LittleBigPlanet 2
#151 Napisany 19 stycznia 2011 - 16:56
#152 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:01
No to masz całkiem odmienną opinię niż N+ w którym recenzent zarzekał się że to PEŁNOWYMIAROWA kontynuacja, itd.Ta gra to po prostu LBP 1.5. Pare drobnych zmian. Nie zauwazylem nic czego nie moznaby bylo dodac patchem. Mamy ten sam silnik, taka sama grafe... dodano wiecej opcji tworzenia leveli i dodano pare nowych gadzetow. Moim zdaniem ta gra w ogole nie powinna sie ukazac. Do tego Sony kasuje pelna cene za ten tytul. Nie podoba mi sie to i uwazam, ze gry takie jak wlasnie LBP nie powinny sie ukazywac czesciej niz raz na generacje. MM ma naprawde fajne pomysly i szkoda, ze nie zastosowalo ich w tworzeniu nowego IP. Poszli na latwizne i tyle.
Ja niestety po ograniu demka się zniechęciłem - jedyna bawiła mnie do pewnego momentu, a 2 zirytowała mnie już w demku i doszedłem do wniosku że nie mam cierpliwości i zajawki do grana w ten tytuł. Pewnie sięgałbym do niego tylko w towarzystwie, tak jak to było z jedynką
#153 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:12
Moim zdaniem, to czy to jest prawdziwy LittleBigPlanet 2 zweryfikują poziomy graczy. Sama beta dowiodła, że LBP2 pozwala na zrobienie wszystkiego i takich rzeczy, które w jedynce by nie przeszły.No to masz całkiem odmienną opinię niż N+ w którym recenzent zarzekał się że to PEŁNOWYMIAROWA kontynuacja, itd.
Ja niestety po ograniu demka się zniechęciłem - jedyna bawiła mnie do pewnego momentu, a 2 zirytowała mnie już w demku i doszedłem do wniosku że nie mam cierpliwości i zajawki do grana w ten tytuł. Pewnie sięgałbym do niego tylko w towarzystwie, tak jak to było z jedynką
#154 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:15
Ma użyty sonowski MLAA, antialiasing dający miejscami efekty lepsze niż MSAAx8, stąd pewnie takie wrażenieWydaję mi się że LBP 2 ma wyższą rozdziałkę niż LBP 1? Po demie takie odnoszę wrażenie.
#155 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:49
Ta gra to po prostu LBP 1.5. Pare drobnych zmian. Nie zauwazylem nic czego nie moznaby bylo dodac patchem. Mamy ten sam silnik, taka sama grafe... dodano wiecej opcji tworzenia leveli i dodano pare nowych gadzetow. Moim zdaniem ta gra w ogole nie powinna sie ukazac. Do tego Sony kasuje pelna cene za ten tytul. Nie podoba mi sie to i uwazam, ze gry takie jak wlasnie LBP nie powinny sie ukazywac czesciej niz raz na generacje. MM ma naprawde fajne pomysly i szkoda, ze nie zastosowalo ich w tworzeniu nowego IP. Poszli na latwizne i tyle.
No nie wiem. Ja już po becie byłem zachwycony i wiedziałem, że Mm nie poszło na łatwiznę i dodali sporo nowych rzeczy i powstał pełnoprawny sequel.
#156 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:55
#157 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:58
Jedynka pozwalała na praktycznie wszystko w kwestii tworzenia poziomów do platformera, dwójka pozwala tworzyć nowe gry.acha... czyli jak w jedynce bylismy ograniczeni tylko nasza wyobraznia, to teraz zostalo to rozbudowane i...?
#158 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:13
#159 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:23
#160 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:23
#161 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:47
Wyraźnie poprawili przez to wygląd imho.Ma użyty sonowski MLAA, antialiasing dający miejscami efekty lepsze niż MSAAx8, stąd pewnie takie wrażenie
Do kupienia kiedyś tam - za dużo nerwów przy jedynce i za mało czasu. Za połowę ceny + już masa dodatkowego stuffu do pogrania będzie warto.
#162 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:58
A Zeratul chrzani jak potłuczony. Jeśli mocarne, nowe możliwości dodane w dwójce nie uzasadniają wydawania nowej gry to ja nie wiem co on chciał. Tak samo mogę napisać, że po co nowe Halo, przecież to gra głównie do multi, więc równie dobrze nowe tryby gry i ewentualne zmiany w multi mogą zrobić wydając patchem/dlc, geeeeeeeeez.
#163 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:39
#164 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:43
#165 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:44
#166 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:47
kup lepiej kolejny dodatek do wowa, tam bedziesz mial multum nowosci.
