Resident Evil 4 [wersja PS2]
#151 Napisany 22 listopada 2005 - 16:50
Przed bossem najlepiej uciekać, wywracając stojące w rogach czerwone butle - to na jakiś czas "schłodzi" bossa, w którego, wzorem Arniego z Terminatora 2, można postrzelać, a potem spierniczać .
#152 Gość__* Napisany 22 listopada 2005 - 21:39
PS: Dopasione TMP jest doskonala bronia na wszystko i podpisuje sie pod DanteTDH
#153 Napisany 22 listopada 2005 - 22:27
U3 rozwala się rakietnica + jeden strzał z czegokolwiek. Tak było u mnie.
Scorpy, ja mam za to kasy w brud. Dosłownie zawsze kiedy mi jest potrzebna skądś się weźmie Teraz zbieram marne 700000 na Matilde. Fajna broń. Jeśli Colt ma taką moc po ostatnim upgradzie to sprzedaje Killera i biore się za niego
Ale i tak najlepszy jest Infinite Launcher. Burn baby, burn
Boss z kanałów jest łatwy. Szczególnie gdy masz rakietnice.
BTW, po przejściu gry uznałem, że Leon to jeden z największych kozaków z gier akcji. Takich rzeczy jak on robi nie widziałem dawno Te wszelkie kopnięcia (skaczące robale!), suplexy, uniki (lasery!) i świetna walka na noże czynią go ostrym madafaką.
#154 Napisany 23 listopada 2005 - 08:23
BTW, po przejściu gry uznałem, że Leon to jeden z największych kozaków z gier akcji. Takich rzeczy jak on robi nie widziałem dawno Te wszelkie kopnięcia (skaczące robale!), suplexy, uniki (lasery!) i świetna walka na noże czynią go ostrym madafaką.
Zgadzam się w pełni - pierwszy raz chyba ktoś zwrócił uwagę na ten aspekt . A teraz przypomnijcie sobie Leona - ciotę z drugiej części Residenta .
Generalnie Leon radzi sobie świetnie, a takie akcje, jak wspomniane przez Shinigami lasery, wrzynają się w pamięć i pokazują, że Leon nie spędził tych sześciu lat na pielęgniowaniu ogródka 8) .
#155 Napisany 23 listopada 2005 - 08:37
#156 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 13:17
#157 Napisany 23 listopada 2005 - 16:39
#158 Napisany 23 listopada 2005 - 16:45
Niby tak, ale jednak mógłby się obracać troche szybciej, choć mi to w ogóle nie przeskadza Co do uników, oj przydałoby się. Sam na to nażekam czasami. Skoro z Leosia taki kozak to czemu nie umie unikać? A Red9 nawet nie kupiłem. Wystarczą mi Magnum i Blacktail. Jakoś mnie do tamtego nie ciągneło. BTW, używał ktoś wyrzutni min? Musze to wreszcie sprawdzić.Bo zależy od broni i właśnie to (prócz czterech podstawowych statystyk oraz dodatku w postaci rozrzutu) stanowi tak naprawdę jedną z sześciu cech. Red9 jest bardziej toporny niż większość pistoletów, ale za to ma precyzyjniejsze/stabilniejsze sterowanie. Coś za coś.
PS. Przyglądaliście się handlarzowi? On też jest jednym z Ganados. Najfajniejsze jest to, że można go zabić Niestety nie zostawia przedmiotów. Sprawdzał już ktoś czy po zabiciu dalej się pojawia?
PS2. W całej grze są trzy osoby których nie da się zabić z czego do dwóch nie można nawet strzelić. Są to policjanci na początku (nietykalni) i Luis którego nie da się zabić. Fajna sprawa.
#159 Napisany 23 listopada 2005 - 21:55
Dobra i tak najlepsze z tego wszystkiego jest to, że przy rozpoczynaniu "kolejnej"
gry mamy cały ekwipunek z poprzedniej gry. Moc, masakra. Dwa strzały z dopalonego
Blacktaila rozwalają wsiórów na wióry.
Nie wspomne nawet o shotgunach, killerach i innych badziewiach. Yeah to jest to.
Kompletnie bezstresowa rozrywka ... przynajmniej do czasu pojawienia się konkretniejszych przeciwników.
Ale z drugiej strony do tego czasu uzbiera się już na infinite launchera i baj baj rednaks
Gdyby tylko Capcom wysilił się w zrobieniu sensownej fabuły to mielibyśmy tytuł pretendujący do miana najlepszej gry
Świata(?!?). A tak, dalej God of war jest najlepsze.
