Call Of Duty: Black Ops
#121 Napisany 13 października 2010 - 07:58
#122 Napisany 13 października 2010 - 10:30
Jeśli single będzie klimatyczny to będę zadowolony z zakupu...
Jeśli multi będzie lepsze niż w MW2 to też będę zadowolony bo w końcu będę mógł MW2 rzucić w otchłań...
#123 Napisany 13 października 2010 - 11:25
#124 Napisany 13 października 2010 - 11:39
Jedną z bardziej wnerwiających mnie rzeczy w BC2 są małe mapy. Kto grał w BF2 wie o czym mówię Latanie helikopterem to śmiech, sztuczny dach na poziomie 20m
male mapy? sztuczny dach? moze caly czas grasz w bete?
akurat pustynia atacama jest mapa z najwiekszymi przestrzeniami i pojazdy z helikopetrami swietnie sie komponowaly. poza tym to niezla mapka dla recona
#125 Napisany 13 października 2010 - 13:12
#126 Napisany 13 października 2010 - 15:51
No przecież phsx napisał, że w porównaniu do BFa 2, to te mapki są małe. Bo sąmale mapy? sztuczny dach? moze caly czas grasz w bete?
akurat pustynia atacama jest mapa z najwiekszymi przestrzeniami i pojazdy z helikopetrami swietnie sie komponowaly. poza tym to niezla mapka dla recona
#127 Napisany 13 października 2010 - 17:42
Jesli BC2 ma małe mapki, to reszta fpsów ma miniaturki 2x2 czyt. MW czy Medal...
polecam prawdziwe Battlefieldy a nie spin offy typu Bad Company. Tak BC ma małe mapy.
#128 Napisany 13 października 2010 - 17:56
Na takiego (Battlefield 3) wciąż czekamy .polecam prawdziwe Battlefieldy a nie spin offy typu Bad Company. Tak BC ma małe mapy.
#129 Napisany 13 października 2010 - 18:07
Na takiego (Battlefield 3) wciąż czekamy .
nie napalaj się bo pewnie wersja konsolowa będzie i tak obcięta w BC2 już może grać o 8 graczy mniej niż na PC sorry...
#130 Napisany 14 października 2010 - 07:40
w BC2 już może grać o 8 graczy mniej niż na PC sorry...
I całe szczęście, już przy 24 graczach często panował zbyt duży chaos.
#131 Napisany 14 października 2010 - 08:24
#132 Napisany 14 października 2010 - 20:23
#133 Napisany 15 października 2010 - 07:41
#134 Napisany 17 października 2010 - 17:20
Customization & more
Oraz gameplay z "bety" xD
Black Ops (hacked) Gameplay-Summit 31-6
#135 Napisany 17 października 2010 - 18:52
#136 Napisany 17 października 2010 - 20:38
#137 Napisany 18 października 2010 - 08:00
#138 Napisany 18 października 2010 - 15:38
Co do kustomizacji, to muszę przyznać że obserwuje tą kwestie już od dłuższego czasu i zapowiada się ciekawie, chociaż może to spowodować straszny "misz masz" i to że ludzie będą tworzyć sobie emblemy/callsigny itd które nie będą do niczego pasować. Za to malowanie twarzy to już fajny bajer...i dobrze że w końcu przy tworzeniu klasy widać jak będzie wyglądać postać.
Co do wager match, to nie wiem czy mnie będzie to jarać...trochę zbyt to wszystko zalatuje rasowym arcade (czyli losowanie broni i inne udziwnienia).
Dla mnie brak commando to już powód żeby rzucić zNoobowane MW2 w kąt
#139 Napisany 21 października 2010 - 11:08
#140 Napisany 21 października 2010 - 11:53
#141 Napisany 21 października 2010 - 12:37
Ciekawostka Cal of duty skradzione W sumie mi to zwisa bo i tak grę kupię kiedy zechcę, ale Activision może stracić trochę kasy
Czy ja wiem czy tak dużo straci Ten kto miał kupić grę i tak ją kupi.
#142 Napisany 21 października 2010 - 15:06
Gamplay TDM
Podoba mi sie w 5:33 fast prone, ciekawie, mozna to uzywac, ale zapewne bedzie na takiej zasadzie jak ROLL w Reach, następnie interaktywne mapy (ciekawe co sie stanie jak ktos stanie pod ta rakieta, kiedy zacznie startowac) i duzo contentu w tej grze, arsenał jest wiekszy i wiekszy wachlarz wyboru, moze byc ciekawie i widac, ze tekstury bardziej poprawione, mozna cos jeszcze wyciągnąć z tego silnika, ale i tak zmiana by sie przydala
#143 Napisany 21 października 2010 - 15:15
Ja tam czekam na ten tytuł coraz bardziej, bo MW2 mam cholernie dość...a tutaj chociaż może chociaż pociesze sie brakiem lamusów z commando i danger close (w końcu na tubiarzy jest anty perk, czy flak jacket zmniejszajacy obrażenia od wybuchów).
Oby jeszcze tylko respy były lepsze...
#144 Napisany 21 października 2010 - 15:24
#145 Napisany 21 października 2010 - 18:53
Dokładnie Vulcan z tamtych czasów pierwsze modele "miniguna"
#146 Napisany 30 października 2010 - 11:38
wiecie coś o blokadzie regionalnej na granie w multi? O ile dobrze pamiętam, to któraś gra z serii miała blokadę. NTSC i PAL osobno w multi.
Najchętniej to bym wziął grę z językiem angielskim, bo kolejnego tłumaczenia nie zniosę.
#147 Napisany 30 października 2010 - 12:38
#148 Napisany 30 października 2010 - 12:52
Ja zamówiłem preorder w polskim sklepie na angielską wersję
#149 Napisany 30 października 2010 - 13:26
#150 Napisany 30 października 2010 - 14:13
O ile wiem blokady nie ma, ale np: możesz mieć problem z zapraszaniem do party swoich znajomych którzy będą mieli europejska wersje (tak było w poprzednich wersjach jeśli dobrze pamiętam). I może Cię ewentualnie łączyć do innych serwerów na których będziesz miał w 99% słaby ping
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|