Metroid Prime 3: Corruption
#661 Napisany 17 lutego 2008 - 16:47
#662 Napisany 17 lutego 2008 - 17:15
Faktycznie stałem dość blisko drzwi. Pewnie stąd te problemy. Sprobuję stanąć nieco dalej.
Edit:
Dzięki za radę, rzeczywiscie stałem za blisko. Problemów jednak nie koniec, bo teraz w kośc dał mi backtracking. Wiem gdzie powinienem pójśc, ale po prostu się pogubiłem i po pewnym czasie złapałem się na tym, że chodzę w kółko. Echh ...
#663 Napisany 21 lutego 2008 - 22:30
Myślcie sobie, że jestem lame, ale dawno nie miałem takich problemów z przejściem gry jak w przypadku Corrutpion . Backtracking oraz moja wrodzona ułomność co do orientacji w terenie spowodowała, że mimo prób niebardzo wiem gdzie iść...Mapa za wiele nie pomaga, a grę przydałoby się ukończyć przez 14. marca...
Jako że niestety w Neo nie ukaże się nigdy opis przejścia Corruption, nad czym juz nieraz ubolewałem, posłużę się znów solucją z IGN. Tak więc jestem tutaj: http://guides.ign.co...47/page_26.html (dokładnie sam dół strony)
Tuż po zebraniu drugiego komponenta bomby. I za nic w świecie nie wiem jak mam dostać się do następnego punktu docelowego, czyli Transit Hub'a w zachodniej części SkyTown Jak tam dotrzeć ? Próbowałem zgodnie z opisem :
" The fastest way to the west side is to exit the room via the bottom floor door and follow the hall back to the Skytram - ride it to the western side and follow the path. After exiting the room with the Screw Attack surfaces, head outside to Spire Dock via the opposite door. Now use the cannon on the right side of the platform to blast over to Aurora Chamber - work your way though the complex until you're back outside, at Zipline Station Bravo. Once there, don't take the zipline - instead, there's a cannon to the right that you can unlock by using your seeker missiles on the four targets. Once free, use it to cross to the Transit Hub. "
....ale jest on dla mnie na tyle niejasny, że znów utknąłem, błąkając się jak pijaczyna. Czy ktoś życzliwy może mi to opisać w prostych słowach? Gdzie iśc po skompletowaniu drugiego fragmentu bomby ? Help
#664 Napisany 21 lutego 2008 - 23:07
#665 Napisany 23 lutego 2008 - 12:22
#666 Napisany 23 lutego 2008 - 19:47
#667 Napisany 23 lutego 2008 - 22:42
#668 Napisany 24 lutego 2008 - 10:55
#669 Napisany 24 lutego 2008 - 11:24
#670 Napisany 24 lutego 2008 - 11:47
#671 Napisany 24 lutego 2008 - 15:48
Może jest tak dlatego, że nigdy nie byłem dobry w shooterach, gdzie nie idzie sie non stop do przodu i atakuje ? Albo może dlatego, że przy bardziej skomplikowanych levelach backtracking (jakikolweik) to dla mnie zawsze duży problem? Podobnie miałem np. grając w 1. i 2. część Turoka na N64...
#672 Napisany 10 marca 2008 - 20:07
Mam nieodpatre wrażenie, że Metroid Prime 3 zdecydowanie nie jest przeznaczony dla niedzielnych graczy.
Odkrywcze.
Ponieważ jakiś czas temu skończyłem MP3, napiszę co uważam o ostatniej części imo jednej z najlepszych serii ever.
Może za wiele oczekiwałem, ale jak dla mnie jest to najsłabsza część z serii. Przede wszystkim składa się na to inny, imo gorszy klimat. Nie pasowały mi watki z huntersami, dialogi z nimi psuły atmosferę, że już nie wspomnę o ich samej treści /Thx Sammy LOL?/.
