Czy wiadomo cos o trybie online? Bedzie czy nie?
Black
Rozpoczęte przez
Gość
, 18 05 2005 17:21
402 odpowiedzi na ten temat
#61 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 16:03
#62 Napisany 30 listopada 2005 - 16:13
Ciężko mi zryło beret. Jeśli tylko gra będzie płynna to ja nie chce żadnych killzonów2
(buehehe) na Ps2. Co ja pisze? I tak nie chce killzona2. Wierzę w Criterion.
Ta gra musi zarządzić!!!!
#63 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 19:18
I zarzadzi tak jak Burnout
#64 Napisany 30 listopada 2005 - 19:45
Oj chyba PS2 rzeczywiscie trzyma się kiepskawo, skoro coś takiego miałoby zarządzić. Zwłaszcza, że gra jest robiona typowo na modłę EA (coś tam ostatnio polubili panowie te brązowobure kolorki i chyba w każdej grze to implementują). Lepiej trzymać się z daleka.
#65 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 20:00
No ok...to teraz xelloss powiedz mi...co Ci właściwie w tej grze nie pasuje ? Oprócz tego, że oprócz iXa wychodzi też na ps2 ?
#66 Napisany 30 listopada 2005 - 21:14
Tak dla twojej wiadomości, to gram w wiele multiplatform i PS2 nie ma tu nic do rzeczy, ale mogę napisać, co mi się nie podoba.
- jest od EA
- jest od twórców Burnouta
- jest tylko prostą strzelaniną
- co samo w sobie nie byłoby złe...
- gdyby nie to, że jest od EA, czyli musi być grą banalną...
- przez co znudzi się po góra 15 minutach
No, chyba starczy tych powodów, dla których nie warto czekać na tę grę.
- jest od EA
- jest od twórców Burnouta
- jest tylko prostą strzelaniną
- co samo w sobie nie byłoby złe...
- gdyby nie to, że jest od EA, czyli musi być grą banalną...
- przez co znudzi się po góra 15 minutach
No, chyba starczy tych powodów, dla których nie warto czekać na tę grę.
#67 Napisany 30 listopada 2005 - 21:18
Xelloss szanuje Twoje zdanie ale wiesz , to ze jest to gra od EA nie znaczy zaraz że musi być to shit
Ja osobiście widze powody dla których warto mieć tą gre ;]
Ja osobiście widze powody dla których warto mieć tą gre ;]
#68 Napisany 30 listopada 2005 - 21:48
Polityka EA jest taka, że w sumie nic tylko bojkotować ich gry. W tym roku wydali chyba tylko dwie dobre gry, Oddworlda i Battlefielda 2. Na Oddworlda nie mieli zadnego wpływu i nawet nie zechciało im się rozreklamować gry, co skończyło się zamknięciem jednego z bardziej kreatywnych studiów... A na BF2 i tak mieli znikomy wpływ, bo w Digital Illusion mają tylko 20% udziałów. Juz nie chcę mówić o tym, co się stało z jednymi z najlepszych developerów pod skrzydłami EA - Bullfrogiem, Westwoodem, Maxisem. Kiedyś kochałem ich gry. Criterion też zjeżdża po równi pochyłej, B2 jest lepsze od B3, Revenge to w zasadzie łatwiejsza kopia trójki. Nie widzę w Black jakiejś szansy na polepszenie tej sytuacji, nie po obejrzeniu trailera.
#69 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 21:51
EA tej gry nie robi ono ją tylko wyda. Wiem mogą naciskać na producenta zeby wcisneli jakąś tam tandete żeby przyciągąć większą ilość niedzilenych graczy ale... Ta gra to nie będzie pospolity fps, a przemawia za tym grafika i rozwinięcie idei Red Factiom i jego GeoMod. Moim zdaniem strzelanie w tej grze to będzie niezwykłe przeżycie i to czyni Black niezwykłym już teraz.
