#51 Napisany 09 maja 2006 - 23:12
na ign też:
http://revolution.ig...6/706030p1.html
koles generalnie z tego co czytalem mógł pograc jedynie 10 min, bo to był pokaz pre-E3, wiec jutro pewnie beda nowe wrazenia...ale z tego co wyczytalem to zastrzeżenia miał do sterowania /konkretnie obracanie sie podczas skakania/. Graficznie lekko lepiej niż na GCn z tym, że sa znacznie wieksze tereny...
A filmik wali wtórnością
http://revolution.ig...6/706030p1.html
koles generalnie z tego co czytalem mógł pograc jedynie 10 min, bo to był pokaz pre-E3, wiec jutro pewnie beda nowe wrazenia...ale z tego co wyczytalem to zastrzeżenia miał do sterowania /konkretnie obracanie sie podczas skakania/. Graficznie lekko lepiej niż na GCn z tym, że sa znacznie wieksze tereny...
A filmik wali wtórnością
#52 Napisany 10 maja 2006 - 07:03
Metroid 3 to dla mnie największy zawód jak narazie...Oglądałem konferencje w kiepskiej jakości ale graficznie to dla mnie Metroid 2...Po Retro akurat się spodziewałem dużo więcej...Ta gra nie ma prawa się nie udać ale póki co mój entuzjazm na nią opadł całkowicie...
#53 Napisany 10 maja 2006 - 10:32
Dobra. Kolesie z jakiegoś serwisu (już nie pamiętam, za dużo tego się naczytałem) mówi, że MP3 wygląda bardzo spoko. Na konferencji mieli podobno strasznie dziadowski projektor, co w połaczeniu z dużym ekranem dało efekt rzygowin. Na projektorze Wii Tennis wyglądał podobno gorzej od Top Spina na DS-a
Gamespot pisze, że MP3 już robi dobre wrażenie, a spodziewają się jeszcze dopracowania tego i owego. Lokacje sa podobno olbrzymie. No i walki jest znacznie więcej. Plotki o problemach ze sterowaniem na razie sie nie potwierdzaą, co napawa mnie . Najwazniejsze że gra trzyma klimacik. Aha podobno jest dużo nowych efektów graficznych i przegenialne efekty świetlne. Trzeba czekać na filmiki HD. Zobaczymy, czy Corruption zarządzi.
Gamespot pisze, że MP3 już robi dobre wrażenie, a spodziewają się jeszcze dopracowania tego i owego. Lokacje sa podobno olbrzymie. No i walki jest znacznie więcej. Plotki o problemach ze sterowaniem na razie sie nie potwierdzaą, co napawa mnie . Najwazniejsze że gra trzyma klimacik. Aha podobno jest dużo nowych efektów graficznych i przegenialne efekty świetlne. Trzeba czekać na filmiki HD. Zobaczymy, czy Corruption zarządzi.
#54 Napisany 10 maja 2006 - 10:44
Dobrze to słyszeć
Bo to że to będzie killer to raczej nie miałem wątpliwości ale graficznie (mimo że nie oczekiwałem nie wiadomo czego) to był zawód totalny...
Jakby ktoś miał linka do dobrej jakościowo wersji filmika jakościowo to bym poprosił:)Z góry dziękuje:)
Bo to że to będzie killer to raczej nie miałem wątpliwości ale graficznie (mimo że nie oczekiwałem nie wiadomo czego) to był zawód totalny...
Jakby ktoś miał linka do dobrej jakościowo wersji filmika jakościowo to bym poprosił:)Z góry dziękuje:)
#55 Napisany 10 maja 2006 - 10:48
nie ma takiej Niestety nie ma filmików w dobrej jakości. Ani screenów. Na gametrailers bodajże jest niezły filmik. Udało mi się wypatrzyć (a nie było to łatwe) parę graficznych usprawnień. W jednym z pomieszczeń szklana podłoga odbijała cały korytarz. W innym rozwalony kawałek czegoś (robota?) walnął w ścianę i miał dobrą fizykę. Wszyscy natomiast piszą, że znacznemu boostowi uległo AI przeciwników.
Aaa. I jeden motyw mnie wkręcił. na IGN bodajże koleś opisuje swoje wrażenia. I opowiada, że podszedł do jakichś drzwi które były zamknięte. Ale obok patrzy jest dziura w ścianie. Więc wysunął rękę z wiimotem i wsadził rękę Samus do dziury. Potem ją przekręcił o 90 stopni. I drzwi się otworzyły. Więcej takich patentów!!!!111
Oficjalne info::
Metroid Prime 3: Corruption
Format: Wii
Launch Date: TBA
ESRB: Rating Pending
Game Type: First-Person Adventure
Accessories: Wii Remote and Nunchuk Controller
Players: 1
Developer: Retro Studios
Key Information:
If you think you knew what it felt like to be the bounty hunter behind the visor, think again. Take aim at evil with Nintendo's revolutionary controller.
Players control Samus by moving the Nunchuk controller and aiming with the pointer, allowing for a level of immersion unlike anything they hae ever experienced. Through the eyes of Samus, players experience a quantum leap in first-person control as they wield the Wii Remote, the ultimate device for the first-person shooter genre.
Samus will employ well-known power-ups like the Grapple Beam and Morph Ball, as well as a bunch of new surprises, to help her survive her coming trials.
Game storyline: The Galactic Federation's Base Sector Zero is under attack by Space Pirates. Samus must boot up the generator to restore the defense systems. But at the end of her path, someone awful is waiting for her.
Characters: Samus, Dark Samus, the Galactic Federation and many new bounty hunters.
