Skocz do zawartości

Zdjęcie

LittleBigPlanet 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
225 odpowiedzi na ten temat

#151 Nexus Napisany 19 stycznia 2011 - 16:56

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Wydaję mi się że LBP 2 ma wyższą rozdziałkę niż LBP 1? Po demie takie odnoszę wrażenie.
  • 0

#152 Zeus-Nelson Napisany 19 stycznia 2011 - 20:01

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:

Ta gra to po prostu LBP 1.5. Pare drobnych zmian. Nie zauwazylem nic czego nie moznaby bylo dodac patchem. Mamy ten sam silnik, taka sama grafe... dodano wiecej opcji tworzenia leveli i dodano pare nowych gadzetow. Moim zdaniem ta gra w ogole nie powinna sie ukazac. Do tego Sony kasuje pelna cene za ten tytul. Nie podoba mi sie to i uwazam, ze gry takie jak wlasnie LBP nie powinny sie ukazywac czesciej niz raz na generacje. MM ma naprawde fajne pomysly i szkoda, ze nie zastosowalo ich w tworzeniu nowego IP. Poszli na latwizne i tyle.

No to masz całkiem odmienną opinię niż N+ w którym recenzent zarzekał się że to PEŁNOWYMIAROWA kontynuacja, itd.

Ja niestety po ograniu demka się zniechęciłem - jedyna bawiła mnie do pewnego momentu, a 2 zirytowała mnie już w demku i doszedłem do wniosku że nie mam cierpliwości i zajawki do grana w ten tytuł. Pewnie sięgałbym do niego tylko w towarzystwie, tak jak to było z jedynką ;)
  • 0

#153 Nyjacz Napisany 19 stycznia 2011 - 20:12

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 024 Postów:

No to masz całkiem odmienną opinię niż N+ w którym recenzent zarzekał się że to PEŁNOWYMIAROWA kontynuacja, itd.

Ja niestety po ograniu demka się zniechęciłem - jedyna bawiła mnie do pewnego momentu, a 2 zirytowała mnie już w demku i doszedłem do wniosku że nie mam cierpliwości i zajawki do grana w ten tytuł. Pewnie sięgałbym do niego tylko w towarzystwie, tak jak to było z jedynką ;)

Moim zdaniem, to czy to jest prawdziwy LittleBigPlanet 2 zweryfikują poziomy graczy. Sama beta dowiodła, że LBP2 pozwala na zrobienie wszystkiego i takich rzeczy, które w jedynce by nie przeszły.
  • 0

#154 Danteusz Napisany 19 stycznia 2011 - 20:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:

Wydaję mi się że LBP 2 ma wyższą rozdziałkę niż LBP 1? Po demie takie odnoszę wrażenie.

Ma użyty sonowski MLAA, antialiasing dający miejscami efekty lepsze niż MSAAx8, stąd pewnie takie wrażenie
  • 0

#155 olfeusz Napisany 19 stycznia 2011 - 20:49

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:

Ta gra to po prostu LBP 1.5. Pare drobnych zmian. Nie zauwazylem nic czego nie moznaby bylo dodac patchem. Mamy ten sam silnik, taka sama grafe... dodano wiecej opcji tworzenia leveli i dodano pare nowych gadzetow. Moim zdaniem ta gra w ogole nie powinna sie ukazac. Do tego Sony kasuje pelna cene za ten tytul. Nie podoba mi sie to i uwazam, ze gry takie jak wlasnie LBP nie powinny sie ukazywac czesciej niz raz na generacje. MM ma naprawde fajne pomysly i szkoda, ze nie zastosowalo ich w tworzeniu nowego IP. Poszli na latwizne i tyle.


No nie wiem. Ja już po becie byłem zachwycony i wiedziałem, że Mm nie poszło na łatwiznę i dodali sporo nowych rzeczy i powstał pełnoprawny sequel.
  • 0

#156 117 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:55

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
acha... czyli jak w jedynce bylismy ograniczeni tylko nasza wyobraznia, to teraz zostalo to rozbudowane i...?
  • 0

#157 Danteusz Napisany 19 stycznia 2011 - 20:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:

acha... czyli jak w jedynce bylismy ograniczeni tylko nasza wyobraznia, to teraz zostalo to rozbudowane i...?