#70 Napisany 30 listopada 2005 - 22:05
Grafika to nic niezwykłego, rozwijanie idei bardzo średniego Red Faction też jakoś mnie nie przekonuje. No i strzelanie miało być czyms niezwykłym w Killzone; i było przed premierą, zwłaszcza w zapowiedziach N+.
#71 Napisany 30 listopada 2005 - 22:21
Fakt EA jedzie w dużej mierze na sequelach ( które notabne nie wnoszą wiele nowego). A sytuacji z wspomnianmi przez Ciebie Westwoodem , Oddworld Inhab. czy Bullfrogiem (teamy chyba wszystkim znane, których gier nie trzeba przedstawiać) nie rozumiem do dziś...może coś faktycznie w tym jest. Świetna grą jaką niewątpliwie był ostatni oddworld niestety EA najwidoczniej nie doceniła( szkoda ze tak zacny dev. opuścił branże)....
W tym aspekcie zgadzam się z Tobą Xelloss w 100% - powiem ci ze mam dokładnie takie same odczucia O_o
Co do Burnoutów - osobiście uważam zę trojka byłą naprawde świetna i nie do końca rozumiem zarzuty stawiane tej grze. Co innego revenge tu faktycznie czuć ręke EA - mało zmian w stosunku do poprzednika. Ale chyba nikt mi nie powie ze ta gra to crap !
Bo to nadal mimo wszystko kawał dobrego kodu.
A black wcale nie musi być zaraz klęską - oki fabularnie na bank nie będzie to gra "wydumana" ale przecież criterion( i Ward) od samego początku mówili ze to ma być czystą arcadeową rzeźnia.Pozatym gra moze mieć dobrą reżyserie... I w tych aspektach moze się sprawdzić.
Po obejrzeniu trailerów cięzko ocenić jak będzie w finalnym produkcie - więc Xelloss nie spisuj odrazu tego tytułu na straty
W tym aspekcie zgadzam się z Tobą Xelloss w 100% - powiem ci ze mam dokładnie takie same odczucia O_o
Co do Burnoutów - osobiście uważam zę trojka byłą naprawde świetna i nie do końca rozumiem zarzuty stawiane tej grze. Co innego revenge tu faktycznie czuć ręke EA - mało zmian w stosunku do poprzednika. Ale chyba nikt mi nie powie ze ta gra to crap !
Bo to nadal mimo wszystko kawał dobrego kodu.
A black wcale nie musi być zaraz klęską - oki fabularnie na bank nie będzie to gra "wydumana" ale przecież criterion( i Ward) od samego początku mówili ze to ma być czystą arcadeową rzeźnia.Pozatym gra moze mieć dobrą reżyserie... I w tych aspektach moze się sprawdzić.
Po obejrzeniu trailerów cięzko ocenić jak będzie w finalnym produkcie - więc Xelloss nie spisuj odrazu tego tytułu na straty
#72 Napisany 30 listopada 2005 - 22:59
W sumie i tak nie zagram w tę grę, bo całkowicie mnie do siebie nie przekonuje i w dodatku jest od EA, ale już kończę dyskusję w tym temacie, bo to jednak trochę głupie z mojej strony jest. Tylko oglądając screeny tej gry w przyszłości pamiętajcie, że ani PS2 ani Xbox nie generują grafy w rozdziałce 1024x768.
Pozdro szacun.
Pozdro szacun.
#73 Napisany 30 listopada 2005 - 23:05
W sumie i tak nie zagram w tę grę, bo całkowicie mnie do siebie nie przekonuje i w dodatku jest od EA
Hehe dziwne podejście
Tylko oglądając screeny tej gry w przyszłości pamiętajcie, że ani PS2 ani Xbox nie generują grafy w rozdziałce 1024x768.