Druga sprawa - miejscówki. Niby są zróżnicowane, ale np Norion jest jak dla mnie na poziomie Halo - czyli nuuuuda . Każdy korytarz taki sam, jeden kolor korytarza i jedziemy w kółko...na szczęście Bryyo już bardziej dawało radę, to samo Elysia...choć mimo wszystko /pomijając Elysię, która już była na Metroidowym poziomie/ Bryyo wydało mi się jakieś bez duszy - ciągle przed siebie, mało kombinowania. Z kolei gdy zobaczyłem, ze ostatnią planetą będzie planeta piratów, byłem przekonany, ze gra polegnie...a było na odwrót. IMO jest to jedna z najlepszych miejscówek w Metroidach ogólnie - i przy tym wygląda obłędnie jak na możliwości Wii.
Natomiast Valhalla to klasa sama w sobie - to najcudowniejsza miejscówka w Metroidach jaką widziałem i pewnie w grach wogóle - takiego klimatu nie czułem już dawno. MOC, to trzeba zobaczyć.
Tak wiec miejscówki są nierówne, choć generalnie i tak 90% gier odpada w przedbiegach pod względem designu, nawet gdy porówna się je z tymi najsłabszymi miejscówkami w MP3.
Co jeszcze mi nie zagrało - czemu sa tylko 2 visory? W tym jeden z MP1 a drugi używany dosłownie kilka razy (kontrola statkiem) - kombinowanie z visorami zawsze było jednym z moich ulubionych elementów w grze, a tutaj jest pod tym względem ubogo. Broni się nie czepiam, choć też obyło się bez większych zachwytów.
Szkoda też, że retro po raz kolejny zastosowało patent ze zbieraniem suit upgarde'ów - w zasadzie nic się pod tym względem nie zmieniło, a to, ze nie musze uczyć sie skakać i strzelać z rakiet to żaden plus, skoro do odnalezienia jest ok 10 umiejętności. Tak więc po raz kolejny gra rozkręca się tak naprawdę pod sam koniec - kiedy Samus posiada pełen wachlarz ruchów i można doświadczyć kapitalnych elementów platformowo zręcznościowych wymagających łączenia ze sobą wszystkich umiejętności...
Bossowie również za mało epiccy – choć ostatni podobał mi się bardziej niż ten z MP2…ale całe wrażenie i tak /tradycyjnie/ popsuło beznadziejne zakończenie. Grę rozwaliłem na 100% więc dostałem najdłuższą wersję hehe.
Nie pamiętam jeszcze co mi nie zagrało...żeby nie było - MP3 to i tak gra na 9.5 i ni grałem na X360 w tak dopracowaną, przemyślana i logiczną grę. IMO Retro to geniusze pod tym względem i NIE DARUJĘ Nintendo, ze Wii jest takim gniotem technologicznym…kiedy tylko pomyślę, jak ta gra mogłaby wyglądać na prawdziwym next-genie, to mam ochotę wepchnąć tego całego wiilota szefostwu Nintendo w d*pę. I boli to jeszcze bardziej, bo wiem, ze Metroida nigdy nie zobaczę na innej konsoli niż Nintendo
#673 Napisany 11 marca 2008 - 11:26
Druga sprawa - miejscówki. Niby są zróżnicowane, ale np Norion jest jak dla mnie na poziomie Halo - czyli nuuuuda . Każdy korytarz taki sam, jeden kolor korytarza i jedziemy w kółko...na szczęście Bryyo już bardziej dawało radę, to samo Elysia...choć mimo wszystko /pomijając Elysię, która już była na Metroidowym poziomie/ Bryyo wydało mi się jakieś bez duszy - ciągle przed siebie, mało kombinowania. Z kolei gdy zobaczyłem, ze ostatnią planetą będzie planeta piratów, byłem przekonany, ze gra polegnie...a było na odwrót. IMO jest to jedna z najlepszych miejscówek w Metroidach ogólnie - i przy tym wygląda obłędnie jak na możliwości Wii.
Natomiast Valhalla to klasa sama w sobie - to najcudowniejsza miejscówka w Metroidach jaką widziałem i pewnie w grach wogóle - takiego klimatu nie czułem już dawno. MOC, to trzeba zobaczyć.
Mam dość podobne rozkminki. Nie rozumiem całego flamu jaki zbiera baza Piratów, dla mnie też ta miejscówka była konkretna. Valhalla też cudo. Z tym, że mi się podobały wszystkie światy, nawet Norion, szczególnie później, po ataku. No ale dobrze, że w końcu choć trochę Ci sie ten MP3 spodobał.