Jedynka pozwalała na praktycznie wszystko w kwestii tworzenia poziomów do platformera, dwójka pozwala tworzyć nowe gry.
  • 0

#158 117 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:13

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
jezeli to twoim zdaniem uzasadnia ponownie wyciaganie z portfela ~$65 to fajnie masz w czolgu.
  • 0

#159 Shinigami Napisany 19 stycznia 2011 - 21:23

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Ta gra się właśnie na tym (tworzeniu) opiera, więc jeśli dodają tyle nowych możliwości, to jest to pełnoprawny sequel.
  • 0

#160 olfeusz Napisany 19 stycznia 2011 - 21:23

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Nikt Ci nie kazał kupować. Było trzeba ograć demo i nie tykać gry kijem.
  • 0

#161 Nexus Napisany 19 stycznia 2011 - 21:47

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:

Ma użyty sonowski MLAA, antialiasing dający miejscami efekty lepsze niż MSAAx8, stąd pewnie takie wrażenie

Wyraźnie poprawili przez to wygląd imho.
Do kupienia kiedyś tam - za dużo nerwów przy jedynce i za mało czasu. Za połowę ceny + już masa dodatkowego stuffu do pogrania będzie warto.
  • 0

#162 ACZ Napisany 19 stycznia 2011 - 21:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Ja kupię jak cena spadnie do poziomu 100-120 zł.

A Zeratul chrzani jak potłuczony. Jeśli mocarne, nowe możliwości dodane w dwójce nie uzasadniają wydawania nowej gry to ja nie wiem co on chciał. Tak samo mogę napisać, że po co nowe Halo, przecież to gra głównie do multi, więc równie dobrze nowe tryby gry i ewentualne zmiany w multi mogą zrobić wydając patchem/dlc, geeeeeeeeez.
  • 0

#163 117 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:39

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
wymien te mocarne nowe mozliwosci...
  • 0

#164 ACZ Napisany 19 stycznia 2011 - 22:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
juz ci dante napisal i pokazują to levele juz stworzone przez spolecznosc, ktore nie moglyby byc zrealizowane w lbp1.
  • 0

#165 117 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:44

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
piszac taka odpowiedz tylko udowadniasz, ze pieprzysz glupoty i nie masz zielonego pojecia o LBP2
  • 0

#166 ACZ Napisany 19 stycznia 2011 - 22:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
czyli twoim zdaniem te levele moznaby by zrobic w lbp1?
kup lepiej kolejny dodatek do wowa, tam bedziesz mial multum nowosci.
  • 0

#167 117 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:56

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
mam wszystkie dodatki do wow'a... kolejna odpowiedz z dupy.
  • 0

#168 ACZ Napisany 19 stycznia 2011 - 23:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:

kolejna odpowiedz z dupy.

i brak odpowiedzi z twojej strony.

i jeszcze jeden cytat:

mamy ten sam silnik

wyjasnij tutaj wszystkim jak moze byc ten sam silnik skoro dwójka pozwala na tworzenie gier w rzucie izometrycznym i tez takich w ktorych poruszasz sie w głąb ekranu. W jedynce mozna bylo sie poruszac tylko w dwoch plaszczyznach.
  • 0

#169 Gość_Taikun_* Napisany 19 stycznia 2011 - 23:00

Gość_Taikun_*
  • Goście

a tobie wystarczy zeby japonczyk narysowal cycki i duze oczy zebys sobie trzepal przez 3tygodnie

cztery ... cztery tygodnie
  • 0

#170 117 Napisany 20 stycznia 2011 - 00:11

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

i brak odpowiedzi z twojej strony.

i jeszcze jeden cytat:

wyjasnij tutaj wszystkim jak moze byc ten sam silnik skoro dwójka pozwala na tworzenie gier w rzucie izometrycznym i tez takich w ktorych poruszasz sie w głąb ekranu. W jedynce mozna bylo sie poruszac tylko w dwoch plaszczyznach.

pewnie na tej samej zasadzie na ktorej LCatGoL powstal na tym samym silniku co Underworld.

dalej nie znam mocarnych mozliwosci lbp2 ktorych nie bylo w lbp. Nie przekonuje mnie argument, ze dostarczenie nowych mozliwosci stworzenia plansz jest czyms rewolucyjnym co tlumaczyloby sequel gry w ktorej mielismy byc ograniczeni tylko wyobraznia... lbp2 to taki sam skok nie kase jak call of duty.
  • 0