#160 Napisany 23 listopada 2005 - 22:00
Przy rozpoczynaniu kolejnej na tym samym poziomie trudności. Niestety to nie DMCDobra i tak najlepsze z tego wszystkiego jest to, że przy rozpoczynaniu "kolejnej"
gry mamy cały ekwipunek z poprzedniej gry. Moc, masakra. Dwa strzały z dopalonego
Blacktaila rozwalają wsiórów na wióry.
Nie wspomne nawet o shotgunach, killerach i innych badziewiach. Yeah to jest to.
#161 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 22:49
przelazl ktos Mercenaries?
chyba zabiore sie za przechodzenie gierki na normal (wiem wymiatam ale nie miealem za duzo czasu i ochoty do wysilania sie)
p.s. wyrzutnia min jest najzajebistrza bronia amunicji w miare duzo zabija 1 strzalem w wersji exclusive ma samonaprowadzajace sie miny i do tego strzelanie z niej sprawia wielka przyjemnosc (nie to co jakis niedorobiony striker)
#162 Napisany 24 listopada 2005 - 07:47
Właśnie skończyłem pakiet misji Ady - Separate Ways. Muszę powiedzieć, że Capcomowi udało się idealnie wkomponować jej poczynania w poczynania Leona. W sumie nie miałbym pomysłu, gdzie Ada mogłaby się pojawiać, poza oczywistymi (z filmików).
Mi również podoba się zaczynanie od początku z nowymi brońmi - teraz przynajmniej można na luzaku zbierać na najlepsze, tylko jak je pomieścić w plecaczku?
Pomezz - fabule Residenta nie można odmówić swoistego uroku - poza badziewnymi motywami, jak wysłanie na ratunek córki prezydenta jednego faceta, fabułą trzyma się jako tako kupy, a nawet jest ok .
Co do Mercenaries - na razie przeszedłem Leonem pierwszą miejscówkę na ranking 4 - wymagało to w cholerę wysiłku, jednak odblokowałem Adę w konkretnym wdzianku 8) . Niestety, albo jestem lamą, albo tryb jest tak trudny, że nie wiem, czy sobie poradzę z nabiciem wszystkimi postaciami piąteczki. .
#163 Napisany 24 listopada 2005 - 08:53
Przy rozpoczynaniu kolejnej na tym samym poziomie trudności. Niestety to nie DMC
No rzeczywiście o tym nie wspomniałem-zdarza się.
Dante TDH- to że ma swój urok jej w moim odczuciu niestety nie ratuje. Bo jest cienka jak siki pająka.
Co do Mercenaries - na razie przeszedłem Leonem pierwszą miejscówkę na ranking 4 - wymagało to w cholerę wysiłku, jednak odblokowałem Adę w konkretnym wdzianku
Czyżby panie drwalki dały się dać we znaki? Bo mi napsuły trochę krwi ( i poużynały łba ). Ale nie zmienia to faktu żę tryb jest fantastyczny, a bonusy w postaci przedłużenia czasu i premii punktowej działają bardzo bobudzająco ( nie koniecznie na obwiesiów ).
#164 Napisany 24 listopada 2005 - 09:16
{SPOILER}
Nawiązanie do Umbreli rozczarowało. Myślałem, że nagle okaże się, że to właśnie tutaj miały początki prace nad wirusem, gdyż pasożyty były zbyt niestabilne. Pobrano próbki i tylko wyselekcjonowano najciekawsze cechy Plagas w nowym materiale. Ale tak nie było.Najbardziej stresujący moment - pierwsza walka z Krauserem. To QTE było wymagające jak cholera!
[/SPOILER]
Hmmm, jak gram od nowa to mój Red9 o mocy 6.5 (sic-jak shotgun!) rozwala łby aż miło. Po prostu przebijam się przez wieśniaków jak przez masło ... ale raz zginąłem (łańcuchowa - jakoś mnie zaszedł drań!).
#165 Napisany 24 listopada 2005 - 10:50
#166 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 18:22
zabawka bardzo fajna fajniejsza od infinite launchera
mam problem przestaly mi sie wyswietlac niektore filmiki tzn wyswietla sie kilka pierwszych klatek i staje w miejscu (mam oryginala)
jaK bede musial po raz 4 oddac czarnulke do naprawy to bede troszke wqrwiony
mial ktos podobnie?
#167 Napisany 25 listopada 2005 - 19:49
#168 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 20:39
wystarczy niezmarnowac tego znaleznego
udalo sie komus przejsc Mercenaries?