#674 Napisany 11 marca 2008 - 11:47
Ekstra jest, choć IMO nie najlepsza. Valhalla tez konkretna, glownie przez klimat opuszczenia i muzykę. Ale Norion był już tylko dobry, na pcozątek niezły, ale bez opadu kopary.
#675 Napisany 12 marca 2008 - 16:38
btw. chce ktos kupic X360? ostatnio w ogole nie uzywany
#676 Gość__* Napisany 12 marca 2008 - 17:02
btw. chce ktos kupic X360? ostatnio w ogole nie uzywany
heh mam to samo. W styczniu katowalem Samus i potem juz poszla seria samych gier na Wii i X poszedl w odstawke. Metroid, potem Umbrella Chronicles, potem Nights, Zack&Wiki a teraz nastepne gierki w drodze
#677 Napisany 13 marca 2008 - 12:23
Spodziewał się, że bedzie podobna do Phazon mines, ale nie. BTW. Ukończyłem Hyper - nie wiem, czy już to pisałem.
#678 Napisany 13 marca 2008 - 17:25
btw. chce ktos kupic X360? ostatnio w ogole nie uzywany
LOL, skonczysz te 2 gry na krzyż i z radością wrócisz do X360.
Chce ktoś kupić moje Wii, bo się kurzy ?
Dziwny ejsteś, ale skoro już badziewny Norion tak ci się podoba, to Valhalla cie zboneruje
#679 Napisany 15 marca 2008 - 12:39
Jedyn jak zwykle gada jak potłuczony. Ale tak to jest, jak się za dużo gra w miernoty pokroju Perfect Dark.LOL, skonczysz te 2 gry na krzyż i z radością wrócisz do X360.
#680 Napisany 18 maja 2008 - 14:05
Jedyn jak zwykle gada jak potłuczony. Ale tak to jest, jak się za dużo gra w miernoty pokroju Perfect Dark.LOL, skonczysz te 2 gry na krzyż i z radością wrócisz do X360.
W sumie ja mam dylemat nie jestem nadal posiadaczem ani Wii ani X-360 przez to stał sie on dla mnie bardzo wielki , po pierwsze tak sie składa że jestem Nintendofilem ale dla 2 tylko gier (WIEM WIEM ALE JAKICH ) w porównaniu biblioteką i to dość znaczną mówiąc tylko o hitach 360-ki to przemawia coraz bardziej na Nią, nie tylko cena ale i to co na obecną chwile sie dzieje (przyp.GTA4), ja wiem że klimat,grywalność pewnie jest nie do opisania Maria czy Metroida ale chciałbym troche dłuzej pocieszyc a przede wszystkim urozmaicić i nasycić wszystkim po trochę swój apetyt...najlepszym wyjsciem jest...miec ... wszystkie a zza rogiem jeszcze MGS4
#681 Napisany 30 maja 2008 - 12:31
aha, nienawidze nintendo jak tylko sobie pomysle jak takie gry typu Zelda czy Metroid wlasnie wygladalyby w 720p i mialy te wszystkie efekty dostepne na X360 to... ehh
#682 Napisany 19 listopada 2008 - 11:00
-visory, a właściwie ich brak, jeden pojawia się dopiero pod koniec gry. Jest całkiem fajny ale ałsbo wykorzystany i nie dorasta do pięt vosorom z pierwszego primea. Skoda bo to był jeden z elemantów, który najbardziej mnie powalił w jedynce.
-beamy, są całkiem fanje (choć prawie żywcem wzięte z jedynki), ale jest ich o jeden mniej. Mało tego nie można ich zmniać i mało tego nie ma combo charge beamów
- co się wiąże z dwoma poprzednimi combat visor sie jakiś taki pusty zrobił... wiem, że twórcy chcieli, żeby gra była bardziej przejrzysta i przystępna, ale imo te wszytkie wskaźniki dodawały fajnego klimatu...
- baza piratów, mimo kilku genialnych momentów i kapitalnego efektu acid rain to chyba najsłabsza designersko lokacja w całej trylogi.