#171 nicun Napisany 20 stycznia 2011 - 09:25

nicun

    Nostalgia to rak duszy

  • Forumowicze
  • 4 652 Postów:
Pograłem, kilka trofeów wpadło. Zachwycałem się pierwszą częścią, drugą też będę, ale to jest nadal dobre i sprawdzone LBP. Tego oczekiwałem. Nie zgodzę się z Z, że gra mogła wyjść jako DLC. Może jakby to było kilka poziomów połączonych tematem jednym (jak Piraci lub MGS), to tak, ale nie przy sporej liczbie nowych światów i poziomów.
Pierwsza część, to rewolucja, a w drugiej jej głośne echo. Gra jest ładna, miło się gra; spełnia oczekiwania, bo to... LBP. Mi nie potrzeba nic więcej.

Jeśli edytor poziomów jest taki, jak o nim piszą, to modlę się o zapasy czasu jakie chciałbym mieć, by się w niego zagłębić (w pierwszej części niestety na to czasu mi zbrakło). Możliwe, że wyczekiwana przez Zeratula rewolucja w świecie gier kryje się właśnie w nim. Czas pokaże. Tylko kto będzie miał tyle chęci i samozaparcia, by stworzyć coś innego, niż poziom "biegnij-w-bok-i-zbieraj-kulki"? ;)
  • 0

#172 olfeusz Napisany 20 stycznia 2011 - 09:28

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:

lbp2 to taki sam skok nie kase jak call of duty


LBP2 wydali po 2,5 roku, co ile wydają nowego CoDa?
  • 0

#173 Danteusz Napisany 20 stycznia 2011 - 09:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:

pdalej nie znam mocarnych mozliwosci lbp2 ktorych nie bylo w lbp. Nie przekonuje mnie argument, ze dostarczenie nowych mozliwosci stworzenia plansz jest czyms rewolucyjnym co tlumaczyloby sequel gry w ktorej mielismy byc ograniczeni tylko wyobraznia... lbp2 to taki sam skok nie kase jak call of duty.

Mogłeś stworzyć w LBP1 wyścigi pojazdów? Albo scrolling shootera? Klona Peggle?
  • 0

#174 Nyjacz Napisany 20 stycznia 2011 - 12:12

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 024 Postów:

Mogłeś stworzyć w LBP1 wyścigi pojazdów? Albo scrolling shootera? Klona Peggle?

I ośmiobitowe platformówki a'la NES, Mario 8-bit (pokłony), strzelanie do kaczek, klon Final Fantasy, atrapa Windowsa... A to gry jeszcze z bety :cf:.
  • 0

#175 Texz Napisany 20 stycznia 2011 - 16:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ten temat jedzie na kilometr porażką. Gdyby LBP2 było aż tak dobre, nikt nie musiałby jej bronić przed atakiem krytykantów.
  • 0

#176 Danteusz Napisany 20 stycznia 2011 - 18:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:
No, straszliwa porażka:
http://www.gameranki...et-2/index.html
  • 0

#177 Texz Napisany 20 stycznia 2011 - 18:55

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Nie rozumiem dlaczego zakładasz, że dobre recenzje = dobra gra. COD też miał dobre recenzje i co z tego?
  • 0

#178 Danteusz Napisany 20 stycznia 2011 - 18:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 890 Postów:
Dobre recenzje to 8/10, oceny LBP2 są na poziomie kandydata na GOTY
  • 0

#179 Texz Napisany 20 stycznia 2011 - 18:59

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dobra, kończę ten temat bo tracę do Ciebie szacunek.
  • 0

#180 117 Napisany 20 stycznia 2011 - 20:01

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
ja od dawna go nie mam...

Mogłeś stworzyć w LBP1 wyścigi pojazdów? Albo scrolling shootera? Klona Peggle?






I ośmiobitowe platformówki a'la NES, Mario 8-bit (pokłony), strzelanie do kaczek, klon Final Fantasy, atrapa Windowsa... A to gry jeszcze z bety




http://www.youtube.com/watch?v=aSVJx1o30dw

nie twierdze, ze w LBP mozna bylo zrobic wszystko co mozna w LBP2, ale wiekszosc rzeczy mozna bylo... jezeli chce mi ktos wcisnac, ze klon peggle czy atrapa windowsa uzasadnia potrzebe wydania sequela to ma fajnie w czolgu.
  • 0