How to progress through the game: The war initiated by Dark Samus and the Space Pirates rages across many planets as they attempt to corrupt each with Phazon seeds. Players use the Wii Remote and Nunchuk to explore alien landscapes, hunt for weapons and information, and destroy the seeds. Saving the planets from Corruption isn't enough, though. Eventually, players must take down Samus' mortal enemy, Dark Samus.
Special powers/weapons/moves/features: Besides using the Wii Remote and Nunchuk controllers to pull off amazing feats like aiming and blasting in midair or at a full run, players also will have an array of different weapons at their disposal. In true Metroid fashion, these will become powered up as the game progresses. Not only that, but the controller will be used for a number of other game elements beyond the traditional first-person shooter standards.
Aaa. I jeden motyw mnie wkręcił. na IGN bodajże koleś opisuje swoje wrażenia. I opowiada, że podszedł do jakichś drzwi które były zamknięte. Ale obok patrzy jest dziura w ścianie. Więc wysunął rękę z wiimotem i wsadził rękę Samus do dziury. Potem ją przekręcił o 90 stopni. I drzwi się otworzyły. Więcej takich patentów!!!!111
Oficjalne info::
Metroid Prime 3: Corruption
Format: Wii
Launch Date: TBA
ESRB: Rating Pending
Game Type: First-Person Adventure
Accessories: Wii Remote and Nunchuk Controller
Players: 1
Developer: Retro Studios
Key Information:
If you think you knew what it felt like to be the bounty hunter behind the visor, think again. Take aim at evil with Nintendo's revolutionary controller.
Players control Samus by moving the Nunchuk controller and aiming with the pointer, allowing for a level of immersion unlike anything they hae ever experienced. Through the eyes of Samus, players experience a quantum leap in first-person control as they wield the Wii Remote, the ultimate device for the first-person shooter genre.
Samus will employ well-known power-ups like the Grapple Beam and Morph Ball, as well as a bunch of new surprises, to help her survive her coming trials.
Game storyline: The Galactic Federation's Base Sector Zero is under attack by Space Pirates. Samus must boot up the generator to restore the defense systems. But at the end of her path, someone awful is waiting for her.
Characters: Samus, Dark Samus, the Galactic Federation and many new bounty hunters.
How to progress through the game: The war initiated by Dark Samus and the Space Pirates rages across many planets as they attempt to corrupt each with Phazon seeds. Players use the Wii Remote and Nunchuk to explore alien landscapes, hunt for weapons and information, and destroy the seeds. Saving the planets from Corruption isn't enough, though. Eventually, players must take down Samus' mortal enemy, Dark Samus.
Special powers/weapons/moves/features: Besides using the Wii Remote and Nunchuk controllers to pull off amazing feats like aiming and blasting in midair or at a full run, players also will have an array of different weapons at their disposal. In true Metroid fashion, these will become powered up as the game progresses. Not only that, but the controller will be used for a number of other game elements beyond the traditional first-person shooter standards.
#56 Napisany 10 maja 2006 - 14:50
Jakkolwiek wygląda obecnie Corruption to bym nie osądzał, bo gra ukaże się w przyszłym roku i mogę się założyć, że raczej za 16 miesięcy niż sześć. Co do filmiku to martwi mnie, że praktycznie zero poprawy w modelu Samus, zlookałem to wyraźnie i po prostu textury "części gumowych" pancerza są takie jak na GCN. Szkoda, ale jak mówię, za wcześnie mówić. IMHO MP3 nie powinno byc w ogole grywalne na tym E3, bo wlasnie ktos jeszcze wyniesie złe wrązenie.
A co do patentu to jest spoko. Ogólnie czujnik w nunchucku to extra pomysł, bo do gry mozna przenieść własnie ruchy obu rąk. Otwieranie drzwi w MP3, tarcza w Zeldzie i... widzieliscie na konferencji urywek Dynasty Warriors?
A co do patentu to jest spoko. Ogólnie czujnik w nunchucku to extra pomysł, bo do gry mozna przenieść własnie ruchy obu rąk. Otwieranie drzwi w MP3, tarcza w Zeldzie i... widzieliscie na konferencji urywek Dynasty Warriors?
#57 Napisany 11 maja 2006 - 12:56
Jeszcze pamietam jak jakiś czas temu napisał gruby, że tak naprawde gdyby Retro dodało bump mapping, lepszą fizykę i gre świateł to byśmy sie posikali - niestety żadnej z tych rzeczy nie zauważyłem ;/
#58 Napisany 11 maja 2006 - 13:22
Jestem po obejrzeniu filmików z IGN Insider w przyzwoitej jakości i gra wygląda świetnie:)
Lokacje są naprawde duże...Nawet zwykłe korytarze są ogromne...Do tego czytałem że Retro do premiery jeszcze mnóstwo efektów ma dodać...
Czyli jeśli chodzi o wygląd to raczej zawodu nie będzie...
Lokacje są naprawde duże...Nawet zwykłe korytarze są ogromne...Do tego czytałem że Retro do premiery jeszcze mnóstwo efektów ma dodać...
Czyli jeśli chodzi o wygląd to raczej zawodu nie będzie...
#59 Napisany 11 maja 2006 - 14:37
To samo stąd. Własnie zgodziłem się z Tobą w trzech topiqach pod rząd. To musi coś znaczyć.
#60 Napisany 11 maja 2006 - 15:20
Na ign są 2 filmiki, które pokazuja, że MP3 wygląda pieknie. Tego chciałem, ten z konferencji był o niebo brzydszy. Teraz widzę, że MP3 jest o niebo łądniejszy niż 2. Już to chcę, a ma tyo byc launch title.