Ale takich rzeczy chyba nikomu tutaj nie trzeba tłumaczyć. Prawda? ;]
#74 Gość__* Napisany 30 listopada 2005 - 23:07
Ja sobie w gre z chęcią zagram,screeny wyglądają rewelacyjnie...mam nadzieje,żę będzie się tak samo grało!?! KIEDY premiera? :>
#75 Napisany 30 listopada 2005 - 23:16
Pierwszy kwartał 2006
#76 Gość__* Napisany 01 grudnia 2005 - 07:26
#77 Napisany 02 grudnia 2005 - 11:39
Ja chce już w to pograć, ekstra się to prezentuje, ale na PS2 chyba będzie to gorzej wyglądało, z jakiej wersji są to screeny
#78 Napisany 02 grudnia 2005 - 12:32
Cholera wie z jakiej platformy są te screeny. Wyglądają świetnie. Zresztą wszystkie,
łącznie z pierwszymi tak wyglądały. I tutaj pojawia się problem ponieważ i w neło było napisane
i Matt to potwierdził, że gra w akcji nie prezentuje się już tak ślicznie jak na obrazkach.
Bullshot??? jezzzu tylko nie to
Xellos: nie zagrasz tylko dlatego bo to gra od EA?? Twoja strata.
Znudzi się po 15 minutach? A niby po czym wnosisz?
Prosta strzelanka bez fabuły?? I bardzo dobrze
Burnout 2 lepszy od 3??? hmmmm skoro tak uważasz...
łącznie z pierwszymi tak wyglądały. I tutaj pojawia się problem ponieważ i w neło było napisane
i Matt to potwierdził, że gra w akcji nie prezentuje się już tak ślicznie jak na obrazkach.
Bullshot??? jezzzu tylko nie to
Xellos: nie zagrasz tylko dlatego bo to gra od EA?? Twoja strata.
Znudzi się po 15 minutach? A niby po czym wnosisz?
Prosta strzelanka bez fabuły?? I bardzo dobrze
Burnout 2 lepszy od 3??? hmmmm skoro tak uważasz...
#79 Gość__* Napisany 03 grudnia 2005 - 15:10
Nowe Trailerki z gry :
ta gra mi sie lepiej widzi niz pdz :]
http://www.gametrail...age.php?id=2130
Polecam
t_black_wilderness_hd
ta gra mi sie lepiej widzi niz pdz :]
http://www.gametrail...age.php?id=2130
Polecam
t_black_wilderness_hd
#80 Napisany 03 grudnia 2005 - 15:43
Na pewno gra nie jest w rozdzielczości 1024x768 i nie ma takie antialiasingu, ale poza tym to trailery wyglądają tak samo. Chyba że i one są lewe, ale nie widzę powodu, dla którego nie miałaby takiej grafiki osiągnąć.Bullshot??? jezzzu tylko nie to
Cóż, nie każdego bawią gry typu 'super-hiper musisz w to zagrać, nieważne że grałeś w to rok i dwa lata temu. nie masz skilla? nie martw się, my cię poprowadzimy za rączkę"Xellos: nie zagrasz tylko dlatego bo to gra od EA?? Twoja strata.
Właśnie po tym, że gry od EA nie wymagają ani pomyślunku, anie sprawnych palców, ani nie są interesujące same w sobie - czyli nuuda.Znudzi się po 15 minutach? A niby po czym wnosisz?
Miałem nie pisać w tym temacie, ale jako że ktoś się odniósł bezposrednio do mojej wypowiedzi...