- Poziom trudności imo mógłbybyc ciut większy. Poprzednie części to było wyzwanie (szczególnie Echoes), tutaj wszystkie walki i zręcznościowe elemanty przechodzi się praktycznie z marszu. A jeśli chodzi questy to po raz kolejny prime (jak to ktoś kiedyś napisał) "idealnie balansuje na granicy niechęci"
Imo trzy najlepsze lokacje z całej trylogii:
1. Sanctuary Fortress
2. Chozo ruins
3. Elysia
Tak juz abstrahując nieco: po lektórze tej gry, przebrnięcu tych wszytkich pięknie wykreowanych światów, wiem jedno. Chyba ktoś już tu o tym pisał, ale to właśnie retro piwinno być odpowiedzilne za kolejna zelde...
#683 Napisany 19 listopada 2008 - 20:28
... Chyba ktoś już tu o tym pisał, ale to właśnie retro piwinno być odpowiedzilne za kolejna zelde...
Mocne słowa...aż sam jestem ciekawe co to z tego by wyszło .... A jak wypada all MP3 na tle poprzednich części ?
#684 Napisany 19 listopada 2008 - 20:53
dla mnie najlepsze i pierwsze wrazenie zrobilo wlasnie Chozo ruins. Ciekawe czy w kolejnej drugiej, a pozniej trzeciej czesci bedzie cos lepszego, jakies lokacje. (minusem jest to, ze mam od niedawna LCD i GC srednio wyglada - mysle aby w Metroida grac na mniejszym kineskowpowym TV (ale wtedy bedzie lipa, dodatkwoy TV podlaczac), z drugiej strony, skoro mam duzy i wygodnie sie gra (tylko na jakosci troche traci i przez to moge nie odczuc tego piekna i smaczku, ktory powalil mnie w jedynce
#685 Napisany 19 listopada 2008 - 21:50
A jak wypada all MP3 na tle poprzednich części ?
Wypada... podobnie. Najwieksza różnica to sterowanie. Ja bym to porównał do trylogii PoPów. Każdy ma nieco inny klimat, każdy wprowadza troche nowości do gameplaya, każdy ma swoich fanów i haterów, ale tak naprawde sam trzon gry jest taki sam.
A tak już czysto subiektywnie to Corruption jest nasłabszym primem (miendzy innymi przez rzeczy o których pisałem wyżej), ale to mocno indywidualna sprawa, bo każdy prime jest przepiekny i niesamowicie grywalny
#686 Napisany 19 listopada 2008 - 22:01
...minusem jest to, ze mam od niedawna LCD i GC srednio wyglada ....
GC mają jakieś wyjście na hdtv ...a może Component rozwiązałby choc troche sprawe w przyp. LCD? ......Podobnie MP1 był dla mnie zbawieniem i przywrócił mi wiare w gry, ze jeszcze warto zainteresować sie nimi..poważnie...Co do MP2 mam nie tyle co ochote, a sentyment... brakuje mi tego klimatu na dodatek podkrecił mi apetyt Bioshock, typ rozgrywki bardzo podobny... załapałem przez to smaka ale klimaty to zupełnie odrębne dwa inne światy...i tak chciałbym chociaz przez chwile poturlac sie po planszy, a w Rapture nie jest to dane ...
... każdy prime jest przepiekny i niesamowicie grywalny
jak rozumiem, pozycja obowiązkowa
#687 Napisany 21 listopada 2008 - 02:18
...minusem jest to, ze mam od niedawna LCD i GC srednio wyglada ....
GC mają jakieś wyjście na hdtv ...a może Component rozwiązałby choc troche sprawe w przyp. LCD?
Wyjscie GC jakies tam maja, ale kabla ciezko znalezc i drogi - wiec ta opcja odpada. Mam Wii podpiete przez komponent i w ten sposob moge odpalic gre, no ale to tez nie to samo. Ekran jest rozciagniety troche, a nie ma opcji w grze na Wind Screen
oczywiscie lepiej wyglada gra na moim malym 15" kineskopowcu, niz na 26" LCD - ale wielkosc to roznica. W Prime glowe wkladalem w ekran aby cos widziec na kinekopowym jak gralem, a teraz na LCD moge siedziec rozwalony na drugim koncu pokoju.
Najlepiej jest zagrac, przetestowac oba TV i albo odpuscic wielkosc na rzecz grafiki (akurat w tej grze).