#169 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 21:40
#170 Napisany 26 listopada 2005 - 09:31
Shinny miał także problem ze swym orginałem i dał do wymiany Ja na razie na swojego nie narzekam. Ale rachunek zachowam wobec tego dłużej niż zwykle.mam problem przestaly mi sie wyswietlac niektore filmiki tzn wyswietla sie kilka pierwszych klatek i staje w miejscu (mam oryginala)
Po to dostałeś w łapy granaty! Właśnie na radosne grupki! I jeszcze jedno. Kupiłem upgrade ostatni do karabinu. Dodatkowa pojemność. 100 naboi. Załadowanie do pełna gratisna ziemi ale jak leci z 5-8 to co i oszczedzaj tu ammo.
#171 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 10:54
#172 Napisany 26 listopada 2005 - 13:15
U mnie nie chciała się w ogóle gra załadować. Wymienili i po sprawie.Shinny miał także problem ze swym orginałem i dał do wymiany Ja na razie na swojego nie narzekam. Ale rachunek zachowam wobec tego dłużej niż zwykle.mam problem przestaly mi sie wyswietlac niektore filmiki tzn wyswietla sie kilka pierwszych klatek i staje w miejscu (mam oryginala)
Ja ostatnio sprzedałem Killera7 i kupiłem Broken Butterfly i pakuje go na maksa. Do tego mam w kieszeni troche ammo to będzie niezła jazda jeśli jest po dopakowaniu na maxa taki silny jak mówił Scorpio.
Scorpiemu chodziło chyba o snajperme bo TMP ma max 250 naboi i jest świetny.
#173 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 13:26
Kwestia przymierzenia, dla mnie szeregowi przeciwnicy, nawet z mackami, sa raczej banalni.Jestem po walce z Garrador'em (to ten slepy) Qrde denerwuja mnie macko-glowi mnisi - trzeba duzo naboi zmarnowac zeby te macki urwac i zabic ich
naprawde, nie zauwazylemWogole wrogowie sa cholernie wytrzymali
mnie nie stresuje w tej grze nic nawet jak sie zatne to gram na luzie, ze spokojem. To pierwsza taka gra, przy ktorej naprawde nie czuje zadnej presji, zadego zdenerwowania. I to chyba najwiekszy jej plusstresuje mnie to
#174 Napisany 26 listopada 2005 - 13:31
już czekam jak ta strona stanie się przykładem brutalności graczy. Pozdrawiamy TVN
#175 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 13:37
przelazlem gre 2 razy i wszystko bylo gites
jak przechodzilem separate ways to nie zaladowal sie filmik po 3 chapterze (pokazaly sie pierwsze klatki scen)
przechodzac gre po raz 3 nie zaladowala pierwsza scenka z salazarem ale to jakos minelo
kolejna scena ze smiercia Luisa wogole nie chce sie zaladowac a potem zwis
nie mam niestety mozliwosci sprawdzenia tego na innej konsoli
#176 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 16:15
Wiec myslisz ze przyjecie przez np. mnicha 5 headshotow z pistoletu jest zjawiskiem normalnym?naprawde, nie zauwazylemWogole wrogowie sa cholernie wytrzymali
scena ze smiercia Luisa
oznaczaj spoilery
Jestem po walce z 'bebokami' w kanalach, zasejwowalem i teraz bede szedl po schodach na gore, dopakowalem sobie shota i pistola Fajna byla akcja w lokacji z korbami, wg. opisu Neo - jeden z najtrudniejszych momentow w grze - mi poszlo latwo z nim
#177 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 17:40
plyta jest dziwnie porysowama ja jej nie porysowalem bo od zakupu nie wyjmowalem jej z konsoli
rysy nie sa od czytnika bo sa proste
inne gry chodza normalnie
co jest podstawa wymiany plyty?
#178 Gość__* Napisany 27 listopada 2005 - 00:20
#179 Napisany 27 listopada 2005 - 18:34
#180 Napisany 28 listopada 2005 - 08:16
Powracając do Resi - po przeczytaniu wypowiedzi Shinigamiego nabrałem ochoty rozwalić ten tryb, bo napaliłem się na myśl o używaniu "łapki" Krausera 8) .
StinG - co do headshotów, to musisz użyć wyobraźni - wyobraż sobie, że mnichowie mają niewiarygodne szczęście i kule, którymi trafiasz ich w twarz, robią im tylko kuku w poliki, rozrywając mięso, ale nie krusząc głowy. A jak wycelujesz dobrze, prostu w mózg, to czaszka się sypie. Jak tak to sobie tłumaczę .