No i żeby nie było - jak Spore okaże się na tyle fajne, na ile zapowiada się po prezentacji na E3, to zagram pomimo że to gra od EA. A poza tym tylko jedna opcja w wypadku tej firmy - unikać jak ognia
#81 Gość__* Napisany 10 grudnia 2005 - 12:48
Duzo zdjec i filmikow z gameplaya tutaj > http://ps2.ign.com/a...4/674735p1.html
Polecam
Normalnie wypasik konkretny :D te wybuchy ta animacja przeciwnikow - miodzio :]
widac jeszcze ze to wersja beta (po tym jak gracz szedl i natychmiastowo znalazl sie na dachu budynku po czym powrocil na ziemie) ale po prostu masakruje - okna,drzewa,sciany,beczki,belki wszytko sie rozwala szok - wybuchy konretne i zero zwolnienia
ciekawi mnie na co to wersja bo x byl niebieski - a wersji na ps2 jest taki i na xboxa
Bardzo spodobala mi sie animacja osob które dostały "kulke" po prostu cos co mial perfect dark czyli piekne,oryginalne i nowe animacje padania przeciwnikow - i to sie ceni
Bronie mocarne az strach sie bac - normalnie z wielkim powerem
Polecam
Normalnie wypasik konkretny :D te wybuchy ta animacja przeciwnikow - miodzio :]
widac jeszcze ze to wersja beta (po tym jak gracz szedl i natychmiastowo znalazl sie na dachu budynku po czym powrocil na ziemie) ale po prostu masakruje - okna,drzewa,sciany,beczki,belki wszytko sie rozwala szok - wybuchy konretne i zero zwolnienia
ciekawi mnie na co to wersja bo x byl niebieski - a wersji na ps2 jest taki i na xboxa
Bardzo spodobala mi sie animacja osob które dostały "kulke" po prostu cos co mial perfect dark czyli piekne,oryginalne i nowe animacje padania przeciwnikow - i to sie ceni
Bronie mocarne az strach sie bac - normalnie z wielkim powerem
#82 Napisany 11 grudnia 2005 - 20:45
UUUUuuu...... robi się co raz goręcej temperatura jest tak wysoka, że Killzone sie jush trzykrotnie spalił lecz toszeczke jeszcze brakujenie wiem tylko czego zacieram łapki
#83 Gość__* Napisany 25 grudnia 2005 - 00:10
#84 Napisany 25 grudnia 2005 - 09:58
No jest konkretna, taka wyrazista - będzie się działo.
#85 Gość__* Napisany 27 grudnia 2005 - 17:54
na trajlerkach wygląda fajnie. fajny jest też klimat gry- bez żadnych laserków i broni strzelających glutami. Grafika jest niezła ,a ale zobaczymy czy będzie płynnie, jeśli tak będzie hit
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
[you] jeżeli sądzisz inaczej to podziel się swoim zdaniem
#86 Napisany 27 grudnia 2005 - 21:34
Haha okładka swojska jest:D
Lubie te klimaty tylko dla czego tam są naboje od kbks
Lubie te klimaty tylko dla czego tam są naboje od kbks
#87 Napisany 05 stycznia 2006 - 00:54
#88 Napisany 05 stycznia 2006 - 10:10
Ładnie ładnie podoba mi się klimaćik taki mroczny dobrez bedzie widać efekty mam nadzieję że sie nie zawiodę
#89 Napisany 07 stycznia 2006 - 11:04
szkoda ze na moim necie nie sciagne sobie zadnego trailerka
tak czy siak po szotach to zbytnio sie wypowiedziec nie moge o gameplayu ale mysle ze juz niedlogo bedziemy sie zagrywac w BLACK i wtedy bedziemy mogli sie odpowiednio wypowiedziec !
tak czy siak po szotach to zbytnio sie wypowiedziec nie moge o gameplayu ale mysle ze juz niedlogo bedziemy sie zagrywac w BLACK i wtedy bedziemy mogli sie odpowiednio wypowiedziec !
#90 Gość__* Napisany 15 stycznia 2006 - 12:59
Nowe Filmiki z Gameplaya
Linki powinny dzialac na zapisz element docelowy jako.. oraz w wspomagaczach(flashget, idm)
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
http://xfersf06.ign.... ... tion=front
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
http://xfersf06.ign.... ... tion=front
http://xfersf06.ign.... ... tion=front
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
Linki powinny dzialac na zapisz element docelowy jako.. oraz w wspomagaczach(flashget, idm)
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
http://xfersf06.ign.... ... tion=front
http://xfersf07.ign.... ... tion=front
http://xfersf06.ign.... ... tion=front
http://xfersf06.ign.... ... tion=front
http://xfersf07.ign.... ... tion=front