#167 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:56
#168 Napisany 19 stycznia 2011 - 23:00
i brak odpowiedzi z twojej strony.kolejna odpowiedz z dupy.
i jeszcze jeden cytat:
wyjasnij tutaj wszystkim jak moze byc ten sam silnik skoro dwójka pozwala na tworzenie gier w rzucie izometrycznym i tez takich w ktorych poruszasz sie w głąb ekranu. W jedynce mozna bylo sie poruszac tylko w dwoch plaszczyznach.mamy ten sam silnik
#169 Gość_Taikun_* Napisany 19 stycznia 2011 - 23:00
cztery ... cztery tygodniea tobie wystarczy zeby japonczyk narysowal cycki i duze oczy zebys sobie trzepal przez 3tygodnie
#170 Napisany 20 stycznia 2011 - 00:11
pewnie na tej samej zasadzie na ktorej LCatGoL powstal na tym samym silniku co Underworld.i brak odpowiedzi z twojej strony.
i jeszcze jeden cytat:
wyjasnij tutaj wszystkim jak moze byc ten sam silnik skoro dwójka pozwala na tworzenie gier w rzucie izometrycznym i tez takich w ktorych poruszasz sie w głąb ekranu. W jedynce mozna bylo sie poruszac tylko w dwoch plaszczyznach.
dalej nie znam mocarnych mozliwosci lbp2 ktorych nie bylo w lbp. Nie przekonuje mnie argument, ze dostarczenie nowych mozliwosci stworzenia plansz jest czyms rewolucyjnym co tlumaczyloby sequel gry w ktorej mielismy byc ograniczeni tylko wyobraznia... lbp2 to taki sam skok nie kase jak call of duty.
#171 Napisany 20 stycznia 2011 - 09:25
Pierwsza część, to rewolucja, a w drugiej jej głośne echo. Gra jest ładna, miło się gra; spełnia oczekiwania, bo to... LBP. Mi nie potrzeba nic więcej.
Jeśli edytor poziomów jest taki, jak o nim piszą, to modlę się o zapasy czasu jakie chciałbym mieć, by się w niego zagłębić (w pierwszej części niestety na to czasu mi zbrakło). Możliwe, że wyczekiwana przez Zeratula rewolucja w świecie gier kryje się właśnie w nim. Czas pokaże. Tylko kto będzie miał tyle chęci i samozaparcia, by stworzyć coś innego, niż poziom "biegnij-w-bok-i-zbieraj-kulki"?
#172 Napisany 20 stycznia 2011 - 09:28
lbp2 to taki sam skok nie kase jak call of duty
LBP2 wydali po 2,5 roku, co ile wydają nowego CoDa?
#173 Napisany 20 stycznia 2011 - 09:38
Mogłeś stworzyć w LBP1 wyścigi pojazdów? Albo scrolling shootera? Klona Peggle?pdalej nie znam mocarnych mozliwosci lbp2 ktorych nie bylo w lbp. Nie przekonuje mnie argument, ze dostarczenie nowych mozliwosci stworzenia plansz jest czyms rewolucyjnym co tlumaczyloby sequel gry w ktorej mielismy byc ograniczeni tylko wyobraznia... lbp2 to taki sam skok nie kase jak call of duty.
#174 Napisany 20 stycznia 2011 - 12:12
I ośmiobitowe platformówki a'la NES, Mario 8-bit (pokłony), strzelanie do kaczek, klon Final Fantasy, atrapa Windowsa... A to gry jeszcze z bety .Mogłeś stworzyć w LBP1 wyścigi pojazdów? Albo scrolling shootera? Klona Peggle?
#175 Napisany 20 stycznia 2011 - 16:29
#176 Napisany 20 stycznia 2011 - 18:52
#177 Napisany 20 stycznia 2011 - 18:55
#178 Napisany 20 stycznia 2011 - 18:57
#179 Napisany 20 stycznia 2011 - 18:59
#180 Napisany 20 stycznia 2011 - 20:01
Mogłeś stworzyć w LBP1 wyścigi pojazdów? Albo scrolling shootera? Klona Peggle?
I ośmiobitowe platformówki a'la NES, Mario 8-bit (pokłony), strzelanie do kaczek, klon Final Fantasy, atrapa Windowsa... A to gry jeszcze z bety
http://www.youtube.com/watch?v=aSVJx1o30dw
nie twierdze, ze w LBP mozna bylo zrobic wszystko co mozna w LBP2, ale wiekszosc rzeczy mozna bylo... jezeli chce mi ktos wcisnac, ze klon peggle czy atrapa windowsa uzasadnia potrzebe wydania sequela to ma fajnie w czolgu.